Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
Aan de overkant is het gerechtsgebouw, de meldkamer en het theater
Tiesto is ook goedquote:
Achter het KPN gebouw is dacht ik wel aardig wat plek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan de kant van het gerechtsgebouw is toch niet veel plaats?
Volgens mij wordt het daar volgebouwtquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Achter het KPN gebouw is dacht ik wel aardig wat plek.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het rechtsgebouw, het Luxor en het KPN gebouw staan vlak in de buurt van de Erasmusbrug.
Ik denk op de parkeerplek van cafe Rotterdam, maar het kan aan mij liggen. Als ik zie hoe de Erasmusbrug staat, dan denk ik dat ze nog voor de brug bevinden en dat is waar metrostation Wilhelminaplein is en Luxor natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan de kant van het gerechtsgebouw is toch niet veel plaats?
Moet bijna wel. Daar is ook het meeste plek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:49 schreef shredder het volgende:
[..]
[..]
Ik denk op de parkeerplek van cafe Rotterdam, maar het kan aan mij liggen. Als ik zie hoe de Erasmusbrug staat, dan denk ik dat ze nog voor de brug bevinden en dat is waar metrostation Wilhelminaplein is en Luxor natuurlijk.
Op die plek waar normaliter een parkeerplek is dus. Het lijkt op t.v groter dan het is thoughquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:
oke tis dus op de Wilhelminapier, heb t ff opgezocht
wat?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:47 schreef rubbereend het volgende:
staan ze niet gewoon op katendrecht?
Nee dus, de eerste herhaling begintquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:55 schreef ElmarO het volgende:
Ik hoop dat ze zo weer verder gaan.
Ja. Wat betreft beelden wel ja.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
dus helemaal afgelopen nu?
Volgens mij niet. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt toch wel op 538 uitgezonden?
Zo te horen niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Het wordt toch wel op 538 uitgezonden?
ach ja, wat wil je anders: datquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Het is mijn smaak niet en dus kan ik me er verder niet druk over maken, maar dat in 10 jaar nog nooit iemand anders dan Marco Borsato tot beste Nederlandse zanger (volgens de TMF-kijkers) is gekroond, dat is wel diep en diep treurig. Overigens snap ik niet echt waarom krijsende pubermeisjes Borsato-fan zouden zijn... Is volgens mij weer typisch stemmen omdat "dat nu eenmaal zo moet".
Ja, maar die kennen ze nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Er is toch wel meer dan Marco "Coltrui" Borsato?
Als ik hem was zou ik me stem ook sparen in plaats van die rotkinderen toe te zingen. Live spelen doen ze wel voor echte publiek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:40 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik zag faithless, maar dat zag er echt te nep uit... Terwijl ze echt enorm goed zijn live (ik heb ze op lowlands gezien afgelopen jaar)
En Seth, die sloeg alles..quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Die was net als Jamie Cullum flink stoned, vermoed ik.
Ja, maar volgens mij wil TMF die traditie er een beetje in houden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Er is toch wel meer dan Marco "Coltrui" Borsato?
En volgens mij is het nu al zover, dat ze het niet zouden durven om die award niet aan Marco Borsato toe te kennen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook ja, want op de keper beschouwd kan Marco Borsato zelfs als je er fan van bent niet eens zingen.
quote:
Natuurlijk wel belachelijk maar eigenlijk geeneens z'n grote verassing.quote:"Er was echter een probleem: sterren zijn lelijk en nemen als het tegen zit hun lelijke vrienden mee. Een ander probleem: het TMF-publiek is ook lelijk. Dan ben je mooi klaar als tv-zender. "
quote:Op zondag 3 april 2005 22:18 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik miste Henny Huisman bij deze mini-playbackshow.
De vraag blijft natuurlijk waarom kijk je dan.quote:Op zondag 3 april 2005 22:18 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik miste Henny Huisman bij deze mini-playbackshow.
Het is leuk om zoiets slechts af te kraken. Dat begrijp je toch wel?quote:Op zondag 3 april 2005 23:19 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag blijft natuurlijk waarom kijk je dan.
Er is hier weer een hele club bezig geweest met het afkraken van het gebeuren. Men vind vooral dat men een betere smaak heeft qua muziek. Fijn... ga dan lekker luisteren naar je eigen betere muziek en val een ander niet lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |