Wijntje, knabbelnootjes...quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb vandaag een vrij strakke gele t-shirt gekocht bij de WE. Dat vond ik al mega hip voor mijn doen..
Maar ik heb ook lekker op m'n balkon in de zon kunnen liggen bakken..
Neuh, gewoon lasagna gegeten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wijntje, knabbelnootjes...Oh nee, das fabrieksspul.... Eerst twee uurtjes in de keuken gestaan he??
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Pup wordt verhandeld in de chat!!!
delleep: Klaus, look, buy me some credit (100) and I will get the blue guy to sleep with you, ok
Bedankt voor de tip vlarp
nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz.... iedereen is natuurlijk heel wild stappenen ik zit hier
*galm*
ik heb de video nog...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:33 schreef tech het volgende:
Ik wens eenieder een goede nachtrust of een orgasme van 't een of 't ander...
Bart toch!Doei!
God jee ja ik zeg net je mag wel wat naar mij over makenquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:32 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nee hoor
en trouwens
ik heb vandaag geshopt in Zwollywood
was alleen een beetje enthousiast.. maar nu sta ik weer in het zwart ( met een leeg-geplunderde spaarrekening )
![]()
haha.. alles op..quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
God jee ja ik zeg net je mag wel wat naar mij over maken
ik was op school en daarna TMF Awards checken...quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet ook dringend onder de wol voor een normaal ritme
Slaap lekker allemaal!
Hhhhhhhheeeeeeuuuuuuuujjjj BARTJEEEEEE kerel jonge gvd man waar was je de hele avond???!!!!Nog ff doormixen he!
Slaap lekker
is dat Jim?????????????quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Bij de kapper, hier resultaat:
[afbeelding]
Moet wel opvallen dacht ik zo....
was vroeger wel andersquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:dat blijft ook altijd zo leuk he, hoe wild je ook tegen Cybart doet hier, hij blijft altijd rustig en kalm reageren
En eindelijk een rustig programma CB!Veel uitslapen en koken
![]()
Ik ga nu echt, welterusten!
We kennen je niet andersquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:57 schreef wizarddragon het volgende:
THUIS!!!.. Zow brak joh.
Gisteren tentamen verneukt, maar goed.. het leventje gaat door.
Daarna naar Amsterdam Arena voor de Sensation WHITE Special Treatment kaartjes en onbeperkt drinken in een special opgezette sensation white lounge. Alles was wel snel geregeld, gewoon een uurtje in de rij staan.
Half aangeschoten nog ff in Amsterdam verder gesloeried
truste..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Bij de kapper, hier resultaat:
[afbeelding]
Moet wel opvallen dacht ik zo....
Nee. Ik vind 't geilquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:57 schreef SlimShady het volgende:
[..]
*nieuwsgierig*
Deelt de rest die mening ook..?
What else is new baby?quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:57 schreef wizarddragon het volgende:
Half aangeschoten nog ff in Amsterdam verder gesloeried
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |