Do wanna play charlies angles with us Stan?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Butters is er al vanaf het begin bij, maar zijn rol werd denk ik pas actief in seizoen 3, bij de aflevering "two guys in a hot tub".
901, Mr. Garrison's Fancy New Vaginaquote:
zag het al maar toch bedanktquote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
901, Mr. Garrison's Fancy New Vagina
Briljante aflevering was datquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel een aardige aflevering, deed me denken aan een aflevering van Johnny Bravo waarin zijn videorecorder stilstond waardoor hij dacht de hele wereld stilstond.
Idd briljantquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel een aardige aflevering, deed me denken aan een aflevering van Johnny Bravo waarin zijn videorecorder stilstond waardoor hij dacht de hele wereld stilstond.
Alleen jammer dat Cartman Cartman niet meer is (ik blijf het zeggen, maar ik vind het gewoon heel jammer)
Butters niet danquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:24 schreef chiren het volgende:
HAHAHA die moeder werd echt belachelijk hard gepaald!
Now let's just add some porselein deer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb net "Your Studio and You" gezien, echt geniaal. Ik had er heel lang naar gezocht, maar nou zag ik dat je hem gewoon kon downloaden van de site van matt & trey
Het is een soort spoof op van die 50ies educatieve filmpjes zoals Duck and Cover, alleen dan over Universal Studios. Geniale is dat ze ook echt Steven Spielberg, Sylvester Stallone enzo in die film hebben gekregen en het compleet belachelijk hebben laten worden...
Valt wel mee toch. In deze aflevering was ie weer ouderwets ziek bezig! Het velletje van alle kipstukjes opeten, de schoft!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen jammer dat Cartman Cartman niet meer is (ik blijf het zeggen, maar ik vind het gewoon heel jammer)
Klopt.... ik zat daar ook laatst naar te kijken... en dat viel me toen ook al op..quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit seizoen 1 te kijken en al in aflevering 3 viel het me op dat Butters al die tijd gewoon in de klas zit
Ik vind Cartman echt gay geworden, die stomme stem (heel anders dan een paar seizoenen geleden) en die rare bewegingen, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. In deze aflevering was ie weer ouderwets ziek bezig! Het velletje van alle kipstukjes opeten, de schoft!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ( en een paar andere SP-liefhebbers die ik ken ) vinden het juist een vooruitgang. Alsof hij acteerlessen heeft gehad zeg maar, lekker dramatisch, overdreven. Ik vind het heerllijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind Cartman echt gay geworden, die stomme stem (heel anders dan een paar seizoenen geleden) en die rare bewegingen, ik weet het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh, Jimmy in Crazy Criples was gewoon legendarisch goed. Ik vind het een geweldig karakter maar ze moeten hem niet te vaak inzetten.quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef jimjim1983 het volgende:
haha Jimmy met een erectiezieke shit weer.
vind hem alleen niet zo leuk, ik wil Cartman.
Waarom zou hij dat zelf niet doorhebben?quote:Op maandag 18 april 2005 21:59 schreef Kipman het volgende:
Nu we toch over Jimmy lullen...
Is het nou de grap dat iedereen om Jimmy moet lachen, niet om zijn grappen maar omdat hij stottert en dat hij dat zelf niet door heeft??
Omdat hij natuurlijk zelf denkt dat iedereen lacht om zijn zelfgemaakt grapjes. Daarom vertelt hij ze ook.quote:Op maandag 18 april 2005 22:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat zelf niet doorhebben?
Volgens mij vinden de anere kinderen zijn gestotter niet grappig, eerder vervelend. Het gestotter moet denk ik meer de kijkers aan het lachen maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Omdat hij natuurlijk zelf denkt dat iedereen lacht om zijn zelfgemaakt grapjes. Daarom vertelt hij ze ook.
Die ene tegen Wendy vind ik toch echt een stuk grappiger.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Kipman het volgende:
Het leukste stottermoment van Jimmy vind ik toch wel in de aflevering over Lord of the Rings:
Ja idd, dat was leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die ene tegen Wendy vind ik toch echt een stuk grappiger.
Jimmy moest zeggen ' Stan says you're a continues source of inspiration'
Maar dat kwam er dus uit als ' Stan says you're a cont...cont...Stan says you're cont' (wat dus klinkt als cunt! )
Eens. Beste Jimmy-moment. Samen met de Special Olympics, waar hij z'n vriendin in elkaar slaat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Kipman het volgende:
Het leukste stottermoment van Jimmy vind ik toch wel in de aflevering over Lord of the Rings:
Ouders: "Jimmy, where did the other boys go?"
Jimmy: "They went to the v...v...v..."
Ouders:"Come on, Jimmy, we don't have a lot of time"
Jimmy:"They went to teh videos...s..., to the videos...s..."
Ouders:"What, to the videosandwich?"
Nee, dat duurde veel te lang! Het werd uiteindelijk irritant.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
Christmas in Iraq
"On the fi-fi-fiiiiiiiiii-fi-first day of chr-chriiiiiiii-chrismas"
Dat is juist zo grappig, net zoiets als die kots-scene in Team Americaquote:Op woensdag 20 april 2005 16:55 schreef Kipman het volgende:
[..]
Nee, dat duurde veel te lang! Het werd uiteindelijk irritant.
Ik vond het daarom juist een beetje te makkelijke grap. Maar ach, boeien! Als jij het wel leuk vind, dan istie toch geslaagd.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is juist zo grappig, net zoiets als die kots-scene in Team America
He3t is idd wel makkelijk scoren, maar zolang ze het niet te vaak doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:00 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik vond het daarom juist een beetje te makkelijke grap. Maar ach, boeien! Als jij het wel leuk vind, dan istie toch geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |