Nee die komt van de sound track van The Karate Kid:quote:Op donderdag 7 april 2005 16:43 schreef spooky1234 het volgende:
905 is zeker niet de meest geniale aflevering maar zeker wel leuk.
T mooist is the gag met randy als ie dronken en beaten-up opgepakt wordt door de politie.. elke keer: what!?.. I thought this is america! what is this a communist country? .. I thought this was a free country...
p.s. weet iemnd toevallig hoe dat nummer heet: You are the best? Is die van rocky eigenlijk of vergis ik me?
Ik vind het ook de minste tot nu toe, maar vaak worden afleveringen leuker als ik ze vaker kijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:59 schreef Klonk het volgende:
godsamme ik wil een keer een leuke aflevering, seizoen 9 zuigt zwaar.......
Dat stukje was voor mij echt heel herkenbaar als een gebruikelijke zondagmorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:40 schreef chiren het volgende:
AHAHAHAHHAHA, my fucking god
Die Randy Marsh, wat een oetlul! Met die eieren in dat glas, en dan mikt ie ze heel droog in de pan, bier erbij en boeren... *fart*
ik vond hem ook minder dan de rest van het seizoen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:05 schreef prinsrob het volgende:
Ik vond dit de slechtste south park ooit. Echt maar een enkele keer een glimlach, dat moet beter. Aflevering 4 was wel goed.
Het was minder kwa grappig zijn, maar ik vind het echter wel een zeer goede parodie op de fight-films!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:05 schreef pijnboom het volgende:
[..]
ik vond hem ook minder dan de rest van het seizoen..
ik ben benieuwd naar de volgende
Geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:40 schreef chiren het volgende:
AHAHAHAHHAHA, my fucking god
Die Randy Marsh, wat een oetlul! Met die eieren in dat glas, en dan mikt ie ze heel droog in de pan, bier erbij en boeren... *fart*
Tuurlijk niet, dat wagen ze niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
De meningen mogen verdeeld zijn, ik vond het een geweldige episode! Echt veruit de beste van het seizoen, vooral Randy was weer hilarisch.
Ik dacht trouwens dat Kenny voor goed dood zou zijn???
Jammer dat Kenny niets zei, maar ik vond het wel grappig om hem te zien zonder zijn capuchonquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat wagen ze niet meer
quote:Due to this week's tragic events in Hawaii, the "Lemmiwinks" episode of South Park will not be shown tonight
In Nederland?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef bupatH het volgende:
hmm hayb rare vraag maarehkomt dit nog op tv ???
Dat was een grapje van Trey, het is zijn stem die je hoort.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:58 schreef spooky1234 het volgende:
dat heb ik nooit begrepen met "due to tragic events in hawaii... "
wat voor tragic events hebben ze het over?
die manga parodie waarbij een van die gasten een werpster in zijn oog krijgt?quote:Op maandag 11 april 2005 11:52 schreef knox_ het volgende:
Iemand "Good times with weapons" gezien? Die was echt geniaalDe laatste heb ik nog niet gezien
Die met de psp was ook wel leuk
Welke was het nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Wuder het volgende:
[..]
Jammer dat Kenny niets zei, maar ik vond het wel grappig om hem te zien zonder zijn capuchon
Dit klinkt weer als een Cartman-naaistreek voor Butters, net als in AWESOM-Oquote:Op maandag 11 april 2005 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://img226.echo.cx/img226/4981/9065me.gif]afbeelding][/URL]
906 - The Death of Eric Cartman
Airdate: 2005-04-13
Butters is freaked out when he thinks he can communicate with the dead.
Owja, uit dezelfde aflevering als LOTR.quote:Op maandag 11 april 2005 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
je vergeet Constantine...
Die Anime/manga aflevering, waarbij kenny een ninjaster in butters oog gooitquote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef Skwish het volgende:
Good times with weapons... die titel komt me zeer bekend voor, waar ging die aflevering ook al weer over?
En over 906 met cartman en butters in de hoofdrollen... dat belooft wat.
De jongens kopen ninjawapens en de helft van de aflevering worden ze getekend als echte ninja's, echt tof gedaan. En Butters (Professor Chaos) krijgt een ninjaster in z'n oogquote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef Skwish het volgende:
Good times with weapons... die titel komt me zeer bekend voor, waar ging die aflevering ook al weer over?
quote:Op maandag 11 april 2005 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Good times with weapons vond ik naar, vooral dat geschreeuw van Butters ging door merg en been
Haha, ja idd, die aflevering was vet!quote:Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De jongens kopen ninjawapens en de helft van de aflevering worden ze getekend als echte ninja's, echt tof gedaan. En Butters (Professor Chaos) krijgt een ninjaster in z'n oog
Ik heb zelden zo moeten lachen om een scene in SP.quote:Op maandag 11 april 2005 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Good times with weapons vond ik naar, vooral dat geschreeuw van Butters ging door merg en been
"Come on Justin!, Won't you feel my body, Won't you feel my hot body"quote:Op maandag 11 april 2005 12:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als een Cartman-naaistreek voor Butters, net als in AWESOM-O![]()
Al werd Cartman toen uiteindelijk genaaid
quote:Butters is freaked out when he thinks he can communicate with the dead. Although his parents have made it clear to him there are no such things as ghosts, Butters is sure one is haunting him. Butters knows he has to give up his ghost pal or be put into a mental institution.
jaja! Butters EN Cartmanquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef Skwish het volgende:
906 - The Death of Eric Cartman
Airdate: 2005-04-13
[afbeelding]
[..]
Echt wel. Maar op het einde toen Cartman zijn plan ontrafelde, moet ik eerlijk zeggen dat ik best geschokt was dat hij zover kan gaan! Ik wist niet eens of ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
A.W.E.S.O.M-O was wel supergrappig
Net nog "Scott Tenorman Must Die", die blijft ook leuk
Hmm.. Als ik op met muis 1 keer naast het forum klik, worden de plaatjes automatisch kleiner bij mij in Firefox en ook in IE.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef Kipman het volgende:
Leuke site, jammer van die veels te grote plaatjes die je hier neerzet
Ze zijn niet alleen erg groot: 3300x2550 pixels.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Als ik op met muis 1 keer naast het forum klik, worden de plaatjes automatisch kleiner bij mij in Firefox en ook in IE.
Anders haal ik ze wel weg.
Dus er gewoon een keer opklikken zou het moeten verhelpen.
Mja de slechtste ooit zou ik niet zeggen (ik vond die met Jennifer Lopez 'taco-flavoured kisses" erg slecht), want alleen al dat laatste still-shot met die Karate Kid muziek maakt een hele hoop goed. ik lag echt dubbel. South Park Parodie-Weltmeister!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:57 schreef knox_ het volgende:
Gister even de laatste aflevering gezien, en ik vond hem behoorlijk tegenvallen, ik denk zelfs dat het de slechtste aflevering was die ik ooit gezien heb. Het enige grappige ervan vond ik stan's pa die steeds gaat vechten enzoHopen dat de volgende aflevering (die vandaag onair gaat) wat leuker is
oh die met David Hasselhoffquote:Op woensdag 13 april 2005 15:17 schreef Roi het volgende:
OMG net de aflevering gezien waar Mr. Garison zich had laten ombouwen![]()
![]()
![]()
![]()
! Geweldige aflevering.
Nee 901m met Kyle en z'n pa die zich ook lieten ombouwenquote:
Nee, dit is een andere. Daarin ondergaat hij een geslachtverandering. En die wordt nogal onsmakelijk in beeld gebrachtquote:
In een paar minuten wordt de vagina gemaakt simpelweg door de lul om te draaienquote:Op woensdag 13 april 2005 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dit is een andere. Daarin ondergaat hij een geslachtverandering. En die wordt nogal onsmakelijk in beeld gebracht
Zo gaat het in het echt ongeveer ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Kipman het volgende:
[..]
In een paar minuten wordt de vagina gemaakt simpelweg door de lul om te draaien
Hoe verzinnen ze het
Zonder narcose?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zo gaat het in het echt ongeveer ook.
Mja, het kwam wel erg onverwacht. Maar ja, dat is weer de typische humor van Matt Stone en Trey Parker. Ik vond het in ieder geval hilarischquote:Op woensdag 13 april 2005 21:26 schreef Tram het volgende:
kyles vader in een "dolfijn" veranderen vond ik dan wel weer wat vergezocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem maar zozo, maar een keer echt gelachen eigenlijk...
Die waren inderdaad zeer leukquote:Op donderdag 14 april 2005 14:26 schreef Aurelium het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Butters in dat apparaat en die neger die die moeder paalde
Butters is er al vanaf het begin bij, maar zijn rol werd denk ik pas actief in seizoen 3, bij de aflevering "two guys in a hot tub".quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Klonk het volgende:
ik vroeg me in eens af, wanneer is Butters er eigenlijk bijgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |