Anders quote ik ff te snelquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
Oy, verkloot ff een goed topic, tief ff lekker naar een eigen topic!
Met een z, Dirkh.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor een enorme kneus gaat nou in het profiel van Tessje zitten kijken of ze wel of niet online is geweest. Hoe geobsedeerd kan je zijn.
Maar nee, er zijn nog grotere kneusen! Ja, dat soort die én in het profiel gaat kijken of iemand online is, en er vervolgens een topic over opent.
Een goed topic. Een goed topic. Een goed topic.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
Oy, verkloot ff een goed topic, tief ff lekker naar een eigen topic!
Gelukkig ben jij geen achterlijke mongool met een dikke rotkop.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een goed topic. Een goed topic. Een goed topic.
Nee, zelfs al staat het er 3 keer dan nog ben ik het niet met je eens.
Ik wacht de reacties af dat jij als ex-crew niet zulke dingen zou mogen posten enzo...quote:
O ja, vertel eens even. Waarom klinkt dat ongeloofwaardig? Of ben je nu Shaolin aan het napraten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
En uit jouw mond klink het zo ongeloofwaardig..
Bijna iedereen praat de wijze ShaoliN na Dirk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja, vertel eens even. Waarom klinkt dat ongeloofwaardig? Of ben je nu Shaolin aan het napraten?
Ik geef er tenminste nog een uitleg bij. Kom jij daar eens mee dan. Of blijft het alleen maar bij: Ik noem jou kneus omdat ik vind dat jij een kneus bent?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bijna iedereen praat de wijze ShaoliN na Dirk.. Maar een kneus die iemand een kneus noemt is toch niet erg geloofwaardig?
Hij weet tenminste dan wél waar hij over praat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bijna iedereen praat de wijze ShaoliN na Dirk.. Maar een kneus die iemand een kneus noemt is toch niet erg geloofwaardig?
Ja prima.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef yvonne het volgende:
Hoi daggla, hoe is het met de jeuk?
Wat valt er uit te leggen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geef er tenminste nog een uitleg bij. Kom jij daar eens mee dan. Of blijft het alleen maar bij: Ik noem jou kneus omdat ik vind dat jij een kneus bent?
oeh! oeh! flame 'm dood dirkh!quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen dan?Jouw posthistorie spreekt boekdelen.
Ok, dat is lekker concreet, maar wat verwacht je anders van iemand die hier trots op is:quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen dan?Jouw posthistorie spreekt boekdelen.
Is het niet wat vroeg voor zoveel alcohol, lieve kloon?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:56 schreef Speeeed_King het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen achterlijke mongool met een dikke rotkop.
Stuk voor stuk briljante posts jah.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, dat is lekker concreet, maar wat verwacht je anders van iemand die hier trots op is:
Hoi.
Nieuwe mod SES (kijk even naar deze post)
en vervolgens een hele goede tip geeft als een olie lampje brandt Olielampje blijft branden, maar oliepeil is goed
Vind je het heel erg als ik nu stop met posts en topisc van jou ga doorzoeken? Want het wordt wel een beetje genant. Er zijn er zó veel.
Je bent echt een waardeloze paardezak als je die obsessie richting yvonne serieus neemt..quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Stuk voor stuk briljante posts jah.. En mijn opmerking richting yvonne is lang niet zo erg als jouw obsessie richting yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |