tja me zusje wil hem persee aan, ook zo'n breezah sletjuhquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey jullie lopen 't wel allemaal af te zeiken he, maar jullie zitten het wel gewoon te checken, dus doe die tv nou eens uit, pak een biertje, en ga iets anders doen.
fijne avond nog
40 jaar? ik ben nog 15 jaar hoor, alleen het verschil tussen mij en de tmf-luisteraar is denk ik dat ik van goede muziek hou en die komt de laatste tijd ver uit het verleden. Zoals je nu ziet dat de top40 helemaal niks voorstelt, veel covers en nummers die alleen maar voor commerciele doeleinden gemaakt zijn. Nee, doe mij dan maar liever goede muziekquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
sorry, maar dan nog liever Marco en Tiesto. Hoe oud ben je? 40?
Het is slecht maar wel heerlijke erger-TVquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hey jullie lopen 't wel allemaal af te zeiken he, maar jullie zitten het wel gewoon te checken, dus doe die tv nou eens uit, pak een biertje, en ga iets anders doen.
fijne avond nog
Het is ook niet te geloven hequote:Op vrijdag 1 april 2005 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op Faithless, die zijn er...
Heb je ook skate-kleren aan, en ben je onpopulair bij de meisjes?quote:
Goede muziekquote:alleen het verschil tussen mij en de tmf-luisteraar is denk ik dat ik van goede muziek
Nee hoor, ook nog genoeg goede muziek nuquote:hou en die komt de laatste tijd ver uit het verleden.
Wat maakt het uit of een nummer voor commerciele doeleinden zijn gemaakt? Gaat erom of het leuk klinkt of niet.quote:Zoals je nu ziet dat de top40 helemaal niks voorstelt, veel covers en nummers die alleen maar voor commerciele doeleinden gemaakt zijn. Nee, doe mij dan maar liever goede muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |