Geblondeerde kuifjes zijn al 10 jaar niet meer hip.quote:
Nee, het is een brak-zijn-dagquote:
Neeee, ik heb helemaal geen ruzie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Waxxer het volgende:
Andy heeft ruzie, Andy heeft ruzie!!
Zometeen is 't echt zo en maak ik weer een opmerking die verkeerd valt
LOL! Die is leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas belde net nietsvermoedend een nr terug met de vraag of hij C. Hond kon spreken.
Het nr bleek echter van de Pieterburen zeehonden creche te zijn. Die hadden heel veel C.Honden(C. Hond, See Hond....)
Klopt, ik ben een gangster man!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaaawww...... wat is er dan?![]()
Kom op, jij bent stoer!!
Mja, en dat truukje door de meldingen over te slaan als het geen error betreft werkt bij mij niet. Dan krijg ik na het invoeren een scherm met alleen een nieuw invoervlak. Dan is het topic dus leegquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:54 schreef Waxxer het volgende:
ik krijg nog eens RSI door die 1 april grap van Fok!
Jaaaaaa dat dacht ik!quote:
Ik moet straks eerst paar uur op vliegtuig wachten. Dan hotel zoeken ( 5 sterrenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Je gaat eerst ff een dagje flink knallen in Warschau?
Nou ja, gewoon, wat valt erover te vertellen? Het was heel erg gezellig en toen was het zomaar ineens 2 uur...quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:09 schreef Waxxer het volgende:
Ja Andy, dus jij hebt even wild op msn gezeten....Vertel??
Ik moet m'n vervoer nog even zover krijgen dat ie ook wilquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:08 schreef creno het volgende:
creno gaat naar club rouge !
zo hebben wij de f&b manager ooit meneer h.b. gijs terug laten bellen in de eftelingquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Mijn baas belde net nietsvermoedend een nr terug met de vraag of hij C. Hond kon spreken.
Het nr bleek echter van de Pieterburen zeehonden creche te zijn. Die hadden heel veel C.Honden(C. Hond, See Hond....)
maak je wel foto's van je tripje ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst paar uur op vliegtuig wachten. Dan hotel zoeken ( 5 sterren) en dan de volgende dag word ik om 15:00 wakker. Om 16:00 heb ik een afspraak met een wapenhandelaar. En afhankelijk van hoe lang dat duurt kan ik rond 19:00 het vliegtuig pakken, waarna ik rond 00:00 wel weer achter m'n computertje zit hier.
http://webmessenger.msn.com/quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef LuQas het volgende:
Wat is de webmessenger nou precies?
Ik merk het ja, hoeraquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com/
Dan kun je ook MSN messenger gebruiken zonder het programma te gebruiken. En het kan vaak wel inloggen op msn als je met het programma zelf niet kunt aanmelden..
Mja, same herequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom niet ingelogd... en met webbased wel
Dan zouden ze mij noooooooit blocken natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Dan ligt het (vind ik) niet aan mij.
Ik neem aan dat ze niet selectief screenen op sletjes
Is ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zouden ze mij noooooooit blocken natuurlijk
quote:Not Found
The requested URL was not found on this server.
The site has been deleted in default of payment
Vale-wie!?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmmz....... jij gaat Valentino-schoenen voor jezélf in de shop baske mikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |