Wat ben je ook een domme lul.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee
Een verschil van normen en waarden maakt iemand nog geen domme lul gellyquote:
Sorry, een asociale domme lul.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Een verschil van normen en waarden maakt iemand nog geen domme lul gelly
quote:
Yeah right dude, we weten allemaal dat jij Silmarwen cheatte door met on_air vreemd te gaan en dat jij zo'n fucking vuige loser bent dat je zelfs de vriendin van je notabene beste vriend neukt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn geweest zou het een goed moment zijn geweest. Ware het niet dat ik nooit met miss_bleu geneukt heb
Lafaard, ik kwam net op gang.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
Nou kinders, het was me weer een waar genoegen, maar ik ga.![]()
Ik weet nog een stel waarvan boebiedoe dat niet weet, whehehehquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:21 schreef bonke het volgende:
zet es ff op een rijtje wie nou met wie neukt ??
sil met knut
dago met shao
maar hoe nu verder ??
jaa!! goeie vragen!! kan iemand t ff uittekenen.. met lijntjes tussen de namen wie met wie doet en gedaan heeft.. misschien dat we het dan snappen, al dat gerelquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef bonke het volgende:
is on-air de vriendin van boebi en heeft knut daar ook met ze piepie in zitte roeren ??
En terecht Knut!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:09 schreef Knut het volgende:
Maar daar heb ik ook totaal geen problemen mee
we wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En als ie door blijft zeuren (as ususal) : over die djellie is ook nog wel wat te vertellen...
weten we meteen wat de criteria zijn om zo'n blauwe te wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef kastanova het volgende:
Wat zal het gezellig zijn achter de schermen.
Mijn koningkrijk voor een 'lek'..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef kastanova het volgende:
Wat zal het gezellig zijn achter de schermen.
Vreemdgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef winterapfel het volgende:
weten we meteen wat de criteria zijn om zo'n blauwe te worden
![]()
Na ah! Open doel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
werkeloos zijn toch ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een fantastisch sterke en logische reply.
noiken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:13 schreef NiNi het volgende:
He lekker, zijn de lijken uit de kast?
Fijne verjaardag, Knut.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vreemdgaan?
En ik maar denken dat 1 mod neuken voldoende was.
Ik heb nog nooit met een blauwe of rode geneukt. Vinden ze me lelijk of zo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vreemdgaan?
En ik maar denken dat 1 mod neuken voldoende was.
fok zeg, en ik dacht dat de roddels waren, dat je het met tessje had gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een blauwe of rode geneukt. Vinden ze me lelijk of zo?![]()
ja, dat dacht ik ook. Hij zei iets over 'niet om haar heen kunnen'quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef bonke het volgende:
[..]
fok zeg, en ik dacht dat de roddels waren, dat je het met tessje had gedaan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb nog nooit met een blauwe of rode geneukt. Vinden ze me lelijk of zo?![]()
ja, ik zie het nu.quote:
ik dacht ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Altijd leuk als iemand dit schrijft.
Zie je zelf al waar je de fout in bent gegaan?
nee joh, volgens dirkh moeten we gewoon niet denken omdat hij *denkt* dat het daar al fout gaatquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, ik zie het nu.
je hebt nog nooit geneukt begrijp ik dus?
en hoe heb jij je derin geneukt ruis ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:47 schreef Ruis het volgende:
goed topic dit!
hij is mod geworden doordat ze medelijden haddenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef bonke het volgende:
[..]
en hoe heb jij je derin geneukt ruis ??![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Yeah right dude, we weten allemaal dat jij Silmarwen cheatte door met on_air vreemd te gaan en dat jij zo'n fucking vuige loser bent dat je zelfs de vriendin van je notabene beste vriend neukt.
Fuck off
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |