Dat doe ik (zoals al eerder gezegd) zodra m'n verbeterde versie af is. Die ouwe staat in deel 3 van deze topicreeks op de tweede pagina. Maar degene waar ik nu mee bezig ben is beter!quote:kan p style nog een keer dat bouwpakket van dat tafeltje posten
quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:44 schreef sourcy het volgende:
Stel he... Als ik nou zo'n mooie bak heb? Kan ik dan makkelijk scoren bij de dames en heren?
Yep, zit ik ook mee. Tis ook zo kut dat je niet lekker kan botsen. Een klein tikje kan nog, maar pas ik mijn normale race-stijl toe is het al snel: FAILquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:23 schreef Mister_T het volgende:
Ik blijf maar bezig met die drivermissions 11 t/m 20![]()
De overtakingmissies op normale circuits willen nog wel lukken, maar op stratencircuits wil het dus echt niet lukken, gewoon zo irritant
heb hem net gehaald, in de eerste keer dat ik niet de eerste ronde al zoveel fouten had gemaakt dat ik überhaupt geen kans meer hadquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:25 schreef Flat-Eric het volgende:
Ben nu bezig met de driving missions, eerste 10 zijn erg eenvoudig maar daarna wordt het toch wat lastiger. Op dit moment ben ik bezig met mission 12 op het lastige Laguna Seca, kom steeds 3 seconden tekort om eerste te worden.
Oké... Welke vragen ook alweer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:43 schreef A.l.e.x het volgende:
is het niet handig om de startpost een keer uit te breiden met veel gestelde vragen ?
Hmmm... daar zit wel wat in, ja.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.
Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58458quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... daar zit wel wat in, ja.Interessante theorie! Ik ga het ook maar eens uitproberen!
hmmm, 1 april enzo zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.
Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
je hoeft geen gas los te laten, maar je moet wel meteen recht oor de groep gaan rijden, dus veel in de achteruitkijkspiegel kijken want als je er langs rijdt pakken ze je slipstream niet, dan blijkt die test net zo makkelijk als de andere 3 slipstreams die ik allemaal in 1 keer haalde...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.
Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
gewoon doorproberen, hij is best goed te doen, al had ik persoonlijk door een stuurfout aan het einde maar een paar tienden overquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
ik heb hem trouwens nog niet gehaald, niet echt gelukt
Nou ja... net zo makkelijk? Ik heb 'm nog steeds niet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef Mobster273 het volgende:
je hoeft geen gas los te laten, maar je moet wel meteen recht oor de groep gaan rijden, dus veel in de achteruitkijkspiegel kijken want als je er langs rijdt pakken ze je slipstream niet, dan blijkt die test net zo makkelijk als de andere 3 slipstreams die ik allemaal in 1 keer haalde...
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... net zo makkelijk? Ik heb 'm nog steeds niet!Maar je moet inderdaad ervoor zorgen dat je die idioten een beetje in de buurt houdt. Mijn beste tijd daar is 0,6 sec. achter nummer 1.
De tip bij de 2e slipstream test is om 'm niet automatisch te laten schakelen. Dan gaat 'ie namelijk te vroeg naar z'n 5 en trekt 'ie niet meer zo snel op. Je moet 'm gewoon in z'n 4 laten staan en dan haal je'm makkelijk.
Ik denk zelfs een meerderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?![]()
ikke:Pquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?![]()
Met een stuurtje vind ik handmatig schakelen prettiger, maar met een controller echt niet. Daar heb je toch de mogelijkheid om met R2 in de versnelling te blijven waar je in zit, dus heb je toch flink wat vrijheid om te spelen met versnellingen, dat werkt voor mij met een controller beter dan helemaal handmatig in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?![]()
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:59 schreef Yngwie het volgende:
... Daar heb je toch de mogelijkheid om met R2 in de versnelling te blijven waar je in zit...
Nou... ik zal je vertellen. Ik heb àlle Gran Turismo's met de analoge pookjes van de Dual Shock/Dual Shock 2 gedaan, dus opzich had ik al aardig wat ervaring met de DS2. Maar bij GT4 ben ik meteen met de DFP begonnen. Maar nu lukt het me niet meer met de DS2.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef Alfa_Boy het volgende:
En zal ik de cirkel ff rond maken??? iemand die de DS2 gewend is komt geen meter vooruit de L DFP
probeer es de ring met die wagen...komt ie niet eens die berg op!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:55 schreef P-Style het volgende:
Ik heb net die Mercedes uit 1886 gewonnen. Dus ik op de test course kijken wat z'n max snelheid is... gaat 'ie niet harder dan 15Km/u!
je was een fractie eerderquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:47 schreef A.l.e.x het volgende:
Op sommige circuits kom je niet eens de helling op
Automatisch schakelen en nog digitaal ook. Jij bent geen GT of current-gen console waard man.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:05 schreef Xtr3mE het volgende:
DS2 (geen analoge pookjes) en automatisch schakelen gaat perfect
Wil je een keer een wedstrijd ? dan zullen we zienquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Automatisch schakelen en nog digitaal ook. Jij bent geen GT of current-gen console waard man.
die heeft geen tijd teveel, die het b-spec alles laten opknappen... dat is toch geen normale verhouding meer, maar 80 keer goud is wel indrukwekkend als het echt is...quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:29 schreef A.l.e.x het volgende:
sommige mensen hebben tijd teveel:
[afbeelding]
Ik maak 'm steviger èn plaats de pedalen onder een hoek. De stevigheid heb ik al bereikt door planken te gebruiken die helemaal verticaal staan in plaats van schuin en die pedalen moet ik nog onder een hoek plaatsen... Verder ga ik 'm dit keer wel schilderen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef tommiedog het volgende:
p style wat heb je eigenlijk verbeterd of wat moet je nog verbeteren aan je bouwtekening van dat "tafeltje"
iPod werkt volgens mij gewoon, maar sommige USB drives/sticks weer niet, gewoon proberen en geluk hebben dusquote:Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef GiSH het volgende:
vraagje
in de foto mode kan je daar elk usb opslag apparaat aan je PS hangen..??? dus bv een ipod
De meeste iPod's werken gewoon hoor, zie dit lijstje: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/GT4/txt/USBSTICKS.txtquote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef MrSkyline het volgende:
nee niet alles, meeste wel, maar sony kennende gaat dat met een ipod cker weten niet werken
Ik ben ook nog niet sneller. Met name de scherpere bochten waar je het stuur helemaal rond moet draaien zijn nog wat lastig.quote:Op maandag 4 april 2005 07:40 schreef pmponer het volgende:
Zo ik heb nu ook eindelijk mijn DFP binnen en meteen een tafeltje gemaakt natuurlijk P-style bedankt voor het maken van het begin![]()
Ik heb het model van P-style maar dan iets hoger en wat meer verstevigings materiaal, uiteraard heb ik ook meteen de pedalen onder een hoek gezet 20 graden ongeveer.
Maar het rijdt fantastisch, ik moets natuurlijk eerst even wennen maar toen ik ca 20 minuten gewend was ben ik wat S licence tests gaan doen. De eerste keer proberen meteen zilverIk ben nog niet sneller dan met de controller. Maar dat komt nog wel
Ik ben benieuwd! Foto's!!!quote:Op maandag 4 april 2005 07:40 schreef pmponer het volgende:
Zo ik heb nu ook eindelijk mijn DFP binnen en meteen een tafeltje gemaakt natuurlijk P-style bedankt voor het maken van het begin![]()
Ik heb het model van P-style maar dan iets hoger en wat meer verstevigings materiaal, uiteraard heb ik ook meteen de pedalen onder een hoek gezet 20 graden ongeveer.
Maar het rijdt fantastisch, ik moets natuurlijk eerst even wennen maar toen ik ca 20 minuten gewend was ben ik wat S licence tests gaan doen. De eerste keer proberen meteen zilverIk ben nog niet sneller dan met de controller. Maar dat komt nog wel
In het begin misschien, maar later is de DFP ze júist fijn voor deze bochten!quote:Op maandag 4 april 2005 08:59 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
... Met name de scherpere bochten waar je het stuur helemaal rond moet draaien zijn nog wat lastig.
Hoe neem jij deze bochten? Pak jij het stuur over met je andere hand? Het trouwens ook kut schakelen als je je stuur ondersteboven hebt.quote:Op maandag 4 april 2005 13:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Foto's!!!Ik zat zelf trouwens ook te denken aan een hoek van 20°.
[..]
In het begin misschien, maar later is de DFP ze júist fijn voor deze bochten!
Ik neem deze bochten net zoals ik ze in het echt neem in een echte auto...quote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hoe neem jij deze bochten? Pak jij het stuur over met je andere hand?
Nou... in verreweg de meeste personenauto's zitten deze er ook niet in en dat zijn toch de auto's waar je (ik in ieder geval) het meeste in rijdt met Gran Turismo.quote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef pmponer het volgende:
Ja het is wel jammer dat die grote schakel flappen van de momo er niet op zitten
Dat ben ik met je eens maar het maakt het wel makkelijker. En ik rij ik Gran Turismo vaak in auto's waar ik het liever in zou hebben. Zou ik het geld voor zo'n auto hebben en er zo mee willen rijden dan in GT dan zou ik ook zulke flappen aan mijn stuur willenquote:Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik neem deze bochten net zoals ik ze in het echt neem in een echte auto...
[..]
Nou... in verreweg de meeste personenauto's zitten deze er ook niet in en dat zijn toch de auto's waar je (ik in ieder geval) het meeste in rijdt met Gran Turismo.
jah maar je hebt ook geen normale pook, dus tsja dan heb ik liever flappen, zefs de fiat stilo kan je met flappen krijgenquote:Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik neem deze bochten net zoals ik ze in het echt neem in een echte auto...
[..]
Nou... in verreweg de meeste personenauto's zitten deze er ook niet in en dat zijn toch de auto's waar je (ik in ieder geval) het meeste in rijdt met Gran Turismo.
Dat klopt...quote:Op maandag 4 april 2005 13:46 schreef MrSkyline het volgende:
overpakken is makkelijk met scherpe bochten op lage snelheid, maar als je bijv. gaat driften gaat het veel makkelijke als je gewoon doorgeeft
ik ben zeer beniewd ik hebb nog tafeltje nodig voor mijn dfp wel de bouwtekening online zetten hequote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik maak 'm steviger èn plaats de pedalen onder een hoek. De stevigheid heb ik al bereikt door planken te gebruiken die helemaal verticaal staan in plaats van schuin en die pedalen moet ik nog onder een hoek plaatsen... Verder ga ik 'm dit keer wel schilderen.
gewoon rustig rijden, en de tijd nemen, naarmate je de tests foutloos uit kan rijden moet je meer gas gaan geven, het maakt niet uit als je de eerste paar keer tijd te kort komtquote:Op maandag 4 april 2005 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb 'm vandaag ook maar gekocht.
vind 60 euro te veel voor een spel maar GT4 is dat wel waard.
heb alleen nog wel veel moeite met m'n B-License halen
zwaar jaloers...quote:Op maandag 4 april 2005 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb 'm vandaag ook maar gekocht.
vind 60 euro te veel voor een spel maar GT4 is dat wel waard.
heb alleen nog wel veel moeite met m'n B-License halen
De Europese versie natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2005 19:04 schreef CybPraetorian het volgende:
als je hem hier koopt, welke versie krijg je dan ivm de carlist
de japanse versie
of je amerikaanse (NTSC) versie.
ik dacht zelf die laatste...
en welke car list hoort daarbij? want ik heb alleen maar de USA (NTSC) en JPN versie gevondenquote:
Bij de Europese versie hoort natuurlijk een Europese (PAL) car list. Ik hoop voor je dat je dat wel begrijpt.quote:Op maandag 4 april 2005 19:54 schreef CybPraetorian het volgende:
en welke car list hoort daarbij? want ik heb alleen maar de USA (NTSC) en JPN versie gevonden
zoek en gij zult vinden, btw er zit een hele goede zoekfunctie op dit forum, en google kan er ook wat vanquote:Op maandag 4 april 2005 21:57 schreef flippie_flink het volgende:
waarom zit Ferrari eigenlijk niet in t spel, iemand een link met info ofiets?
De NTSC versie heeft dezelfde auto's als de PAL versie, de NTSC/J (JAP) versie heeft de minste auto's en de Koreaanse versie heeft nog 4 auto's meer dan de PAL/NTSC versie, snap je het nog?quote:Op maandag 4 april 2005 19:04 schreef CybPraetorian het volgende:
als je hem hier koopt, welke versie krijg je dan ivm de carlist
de japanse versie
of je amerikaanse (NTSC) versie.
ik dacht zelf die laatste...
Op de verschillende gamesites/fora zijn PAL carlists moeilijk te vinden maar de NTSC US versie is gewoon hetzelfde als de PAL versie en heeft precies hetzelfde aantal auto'squote:Op maandag 4 april 2005 19:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij de Europese versie hoort natuurlijk een Europese (PAL) car list. Ik hoop voor je dat je dat wel begrijpt.Maar als je die niet kan vinden... de Europese car list lijkt het meest op die van de VS. Ik geloof dat de Europese versie nog 2 auto's meer heeft ofzo...
www.datheeftietsmetgeldenlicentiestemaken.comquote:Op maandag 4 april 2005 21:57 schreef flippie_flink het volgende:
waarom zit Ferrari eigenlijk niet in t spel, iemand een link met info ofiets?
Ik was die lijst even heel snel aan het doorbladeren en het viel me op dat de Daihatsu Cuore er niet op stond. Een tweede hands auto die ik toevallig laatst heb gekocht in GT4. Ik denk dat er nog wel meer auto's ontbreken dan... als het gebrek aan dit niet-zo-opvallende auto'tje me al opvalt.quote:Op maandag 4 april 2005 22:49 schreef A.l.e.x het volgende:
dit is de beste en betrouwbaarste online carlist voor de PAL versie: http://www.gtplanet.net/gt4/car_list/get_cars.php
Dat komt omdat hij in de US (en misschien ook andere landen) MIra heet, en wat zien we in de lijst staan: Daihatsu Mira TR-XX Avanzato R ('97)quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik was die lijst even heel snel aan het doorbladeren en het viel me op dat de Daihatsu Cuore er niet op stond. Een tweede hands auto die ik toevallig laatst heb gekocht in GT4. Ik denk dat er nog wel meer auto's ontbreken dan... als het gebrek aan dit niet-zo-opvallende auto'tje me al opvalt.
Ik loop die lijst niet af te zeiken hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat komt omdat hij in de US (en misschien ook andere landen) MIra heet, en wat zien we in de lijst staan: Daihatsu Mira TR-XX Avanzato R ('97)
snap niet dat je gelijk die lijst afzeikt zonder dat je zelf een beetje research doet, kort lontje ofzo
(bron: http://www.answers.com/topic/daihatsu-mira )
die zin deed me anders vermoedenquote:Ik denk dat er nog wel meer auto's ontbreken dan... als het gebrek aan dit niet-zo-opvallende auto'tje me al opvalt.![]()
Ja... ik had m'n conclusies ook niet zo snel moeten trekken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:55 schreef A.l.e.x het volgende:
die zin deed me anders vermoeden
vond het al zo raar van een die-hard GT4 fan/poster![]()
die moet hoognodig naar een psichiatorquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:08 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Sommige mensen snappen het nog steeds niet:
[TR] Gran Turismo 4 voor ps2
Het is psychiaterquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:32 schreef tommiedog het volgende:
[..]
die moet hoognodig naar een psichiator![]()
(of hoe je dat ook schrijft)
![]()
![]()
bijna 16, dan verwacht je toch wel dat t kan schrijvenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Het is psychiater![]()
Waar gaat het naar toe met de jeugd van tegenwoordig
Als je geld nodig hebt moet je de tweede rally doen, die is heel simpel en als je wint krijg je een Toyota rally auto die je kunt verkopen voor 250.000 (ongeveer).quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:04 schreef Deviant1nl het volgende:
Beginner events uitgespeeld en je krijgt niks. Geen auto en zelfs geen geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |