nu nog iets nuttigs doen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben al een hele lange tijd wakker hoor.
hou ie gedachte vastquote:
Nudist.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:54 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hou ie gedachte vast![]()
ik ga me maar eens aankleden en ontbijten
fijne dag allen
Have funquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol ik ga straks naar belgiëmogguh btw
heerlijk weer voor de ardennen dit weekend jahoe!
good luck .. blubberzwijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
lol ik ga straks naar belgiëmogguh btw
heerlijk weer voor de ardennen dit weekend jahoe!
mijn god... jij trapt dus in een 1 april grap van fok.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
??? er stond net dat ik gebanned was :S :S
raften lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
hij gaat naar de ardèèèènnen... de frisse lucht is even wèèèènnen...
quote:"ik neem wel een beetje risico met dit interview". beaamt Svenson. "Maar ik ben er klaar voor en ik vond het leuk om het primeurtje aan sQueeze te geven, haha"
De meeste van zijn collega-dj's weten allang dat Svenson van de boys is, en reageren daar vooralsnog prima op. "het is een klein wereldje. Ik loop niet rond met een proud-to-be-gay T-shirt, maar ik heb er ook geen geheim van gemaakt. Ik reis de hele wereld over, dus als het uitkomt neem ik m'n vriendje mee naar optredens. Anders zit je maar alleen op zo'n hotelkamer. Er heeft nog nooit iemand iets negatiefs gezegd. [..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |