quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:47 schreef DeLeider het volgende:
Geziekt, weggepest, uitgejoeld blijkbaar had ze nog rechten ofzo, ze jatte mijn account en bezorge me een ban, de SLET
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik hele dagen intelligent ben.
D'oh.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor een enorme kneus gaat nou in het profiel van Tessje zitten kijken of ze wel of niet online is geweest. Hoe geobsedeerd kan je zijn.
Maar nee, er zijn nog grotere kneusen! Ja, dat soort die én in het profiel gaat kijken of iemand online is, en er vervolgens een topic over opent.
Dirkh die iemand een kneus noemt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor een enorme kneus gaat nou in het profiel van Tessje zitten kijken of ze wel of niet online is geweest. Hoe geobsedeerd kan je zijn.
Maar nee, er zijn nog grotere kneusen! Ja, dat soort die én in het profiel gaat kijken of iemand online is, en er vervolgens een topic over opent.
mjah gelukkig ben jij maar een aandachtsgeil kutkind, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:ik haat mensen die tessje uitkotsen!
tessje +
!
* livEliveD loopt weg van de stankquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis trekt m_t_m haar kleren maar uit.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
Oy, verkloot ff een goed topic, tief ff lekker naar een eigen topic!
Anders quote ik ff te snelquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
Met een z, Dirkh.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Een goed topic. Een goed topic. Een goed topic.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
Gelukkig ben jij geen achterlijke mongool met een dikke rotkop.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een goed topic. Een goed topic. Een goed topic.
Nee, zelfs al staat het er 3 keer dan nog ben ik het niet met je eens.
Ik wacht de reacties af dat jij als ex-crew niet zulke dingen zou mogen posten enzo...quote:
O ja, vertel eens even. Waarom klinkt dat ongeloofwaardig? Of ben je nu Shaolin aan het napraten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
En uit jouw mond klink het zo ongeloofwaardig..
Bijna iedereen praat de wijze ShaoliN na Dirk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja, vertel eens even. Waarom klinkt dat ongeloofwaardig? Of ben je nu Shaolin aan het napraten?
Ik geef er tenminste nog een uitleg bij. Kom jij daar eens mee dan. Of blijft het alleen maar bij: Ik noem jou kneus omdat ik vind dat jij een kneus bent?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bijna iedereen praat de wijze ShaoliN na Dirk.. Maar een kneus die iemand een kneus noemt is toch niet erg geloofwaardig?
Hij weet tenminste dan wél waar hij over praat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bijna iedereen praat de wijze ShaoliN na Dirk.. Maar een kneus die iemand een kneus noemt is toch niet erg geloofwaardig?
Ja prima.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef yvonne het volgende:
Hoi daggla, hoe is het met de jeuk?
Wat valt er uit te leggen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geef er tenminste nog een uitleg bij. Kom jij daar eens mee dan. Of blijft het alleen maar bij: Ik noem jou kneus omdat ik vind dat jij een kneus bent?
oeh! oeh! flame 'm dood dirkh!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen dan?Jouw posthistorie spreekt boekdelen.
Ok, dat is lekker concreet, maar wat verwacht je anders van iemand die hier trots op is:quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen dan?Jouw posthistorie spreekt boekdelen.
Is het niet wat vroeg voor zoveel alcohol, lieve kloon?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:56 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen achterlijke mongool met een dikke rotkop.
Stuk voor stuk briljante posts jah.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, dat is lekker concreet, maar wat verwacht je anders van iemand die hier trots op is:
Hoi.
Nieuwe mod SES (kijk even naar deze post)
en vervolgens een hele goede tip geeft als een olie lampje brandt Olielampje blijft branden, maar oliepeil is goed
Vind je het heel erg als ik nu stop met posts en topisc van jou ga doorzoeken? Want het wordt wel een beetje genant. Er zijn er zó veel.
Je bent echt een waardeloze paardezak als je die obsessie richting yvonne serieus neemt..quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Stuk voor stuk briljante posts jah.. En mijn opmerking richting yvonne is lang niet zo erg als jouw obsessie richting yvonne.
En ik bedoelde eigenlijk te zeggen met mijn post dat je flames richting DirkH kant nog wal raken, en absoluut niet hard aankomen, mocht ik dirkh zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent echt een waardeloze paardezak als je die obsessie richting yvonne serieus neemt..
Ik neem het niet zozeer serieus. Hoe serieus die oudjes er zelf mee zijn durf ik je niet te garanderen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent echt een waardeloze paardezak als je die obsessie richting yvonne serieus neemt..
Oudjes.. Yvonne is dan wel uitgelucensuereerd, maar zeker nog niet oud!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik neem het niet zozeer serieus. Hoe serieus die oudjes er zelf mee zijn durf ik je niet te garanderen.
Nee, als maanvis het zegt hou ik er meteen mee op. Ik neem je immers net zo serieus als calvobbes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik bedoelde eigenlijk te zeggen met mijn post dat je flames richting DirkH kant nog wal raken, en absoluut niet hard aankomen, mocht ik dirkh zijn.
Het is beter voor je om er maar meteen mee te stoppen, denk je ook niet? Niet getreurd.. tis niet iets wat cyaankali niet kan fixen
Ze zit nog wel bij je doelgroep?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oudjes.. Yvonne is dan wel uitgelucensuereerd, maar zeker nog niet oud!
Wat ik met yvonne heb gaat puur om haar geld, en als jij capabel genoeg was om ook een dergelijke aantrekkingskracht op haar uit te oefenen, zou jij ook hetzelfde doen.quote:
Ja, ze zijn allemaal brilliant, en ik heb een obsessie richting yvonne. Allemaal waar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Stuk voor stuk briljante posts jah.. En mijn opmerking richting yvonne is lang niet zo erg als jouw obsessie richting yvonne.
Laat je helpenquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:54 schreef Bupatih het volgende:
Mijn obsessie richting Yvonne is wél serieus!!
Waarom?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat je helpen![]()
![]()
(Psychisch, maar een dierenarts kan je hierbij ook zeer goed van dienst zijn)
Ah ik zie het al, iedereen is een lul maar mijn kliekje heeft altijd gelijk en is altijd leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:51 schreef ShaoliN het volgende:
Ik neem je immers net zo serieus als calvobbes.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb je serieus genomen.
Kliekje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah ik zie het al, iedereen is een lul maar mijn kliekje heeft altijd gelijk en is altijd leuk.
En wees maar niet bang hoor ShaoliN, ik heb je nooit serieus genomen, dus zal dat nu ook niet doen.
Geprikkeld? Dude, op het moment dat jij me prikkelt, dan wil ik er ook wat van voelen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kliekje.. Ik?
.
![]()
Je reageerde anders aardig geprikkeld op iemand die je niet serieus neemt Dirkje.
Ja dat is puur toeval Dirkh!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geprikkeld? Dude, op het moment dat jij me prikkelt, dan wil ik er ook wat van voelen.
En ja, kliekje. Je weet wel, altijd dezelfde personen die in dezelfde topics achter elkaar hobbelen.
Daggla, Dago, NiNi, Inso en ShaoliN. Toeval?
Mygod, je begint al net zo'n truth neuroot te worden als yvonne en iteejer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geprikkeld? Dude, op het moment dat jij me prikkelt, dan wil ik er ook wat van voelen.
En ja, kliekje. Je weet wel, altijd dezelfde personen die in dezelfde topics achter elkaar hobbelen.
Daggla, Dago, NiNi, Inso en ShaoliN. Toeval?
Zitten die ook op Fok?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hoort bij het kliekje van foute Italiaanse mannen met flappen over z'n colbert.
[afbeelding]
En jij nog niet met ademen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 06:48 schreef Dagonet het volgende:
Waarom ben je eigenlijk gestopt met posten?
En daarom is het ook zo wazig dat iedereen van dat groepje zich al heeft gemeld in dit topic.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mygod, je begint al net zo'n truth neuroot te worden als yvonne en iteejer.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tessje in de titel, en het topic zit vol met blauw. Dan moet ik er natuurlijk even bijzijn met mijn onnozele gelul.
Toen jij postte, was alleen Dirkh in het topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tessje in de titel, en het topic zit vol met blauw. Dan moet ik er natuurlijk even bijzijn met mijn onnozele gelul.
Nee, het kneuzenkermis topic. Geopend door de opperkneus, met zijn gevolg.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
Is dit het Dirkh-fantopic?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die is toch blauw .quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen jij postte, was alleen Dirkh in het topic
Zeg!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het kneuzenkermis topic. Geopend door de opperkneus, met zijn gevolg.
Oh, dan ruim ik de slingers en vlaggetjes maar weer op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het kneuzenkermis topic. Geopend door de opperkneus, met zijn gevolg.
Yep, het eerste klopt niet, het tweede hadden we zelf al opgemerkt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef ShaoliN het volgende:
Hij heeft mzzl dat ik niet blauw benquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:24 schreef Havoc het volgende:
Nou ik ga weer even weg dan hoor, als Shaolin zich nu al bedreigd voelt.
Als ik Havoc zie staan ben ik meteen bedreigd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:24 schreef Havoc het volgende:
Nou ik ga weer even weg dan hoor, als Shaolin zich nu al bedreigd voelt.
Biertje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als ik Havoc zie staan ben ik meteen bedreigd.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En mijn opmerking richting yvonne is lang niet zo erg als jouw obsessie richting yvonne.
Grappig eigenlijk, twee minuten daarvoor post je mijn naam ergens in een topic waar ik niks mee te maken heb, niet in heb gepost, en totaal de plank mis slaat. Over obsessief gesproken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nah SCh is net een huilend klein meisje als hij overstuur is. Als ik dat wil zien kan ik net zogoed Dirkh gaan pesten.
Vakantie, en even afstand nemen doet een ieder altijd goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Maar zeg eens, was het nodig om meteen met beledigingen te komen of kan je gewoon echt niet anders?
Sorry men, wist niet dat je je dat aan zou trekken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je opent in een verloren uurtje een topic op je werk en je wordt meteen uitgemaakt voor kneus.
Nee, dat heb ik bijna nooit.quote:Heb jij dat nooit Dirkh? Dat je oudere topics aan het lezen bent omdat er niks interessants is en je je afvraagt "hey, waar is die en die eigenlijk gebleven?".
Dus jij wil zeggen, dat jij een gevoel hebt voor Tessje. Rare manier om dat te tonen heb jij dan, gezien jouw snerende posts naar Tessje.quote:Wacht, domme vraag, daarvoor moet je een greintje gevoel in je lichaam hebben natuurlijk.Dan moet je een beetje interesse in andere mensen kunnen tonen en niet alleen maar een zo groot mogelijke lompe lul proberen te zijn (waar je nog in faalt ook, maar dat terzijde).
Die Havoc toch. Heb je er al een zeiktopic over geopend in feedback?quote:Dat is niet obsessief, obsessief is Havoc die in andermans subforum waar de mods van online zijn posts van DePresident gaat wissen, dat is obsessief.
Mwah, het is geen bijhouden hoor. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien, heeft niks met bijhouden te maken, maar met constateren.quote:Obsessief is iemand die bijhoudt wie er allemaal in dezelfde topics posten zoals jij dat doet.
Ja het had wel anders gekund, als jij dit topic niet had geopend. Maar ja, dingen lopen nou eenmaal zo.quote:Maar zeg eens, was het nodig om meteen met beledigingen te komen of kan je gewoon echt niet anders?
Afscheid van Tessjequote:Op vrijdag 1 april 2005 17:08 schreef Tokay het volgende:
Weet je wát ik nou weleens wil weten?
Wat is nou eigenlijk de reden dat Tessje 'ontslagen' is, en waarom is ze hier nooit meer?
Vaag gedoe allemaal...![]()
Inderdaad, daar lijkt het wel op.quote:
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:15 schreef killswitch het volgende:
wat mij natuurlijk nieuwschierig makt naar de echte toedracht
Afkeer is ook een gevoel. En verder ben ik nogal nieuwsgierig dus als ik een post tegenkom van iemand die gestopt is wil ik wel eens op het profiel klikken om te kijken wanneer ze voor het laatst online waren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:07 schreef Dirkh het volgende:
Dus jij wil zeggen, dat jij een gevoel hebt voor Tessje. Rare manier om dat te tonen heb jij dan, gezien jouw snerende posts naar Tessje.
Grappig hoe jij elke maar dan ook echt élke vorm van kritiek bij voorbaat al afdoet als gezeik. Ben je nog steeds pissig dat ik het niet vond kunnen hoe je Meki zat af te zeiken als crew zijnde? Is dat het?quote:Die Havoc toch. Heb je er al een zeiktopic over geopend in feedback?
Jij hoort ook bij dat kliekje, dat snap je he? Want in nagenoeg elk topic waar ik post ben jij er als de kippen bij. Gewoon een constatering.quote:Mwah, het is geen bijhouden hoor. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien, heeft niks met bijhouden te maken, maar met constateren.
Ah, het is dus persoonlijkquote:Ja het had wel anders gekund, als jij dit topic niet had geopend. Maar ja, dingen lopen nou eenmaal zo.
Wat lief. Tegelijkertijd kneuzerig. Maar toch wel lief.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:17 schreef Dagonet het volgende:
Afkeer is ook een gevoel. En verder ben ik nogal nieuwsgierig dus als ik een post tegenkom van iemand die gestopt is wil ik wel eens op het profiel klikken om te kijken wanneer ze voor het laatst online waren.
Nee, ik kan me ook niet herinneren dat ik me uberhaupt in die discussie gemengd heb. Als dat wel zo is, zal het vast iets in de trant zijn van: Kan me niet zoveel schelen wat je er van denkt.quote:Grappig hoe jij elke maar dan ook echt élke vorm van kritiek bij voorbaat al afdoet als gezeik. Ben je nog steeds pissig dat ik het niet vond kunnen hoe je Meki zat af te zeiken als crew zijnde? Is dat het?
Oh, krijg ik dan ook toegang tot etetetquote:Jij hoort ook bij dat kliekje, dat snap je he? Want in nagenoeg elk topic waar ik post ben jij er als de kippen bij. Gewoon een constatering.
Hoe kom je daar nou bij. Of leg je de nadruk graag op het woordje "jij" omdat je dat lekker vindt? Je had ook de nadruk op "dit" kunnen leggen, want het ging mij om het topic.quote:Ah, het is dus persoonlijk
Ik zal maar niets zeggen anders staat knut met een stoeptegel bovenop een viaduct. Geef die gast eens te eten, hij hapt zo voorspelbaar snel.quote:
Waarquote:verkapte bash-mee-lees tvp
tvpquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een liefde in dit Topique
verkapte bash-mee-lees tvp
en dit is nog maar les 1quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef winterapfel het volgende:
hoe je van een "waar is Tessje topic" een "dirkh slowchat" maakt![]()
Gut, wat ben jij PMS vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen anders staat knut met een stoeptegel bovenop een viaduct. Geef die gast eens te eten, hij hapt zo voorspelbaar snel.
[..]
Waar
Ochtendhumeurquote:
Slowchat? Juist door posts zoals ^ krijg je slowchat, appeltje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef winterapfel het volgende:
hoe je van een "waar is Tessje topic" een "dirkh slowchat" maakt![]()
Anders doe je gewoon even normaal en laat je Knut er gewoon buiten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen anders staat knut met een stoeptegel bovenop een viaduct. Geef die gast eens te eten, hij hapt zo voorspelbaar snel.
[..]
Waar
Weet je. Als ik al serieus geneigd zou zijn je fysiek schade aan te richten zou het gewoon met mijn eigen handen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Waar
De 20 klachtmailtjes zijn al weer de deur uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Dat is niet obsessief, obsessief is Havoc die in andermans subforum waar de mods van online zijn posts van DePresident gaat wissen, dat is obsessief. Obsessief is iemand die bijhoudt wie er allemaal in dezelfde topics posten zoals jij dat doet.
Volgens mij heb jij eerder last van een minderwaardigheidscomplexje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:38 schreef Silmarwen het volgende:
die zich te goed voelen voor iedereen
En volgens mij is er met al die shit die je gebruikt zware hersenbeschadiging opgetreden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eerder last van een minderwaardigheidscomplexje..
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En volgens mij is er met al die shit die je gebruikt zware hersenbeschadiging opgetreden.
Anders lees je even het hele topic ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
Laat die meid toch eens met rust, pubers met een minderwaardigheidscomplex....
Dat weet ik en ik neem het dan ook totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Weet je. Als ik al serieus geneigd zou zijn je fysiek schade aan te richten zou het gewoon met mijn eigen handen zijn..
Anders hou je je bijdehandte kop ff ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Anders lees je even het hele topic ofzo
Wat een fantastisch sterke en logische reply.quote:
Orgineel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een fantastisch sterke en logische reply.
Echt, ik heb nu al medelijden met die koters die jij straks moet gaan onderwijzen..
Nee, maar dat komt door die gefrustreerde eikel die hier als mod rondloopt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nig zo'n frustie ex mod!
Het ging al lang niet meer over Tessje.
quote:
Hoe bedoel je appels en peren?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt door die gefrustreerde eikel die hier als mod rondloopt.
* winterapfel kijkt naar de titel van het topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nig zo'n frustie ex mod!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt door die gefrustreerde eikel die hier als mod rondloopt.
Ik denk dat ik hier aan 1 naam genoeg heb mops. Nikky.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Waaruit maak jij in godesnaam op dat ik a) gefrustreerd zou zijn , en dat dat b) met mijn modschap van weet-ik-hoe-lang-geleden te maken zou hebben ?
De enige reden dat jij in de crew zit is Knut. Het zijn je kwaliteiten iig niet geweest. Nou ja, of kwaliteiten die ik liever niet hoor of wil weten.
En zelf maar volhouden dat je zo goed zou zijn op klaagbaakquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef gelly het volgende:
De enige reden dat jij in de crew zit is Knut. Het zijn je kwaliteiten iig niet geweest. Nou ja, of kwaliteiten die ik liever niet hoor of wil weten.
Ook zo'n typische opmerking he. Als iemand constateert dat je een domme slet bent dan is het gelijk een frusti exmod.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nig zo'n frustie ex mod!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier aan 1 naam genoeg heb mops. Nikky.
Ben je met Dirkh naar bed geweest?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef Silmarwen het volgende:
Nou mensen het was me een waar genoegen, volgende keer wat langer, maar nu moet ik de verjaardag vieren, van die jaloerse gefrustreerde klootzak die hier mod en mij WEL in bed kreeg.
Of niet Dago?
Dom kan ik bij inkomen. Maar qua slettigheid winnen de mensen die haar een slet noemen over het algemeenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ook zo'n typische opmerking he. Als iemand constateert dat je een domme slet bent dan is het gelijk een frusti exmod.
Was je trouwens niet al mod voor Nikky dat was?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij weet meer dan mij ? Bovendien nogal onbeschoft de privé sores van iemand op het forum te gooien, zeker als mod. Bewijst maar weer eens dat je niets meer bent dat een vet vervelend en verwend varken zonder smaak of iets van fatsoen.
Ik wil best toegeven dat ik een domme slet ben hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ook zo'n typische opmerking he. Als iemand constateert dat je een domme slet bent dan is het gelijk een frusti exmod.
Hoi.quote:
Slet is bij mij gewoon een uitdrukking Knutje. Van wat ik hoor ben jij erger dan je vriendin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Dom kan ik bij inkomen. Maar qua slettigheid winnen de mensen die haar een slet noemen over het algemeen
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ben je met Dirkh naar bed geweest?
Wanneer was dat? Toen Knut met on_air neukte en jij net op vakantie was?
Ja, maar dat weet newbie Silwarmen niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Was je trouwens niet al mod voor Nikky dat was?
Volledig correctquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Slet is bij mij gewoon een uitdrukking Knutje. Van wat ik hoor ben jij erger dan je vriendin.![]()
Goede argumenten. Was jij niet diegen die mijn sig als een bash richting jouw opvatte? Nee dat getuigd van intelligentie. Net als of jij mij ene fuck boeit manquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij weet meer dan mij ? Bovendien nogal onbeschoft de privé sores van iemand op het forum te gooien, zeker als mod. Bewijst maar weer eens dat je niets meer bent dat een vet vervelend en verwend varken zonder smaak of iets van fatsoen.
Eigenlijk best aandoenlijk he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet newbie Silwarmen niet.
volgens mij was je 2e mod periode toch echt terwijl je neukertje FA wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Je weet bets dat ik doelde op het feit, dat je zonder haar er al lang uit gegooid was.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goede argumenten. Was jij niet diegen die mijn sig als een bash richting jouw opvatte? Nee dat getuigd van intelligentie. Net als of jij mij ene fuck boeit man
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goede argumenten. Was jij niet diegen die mijn sig als een bash richting jouw opvatte? Nee dat getuigd van intelligentie. Net als of jij mij ene fuck boeit man
Als iemand intelligent over wil komen gaat het beter als de posts foutloos zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:05 schreef Knut het volgende:
Spellingposts zijn echt totaal nietszeggend Shaolin
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je weet bets dat ik doelde op het feit, dat je zonder haar er al lang uit gegooid was.
toedels
Vind je het zelf respectvol om zo over je Fok! collega's en notabene FA te praten ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:04 schreef Knut het volgende:
[..]
volgens mij was je 2e mod periode toch echt terwijl je neukertje FA was
Nee. Maar daar heb ik ook totaal geen problemen meequote:Op vrijdag 1 april 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind je het zelf respectvol om zo over je Fok! collega's en notabene FA te praten ?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:07 schreef boebiedoe het volgende:
Is dit een goed moment om te melden dat Knut met miss_blue heeft geneukt terwijl zij met Breuls had
Als het waar zou zijn geweest zou het een goed moment zijn geweest. Ware het niet dat ik nooit met miss_bleu geneukt hebquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:07 schreef boebiedoe het volgende:
Is dit een goed moment om te melden dat Knut met miss_blue heeft geneukt terwijl zij met Breuls had
Wat ben je ook een domme lul.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee
Een verschil van normen en waarden maakt iemand nog geen domme lul gellyquote:
Sorry, een asociale domme lul.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Een verschil van normen en waarden maakt iemand nog geen domme lul gelly
quote:
Yeah right dude, we weten allemaal dat jij Silmarwen cheatte door met on_air vreemd te gaan en dat jij zo'n fucking vuige loser bent dat je zelfs de vriendin van je notabene beste vriend neukt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn geweest zou het een goed moment zijn geweest. Ware het niet dat ik nooit met miss_bleu geneukt heb
Lafaard, ik kwam net op gang.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
Nou kinders, het was me weer een waar genoegen, maar ik ga.![]()
Ik weet nog een stel waarvan boebiedoe dat niet weet, whehehehquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:21 schreef bonke het volgende:
zet es ff op een rijtje wie nou met wie neukt ??
sil met knut
dago met shao
maar hoe nu verder ??
jaa!! goeie vragen!! kan iemand t ff uittekenen.. met lijntjes tussen de namen wie met wie doet en gedaan heeft.. misschien dat we het dan snappen, al dat gerelquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef bonke het volgende:
is on-air de vriendin van boebi en heeft knut daar ook met ze piepie in zitte roeren ??
En terecht Knut!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
Maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee
we wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En als ie door blijft zeuren (as ususal) : over die djellie is ook nog wel wat te vertellen...
weten we meteen wat de criteria zijn om zo'n blauwe te wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef kastanova het volgende:
Wat zal het gezellig zijn achter de schermen.
Mijn koningkrijk voor een 'lek'..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef kastanova het volgende:
Wat zal het gezellig zijn achter de schermen.
Vreemdgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef winterapfel het volgende:
weten we meteen wat de criteria zijn om zo'n blauwe te worden
![]()
Na ah! Open doel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
werkeloos zijn toch ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een fantastisch sterke en logische reply.
noiken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:13 schreef NiNi het volgende:
He lekker, zijn de lijken uit de kast?
Fijne verjaardag, Knut.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vreemdgaan?
En ik maar denken dat 1 mod neuken voldoende was.
Ik heb nog nooit met een blauwe of rode geneukt. Vinden ze me lelijk of zo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vreemdgaan?
En ik maar denken dat 1 mod neuken voldoende was.
fok zeg, en ik dacht dat de roddels waren, dat je het met tessje had gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een blauwe of rode geneukt. Vinden ze me lelijk of zo?![]()
ja, dat dacht ik ook. Hij zei iets over 'niet om haar heen kunnen'quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef bonke het volgende:
[..]
fok zeg, en ik dacht dat de roddels waren, dat je het met tessje had gedaan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb nog nooit met een blauwe of rode geneukt. Vinden ze me lelijk of zo?![]()
ja, ik zie het nu.quote:
ik dacht ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Altijd leuk als iemand dit schrijft.
Zie je zelf al waar je de fout in bent gegaan?
nee joh, volgens dirkh moeten we gewoon niet denken omdat hij *denkt* dat het daar al fout gaatquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, ik zie het nu.
je hebt nog nooit geneukt begrijp ik dus?
en hoe heb jij je derin geneukt ruis ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:47 schreef Ruis het volgende:
goed topic dit!
hij is mod geworden doordat ze medelijden haddenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef bonke het volgende:
[..]
en hoe heb jij je derin geneukt ruis ??![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Yeah right dude, we weten allemaal dat jij Silmarwen cheatte door met on_air vreemd te gaan en dat jij zo'n fucking vuige loser bent dat je zelfs de vriendin van je notabene beste vriend neukt.
Fuck off
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |