maar dat zijn echter richtlijnen hequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:29 schreef Vlarp het volgende:
@Cyb:
Doelgroep zit bij mij ergens tussen de 19 en de 27 ofzo. Damn.. ik realiseer me net dat 19 alweer 5 jaar scheelt...
nee......omdat iedereen dan denkt dat we van de seth & fiona leernichten zijn....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Komt er ooit eens een DUITSE topictitel ofzo....?Uh uh uhu!!!
*zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2005 ergens tussen 10 en 11 uur schreef Vlarp het volgende:
Dat ik het volgde tot het einde van de reguliers...
En dat eerste verhaaltje snapte ik tot de kalverstraat
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valtquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent veilig DM, dat moet opluchten.
Ohw kijk, ik dacht al dat het daar zatquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*zucht*
Homo!
[afbeelding]
Och, always nice to be wanted.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent veilig DM, dat moet opluchten.
Om eerlijk te zijn, zou jij weer door een 16 jarige achtervolgd willen worden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valt
Trust me. Ik heb een ondergrens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valt
inderdaad een vraag waarvan het antwoord al bekend isquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zou jij weer door een 16 jarige achtervolgd willen worden?
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.
Oh je bent weer van gedachte veranderd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad een vraag waarvan het antwoord al bekend is
doe es liefquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.
Homo ..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe es lief![]()
![]()
-> deze smiley past precies bij mijn persoonlijkheid
![]()
Niet lief doen hoort juist bij mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe es lief![]()
![]()
-> deze smiley past precies bij mijn persoonlijkheid
![]()
*iets in mezelf mompel in de trant van: grumfpelmphf*quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je bent weer van gedachte veranderd?
kan best...was ff t snelste wat in me opkwamquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Weemz het volgende:
Hallo!
Zeg, heb ik deze topictitel niet al eens eerder gezien?
Ik denk dat de heggeschaar moet lukken..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier moet de schaar in.
[afbeelding]
hopenlijk ook de laatste?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
Yay, me eerste rijexamen is al over 3 weken
Klinkt spannend...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
*iets in mezelf mompel in de trant van: grumfpelmphf*
neuh....euhm...nouja....mischien...dan...tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier moet de schaar in.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh....euhm...nouja....mischien...dan...toch
en dan nog een motor aanschaffen of is er die al, of zit die al in de planning?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Motorrijbewijs is in 2 delen de laatste tijd. En nog de theorie dan
Tis maar goed dta ik 'm hier gekeken heb en niet in de biosquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Prachtige film 'Finding Neverland' , en idd zielig einde![]()
Kate Winslet
Ja, scheelt je weer 9,- voor de film en 12,- aan popcorn en zuipen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis maar goed dta ik 'm hier gekeken heb en niet in de bios
Blonde sprieten?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe gaat 't er dan uitzien?
Wel cute eigenlijk, die blonde sprieten..
Die is er alquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan nog een motor aanschaffen of is er die al, of zit die al in de planning?
Jah ik zag hem dus wel in de bioscoop, en er zaten idd echt mensen te huilen. Ik had ook de tranen in mn ogen staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je er een holser oplassen om je tuingereedschap in te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die is er al. Joost z'n vader heeft er 2 en 1tje mag ik gaan gebruiken
The hopeless romanticquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, scheelt je weer 9,- voor de film en 12,- aan popcorn en zuipen.
Ik dacht eerder aan een holster voor ditquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je er een holser oplassen om je tuingereedschap in te doen.
Ik heb hem wel in de bios gezien en ik vond hem erg goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. maar het jankt niet lekker in de biosquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb hem wel in de bios gezien en ik vond hem erg goed.![]()
Film is best goed hoor blubquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb em nog helemaal niet gezien en ik hoef em ook niet te zien
Romantiek en mierzoete films zijn niet aan jou besteed heh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb em nog helemaal niet gezien en ik hoef em ook niet te zien
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:09 schreef mr_mime het volgende:
alle homo's op een rij
pak je zakdoek en een fillumpje erbij
homo homo! (yogo yogo)
Ik hoefde ook niet te huilen, dus dan maakt het ook niet uit waar je hem kijkt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. maar het jankt niet lekker in de bios
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
Aaahquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef Weemz het volgende:
Ik mis Waxxer (maar alleen omdatr mijn vraag nog niet beantwoord is....)
mja vast wel.. ik kan best wel huilen bij films hoorquote:
Dan heb ik nog wel een paar goeie liggenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja vast wel.. ik kan best wel huilen bij films hoormaar ik kijk toch liever een kansloze horrorfilm uit 1960 ofzo..
truste
twisted mind...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.quote:
Ooh Vlarp.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je van die tissues, films en homo's iets ranzigs maakt in je hoofd...
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
ik krijg een milkshake .... milkshake choco
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
zolang je jezelf nog kunt volgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
slaap ze!
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zolang je jezelf nog kunt volgen...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
There is no match for Ajuuquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
Ach..i tryquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.
Hij bedoelde vast niet die swirl. Raspberry Swirl is een liedje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SWIRLS!
De tijd dat een van mn vriendinnen een 60% kortingspas had was zo geweldig...
Is 't nou blond of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
on(be)grijpbaar die hersenspinsels van jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, kijk nog maar eens goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't nou blond of niet?.
*Blackadder kijk op bbc2* "Cold is God's way of telling us to burn more Catholics!".
Wat een non-trendy towell! Off with the towel!quote:
*nog eens goed kijk*quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, kijk nog maar eens goed.
Jim heeft een naar pruikhoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Jim
On and On blijft een leuk liedje
Look who's talking.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jim heeft een naar pruikhoofd.
Ik probeer dan ook niet om lekker te zijn.quote:
On and On van Do is ook coolquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Jim
On and On blijft een leuk liedje
is dat SAJ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een non-trendy towell! Off with the towel!
Ook de piano versie daarvan!quote:
Wel grappig. Wilfried de Jong pakt 'm goed aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:37 schreef mr_mime het volgende:
OMFG die paul de leeuw is echt niet goed wijs( ned 3 )
Daar moet de schaar in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik probeer dan ook niet om lekker te zijn.
ik dacht ook al aan tweetyquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
Dat vrouwtje is net een soort vogeltje. Weird.
*mept op vingers van des*quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef wizarddragon het volgende:
*inkijk*
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept op vingers van des*
Niet in m'n broek!!!
owquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept op vingers van des*
Niet in m'n broek!!!
je klinkt als een proquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef mr_mime het volgende:
des,, dat moet je ook alleen doen als ie het niet dooorheeft!
en dat betekent: come on in?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
owmaar .. maar je gulp stond open
De volgende keer vraag ik entree-geldquote:
Where's the line?quote:
Goh, ken je die aflevering van Sex voor de Buch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer vraag ik entree-geld![]()
Inflatie he... eurie, eurie!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, ken je die aflevering van Sex voor de Buch?"Pik zien?! Gulle! Pik zien?! Gulle!!"
hup typen jijquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, ken je die aflevering van Sex voor de Buch?"Pik zien?! Gulle! Pik zien?! Gulle!!"
Nee een engel wordt geboren in de Hemel, toch niet in de kerk?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef mr_mime het volgende:
ben je in de kerk geboren ang3l? dat je de eur open laat staan
heb je ook een opening waar de die euri in moet drukken?quote:
Maaaaaaaanden in die kribbe gelegen....... En járen later pas via dit forum de wijze uit het Oosten tegenkomen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef mr_mime het volgende:
ben je in de kerk geboren ang3l? dat je de eur open laat staan
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hup typen jij
al een koekjesfabriek gevonden om in te werken?
een engel valt uit de hemel.. zachte landing gehad?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een engel wordt geboren in de Hemel, toch niet in de kerk?!![]()
Jij bent stoutquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef mr_mime het volgende:
[..]
een engel valt uit de hemel.. zachte landing gehad?
maar ik zag door de openstaande kerkdeur wel de collectezakjes en het kruis hangen..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
Niveau.. niveau.. Het gaat weer richting zekz![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nouhou...... En nee, ik ga geen leverworsten dingessen bij Stegeman.
Trouwens, kom je dan uit Wijhe?
![]()
zekzquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
Niveau.. niveau.. Het gaat weer richting zekz![]()
Zeg, laat die foto van m'n ex nou 's met rust!!!!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef mr_mime het volgende:
[..]
een engel valt uit de hemel.. zachte landing gehad?
maar ik zag door de openstaande kerkdeur wel de collectezakjes en het kruis hangen..
Meid, ik heb nog een blauwe maandag bij de Rabo Salland-West gewerktquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:03 schreef mr_mime het volgende:
[..]Wijhe? nog nooit van gehoord
"leverworsten dingessen?"
stel je dat voor bij het werk daar?
naja dat het nou echt leuk is nee, maar het verdient wel lekker
wie heeft je val gebroken dan?quote:
SD ( sanitaire dienst) is het dan dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid, ik heb nog een blauwe maandag bij de Rabo Salland-West gewerktNooit gebeld voor de Youg Dynamic rekening?
Maarja ach, dat was maar kort...... niet mijn baan, om 's avonds mensen naar de bank te lokken, werkende in een heeelll klein groepje dat al hecht was voor ik er kwam.
Maar nu lijkt het net alsof ik alles kut vind. Maar ik wil géén lopende band, géén vleesch en géén commercieel belspel-als-werk.Ik wil best vloeren boenen, stallen uitmesten, winkelwerk bladiebla, het liefst schrijven, maar niets iets dat mijn psyche schaadt of verkoopwerk waar ik zelf niet achter sta
Maargoed, Wijhe dus.....
die hangjongeren welquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Jongeren uit Wijhe zijn trouwens Eng. Bah, stond ik daar als stadsfiguur 's avonds op een stationnetje in een kerkdorp, waar de mensen alleen maar uit komen, als er een educatieve of pofessionele reden voor is![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef mr_mime het volgende:
[..]
SD ( sanitaire dienst) is het dan dus
's avonds afdelingen schoonmaken... of op de expeditie..
kun je trouwens met kinderen overweg?
en al die 14-15 jarige pimps en hookers ( zwolse jeugd) die met bling bling of korte rokjes in de Mac komen dat is wel leuk volk?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
God, moet je mij horen, stadsfiguur..........Maar iig wél in vergelijking met Wijhe dus he
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:09 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wie heeft je val gebroken dan?
ma tokkie?![]()
ik heb al eens een hele nacht (8 uur lang) stickers op worsten geplaktquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]met een busje worsten bezorgen
En geef mij een leverworst, en de kids zijn weer een tijdje onder de pannen hoor
(ja die snij ik dan in plakjes en deel ze uit he, ik bedoel, voor je denkt.......)
En dan loop je langs en dan steken ze snel hun wandelstok uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die hangjongeren wel
blowen op het station![]()
niet iedereen is gelijk he..;)
maar bij mijn zus voor de deur hangt ook zo'n groep rond irri ja..
maar die oudjes die overdag rondhangen op de bankjes in het dorp.. pfff die hangoudjes!
Mja, hangoudjes hebben meestal een iets te hoge zuurgraad....quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die hangjongeren wel
blowen op het station![]()
niet iedereen is gelijk he..;)
maar bij mijn zus voor de deur hangt ook zo'n groep rond irri ja..
maar die oudjes die overdag rondhangen op de bankjes in het dorp.. pfff die hangoudjes!
trusten en sweet dreamsquote:
loop over de dijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, hangoudjes hebben meestal een iets te hoge zuurgraad....klagen dit, klagen dat...... Dus de hele fam woont in Wijhe?
Wat leuk! Dus dan loop je zo over de dijk, te dubben of dít het moment is om uit de kast te komen........ aaaww......
Nee, de Mac in de binnenstad is idd niet bepaald the place to be, 's avonds....quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:14 schreef mr_mime het volgende:
[..]
en al die 14-15 jarige pimps en hookers ( zwolse jeugd) die met bling bling of korte rokjes in de Mac komen dat is wel leuk volk?
aan de ene kant van het dorp heb je een verstuikte enkel.. en aan de andere kant van het dorp ben je al ten dode opgeschreven.. zo'n dorpquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dan loop je langs en dan steken ze snel hun wandelstok uit![]()
ik hou eigenlijk alleen van de kipnuggetsquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, de Mac in de binnenstad is idd niet bepaald the place to be, 's avonds....Maarja, zo maccerig ben ik niet
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:15 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik heb al eens een hele nacht (8 uur lang) stickers op worsten geplakt
dus als je een worst tegen komt met "als lekkerste getest door kassa" dan weet je wie die gestickert heeft
maar goed deze week lekker helemaal vrij.. ook niet bij de worsten..
ik weet wat er in zit ja.. en als ik iets herken.. nee die grovere worsten komen er niet meer inquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wat een gave job!! Maar dan krijg je zelf dat spul toch echt je strot niet meer door?Ik hoef voorlopig ff geen koekjes bijvoorbeeld
![]()
Haaaaaaaiiiii!quote:
Ja eigenlijk wel, maar ik heb vrijdag weer tentamen. Kheb nog een beetje tijdquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:16 schreef mr_mime het volgende:
[..]
trusten en sweet dreamsdes
moet jij niet leren?
take it easy, take a sisiquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik heb vrijdag weer tentamen. Kheb nog een beetje tijd
Was geen post om jullie te irriteren hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haaaaaaaiiiii!Kom, integreer met ons mee!
Tóch nog een voordeel dat ik onverwacht moest schrijven....!
--->
*linker wang pak*
*rechter wang pak*
*handen omhoog doe*
--->
Nou dat is hartstikke goed van jou!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Was geen post om jullie te irriteren hoor![]()
Voor ik weer 3 FA's op msn krijg die me allemaal willen bannen.
Ik ben wegquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat is hartstikke goed van jou!Ik bedoel, je bent óók een... een Fokker, je hoort er óók bij!
"oeps.. ik had kortsluiting thuis en toen is mijn wexx.. uum wekker gereset.. daaarom ben ik 3 uur te laat!"quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Mja ja, nog 800 tekens van de 3000 interessante info over een gemeentewerf typen....en over 7u gaat mijn wexx... eh, weKKer....
Neee man, wij hebben dringend integrerende mensen nodig in dit topic, met een radicale ik-bezorg-de-mods-migraine-houding!quote:
is het je te lief hier?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee man, wij hebben dringend integrerende mensen nodig in dit topic, met een radicale ik-bezorg-de-mods-migraine-houding!Vloek, tier, doe!!!
Jullie zijn engquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee man, wij hebben dringend integrerende mensen nodig in dit topic, met een radicale ik-bezorg-de-mods-migraine-houding!Vloek, tier, doe!!!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK..ik blijf..om mn ma te stangen
is daar reden toe?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
Hoeveel posters hier hebben al weer een FA ingelicht dat ik hier weer aan het posten ben?
fok jij dan zoo luidruchtig?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Yup..miss bitch wil me weghebben omdat ze 'niet kan slapen' FUCK U want de afgelopen 2 weken sliep ze keihard door..en snurken dat ze doet!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:38 schreef mr_mime het volgende:
als je een beetje normaal meedoet kun je nog veel leren van de coming-out verhalen enzo
het alterego?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze noemen me hier dan ook de Vice President.
jaa man, grace kellyquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Klopt het dat jullie allemaal van het songfestival houden?![]()
Ik ben nog altijd DE PRESIDENT!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze noemen me hier dan ook de Vice President.
Dinge doooong - grote ballenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
eeh.....Neequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dinge doooong - grote ballen
wiiiijjjjjj gaan lekker knallen
In ons bed gaat 't matras van je diiiiiiiiiiiing dingedong.......
Ja dus
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]Gaan jullie dan in roze pakjes voor de tv zitten met sambaballen?
sambaballen? neej joh mallerd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]Gaan jullie dan in roze pakjes voor de tv zitten met sambaballen?
Double Datequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
moeten we je even wat pics gaan laten beoordelen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:44 schreef DePresident het volgende:
Als iemand mijn posts provocerend en irritant vindt, zeg het me maar... want dan ben ik gelijk weg. Wil niet weer een ban. Pas volgende week weer ofzo.
Maar tot nu toe gedraag ik me redelijk toch?
Neequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:46 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moeten we je even wat pics gaan laten beoordelen?
Ik klik lekker toch nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
we staan bijv stuk voor stuk op www.ratemyboner.com
Ook al niet, maar wel van slapen en dat is precies wat ik nu ga doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef DePresident het volgende:
[..]
Maar je houd wel van winkelen he! Dat kun je niet ontkennen !![]()
jaja... slapenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ook al niet, maar wel van slapen en dat is precies wat ik nu ga doen![]()
Tot morgenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ook al niet, maar wel van slapen en dat is precies wat ik nu ga doen![]()
Ik ben de eerste HETERO die hier durft te postenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:![]()
Wat een leuk idee!!! Waarom zou het niet mogen?! Hartstikke cool man! Oh en plenty fotoboeken he, om de gezichten achter de nichten te belichten!
Ik heb gekeken. Wat een lekker ding ben jij !quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
He shit, je doet het ook echt nietvolgens mij ben ik zelf 80% van het aantal views in mijn fotoboek
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Wat een lekker ding ben jij !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik rook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh Mr President, you like cigars....?
krijg grafkanker achter je hartkleppen.quote:
Easyquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik ben al een kwartier bezig om een kop te bedenken, dat gaat me zo nooit lukken!
Bitchhomoquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
krijg grafkanker achter je hartkleppen..
woar geet ut over ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik ben al een kwartier bezig om een kop te bedenken, dat gaat me zo nooit lukken!
sweet dreamsquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik ben klaar. Gauw in slaap vallen voor het weer licht wordt
En gezond blijven he, staatshoofd!
Slaap lekker!en een [afbeelding]
TOT MORGENquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik ben klaar. Gauw in slaap vallen voor het weer licht wordt
En gezond blijven he, staatshoofd!
Slaap lekker!en een [afbeelding]
aaaaawwwww....quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef DePresident het volgende:
Ik ben ook weg. Ik hoop dat jullie mijn aanwezigheid als positief hebben ervaren daar dat ook mijn bedoeling was.
()
![]()
nee hoor je bent echt niet de eerste hetero die hier durft te posten, je bent wel de eerste die na 16 posts nog steeds beweerd hetero te zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben de eerste HETERO die hier durft te posten
is ie dat wel geweest dan ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeienmorgen allemaal ! het koste me heeel erg veel moeite om mijn bedje uit te rollen![]()
Wat let je.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wou me daar toch een foute opmerking maken
ik had al zo'n gevoel toen ik op invoeren drukte van 'hmm hier gaat misbruik van gemaakt wordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou me daar toch een foute opmerking maken
Je kent die mop van die bejaarden, viagra en niet uit bed rollen?quote:
Ik kijk wel uit. Daar ben je veel te lief voor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik had al zo'n gevoel toen ik op invoeren drukte van 'hmm hier gaat misbruik van gemaakt worden'
quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Daar ben je veel te lief voor.
Die eerste past het beste bij jequote:Op donderdag 31 maart 2005 09:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
ik had vanmorgen trouwens wel de grootste moeite om een vrolijk gezicht op te zetten:
->
->
goeiemorgen mevrouw!
zooo. dat zullen me wilde personeelsfeestjes zijn!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
Kijk, mijncollega's
[afbeelding]
gezelligquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
Kijk, mijncollega's
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
zooo. dat zullen me wilde personeelsfeestjes zijn!
Kruip erop.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg net lieve jongen hiermet een leerachtig t-shirt :S
Oh lekker en ondertussen zit jij aan de andere kant van de tafel te kwijlen.quote:
Misschien wil ie gewoon jou stiekum op de foto.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
OH MIJN GOD, er loopt hier zo'n hyperactieve fotograaf rond en die zit mijn hele bureau te fotograferen omdat het licht hier zo goed is en mijn spullen zo mooi liggen voor een stilleven (ja het is hier een troep) en zo wil die mij in actie fotograferen omg omg waarom zit ik ook altijd op de verkeerde plek
quote:
Is ie leuk?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi wax
ik word met de minuut banger van die fotograaf.. hij rent de hele tjid rondjes en maakt heel geniepig foto's van alles en iedereen..zelfs van de vloer en stoelen
![]()
hij is minstens 35, en van het CNVquote:
'n collega en ik hadden vanochtend een lach-kick omdat we het over 1 april van vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:18 schreef Waxxer het volgende:
nou enneeehhhh... gaan jullie morgen nog iemand voor de gek houden?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:25 schreef creno het volgende:
Nee hoor je bent echt niet de eerste hetero die hier durft te posten, je bent wel de eerste die na 16 posts nog steeds beweerd hetero te zijn![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat ie hermafrodiet is..
Precies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Waxxer het volgende:
Ach, het belangrijkste is: De President is een scherphoudende vent!En wat er in zijn bolletje rondgaat, is irrelevant.
Toch?
(Ja, ik ben me een peace-keeper!)
Niet doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Het is zeker irritant als ik leuke, nederlandstalige songteksten post?
Maar ze zijn zo leukGorki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |