Ik weet alleen dat de collectie dit jaar weer erg leuk isquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef Waxxer het volgende:
Nah ik zal serieus doen
Maar je hebt je Pumaatjes dus als min of meer uitgezocht?Ik ga binnenkort ook weer aan de shop, al dan niet met een sponsor
echt erg op mijn leeftijd, maarja. Het is wel nodig. Maar wáár en wát, dat weet ik nog niet.
Zometeen kun je niet kiezen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de collectie dit jaar weer erg leuk is
Neuh...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben een verhaal aan het schrijven.....
Is het gemeen om in zoiets een steek onder water te geven naar een bepaald slag volk?
Hmm.. bij nader inzien..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:11 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD
Op MTV nu.. I'm Gay and getting Married ...Gatver! Ze zijn weer zo stereotype..
Daarom begon ik over stereotypen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Nou, tijdelijk emigreren naar Nederland he, denk iken dan gelijk een stembandenoperatie erbij
Hahahaha het leek wel alsof hij een halve fles rum op had ofzoquote:
Ze zijn wel erg open homo..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha het leek wel alsof hij een halve fles rum op had ofzo
Daar kan ik geen 5 minuten mee praten![]()
Ohw.. bah.. gaat een dominee verkondigen dat God ze verdoemt.. nou, God verdoemt niemand. Gaat de bijbel lezen stomme huigelaar(s)quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:26 schreef Waxxer het volgende:
Mja idd, never ever dat ik er ga wonen
Vre-se-lijk...... ik kan er niet bij, het is er zó erg, ook dáár houden ze zich niet aan mensenrechten
ja hoi.quote:
Ik hoop dat ze dit een jaar lang elke dag uitzenden in de VS.. misschien dat het iets zou helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:33 schreef Waxxer het volgende:
"Gaat"
In jou schuilt een echte Rotterdammer??
Maar idd, mijn maag gaat wel ff drie keer rond
quote:
Giftig?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Waxxer het volgende:
Liever een trouwfabriek dan een koekjesfabriek
En ik heb helemaal geen drinken meer in huisnog geen sapje
het is weer zover
Naja, dan maar de giftige stoffen met water uit mijn lijf spoelen
Kost centjes toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Jah
Dat pand is van z'n stage. Reclamebedrijf wat dus o.a. zo'n webcamhuis heeft. 1x in de week werkt ie in dat huis. Melig, want dan kan ik 'm bespieden(en nee, niet als een sletje, maar als webdesigner).
En vanaaf is er 1 jarig bestaan feest, met SBS6 en zo. Maar alle cams staan dus nog gewoon aan
Niet als je op voyeurcams klikt. Dat is het huis. Alleen als je privé wilt met 1 van die tsjechische mokkels dan moet je dokkenquote:
Als ie dara bij in de buurt komt is ie doodquote:
Of gewoon aflsuiten en opnieuw klikkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:05 schreef Ang3l het volgende:
......... mijn gratis kijktijd is op.
Ff bellen dat ie me credits geeft ofzo
Ja bij BAR (wide) nu eentje met zo'n eng sjaaltjequote:
Uhuh! *ril* ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij BAR (wide) nu eentje met zo'n eng sjaaltje
Nee die ouwe sok nu dan met bril en baardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |