SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
South Park is inderdaad enorm simpel te maken, daardoor kunnen ze prachtig op de actualiteiten inspelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Dit laat eigenlijk weer eens zien hoe makkelijk Southpark technisch in elkaar zit. Ze konden toch binnen 1 week een aflevering maken?
Wie kent die boutfilm nou?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:19 schreef Shagster het volgende:
Kennen jullie de film "The Last Starfighter?"
Daar werd een jongen ingelijfd door buitenaardse wezens om in hun ruimte-leger te vechten, om het heelal te redden.. Ze hadden hem gekozen omdat... hij heel goed was in een computerspelletje.. Deze aflevering moet daar gewoon een knipoog naar zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral de zin If I'm ever in a vegetative state, please, for the love of God....
...don't show me on national television
was natuurlijk hét perfecte antwoord op dat hele Schiavo gedoe.
quote:Wait there is another, a japanese boy did make it to level 59!
quote:Are you stupid? japanese people don't have souls!
Ik zat te denken aan The Matrix. Maar ik heb Constantine ook niet gezien dus het zou ook goed kunnen dat het over die film gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
En dat Keanu Reeves gedoe neem ik aan dat ze het hebben van Constantine? alhoewel ik die film nog niet gezien heb..
Dat was de beste grap van de aflevering!quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Vond het wel jammer dat ze geen echte battle lieten zien..
10 times bigger than the battle in the Lord of the Rings!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was de beste grap van de aflevering!
dat doen ze toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
Dit laat eigenlijk weer eens zien hoe makkelijk Southpark technisch in elkaar zit. Ze konden toch binnen 1 week een aflevering maken? (en niet zoals bij The Simpsons waar ze een paar maanden erover doen). Vond het wel jammer dat ze geen echte battle lieten zien..
En dat Keanu Reeves gedoe neem ik aan dat ze het hebben van Constantine? alhoewel ik die film nog niet gezien heb..
haha en dan het slachtveldquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
10 times bigger than the battle in the Lord of the Rings!
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemdquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Shagster het volgende:
Was echt een geniale aflevering. Weer ouderwets grof tegenover de Republikeinen en conservatieven.
Dat is juist goed van ze, ze hebben gewoon kritiek op allesquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemd
Da's het mooie van South Park. Ze maken iedereen en alles belachelijk, waardoor ze niet echt een standpunt innemen en politiek neutraal blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze geven de democraten er vaak zat ook goed van langs hoor, je moet echt niet denken dat Matt & Trey op Kerry hebben gestemd
Kwam net pas achter dat het vandaag 1 april wasquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef Klonk het volgende:
hehehe, zelfde grapje als vorig jaar en en altijd genoeg newbies die er in stinken
en dan dat droge "yaaaay". volgens mij is dat hun monty python invloed (erg holy grail achtig)quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:27 schreef Erwtensoep het volgende:
haha en dan het slachtveld
[afbeelding]
De vraag is of die grappen die inspelen op actualiteiten over 2 jaar nog steeds zo grappig zijn.. Zo beperken ze iig wel de levensduur van een seizoen/ep..quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:06 schreef spooky1234 het volgende:
briljante aflevering en super als het zo up to date is met psp, constantine en teri schiavo.
En dat is niet zwakke van de serie maar juist het geweldige. Omdat die poppetjes zo makkelijk te animeren zijn kunnen ze in een weekje zo een aflevering in elkaar klussen, waarschijnlijk zelfs binnen 2 dagen. Ik kijk omdat de grappen briljant zijn en niet omdat het zo mooi geanimeerd is.
Seizoen 1 komt op veronica volgens mij, wanneer weet ik niet precies.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:11 schreef BrauN het volgende:
Hmm, ik denk dat ik gezien dit amusante topic toch maar weer eens South Park ga volgen. Maar wanneer en waar komt het eigenlijk op tv?
En dagelijks, of wat?
Alles na de eerste aflevering is met computers gedaan, maar de programma's zijn nu natuurlijk geavanceerder dan toen. Vind het eigenlijk zonde dat ze steeds meer 3d gezichten ertussen plakken enzo, de crappy animatie was deel van de charme.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:33 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Ik had gisteren toevallig een stukje van "Weight Gain 4000" gezien, dat was episode 2...je ziet het kwaliteitsverschil wel met seizoen 9...volgens mij is het nu allemaal CGI (met pc's dus).
Ja die aflevering was een volledige parodie op Raiders of the lost Arkquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik vind het zelfs South Park onwaardig!
Zelf namen ze ook de zeik met CGI in bijvoorbeeld ET (er is in een aflevering voor waarin de eerste aflevering een stukje in 3D wordt laten zien), maar nu doen ze het zelf. Geef mij maar de oude afleveringen...
3d? in welke aflevering dan bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Vind het eigenlijk zonde dat ze steeds meer 3d gezichten ertussen plakken enzo, de crappy animatie was deel van de charme.
Vroegâh had je alleen de gezichtjes recht van voren of opzij. Tegenwoordig ook een beetje schuin van voren of van boven enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
3d? in welke aflevering dan bijvoorbeeld?
Nee, maar ik bedoel dus inderdaad dat gezichten nu vaker vanuit meerdere hoeken getoond worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, zo 3D. Maar dat vind ik eigenlijk gewoon ouderwets 2D
3D is, om maar iets recents te noemen, The Incredibles bijvoorbeeld
Maar toch gebruiken ze tegenwoordig Maya om Southpark te animerenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, zo 3D. Maar dat vind ik eigenlijk gewoon ouderwets 2D
3D is, om maar iets recents te noemen, The Incredibles bijvoorbeeld
Dat was een verwijzing naar het feit dat in de 'nieuwe' versie van ET alle wapens zijn vervangen door walkie talkies.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef Wuder het volgende:
[..]
En ook saving private ryan met walky talkies, hoe kom je daarbij![]()
![]()
![]()
Cartman die hippies opsluit in de kelder van zijn huis...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:57 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Het moest gewoon een keer gebeuren, Cartman die hippies uit gaat roeien... echt te briljant.
Officer: "I just freed 63 people from your basement."quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef Skwish het volgende:
[..]
Cartman die hippies opsluit in de kelder van zijn huis...![]()
Ja dat weet ik, maar gewoon, het zag er ZOOOO komisch uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar het feit dat in de 'nieuwe' versie van ET alle wapens zijn vervangen door walkie talkies.
Verder: Briljante aflevering, 904.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RANDY! RANDY! RANDY!
S09E05 is zeker weer geslaagd bij mij
Yeah, hij deed weer Oh Hamburgersquote:Op donderdag 7 april 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij was erg okay. Die verhaallijn van Randy, geniaal
En meer Butters
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik vind het zelfs South Park onwaardig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |