abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:04:30 #51
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25929929
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 02:29 schreef A.l.e.x het volgende:
sommige mensen hebben tijd teveel:

[afbeelding]
die heeft geen tijd teveel, die het b-spec alles laten opknappen... dat is toch geen normale verhouding meer, maar 80 keer goud is wel indrukwekkend als het echt is...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_25931890
Dat B-Spec is misschien lame, maar haal jij binnen een paar dagen/weken maar is alle Missions (#34 ) en licenses op goud

mij zullen de missions wel lukken maar alle licenses goud probeer ik niet eens
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:09:12 #53
23283 Mobster273
pi_25932440
mjah, dat kan nog ff duren ja, zit pas op 85% ofzo.... en heb zeker niet alle licences op goud een stuk of 6 maar, ga wel ooit nog eens proberen om ze op goud te halen, maar in eerste instantie gaat het me er gewoon om dat ik die licences haal en of dat dan op brons of op goud is zal me dan ff aan mijn kont roesten
pi_25936660
Straks meer over de Challenge bij Gammo op Veronica: http://concept.gammotv.nl/actie.php?id=1

pi_25937355
Wat is jullie snelste tijd bij de challenge??

Mijn snelste tot nu toe op New York circuit is 1.31.965 met mijn dik opgevoerde nissan

Het liefst was ik een topic over de challenge begonnen maar dat mocht vanwege het opsomtopic gehalte.
pi_25937463
Je tijd zou toch niet geleden, je moet je tijd in Time Trial rijden, de Quick Tune-up mag je wel gebruiken
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:14:48 #57
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_25937995
ikke denken: leuk afstudeer cadeau voor cybpraetorian??...

dan moet er ook maar meteen een ps2 bij...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:22:42 #58
23283 Mobster273
pi_25941120
TVR Cerbera met supercharger is best grappig zonder racebanden (niet geprobeerd overigens, alleen sports banden gebruikt) is dat ding zo sterk dat hij in zijn 6 sneller trekt dan wanneer ik gewoon de versnellingen doorloop

tijden op de strip:
12.385 sec. alleen in zijn 6
12,546 sec. alleen in zijn 5
13,401 sec. met gewoon doorlopen van de versnellingen

pi_25961823
p style wat heb je eigenlijk verbeterd of wat moet je nog verbeteren aan je bouwtekening van dat "tafeltje"
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_25964380
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef tommiedog het volgende:
p style wat heb je eigenlijk verbeterd of wat moet je nog verbeteren aan je bouwtekening van dat "tafeltje"
Ik maak 'm steviger èn plaats de pedalen onder een hoek. De stevigheid heb ik al bereikt door planken te gebruiken die helemaal verticaal staan in plaats van schuin en die pedalen moet ik nog onder een hoek plaatsen... Verder ga ik 'm dit keer wel schilderen.
  zondag 3 april 2005 @ 22:41:09 #61
70795 GiSH
waiting for sun
pi_25965178
vraagje

in de foto mode kan je daar elk usb opslag apparaat aan je PS hangen..??? dus bv een ipod
Made love to an Angel, but her wings are in the way
  zondag 3 april 2005 @ 23:10:55 #62
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_25965916
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef GiSH het volgende:
vraagje

in de foto mode kan je daar elk usb opslag apparaat aan je PS hangen..??? dus bv een ipod
iPod werkt volgens mij gewoon, maar sommige USB drives/sticks weer niet, gewoon proberen en geluk hebben dus
pi_25965931
nee niet alles, meeste wel, maar sony kennende gaat dat met een ipod cker weten niet werken
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  zondag 3 april 2005 @ 23:44:08 #64
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_25966758
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef MrSkyline het volgende:
nee niet alles, meeste wel, maar sony kennende gaat dat met een ipod cker weten niet werken
De meeste iPod's werken gewoon hoor, zie dit lijstje: http://www.xs4all.nl/~mvgemert/GT4/txt/USBSTICKS.txt

maandag 4 april 2005 @ 00:33:41 #65
70795 GiSH
waiting for sun
pi_25967897
ik heb een 4e gen... helaas werkt niet.. of ik moet iets verkeerd doen...
Made love to an Angel, but her wings are in the way
  maandag 4 april 2005 @ 07:40:56 #66
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25970075
Zo ik heb nu ook eindelijk mijn DFP binnen en meteen een tafeltje gemaakt natuurlijk P-style bedankt voor het maken van het begin

Ik heb het model van P-style maar dan iets hoger en wat meer verstevigings materiaal, uiteraard heb ik ook meteen de pedalen onder een hoek gezet 20 graden ongeveer.

Maar het rijdt fantastisch, ik moets natuurlijk eerst even wennen maar toen ik ca 20 minuten gewend was ben ik wat S licence tests gaan doen. De eerste keer proberen meteen zilver Ik ben nog niet sneller dan met de controller. Maar dat komt nog wel
Drop you like an ill, bad habit
pi_25970509
quote:
Op maandag 4 april 2005 07:40 schreef pmponer het volgende:
Zo ik heb nu ook eindelijk mijn DFP binnen en meteen een tafeltje gemaakt natuurlijk P-style bedankt voor het maken van het begin

Ik heb het model van P-style maar dan iets hoger en wat meer verstevigings materiaal, uiteraard heb ik ook meteen de pedalen onder een hoek gezet 20 graden ongeveer.

Maar het rijdt fantastisch, ik moets natuurlijk eerst even wennen maar toen ik ca 20 minuten gewend was ben ik wat S licence tests gaan doen. De eerste keer proberen meteen zilver Ik ben nog niet sneller dan met de controller. Maar dat komt nog wel
Ik ben ook nog niet sneller. Met name de scherpere bochten waar je het stuur helemaal rond moet draaien zijn nog wat lastig.
War. War never changes.
pi_25975413
quote:
Op maandag 4 april 2005 07:40 schreef pmponer het volgende:

Ik ben benieuwd! Foto's!!! Ik zat zelf trouwens ook te denken aan een hoek van 20°.
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:59 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
... Met name de scherpere bochten waar je het stuur helemaal rond moet draaien zijn nog wat lastig.
In het begin misschien, maar later is de DFP ze júist fijn voor deze bochten!
  maandag 4 april 2005 @ 13:23:27 #69
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25975461
Idd die zijn nog wat ehmmmlastig vooral het terug sturen

Ik heb geen digcam dus fotos kan ik niet maken sorry :|
pi_25975472
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Foto's!!! Ik zat zelf trouwens ook te denken aan een hoek van 20°.
[..]

In het begin misschien, maar later is de DFP ze júist fijn voor deze bochten!
Hoe neem jij deze bochten? Pak jij het stuur over met je andere hand? Het trouwens ook kut schakelen als je je stuur ondersteboven hebt.
War. War never changes.
  maandag 4 april 2005 @ 13:24:44 #71
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25975489
Ja het is wel jammer dat die grote schakel flappen van de momo er niet op zitten
pi_25975653
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hoe neem jij deze bochten? Pak jij het stuur over met je andere hand?
Ik neem deze bochten net zoals ik ze in het echt neem in een echte auto...
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef pmponer het volgende:
Ja het is wel jammer dat die grote schakel flappen van de momo er niet op zitten
Nou... in verreweg de meeste personenauto's zitten deze er ook niet in en dat zijn toch de auto's waar je (ik in ieder geval) het meeste in rijdt met Gran Turismo.
  maandag 4 april 2005 @ 13:45:24 #73
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25975892
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Nou... in verreweg de meeste personenauto's zitten deze er ook niet in en dat zijn toch de auto's waar je (ik in ieder geval) het meeste in rijdt met Gran Turismo.
Dat ben ik met je eens maar het maakt het wel makkelijker. En ik rij ik Gran Turismo vaak in auto's waar ik het liever in zou hebben. Zou ik het geld voor zo'n auto hebben en er zo mee willen rijden dan in GT dan zou ik ook zulke flappen aan mijn stuur willen
pi_25975906
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

jah maar je hebt ook geen normale pook, dus tsja dan heb ik liever flappen, zefs de fiat stilo kan je met flappen krijgen

en voor het sturen moet je maar ff bij een wrc race naar de bestuurder kijken, daar pakken ze meestal ook niet over, dan hou je namelijk een stuk meer controlle.
overpakken is makkelijk met scherpe bochten op lage snelheid, maar als je bijv. gaat driften gaat het veel makkelijke als je gewoon doorgeeft
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25975973
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:46 schreef MrSkyline het volgende:
overpakken is makkelijk met scherpe bochten op lage snelheid, maar als je bijv. gaat driften gaat het veel makkelijke als je gewoon doorgeeft
Dat klopt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')