Wie kent die boutfilm nou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:19 schreef Shagster het volgende:
Kennen jullie de film "The Last Starfighter?"
Daar werd een jongen ingelijfd door buitenaardse wezens om in hun ruimte-leger te vechten, om het heelal te redden.. Ze hadden hem gekozen omdat... hij heel goed was in een computerspelletje.. Deze aflevering moet daar gewoon een knipoog naar zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral de zin If I'm ever in a vegetative state, please, for the love of God....
...don't show me on national television
was natuurlijk hét perfecte antwoord op dat hele Schiavo gedoe.
quote:Wait there is another, a japanese boy did make it to level 59!
quote:Are you stupid? japanese people don't have souls!
Ik zat te denken aan The Matrix. Maar ik heb Constantine ook niet gezien dus het zou ook goed kunnen dat het over die film gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
En dat Keanu Reeves gedoe neem ik aan dat ze het hebben van Constantine? alhoewel ik die film nog niet gezien heb..
Dat was de beste grap van de aflevering!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Vond het wel jammer dat ze geen echte battle lieten zien..
10 times bigger than the battle in the Lord of the Rings!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was de beste grap van de aflevering!
dat doen ze toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Dit laat eigenlijk weer eens zien hoe makkelijk Southpark technisch in elkaar zit. Ze konden toch binnen 1 week een aflevering maken? (en niet zoals bij The Simpsons waar ze een paar maanden erover doen). Vond het wel jammer dat ze geen echte battle lieten zien..
En dat Keanu Reeves gedoe neem ik aan dat ze het hebben van Constantine? alhoewel ik die film nog niet gezien heb..
haha en dan het slachtveldquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
10 times bigger than the battle in the Lord of the Rings!
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemdquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Shagster het volgende:
Was echt een geniale aflevering. Weer ouderwets grof tegenover de Republikeinen en conservatieven.
Dat is juist goed van ze, ze hebben gewoon kritiek op allesquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |