april?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef mr_mime het volgende:
slapertjes trusten
en een meeting in mei n Nijmegen?![]()
7e of de 21e??
maar goed, heb ik meteen ff een tvptje en nogmaals trustequote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Ik koop alles bij de Media Markt....ik ben toch niet gek?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
schiet niet op SAJ... zo'n zieke...
heb je al een shell-fruitmand gebracht?
media markt..... gruwelijk!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik koop alles bij de Media Markt....ik ben toch niet gek?
ben niet op aan het letten....quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef Cazman het volgende:
oh de flauwe fok forum april grap is ook weer begonnen
Och hij komt wel eens meer langs. Waarschijnlijk een stoere studentenavond gehadquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schoffel hem onder de sourcecode Caz.
Ik kom er dan ook alleen maar als ik..eeh...eeh..ik kom er dus gewoon nooit.quote:
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Als je reageert komen die teksten van: succesvol forum verwijderd en alle posts handmatig bewerkt enz.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben niet op aan het letten....
wat is het nu weer?
Je hebt op school toch wel geleerd wat je met onkruid aan moet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och hij komt wel eens meer langs. Waarschijnlijk een stoere studentenavond gehad
schandalig!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom er dan ook alleen maar als ik..eeh...eeh..ik kom er dus gewoon nooit.
Chemische bestrijding. Hoewel dat dat bij hem niet meer zal lukken. Z'n lever is genoeg vergiftigdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt op school toch wel geleerd wat je met onkruid aan moet?
Uitgaande van de oude plek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
schandalig!
now it's time to locate my bed
om af te sluiten met de achterhaalde woorden van Will Smith: "Smell Ya Later"
stimmt....quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uitgaande van de oude plek.
omdraaien, deur uit, trap op, 2e deur links.
Wat scheld je allemaal?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
Zeg als ze de godseteringhele dag doorgaan met die kutgrapjes..... klaag ik ze aan wegens hinderlijk gedrag en ordeverstoringen dan bromt Danny wéér
maar dan achter tralies
Nopez ik ben inmiddels verhuist.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
stimmt....
uitgaande van jou oude plek hoef je de deur niet eens uit zometeen
(donald trump bureau nog steeds????)
Zeg als ze de godseteringhele dag doorgaan met die kutgrapjes..... klaag ik ze aan wegens hinderlijk gedrag en ordeverstoring en dan bromt Danny wéér maar dan achter traliesquote:
Truste en succes met filmenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:25 schreef Ryan_R het volgende:
Mei klinkt prima![]()
En nu ga ik mijn bed in. Om half 7 gaat de wekker en dan heel de dag filmen![]()
Truste!!!
precies op tijd. bijna iedereen gaat slapenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:24 schreef DePresident het volgende:
Yesss! 'n slowchat!
Heb je ook een keer naar beneden gekeken tijdens het plassen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
lul
dacht een muur te herkennen op je foto... vandaar...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nopez ik ben inmiddels verhuist.
Maar het bureau en de rest is meegegaan.
Oh ja, hai!quote:
Oude foto.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dacht een muur te herkennen op je foto... vandaar...
well I've still got your msn...
eens bijlullen weer...
en anders wel in 'mn stamkroeg van amsterdam
trusten!
Ik kan allebei de dagen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:23 schreef mr_mime het volgende:
maar een meet, 7 of 21 mei ( nee die week daartussen niet.. pinkpop enzo)
in nijmegen?
Alleen maar tijdens het plassen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je ook een keer naar beneden gekeken tijdens het plassen?
Ik zie die berichten nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, hai!![]()
![]()
Nou, ik kan niet lachen om die berichtjes, steeds als je wat post.....
Sorry
Ben verder helemaal happy hoor!
Je past je maar eens een keer aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
7e ben ik hier en de 14e ben ik daar de 21 ben ik hier.
Die de 14de maar.
testingquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie die berichten niet
Kun je uitzetten heh? Dan spring je meteen terug naar het topic...
ik ookquote:
Is 1 van de dingen die wel positief is aan Replique...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
testing
edit: wohoo, weer wat geleerd. Erg fijn
indeedquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is 1 van de dingen die wel positief is aan Replique...
quote:
Ow ja.. da's waar. Maar dan moat ik m'n bed uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:39 schreef mr_mime het volgende:
[..]![]()
*snik
maar jij!JIJ! jij kan ook in de zon liggen toch? voordat je aan de slag moet.. lekker buiten leren..
Ja maar dan word ik wakker en dan is zon alweer weg of over zijn hoogtepunt heenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je slaapt altijd uit als ik om 7 uur op moet voor werk
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja maar dan word ik wakker en dan is zon alweer weg of over zijn hoogtepunt heen![]()
nog een herhaling ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Woei.. Oprah.. geweldig.Massahysterie..
Oprah gaat abseilen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Woei.. Oprah.. geweldig.Massahysterie..
haha. ja oplevering kwam me al bekend voor..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nog een herhaling ook
en dat al die moeders blij worden van die gehypte show..
alles voor de commercie... gesponsorde kado's 3x de naam en het merk noemen.. soms ook nog de prijs..
en die amerikaanse soldaten.. zooooó geweldig allemaal...
gewoon tè happy
Mietjesquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:36 schreef Waxxer het volgende:
Hallo...? *galm*
Huil niet, president! Het volk schlaapt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:30 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, Fok is een beetje van slag...ik druk op invoeren en er is een nieuw pasword naar me onderweg?
of kan het te maken hebben met 1 april....en dat in mijn toestand![]()
daar had ik het gisteren met J over, en die had het er ook nog met O over gehad,quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:34 schreef tech het volgende:
@ Cybart: wordt er voor het feest morgen een gezamelijke aankoop gedaan, of ieder voor zich?
Ik ben altijd warm ... leest heetquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:04 schreef Semisane het volgende:![]()
Hey hoi...het weer doet ook aan 1 april grapjes...het lijkt namelijk heeel warm als je van binnen naar buiten kijkt...maar het is toch wel een beetje frisjes.
Maar verder ben ik wel in een goeie bui....ik denk dat ik zelfs de telefoon ga oppakken vandaag.
Vanavond zijn de awards toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:04 schreef Cybart het volgende:
toch wel een rede om de TMF awards te kijken
de opening is Jamie Cullum ft Marco Borsato
en het gerucht gaat dat de afsluiting DJ Tiesto ft Marco Borsato is (maar dat laatste kan een 1 april grap zijn)
(alhoewel.... daar zouden vanmiddag de repetities voor zijn, gebeurd op de waalkade/erasmusbrug) en marco zou tijdens de show van de ene naar de andere plek gaan)
Normaal los je geen problemen op?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:04 schreef Semisane het volgende:![]()
Hey hoi...het weer doet ook aan 1 april grapjes...het lijkt namelijk heeel warm als je van binnen naar buiten kijkt...maar het is toch wel een beetje frisjes.
Maar verder ben ik wel in een goeie bui....ik denk dat ik zelfs de telefoon ga oppakken vandaag.
en een foute... ondanks dat zn nieuwe nummer erg sterk is wordt ik wel Ali B moequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanavond zijn de awards toch?
Sowieso.. presentatie is door Ali B. en Marco B.Ik blijf het een schattige combi vinden
Hij zit wel té veel in de media jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
en een foute... ondanks dat zn nieuwe nummer erg sterk is wordt ik wel Ali B moe
nu nog iets nuttigs doen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al een hele lange tijd wakker hoor.
hou ie gedachte vastquote:
Nudist.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:54 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hou ie gedachte vast![]()
ik ga me maar eens aankleden en ontbijten
fijne dag allen
Have funquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol ik ga straks naar belgiëmogguh btw
heerlijk weer voor de ardennen dit weekend jahoe!
good luck .. blubberzwijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol ik ga straks naar belgiëmogguh btw
heerlijk weer voor de ardennen dit weekend jahoe!
mijn god... jij trapt dus in een 1 april grap van fok.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
??? er stond net dat ik gebanned was :S :S
raften lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
hij gaat naar de ardèèèènnen... de frisse lucht is even wèèèènnen...
quote:"ik neem wel een beetje risico met dit interview". beaamt Svenson. "Maar ik ben er klaar voor en ik vond het leuk om het primeurtje aan sQueeze te geven, haha"
De meeste van zijn collega-dj's weten allang dat Svenson van de boys is, en reageren daar vooralsnog prima op. "het is een klein wereldje. Ik loop niet rond met een proud-to-be-gay T-shirt, maar ik heb er ook geen geheim van gemaakt. Ik reis de hele wereld over, dus als het uitkomt neem ik m'n vriendje mee naar optredens. Anders zit je maar alleen op zo'n hotelkamer. Er heeft nog nooit iemand iets negatiefs gezegd. [..]
Het is een DJ trekje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:41 schreef Vlarp het volgende:
*Squeeze lees*
nou ja, plaatjes kijken is dat
DJ Svenson is homo!
foto?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo ziet ie er op foto's ook wel uit..
Partyflock blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google is je vriend..
[afbeelding]
Da's hip DMquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Lijkt alsof ie enorm wind tegen had..
Hij's alleen al 32quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:58 schreef ronduit84 het volgende:
geil ventjuh
Mja de buurt is rust en stilte gewend hequote:Op vrijdag 1 april 2005 16:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien is dat ivm de buren een onverstandig idee
Geblondeerde kuifjes zijn al 10 jaar niet meer hip.quote:
Nee, het is een brak-zijn-dagquote:
Neeee, ik heb helemaal geen ruzie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Waxxer het volgende:
Andy heeft ruzie, Andy heeft ruzie!!
Zometeen is 't echt zo en maak ik weer een opmerking die verkeerd valt
LOL! Die is leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas belde net nietsvermoedend een nr terug met de vraag of hij C. Hond kon spreken.
Het nr bleek echter van de Pieterburen zeehonden creche te zijn. Die hadden heel veel C.Honden(C. Hond, See Hond....)
Klopt, ik ben een gangster man!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaaawww...... wat is er dan?![]()
Kom op, jij bent stoer!!
Mja, en dat truukje door de meldingen over te slaan als het geen error betreft werkt bij mij niet. Dan krijg ik na het invoeren een scherm met alleen een nieuw invoervlak. Dan is het topic dus leegquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:54 schreef Waxxer het volgende:
ik krijg nog eens RSI door die 1 april grap van Fok!
Jaaaaaa dat dacht ik!quote:
Ik moet straks eerst paar uur op vliegtuig wachten. Dan hotel zoeken ( 5 sterrenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Je gaat eerst ff een dagje flink knallen in Warschau?
Nou ja, gewoon, wat valt erover te vertellen? Het was heel erg gezellig en toen was het zomaar ineens 2 uur...quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef Waxxer het volgende:
Ja Andy, dus jij hebt even wild op msn gezeten....Vertel??
Ik moet m'n vervoer nog even zover krijgen dat ie ook wilquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:08 schreef creno het volgende:
creno gaat naar club rouge !
zo hebben wij de f&b manager ooit meneer h.b. gijs terug laten bellen in de eftelingquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas belde net nietsvermoedend een nr terug met de vraag of hij C. Hond kon spreken.
Het nr bleek echter van de Pieterburen zeehonden creche te zijn. Die hadden heel veel C.Honden(C. Hond, See Hond....)
maak je wel foto's van je tripje ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst paar uur op vliegtuig wachten. Dan hotel zoeken ( 5 sterren) en dan de volgende dag word ik om 15:00 wakker. Om 16:00 heb ik een afspraak met een wapenhandelaar. En afhankelijk van hoe lang dat duurt kan ik rond 19:00 het vliegtuig pakken, waarna ik rond 00:00 wel weer achter m'n computertje zit hier.
http://webmessenger.msn.com/quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef LuQas het volgende:
Wat is de webmessenger nou precies?
Ik merk het ja, hoeraquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com/
Dan kun je ook MSN messenger gebruiken zonder het programma te gebruiken. En het kan vaak wel inloggen op msn als je met het programma zelf niet kunt aanmelden..
Mja, same herequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom niet ingelogd... en met webbased wel
Dan zouden ze mij noooooooit blocken natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Dan ligt het (vind ik) niet aan mij.
Ik neem aan dat ze niet selectief screenen op sletjes
Is ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zouden ze mij noooooooit blocken natuurlijk
quote:Not Found
The requested URL was not found on this server.
The site has been deleted in default of payment
Vale-wie!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmmz....... jij gaat Valentino-schoenen voor jezélf in de shop baske mikken?
Ik weet alleen dat de collectie dit jaar weer erg leuk isquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef Waxxer het volgende:
Nah ik zal serieus doen
Maar je hebt je Pumaatjes dus als min of meer uitgezocht?Ik ga binnenkort ook weer aan de shop, al dan niet met een sponsor
echt erg op mijn leeftijd, maarja. Het is wel nodig. Maar wáár en wát, dat weet ik nog niet.
Zometeen kun je niet kiezen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de collectie dit jaar weer erg leuk is
Neuh...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben een verhaal aan het schrijven.....
Is het gemeen om in zoiets een steek onder water te geven naar een bepaald slag volk?
Hmm.. bij nader inzien..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:11 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD
Op MTV nu.. I'm Gay and getting Married ...Gatver! Ze zijn weer zo stereotype..
Daarom begon ik over stereotypen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Nou, tijdelijk emigreren naar Nederland he, denk iken dan gelijk een stembandenoperatie erbij
Hahahaha het leek wel alsof hij een halve fles rum op had ofzoquote:
Ze zijn wel erg open homo..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha het leek wel alsof hij een halve fles rum op had ofzo
Daar kan ik geen 5 minuten mee praten![]()
Ohw.. bah.. gaat een dominee verkondigen dat God ze verdoemt.. nou, God verdoemt niemand. Gaat de bijbel lezen stomme huigelaar(s)quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:26 schreef Waxxer het volgende:
Mja idd, never ever dat ik er ga wonen
Vre-se-lijk...... ik kan er niet bij, het is er zó erg, ook dáár houden ze zich niet aan mensenrechten
ja hoi.quote:
Ik hoop dat ze dit een jaar lang elke dag uitzenden in de VS.. misschien dat het iets zou helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:33 schreef Waxxer het volgende:
"Gaat"
In jou schuilt een echte Rotterdammer??
Maar idd, mijn maag gaat wel ff drie keer rond
quote:
Giftig?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Waxxer het volgende:
Liever een trouwfabriek dan een koekjesfabriek
En ik heb helemaal geen drinken meer in huisnog geen sapje
het is weer zover
Naja, dan maar de giftige stoffen met water uit mijn lijf spoelen
Kost centjes toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Jah
Dat pand is van z'n stage. Reclamebedrijf wat dus o.a. zo'n webcamhuis heeft. 1x in de week werkt ie in dat huis. Melig, want dan kan ik 'm bespieden(en nee, niet als een sletje, maar als webdesigner).
En vanaaf is er 1 jarig bestaan feest, met SBS6 en zo. Maar alle cams staan dus nog gewoon aan
Niet als je op voyeurcams klikt. Dat is het huis. Alleen als je privé wilt met 1 van die tsjechische mokkels dan moet je dokkenquote:
Als ie dara bij in de buurt komt is ie doodquote:
Of gewoon aflsuiten en opnieuw klikkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Ang3l het volgende:
......... mijn gratis kijktijd is op.
Ff bellen dat ie me credits geeft ofzo
Ja bij BAR (wide) nu eentje met zo'n eng sjaaltjequote:
Uhuh! *ril* ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij BAR (wide) nu eentje met zo'n eng sjaaltje
Nee die ouwe sok nu dan met bril en baardquote:
Wijntje, knabbelnootjes...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag een vrij strakke gele t-shirt gekocht bij de WE. Dat vond ik al mega hip voor mijn doen..
Maar ik heb ook lekker op m'n balkon in de zon kunnen liggen bakken..
Neuh, gewoon lasagna gegeten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wijntje, knabbelnootjes...Oh nee, das fabrieksspul.... Eerst twee uurtjes in de keuken gestaan he??
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Pup wordt verhandeld in de chat!!!
delleep: Klaus, look, buy me some credit (100) and I will get the blue guy to sleep with you, ok
Bedankt voor de tip vlarp
nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz.... iedereen is natuurlijk heel wild stappenen ik zit hier
*galm*
ik heb de video nog...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:33 schreef tech het volgende:
Ik wens eenieder een goede nachtrust of een orgasme van 't een of 't ander...
Bart toch!Doei!
God jee ja ik zeg net je mag wel wat naar mij over makenquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:32 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nee hoor
en trouwens
ik heb vandaag geshopt in Zwollywood
was alleen een beetje enthousiast.. maar nu sta ik weer in het zwart ( met een leeg-geplunderde spaarrekening )
![]()
haha.. alles op..quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
God jee ja ik zeg net je mag wel wat naar mij over maken
ik was op school en daarna TMF Awards checken...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet ook dringend onder de wol voor een normaal ritme
Slaap lekker allemaal!
Hhhhhhhheeeeeeuuuuuuuujjjj BARTJEEEEEE kerel jonge gvd man waar was je de hele avond???!!!!Nog ff doormixen he!
Slaap lekker
is dat Jim?????????????quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Bij de kapper, hier resultaat:
[afbeelding]
Moet wel opvallen dacht ik zo....
was vroeger wel andersquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:dat blijft ook altijd zo leuk he, hoe wild je ook tegen Cybart doet hier, hij blijft altijd rustig en kalm reageren
En eindelijk een rustig programma CB!Veel uitslapen en koken
![]()
Ik ga nu echt, welterusten!
We kennen je niet andersquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:57 schreef wizarddragon het volgende:
THUIS!!!.. Zow brak joh.
Gisteren tentamen verneukt, maar goed.. het leventje gaat door.
Daarna naar Amsterdam Arena voor de Sensation WHITE Special Treatment kaartjes en onbeperkt drinken in een special opgezette sensation white lounge. Alles was wel snel geregeld, gewoon een uurtje in de rij staan.
Half aangeschoten nog ff in Amsterdam verder gesloeried
truste..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Bij de kapper, hier resultaat:
[afbeelding]
Moet wel opvallen dacht ik zo....
Nee. Ik vind 't geilquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:57 schreef SlimShady het volgende:
[..]
*nieuwsgierig*
Deelt de rest die mening ook..?
What else is new baby?quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:57 schreef wizarddragon het volgende:
Half aangeschoten nog ff in Amsterdam verder gesloeried
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |