testingquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie die berichten niet
Kun je uitzetten heh? Dan spring je meteen terug naar het topic...
ik ookquote:
Is 1 van de dingen die wel positief is aan Replique...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
testing
edit: wohoo, weer wat geleerd. Erg fijn
indeedquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is 1 van de dingen die wel positief is aan Replique...
quote:
Ow ja.. da's waar. Maar dan moat ik m'n bed uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:39 schreef mr_mime het volgende:
[..]![]()
*snik
maar jij!JIJ! jij kan ook in de zon liggen toch? voordat je aan de slag moet.. lekker buiten leren..
Ja maar dan word ik wakker en dan is zon alweer weg of over zijn hoogtepunt heenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je slaapt altijd uit als ik om 7 uur op moet voor werk
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja maar dan word ik wakker en dan is zon alweer weg of over zijn hoogtepunt heen![]()
nog een herhaling ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Woei.. Oprah.. geweldig.Massahysterie..
Oprah gaat abseilen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Woei.. Oprah.. geweldig.Massahysterie..
haha. ja oplevering kwam me al bekend voor..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nog een herhaling ook
en dat al die moeders blij worden van die gehypte show..
alles voor de commercie... gesponsorde kado's 3x de naam en het merk noemen.. soms ook nog de prijs..
en die amerikaanse soldaten.. zooooó geweldig allemaal...
gewoon tè happy
Mietjesquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:36 schreef Waxxer het volgende:
Hallo...? *galm*
Huil niet, president! Het volk schlaapt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:30 schreef Andyvie het volgende:
Hmm, Fok is een beetje van slag...ik druk op invoeren en er is een nieuw pasword naar me onderweg?
of kan het te maken hebben met 1 april....en dat in mijn toestand![]()
daar had ik het gisteren met J over, en die had het er ook nog met O over gehad,quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:34 schreef tech het volgende:
@ Cybart: wordt er voor het feest morgen een gezamelijke aankoop gedaan, of ieder voor zich?
Ik ben altijd warm ... leest heetquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:04 schreef Semisane het volgende:![]()
Hey hoi...het weer doet ook aan 1 april grapjes...het lijkt namelijk heeel warm als je van binnen naar buiten kijkt...maar het is toch wel een beetje frisjes.
Maar verder ben ik wel in een goeie bui....ik denk dat ik zelfs de telefoon ga oppakken vandaag.
Vanavond zijn de awards toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:04 schreef Cybart het volgende:
toch wel een rede om de TMF awards te kijken
de opening is Jamie Cullum ft Marco Borsato
en het gerucht gaat dat de afsluiting DJ Tiesto ft Marco Borsato is (maar dat laatste kan een 1 april grap zijn)
(alhoewel.... daar zouden vanmiddag de repetities voor zijn, gebeurd op de waalkade/erasmusbrug) en marco zou tijdens de show van de ene naar de andere plek gaan)
Normaal los je geen problemen op?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:04 schreef Semisane het volgende:![]()
Hey hoi...het weer doet ook aan 1 april grapjes...het lijkt namelijk heeel warm als je van binnen naar buiten kijkt...maar het is toch wel een beetje frisjes.
Maar verder ben ik wel in een goeie bui....ik denk dat ik zelfs de telefoon ga oppakken vandaag.
en een foute... ondanks dat zn nieuwe nummer erg sterk is wordt ik wel Ali B moequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanavond zijn de awards toch?
Sowieso.. presentatie is door Ali B. en Marco B.Ik blijf het een schattige combi vinden
Hij zit wel té veel in de media jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
en een foute... ondanks dat zn nieuwe nummer erg sterk is wordt ik wel Ali B moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |