tja me zusje wil hem persee aan, ook zo'n breezah sletjuhquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey jullie lopen 't wel allemaal af te zeiken he, maar jullie zitten het wel gewoon te checken, dus doe die tv nou eens uit, pak een biertje, en ga iets anders doen.
fijne avond nog
40 jaar? ik ben nog 15 jaar hoor, alleen het verschil tussen mij en de tmf-luisteraar is denk ik dat ik van goede muziek hou en die komt de laatste tijd ver uit het verleden. Zoals je nu ziet dat de top40 helemaal niks voorstelt, veel covers en nummers die alleen maar voor commerciele doeleinden gemaakt zijn. Nee, doe mij dan maar liever goede muziekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
sorry, maar dan nog liever Marco en Tiesto. Hoe oud ben je? 40?
Het is slecht maar wel heerlijke erger-TVquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey jullie lopen 't wel allemaal af te zeiken he, maar jullie zitten het wel gewoon te checken, dus doe die tv nou eens uit, pak een biertje, en ga iets anders doen.
fijne avond nog
Het is ook niet te geloven hequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op Faithless, die zijn er...
Heb je ook skate-kleren aan, en ben je onpopulair bij de meisjes?quote:
Goede muziekquote:alleen het verschil tussen mij en de tmf-luisteraar is denk ik dat ik van goede muziek
Nee hoor, ook nog genoeg goede muziek nuquote:hou en die komt de laatste tijd ver uit het verleden.
Wat maakt het uit of een nummer voor commerciele doeleinden zijn gemaakt? Gaat erom of het leuk klinkt of niet.quote:Zoals je nu ziet dat de top40 helemaal niks voorstelt, veel covers en nummers die alleen maar voor commerciele doeleinden gemaakt zijn. Nee, doe mij dan maar liever goede muziek
Dat weet dat publiek toch niet meer!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef shredder het volgende:
Zinloos wint! Want dat zeiden de kneuzen van daarnet al.
SCOT!
Wat zei ik?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef shredder het volgende:
Zinloos wint! Want dat zeiden de kneuzen van daarnet al.
SCOT!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen vanwege de moord op Theo Van Gogh is dit nummer zo'n succes geworden, en ze weten het erg goed uit te buiten moet ik zeggen.
JAAAH, Eerste leuke actiequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef furanku het volgende:
Groetjes aan mijn moeder? Wie is die kneus
Misschien als ie zich als Boss voorstelt. dan denkt zij misschien wel dat ze Hugo Boss te zien krijgt en trapt ze erin....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Baasje gaat achter beyonce aan: ze ziet m al aankomen
beau was mooi om te zien, dit doet me niksquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:14 schreef Khalein het volgende:
Na de Beau-terugblik is het nu tijd voor Theo dus?My gawd...
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:08 schreef ferrarifreak het volgende:
Draag idd skatekleren en ben wel populair bij meisjes, heb al een jaar een vriendinquote:Heb je ook skate-kleren aan, en ben je onpopulair bij de meisjes?![]()
Dat vind jij, ik vind het lekkere stevige rock, maarja... Smaken verschillen, ik vind je ook geen slecht mens ofso hoorquote:Goede muziekde Earring is echt bejaarden-herrie
![]()
quote:Nee hoor, ook nog genoeg goede muziek nu
Absoluut waar, Alleen is het ook dat wanneer iemand muziek maakt voor zijn plezier en niet om geld geeft het mooiste muziek maak (vind ik). Zoals Tiësto, die geeft helemaal niet om geld, maar draait nu wel de beste muziek.quote:Wat maakt het uit of een nummer voor commerciele doeleinden zijn gemaakt? Gaat erom of het leuk klinkt of niet.
Ik dacht al : vragen ze aan theo: laten ze jeroen zienquote:
Ok, niks gezegdquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef Cornerman het volgende:
[..]
[..]
Draag idd skatekleren en ben wel populair bij meisjes, heb al een jaar een vriendin
Ik hou van bijna alle soorten muziek, behalve die typische jaren 60-rockquote:Dat vind jij, ik vind het lekkere stevige rock, maarja... Smaken verschillen, ik vind je ook geen slecht mens ofso hooren ik zie de golden earring wel iedereen deruit rocken bij pinkpop
Dat klopt wel ja.quote:Absoluut true, maar die worden dus niet gesecteerd of gekozen hier (voorbeeld: Blof)
quote:Absoluut waar, Alleen is het ook dat wanneer iemand muziek maakt voor zijn plezier en niet om geld geeft het mooiste muziek maak (vind ik). Zoals Tiësto, die geeft helemaal niet om geld, maar draait nu wel de beste muziek.
idd, en dan met zo'n doodserieus gezichtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:19 schreef Allan24 het volgende:
Champagne in iemands broek gieten.... BrEeZaH -humor?
Yep,quote:
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen meequote:
Ik natuurlijk ook niet, maar hoorde een interview van hem en hij had echt geen idee hoeveel geld erin het laadje kwam en ik hoorde van zijn zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef ferrarifreak het volgende:Gelukkig, je hebt toch nog wel een beetje smaak
En ik ken Tiesto niet als persoon, dus ik weet ook niet of ie om geld geeft. Maar hij draait gewoon lekker, daar gaat het om
Insomnia mag altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
nee toch insomnia? 10 jaar oud ofzo?
Oh ja tuurlijk: 10 jaar TMF awards
Nee, nee. Ondanks dat ze net 18 is doet ie het toch echt met haar... Is ook bij Jensen geweest...quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeh joh die is net 18. Zn vriendin is ouder en daar is hij ook al lang samen mee
Komt dacht ik uit 1996.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
Ze zullen het vast presteren om volgend jaar nog slechter te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Een mooie afsluiting van een bagger evenement.
Snel vergeten en hopen tegen beter weten in dat volgend jaar ons iets beters gaat brengen
Wil wel eens zien of Mario na 10 jaar nog op het podium staatquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:22 schreef shredder het volgende:
Durft niet meer in Zuid-Holland te komenquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Ja, waar is sylvie ??? of is die uitgekotst ofzo ?
kent iemand little bow wow nog?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wil wel eens zien of Mario na 10 jaar nog op het podium staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |