SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
South Park is inderdaad enorm simpel te maken, daardoor kunnen ze prachtig op de actualiteiten inspelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Dit laat eigenlijk weer eens zien hoe makkelijk Southpark technisch in elkaar zit. Ze konden toch binnen 1 week een aflevering maken?
Wie kent die boutfilm nou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:19 schreef Shagster het volgende:
Kennen jullie de film "The Last Starfighter?"
Daar werd een jongen ingelijfd door buitenaardse wezens om in hun ruimte-leger te vechten, om het heelal te redden.. Ze hadden hem gekozen omdat... hij heel goed was in een computerspelletje.. Deze aflevering moet daar gewoon een knipoog naar zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral de zin If I'm ever in a vegetative state, please, for the love of God....
...don't show me on national television
was natuurlijk hét perfecte antwoord op dat hele Schiavo gedoe.
quote:Wait there is another, a japanese boy did make it to level 59!
quote:Are you stupid? japanese people don't have souls!
Ik zat te denken aan The Matrix. Maar ik heb Constantine ook niet gezien dus het zou ook goed kunnen dat het over die film gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
En dat Keanu Reeves gedoe neem ik aan dat ze het hebben van Constantine? alhoewel ik die film nog niet gezien heb..
Dat was de beste grap van de aflevering!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Vond het wel jammer dat ze geen echte battle lieten zien..
10 times bigger than the battle in the Lord of the Rings!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was de beste grap van de aflevering!
dat doen ze toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Dit laat eigenlijk weer eens zien hoe makkelijk Southpark technisch in elkaar zit. Ze konden toch binnen 1 week een aflevering maken? (en niet zoals bij The Simpsons waar ze een paar maanden erover doen). Vond het wel jammer dat ze geen echte battle lieten zien..
En dat Keanu Reeves gedoe neem ik aan dat ze het hebben van Constantine? alhoewel ik die film nog niet gezien heb..
haha en dan het slachtveldquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
10 times bigger than the battle in the Lord of the Rings!
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemdquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Shagster het volgende:
Was echt een geniale aflevering. Weer ouderwets grof tegenover de Republikeinen en conservatieven.
Dat is juist goed van ze, ze hebben gewoon kritiek op allesquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemd
Da's het mooie van South Park. Ze maken iedereen en alles belachelijk, waardoor ze niet echt een standpunt innemen en politiek neutraal blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemd
Kwam net pas achter dat het vandaag 1 april wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef Klonk het volgende:
hehehe, zelfde grapje als vorig jaar en en altijd genoeg newbies die er in stinken
en dan dat droge "yaaaay". volgens mij is dat hun monty python invloed (erg holy grail achtig)quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:27 schreef Erwtensoep het volgende:
haha en dan het slachtveld
[afbeelding]
De vraag is of die grappen die inspelen op actualiteiten over 2 jaar nog steeds zo grappig zijn.. Zo beperken ze iig wel de levensduur van een seizoen/ep..quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:06 schreef spooky1234 het volgende:
briljante aflevering en super als het zo up to date is met psp, constantine en teri schiavo.
En dat is niet zwakke van de serie maar juist het geweldige. Omdat die poppetjes zo makkelijk te animeren zijn kunnen ze in een weekje zo een aflevering in elkaar klussen, waarschijnlijk zelfs binnen 2 dagen. Ik kijk omdat de grappen briljant zijn en niet omdat het zo mooi geanimeerd is.
Seizoen 1 komt op veronica volgens mij, wanneer weet ik niet precies.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:11 schreef BrauN het volgende:
Hmm, ik denk dat ik gezien dit amusante topic toch maar weer eens South Park ga volgen. Maar wanneer en waar komt het eigenlijk op tv?
En dagelijks, of wat?
Alles na de eerste aflevering is met computers gedaan, maar de programma's zijn nu natuurlijk geavanceerder dan toen. Vind het eigenlijk zonde dat ze steeds meer 3d gezichten ertussen plakken enzo, de crappy animatie was deel van de charme.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Ik had gisteren toevallig een stukje van "Weight Gain 4000" gezien, dat was episode 2...je ziet het kwaliteitsverschil wel met seizoen 9...volgens mij is het nu allemaal CGI (met pc's dus).
Ja die aflevering was een volledige parodie op Raiders of the lost Arkquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik vind het zelfs South Park onwaardig!
Zelf namen ze ook de zeik met CGI in bijvoorbeeld ET (er is in een aflevering voor waarin de eerste aflevering een stukje in 3D wordt laten zien), maar nu doen ze het zelf. Geef mij maar de oude afleveringen...
3d? in welke aflevering dan bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Vind het eigenlijk zonde dat ze steeds meer 3d gezichten ertussen plakken enzo, de crappy animatie was deel van de charme.
Vroegâh had je alleen de gezichtjes recht van voren of opzij. Tegenwoordig ook een beetje schuin van voren of van boven enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
3d? in welke aflevering dan bijvoorbeeld?
Nee, maar ik bedoel dus inderdaad dat gezichten nu vaker vanuit meerdere hoeken getoond worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, zo 3D. Maar dat vind ik eigenlijk gewoon ouderwets 2D
3D is, om maar iets recents te noemen, The Incredibles bijvoorbeeld
Maar toch gebruiken ze tegenwoordig Maya om Southpark te animerenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, zo 3D. Maar dat vind ik eigenlijk gewoon ouderwets 2D
3D is, om maar iets recents te noemen, The Incredibles bijvoorbeeld
Dat was een verwijzing naar het feit dat in de 'nieuwe' versie van ET alle wapens zijn vervangen door walkie talkies.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef Wuder het volgende:
[..]
En ook saving private ryan met walky talkies, hoe kom je daarbij![]()
![]()
![]()
Cartman die hippies opsluit in de kelder van zijn huis...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Het moest gewoon een keer gebeuren, Cartman die hippies uit gaat roeien... echt te briljant.
Officer: "I just freed 63 people from your basement."quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef Skwish het volgende:
[..]
Cartman die hippies opsluit in de kelder van zijn huis...![]()
Ja dat weet ik, maar gewoon, het zag er ZOOOO komisch uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar het feit dat in de 'nieuwe' versie van ET alle wapens zijn vervangen door walkie talkies.
Verder: Briljante aflevering, 904.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RANDY! RANDY! RANDY!
S09E05 is zeker weer geslaagd bij mij
Yeah, hij deed weer Oh Hamburgersquote:Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij was erg okay. Die verhaallijn van Randy, geniaal
En meer Butters
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik vind het zelfs South Park onwaardig!
Nee die komt van de sound track van The Karate Kid:quote:Op donderdag 7 april 2005 16:43 schreef spooky1234 het volgende:
905 is zeker niet de meest geniale aflevering maar zeker wel leuk.
T mooist is the gag met randy als ie dronken en beaten-up opgepakt wordt door de politie.. elke keer: what!?.. I thought this is america! what is this a communist country? .. I thought this was a free country...
p.s. weet iemnd toevallig hoe dat nummer heet: You are the best? Is die van rocky eigenlijk of vergis ik me?
Ik vind het ook de minste tot nu toe, maar vaak worden afleveringen leuker als ik ze vaker kijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:59 schreef Klonk het volgende:
godsamme ik wil een keer een leuke aflevering, seizoen 9 zuigt zwaar.......
Dat stukje was voor mij echt heel herkenbaar als een gebruikelijke zondagmorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:40 schreef chiren het volgende:
AHAHAHAHHAHA, my fucking god
Die Randy Marsh, wat een oetlul! Met die eieren in dat glas, en dan mikt ie ze heel droog in de pan, bier erbij en boeren... *fart*
ik vond hem ook minder dan de rest van het seizoen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:05 schreef prinsrob het volgende:
Ik vond dit de slechtste south park ooit. Echt maar een enkele keer een glimlach, dat moet beter. Aflevering 4 was wel goed.
Het was minder kwa grappig zijn, maar ik vind het echter wel een zeer goede parodie op de fight-films!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:05 schreef pijnboom het volgende:
[..]
ik vond hem ook minder dan de rest van het seizoen..
ik ben benieuwd naar de volgende
Geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:40 schreef chiren het volgende:
AHAHAHAHHAHA, my fucking god
Die Randy Marsh, wat een oetlul! Met die eieren in dat glas, en dan mikt ie ze heel droog in de pan, bier erbij en boeren... *fart*
Tuurlijk niet, dat wagen ze niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
De meningen mogen verdeeld zijn, ik vond het een geweldige episode! Echt veruit de beste van het seizoen, vooral Randy was weer hilarisch.
Ik dacht trouwens dat Kenny voor goed dood zou zijn???
Jammer dat Kenny niets zei, maar ik vond het wel grappig om hem te zien zonder zijn capuchonquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat wagen ze niet meer
quote:Due to this week's tragic events in Hawaii, the "Lemmiwinks" episode of South Park will not be shown tonight
In Nederland?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef bupatH het volgende:
hmm hayb rare vraag maarehkomt dit nog op tv ???
Dat was een grapje van Trey, het is zijn stem die je hoort.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:58 schreef spooky1234 het volgende:
dat heb ik nooit begrepen met "due to tragic events in hawaii... "
wat voor tragic events hebben ze het over?
die manga parodie waarbij een van die gasten een werpster in zijn oog krijgt?quote:Op maandag 11 april 2005 11:52 schreef knox_ het volgende:
Iemand "Good times with weapons" gezien? Die was echt geniaalDe laatste heb ik nog niet gezien
Die met de psp was ook wel leuk
Welke was het nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Wuder het volgende:
[..]
Jammer dat Kenny niets zei, maar ik vond het wel grappig om hem te zien zonder zijn capuchon
Dit klinkt weer als een Cartman-naaistreek voor Butters, net als in AWESOM-Oquote:Op maandag 11 april 2005 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://img226.echo.cx/img226/4981/9065me.gif]afbeelding][/URL]
906 - The Death of Eric Cartman
Airdate: 2005-04-13
Butters is freaked out when he thinks he can communicate with the dead.
Owja, uit dezelfde aflevering als LOTR.quote:Op maandag 11 april 2005 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
je vergeet Constantine...
Die Anime/manga aflevering, waarbij kenny een ninjaster in butters oog gooitquote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef Skwish het volgende:
Good times with weapons... die titel komt me zeer bekend voor, waar ging die aflevering ook al weer over?
En over 906 met cartman en butters in de hoofdrollen... dat belooft wat.
De jongens kopen ninjawapens en de helft van de aflevering worden ze getekend als echte ninja's, echt tof gedaan. En Butters (Professor Chaos) krijgt een ninjaster in z'n oogquote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef Skwish het volgende:
Good times with weapons... die titel komt me zeer bekend voor, waar ging die aflevering ook al weer over?
quote:Op maandag 11 april 2005 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Good times with weapons vond ik naar, vooral dat geschreeuw van Butters ging door merg en been
Haha, ja idd, die aflevering was vet!quote:Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De jongens kopen ninjawapens en de helft van de aflevering worden ze getekend als echte ninja's, echt tof gedaan. En Butters (Professor Chaos) krijgt een ninjaster in z'n oog
Ik heb zelden zo moeten lachen om een scene in SP.quote:Op maandag 11 april 2005 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Good times with weapons vond ik naar, vooral dat geschreeuw van Butters ging door merg en been
"Come on Justin!, Won't you feel my body, Won't you feel my hot body"quote:Op maandag 11 april 2005 12:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als een Cartman-naaistreek voor Butters, net als in AWESOM-O![]()
Al werd Cartman toen uiteindelijk genaaid
quote:Butters is freaked out when he thinks he can communicate with the dead. Although his parents have made it clear to him there are no such things as ghosts, Butters is sure one is haunting him. Butters knows he has to give up his ghost pal or be put into a mental institution.
jaja! Butters EN Cartmanquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef Skwish het volgende:
906 - The Death of Eric Cartman
Airdate: 2005-04-13
[afbeelding]
[..]
Echt wel. Maar op het einde toen Cartman zijn plan ontrafelde, moet ik eerlijk zeggen dat ik best geschokt was dat hij zover kan gaan! Ik wist niet eens of ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
A.W.E.S.O.M-O was wel supergrappig
Net nog "Scott Tenorman Must Die", die blijft ook leuk
Hmm.. Als ik op met muis 1 keer naast het forum klik, worden de plaatjes automatisch kleiner bij mij in Firefox en ook in IE.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef Kipman het volgende:
Leuke site, jammer van die veels te grote plaatjes die je hier neerzet
Ze zijn niet alleen erg groot: 3300x2550 pixels.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Als ik op met muis 1 keer naast het forum klik, worden de plaatjes automatisch kleiner bij mij in Firefox en ook in IE.
Anders haal ik ze wel weg.
Dus er gewoon een keer opklikken zou het moeten verhelpen.
Mja de slechtste ooit zou ik niet zeggen (ik vond die met Jennifer Lopez 'taco-flavoured kisses" erg slecht), want alleen al dat laatste still-shot met die Karate Kid muziek maakt een hele hoop goed. ik lag echt dubbel. South Park Parodie-Weltmeister!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:57 schreef knox_ het volgende:
Gister even de laatste aflevering gezien, en ik vond hem behoorlijk tegenvallen, ik denk zelfs dat het de slechtste aflevering was die ik ooit gezien heb. Het enige grappige ervan vond ik stan's pa die steeds gaat vechten enzoHopen dat de volgende aflevering (die vandaag onair gaat) wat leuker is
oh die met David Hasselhoffquote:Op woensdag 13 april 2005 15:17 schreef Roi het volgende:
OMG net de aflevering gezien waar Mr. Garison zich had laten ombouwen![]()
![]()
![]()
![]()
! Geweldige aflevering.
Nee 901m met Kyle en z'n pa die zich ook lieten ombouwenquote:
Nee, dit is een andere. Daarin ondergaat hij een geslachtverandering. En die wordt nogal onsmakelijk in beeld gebrachtquote:
In een paar minuten wordt de vagina gemaakt simpelweg door de lul om te draaienquote:Op woensdag 13 april 2005 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dit is een andere. Daarin ondergaat hij een geslachtverandering. En die wordt nogal onsmakelijk in beeld gebracht
Zo gaat het in het echt ongeveer ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Kipman het volgende:
[..]
In een paar minuten wordt de vagina gemaakt simpelweg door de lul om te draaien
Hoe verzinnen ze het
Zonder narcose?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zo gaat het in het echt ongeveer ook.
Mja, het kwam wel erg onverwacht. Maar ja, dat is weer de typische humor van Matt Stone en Trey Parker. Ik vond het in ieder geval hilarischquote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Tram het volgende:
kyles vader in een "dolfijn" veranderen vond ik dan wel weer wat vergezocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem maar zozo, maar een keer echt gelachen eigenlijk...
Die waren inderdaad zeer leukquote:Op donderdag 14 april 2005 14:26 schreef Aurelium het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Butters in dat apparaat en die neger die die moeder paalde
Butters is er al vanaf het begin bij, maar zijn rol werd denk ik pas actief in seizoen 3, bij de aflevering "two guys in a hot tub".quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Klonk het volgende:
ik vroeg me in eens af, wanneer is Butters er eigenlijk bijgekomen
Do wanna play charlies angles with us Stan?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Butters is er al vanaf het begin bij, maar zijn rol werd denk ik pas actief in seizoen 3, bij de aflevering "two guys in a hot tub".
901, Mr. Garrison's Fancy New Vaginaquote:
zag het al maar toch bedanktquote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
901, Mr. Garrison's Fancy New Vagina
Briljante aflevering was datquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel een aardige aflevering, deed me denken aan een aflevering van Johnny Bravo waarin zijn videorecorder stilstond waardoor hij dacht de hele wereld stilstond.
Idd briljantquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel een aardige aflevering, deed me denken aan een aflevering van Johnny Bravo waarin zijn videorecorder stilstond waardoor hij dacht de hele wereld stilstond.
Alleen jammer dat Cartman Cartman niet meer is (ik blijf het zeggen, maar ik vind het gewoon heel jammer)
Butters niet danquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:24 schreef chiren het volgende:
HAHAHA die moeder werd echt belachelijk hard gepaald!
Now let's just add some porselein deer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb net "Your Studio and You" gezien, echt geniaal. Ik had er heel lang naar gezocht, maar nou zag ik dat je hem gewoon kon downloaden van de site van matt & trey
Het is een soort spoof op van die 50ies educatieve filmpjes zoals Duck and Cover, alleen dan over Universal Studios. Geniale is dat ze ook echt Steven Spielberg, Sylvester Stallone enzo in die film hebben gekregen en het compleet belachelijk hebben laten worden...
Valt wel mee toch. In deze aflevering was ie weer ouderwets ziek bezig! Het velletje van alle kipstukjes opeten, de schoft!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen jammer dat Cartman Cartman niet meer is (ik blijf het zeggen, maar ik vind het gewoon heel jammer)
Klopt.... ik zat daar ook laatst naar te kijken... en dat viel me toen ook al op..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit seizoen 1 te kijken en al in aflevering 3 viel het me op dat Butters al die tijd gewoon in de klas zit
Ik vind Cartman echt gay geworden, die stomme stem (heel anders dan een paar seizoenen geleden) en die rare bewegingen, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. In deze aflevering was ie weer ouderwets ziek bezig! Het velletje van alle kipstukjes opeten, de schoft!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ( en een paar andere SP-liefhebbers die ik ken ) vinden het juist een vooruitgang. Alsof hij acteerlessen heeft gehad zeg maar, lekker dramatisch, overdreven. Ik vind het heerllijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind Cartman echt gay geworden, die stomme stem (heel anders dan een paar seizoenen geleden) en die rare bewegingen, ik weet het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh, Jimmy in Crazy Criples was gewoon legendarisch goed. Ik vind het een geweldig karakter maar ze moeten hem niet te vaak inzetten.quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef jimjim1983 het volgende:
haha Jimmy met een erectiezieke shit weer.
vind hem alleen niet zo leuk, ik wil Cartman.
Waarom zou hij dat zelf niet doorhebben?quote:Op maandag 18 april 2005 21:59 schreef Kipman het volgende:
Nu we toch over Jimmy lullen...
Is het nou de grap dat iedereen om Jimmy moet lachen, niet om zijn grappen maar omdat hij stottert en dat hij dat zelf niet door heeft??
Omdat hij natuurlijk zelf denkt dat iedereen lacht om zijn zelfgemaakt grapjes. Daarom vertelt hij ze ook.quote:Op maandag 18 april 2005 22:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat zelf niet doorhebben?
Volgens mij vinden de anere kinderen zijn gestotter niet grappig, eerder vervelend. Het gestotter moet denk ik meer de kijkers aan het lachen maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Omdat hij natuurlijk zelf denkt dat iedereen lacht om zijn zelfgemaakt grapjes. Daarom vertelt hij ze ook.
Die ene tegen Wendy vind ik toch echt een stuk grappiger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Kipman het volgende:
Het leukste stottermoment van Jimmy vind ik toch wel in de aflevering over Lord of the Rings:
Ja idd, dat was leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die ene tegen Wendy vind ik toch echt een stuk grappiger.
Jimmy moest zeggen ' Stan says you're a continues source of inspiration'
Maar dat kwam er dus uit als ' Stan says you're a cont...cont...Stan says you're cont' (wat dus klinkt als cunt! )
Eens. Beste Jimmy-moment. Samen met de Special Olympics, waar hij z'n vriendin in elkaar slaat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Kipman het volgende:
Het leukste stottermoment van Jimmy vind ik toch wel in de aflevering over Lord of the Rings:
Ouders: "Jimmy, where did the other boys go?"
Jimmy: "They went to the v...v...v..."
Ouders:"Come on, Jimmy, we don't have a lot of time"
Jimmy:"They went to teh videos...s..., to the videos...s..."
Ouders:"What, to the videosandwich?"
Nee, dat duurde veel te lang! Het werd uiteindelijk irritant.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
Christmas in Iraq
"On the fi-fi-fiiiiiiiiii-fi-first day of chr-chriiiiiiii-chrismas"
Dat is juist zo grappig, net zoiets als die kots-scene in Team Americaquote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Nee, dat duurde veel te lang! Het werd uiteindelijk irritant.
Ik vond het daarom juist een beetje te makkelijke grap. Maar ach, boeien! Als jij het wel leuk vind, dan istie toch geslaagd.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is juist zo grappig, net zoiets als die kots-scene in Team America
He3t is idd wel makkelijk scoren, maar zolang ze het niet te vaak doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:00 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik vond het daarom juist een beetje te makkelijke grap. Maar ach, boeien! Als jij het wel leuk vind, dan istie toch geslaagd.
Ik zeg niet dat dat de leukste was... vond zelf die van die videosandwich ook grappigerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Nee, dat duurde veel te lang! Het werd uiteindelijk irritant.
ja, ik moet ook aoltijd lachen om het gestotter van Jimmy. Natuurlijk niet in het echte leven, als ik echt iemand tegenkom die stottertquote:Op woensdag 20 april 2005 19:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat de leukste was... vond zelf die van die videosandwich ook grappiger
Maar ik vind het zo mooi hoe ie soms, als ie stottert, ineens een hele hoge klank heeft... dat klinkt echt prachtig![]()
alweer, of refereer je nou terug aan de Wing aflevering?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:23 schreef Steve-O het volgende:
Niet super .. maar cartman als tony montana was toch best leuk
oja daar zat ie ook inquote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alweer, of refereer je nou terug aan de Wing aflevering?
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef Aurelium het volgende:
"Mr. macky, sometimes my parents hit me... and you're gay"
Dokter palquote:Op donderdag 21 april 2005 21:46 schreef HomerJ het volgende:
Of die dokter:
Dokter : "Shall we take out or T-shirt and kiss"?
Jimmy: "What?? No!""
Dokter: "Okay solve your own problems then!"
En z'n broekje tot op de grondquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:21 schreef Shagster het volgende:
Butters die z'n shirt omhoogtrekt met het plassen!Geniaal!
Dat liedje is te vet... spookt echt de hele dag al door m'n hoofd..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:50 schreef shredder het volgende:
Lu lu lu...uhm...Butters plaste in zn broek!
Kvond het einde wat gay.
Aah geweldig! 'And then the penis sneezes milk in the vagina.'quote:Op maandag 25 april 2005 17:16 schreef Pek het volgende:
Butters![]()
http://home.planet.nl/~lambr073/pics/ButtersLittleTalk.wmv
"...and then the man loses interest in the lady"
![]()
Als wav. bestandje?quote:Op maandag 25 april 2005 20:30 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Dat liedje is te vet... spookt echt de hele dag al door m'n hoofd..
Heb em nu in me telefoon staan.
heel veel weken geen aflevering. pas over een paar maanden weerquote:
quote:++101 Cartman Gets an Anal Probe
++102 Weight Gain 4000
++103 Volcano
++104 Big Gay Al's Big Gay Boat Ride
++105 An Elephant Makes Love to a Pig
106 Death
++107 Pinkeye
++108 Damien
++109 Starvin' Marvin
++110 Mr. Hankey, The Christmas Poo
111 Tom's Rhinoplasty
++112 Mecha Streisand
++113 Cartman's Mom is a Dirty Slut
201 Terrance & Phillip in Not without my anus
202 Cartman's Mom is Still a Dirty Slut
++203 Chickenlover
++204 Ike's Wee Wee
205 Conjoined Fetus Lady
206 The Mexican Staring Frog of Southern Sri Lanka
++207 City on the Edge of Forever
208 Summer Sucks
209 Chef's Chocolate Salty Balls
++210 Chickenpox
211 Roger Ebert Should Lay off the Fatty Foods
212 Clubhouses
++213 Cow Days
214 Chef Aid
++215 Spooky Fish
++216 Merry Christmas Charlie Manson
217 Gnomes
++218 Prehistoric Ice Man
++301 Rainforest Schmainforest
++302 Spontaneous Combustion
303 Succubus
++304 Tweek Vs. Craig
++305 Jakovasaurs
++306 Sexual Harassment Panda
++307 Cat Orgy
++308 Two Guys Naked in a Hot Tub
++309 Jewbilee
++310 Chinpokomon
311 Starvin' Marvin in Space
++312 Korn's Groovy Pirate Ghost Mystery
313 Hooked on Monkey Phonics
++314 The Red Badge of Gayness
315 Mr. Hankey's Christmas Classics
316 Are you there God - It's me, Jesus
++317 World Wide Recorder Concert
++401 Cartman's Silly Hate Crime
++402 The Tooth Fairy Tats
403 Quintuplets
404 Timmy 2000
405 Pip
++406 Cartman Joins NAMBLA
407 Cherokee Hair Tampons
++408 Chef Goes Nanners
409 Something You Can Do With Your Finger
410 Do the Handicapped go to Hell
411 Probably
++412 Fourth Grade
413 Trapper Keeper
414 Helen Keller - The Musical
++415 Fat Camp
416 The Wacky Molestation Adventure
417 A Very Crappy Christmas
++501 Scott Tenorman Must Die
++502 It Hits the Fan
++503 Cripple Fight
++504 Super Best Friends
++505 Terrance & Phillip - Behind the Blow
++506 Cartmanland
++507 Proper Condom Use
++508 Towelie
++509 Osama Bin Laden Has Farty Pants
++510 How to Eat With Your Butt
++511 The Entity
++512 Here Comes the Neighborhood
++513 Kenny Dies
++514 Butters' Very Own Episode
++601 Freak Strike
++602 Jared Has Aides
603 Asspen
604 The Terrance and Phillip Movie Trailer
++605 Fun With Veal
606 Professor Chaos
607 The Simpsons Already Did It
608 Red Hot Catholic Love
++609 Free Hat
610 Bebe's Boobs Destroy Society
++611 Child Abduction is Not Funny
++612 A Ladder to Heaven
613 The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers
++614 The Death Camp of Tolerance
615 The Biggest Douche in the Universe
616 My Future Self and Me
617 Red Sleigh Down
701 I'm a little bit Country
702 Krazy Kripples
++703 Toilet Paper
++704 Cancelled
++705 Fatt Butt and Pancake Head
706 Lil' Crime Stoppers
707 Red Mans Greed
++708 South Park is Gay
++709 Christian Rock Hard
710 Grey Dawn
++711 Casa Bonita
712 All about the Mormons?
713 Butt Out
714 Raisins
++715 It's Christmas Time in Canada
++801 Good Times With Weapons
++802 AWESOM-O
++803 Up the Down Steroid
++804 The Passion of the Jew
++805 You Got F'd in the A
++806 Goobacks
++807 The Jeffersons
++808 Douche and Tard
++809 Something Wall-Mart This Way Comes
++810 Pre School
++811 Quest for Ratings
++812 Stupid Spoiled Whore Video Playset
++813 Cartman's Incredible Gift
++814 Woodland Critter Christmas
++901 Mr. Garrison's Fancy New Vagina
++902 Die Hippie, Die
++903 Wing
++904 Best Friends Forever
++905 The Losing Edge
++906 The Death of Eric Cartman
++907 Erection day
Hehe, ja lachen man. Door Jimmy's grappen bleef deze aflevering toch nog een beetje actueel. (Have you heard about China & Japan not getting allong lately?). Jammer dat hij erg weinig stotterde dit keer. Maar het feit dat hij wilde neuken (want "the talent show is tomorrooow"), maakte veel goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:51 schreef kiw het volgende:
yar a bunch a fpiieeeeeep cockroaches. you need people like me. you need people like me so you can point ur fpiiieeep fingers, and say: "thats tah bad guy" so say goodnight to the badguy.
have you seen this, have you heard about this?ghehehe geweldige aflevering
Heb je ook "The friend store" (A Tribute To Monty Python) gezienquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ook, inclusief specials en de allereerste 'pilots'. Ik hou niet zo van het woord fan, maar ik denk dat ik wel een South Park fan ben...
Jup, en verschillende andere stukjes van award shows en geknipte grapjes. die site is inderdaad een echte aanrader voor de fans!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb je ook "The friend store" (A Tribute To Monty Python) gezien?
Zoniet, tjek mrtwig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |