quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:47 schreef DeLeider het volgende:
Geziekt, weggepest, uitgejoeld blijkbaar had ze nog rechten ofzo, ze jatte mijn account en bezorge me een ban, de SLET
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik hele dagen intelligent ben.
D'oh.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor een enorme kneus gaat nou in het profiel van Tessje zitten kijken of ze wel of niet online is geweest. Hoe geobsedeerd kan je zijn.
Maar nee, er zijn nog grotere kneusen! Ja, dat soort die én in het profiel gaat kijken of iemand online is, en er vervolgens een topic over opent.
Dirkh die iemand een kneus noemt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor een enorme kneus gaat nou in het profiel van Tessje zitten kijken of ze wel of niet online is geweest. Hoe geobsedeerd kan je zijn.
Maar nee, er zijn nog grotere kneusen! Ja, dat soort die én in het profiel gaat kijken of iemand online is, en er vervolgens een topic over opent.
mjah gelukkig ben jij maar een aandachtsgeil kutkind, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:49 schreef melanie_the_miss het volgende:ik haat mensen die tessje uitkotsen!
tessje +
!
* livEliveD loopt weg van de stankquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis trekt m_t_m haar kleren maar uit.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
Oy, verkloot ff een goed topic, tief ff lekker naar een eigen topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |