Dat was een verwijzing naar het feit dat in de 'nieuwe' versie van ET alle wapens zijn vervangen door walkie talkies.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef Wuder het volgende:
[..]
En ook saving private ryan met walky talkies, hoe kom je daarbij![]()
![]()
![]()
Cartman die hippies opsluit in de kelder van zijn huis...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Het moest gewoon een keer gebeuren, Cartman die hippies uit gaat roeien... echt te briljant.
Officer: "I just freed 63 people from your basement."quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef Skwish het volgende:
[..]
Cartman die hippies opsluit in de kelder van zijn huis...![]()
Ja dat weet ik, maar gewoon, het zag er ZOOOO komisch uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar het feit dat in de 'nieuwe' versie van ET alle wapens zijn vervangen door walkie talkies.
Verder: Briljante aflevering, 904.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RANDY! RANDY! RANDY!
S09E05 is zeker weer geslaagd bij mij
Yeah, hij deed weer Oh Hamburgersquote:Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij was erg okay. Die verhaallijn van Randy, geniaal
En meer Butters
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik vind het zelfs South Park onwaardig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |