Als ik Havoc zie staan ben ik meteen bedreigd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:24 schreef Havoc het volgende:
Nou ik ga weer even weg dan hoor, als Shaolin zich nu al bedreigd voelt.
Biertje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als ik Havoc zie staan ben ik meteen bedreigd.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En mijn opmerking richting yvonne is lang niet zo erg als jouw obsessie richting yvonne.
Grappig eigenlijk, twee minuten daarvoor post je mijn naam ergens in een topic waar ik niks mee te maken heb, niet in heb gepost, en totaal de plank mis slaat. Over obsessief gesproken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nah SCh is net een huilend klein meisje als hij overstuur is. Als ik dat wil zien kan ik net zogoed Dirkh gaan pesten.
Vakantie, en even afstand nemen doet een ieder altijd goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Maar zeg eens, was het nodig om meteen met beledigingen te komen of kan je gewoon echt niet anders?
Sorry men, wist niet dat je je dat aan zou trekken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Ah, je opent in een verloren uurtje een topic op je werk en je wordt meteen uitgemaakt voor kneus.
Nee, dat heb ik bijna nooit.quote:Heb jij dat nooit Dirkh? Dat je oudere topics aan het lezen bent omdat er niks interessants is en je je afvraagt "hey, waar is die en die eigenlijk gebleven?".
Dus jij wil zeggen, dat jij een gevoel hebt voor Tessje. Rare manier om dat te tonen heb jij dan, gezien jouw snerende posts naar Tessje.quote:Wacht, domme vraag, daarvoor moet je een greintje gevoel in je lichaam hebben natuurlijk.Dan moet je een beetje interesse in andere mensen kunnen tonen en niet alleen maar een zo groot mogelijke lompe lul proberen te zijn (waar je nog in faalt ook, maar dat terzijde).
Die Havoc toch. Heb je er al een zeiktopic over geopend in feedback?quote:Dat is niet obsessief, obsessief is Havoc die in andermans subforum waar de mods van online zijn posts van DePresident gaat wissen, dat is obsessief.
Mwah, het is geen bijhouden hoor. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien, heeft niks met bijhouden te maken, maar met constateren.quote:Obsessief is iemand die bijhoudt wie er allemaal in dezelfde topics posten zoals jij dat doet.
Ja het had wel anders gekund, als jij dit topic niet had geopend. Maar ja, dingen lopen nou eenmaal zo.quote:Maar zeg eens, was het nodig om meteen met beledigingen te komen of kan je gewoon echt niet anders?
Afscheid van Tessjequote:Op vrijdag 1 april 2005 17:08 schreef Tokay het volgende:
Weet je wát ik nou weleens wil weten?
Wat is nou eigenlijk de reden dat Tessje 'ontslagen' is, en waarom is ze hier nooit meer?
Vaag gedoe allemaal...![]()
Inderdaad, daar lijkt het wel op.quote:
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:15 schreef killswitch het volgende:
wat mij natuurlijk nieuwschierig makt naar de echte toedracht
Afkeer is ook een gevoel. En verder ben ik nogal nieuwsgierig dus als ik een post tegenkom van iemand die gestopt is wil ik wel eens op het profiel klikken om te kijken wanneer ze voor het laatst online waren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:07 schreef Dirkh het volgende:
Dus jij wil zeggen, dat jij een gevoel hebt voor Tessje. Rare manier om dat te tonen heb jij dan, gezien jouw snerende posts naar Tessje.
Grappig hoe jij elke maar dan ook echt élke vorm van kritiek bij voorbaat al afdoet als gezeik. Ben je nog steeds pissig dat ik het niet vond kunnen hoe je Meki zat af te zeiken als crew zijnde? Is dat het?quote:Die Havoc toch. Heb je er al een zeiktopic over geopend in feedback?
Jij hoort ook bij dat kliekje, dat snap je he? Want in nagenoeg elk topic waar ik post ben jij er als de kippen bij. Gewoon een constatering.quote:Mwah, het is geen bijhouden hoor. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien, heeft niks met bijhouden te maken, maar met constateren.
Ah, het is dus persoonlijkquote:Ja het had wel anders gekund, als jij dit topic niet had geopend. Maar ja, dingen lopen nou eenmaal zo.
Wat lief. Tegelijkertijd kneuzerig. Maar toch wel lief.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:17 schreef Dagonet het volgende:
Afkeer is ook een gevoel. En verder ben ik nogal nieuwsgierig dus als ik een post tegenkom van iemand die gestopt is wil ik wel eens op het profiel klikken om te kijken wanneer ze voor het laatst online waren.
Nee, ik kan me ook niet herinneren dat ik me uberhaupt in die discussie gemengd heb. Als dat wel zo is, zal het vast iets in de trant zijn van: Kan me niet zoveel schelen wat je er van denkt.quote:Grappig hoe jij elke maar dan ook echt élke vorm van kritiek bij voorbaat al afdoet als gezeik. Ben je nog steeds pissig dat ik het niet vond kunnen hoe je Meki zat af te zeiken als crew zijnde? Is dat het?
Oh, krijg ik dan ook toegang tot etetetquote:Jij hoort ook bij dat kliekje, dat snap je he? Want in nagenoeg elk topic waar ik post ben jij er als de kippen bij. Gewoon een constatering.
Hoe kom je daar nou bij. Of leg je de nadruk graag op het woordje "jij" omdat je dat lekker vindt? Je had ook de nadruk op "dit" kunnen leggen, want het ging mij om het topic.quote:Ah, het is dus persoonlijk
Ik zal maar niets zeggen anders staat knut met een stoeptegel bovenop een viaduct. Geef die gast eens te eten, hij hapt zo voorspelbaar snel.quote:
Waarquote:verkapte bash-mee-lees tvp
tvpquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een liefde in dit Topique
verkapte bash-mee-lees tvp
en dit is nog maar les 1quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef winterapfel het volgende:
hoe je van een "waar is Tessje topic" een "dirkh slowchat" maakt![]()
Gut, wat ben jij PMS vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen anders staat knut met een stoeptegel bovenop een viaduct. Geef die gast eens te eten, hij hapt zo voorspelbaar snel.
[..]
Waar
Ochtendhumeurquote:
Slowchat? Juist door posts zoals ^ krijg je slowchat, appeltje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef winterapfel het volgende:
hoe je van een "waar is Tessje topic" een "dirkh slowchat" maakt![]()
Anders doe je gewoon even normaal en laat je Knut er gewoon buiten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen anders staat knut met een stoeptegel bovenop een viaduct. Geef die gast eens te eten, hij hapt zo voorspelbaar snel.
[..]
Waar
Weet je. Als ik al serieus geneigd zou zijn je fysiek schade aan te richten zou het gewoon met mijn eigen handen zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Waar
De 20 klachtmailtjes zijn al weer de deur uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Dat is niet obsessief, obsessief is Havoc die in andermans subforum waar de mods van online zijn posts van DePresident gaat wissen, dat is obsessief. Obsessief is iemand die bijhoudt wie er allemaal in dezelfde topics posten zoals jij dat doet.
Volgens mij heb jij eerder last van een minderwaardigheidscomplexje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:38 schreef Silmarwen het volgende:
die zich te goed voelen voor iedereen
En volgens mij is er met al die shit die je gebruikt zware hersenbeschadiging opgetreden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eerder last van een minderwaardigheidscomplexje..
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En volgens mij is er met al die shit die je gebruikt zware hersenbeschadiging opgetreden.
Anders lees je even het hele topic ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
Laat die meid toch eens met rust, pubers met een minderwaardigheidscomplex....
Dat weet ik en ik neem het dan ook totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Weet je. Als ik al serieus geneigd zou zijn je fysiek schade aan te richten zou het gewoon met mijn eigen handen zijn..
Anders hou je je bijdehandte kop ff ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Anders lees je even het hele topic ofzo
Wat een fantastisch sterke en logische reply.quote:
Orgineel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een fantastisch sterke en logische reply.
Echt, ik heb nu al medelijden met die koters die jij straks moet gaan onderwijzen..
Nee, maar dat komt door die gefrustreerde eikel die hier als mod rondloopt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nig zo'n frustie ex mod!
Het ging al lang niet meer over Tessje.
quote:
Hoe bedoel je appels en peren?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt door die gefrustreerde eikel die hier als mod rondloopt.
* winterapfel kijkt naar de titel van het topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nig zo'n frustie ex mod!
Het ging al lang niet meer over Tessje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |