SD ( sanitaire dienst) is het dan dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid, ik heb nog een blauwe maandag bij de Rabo Salland-West gewerktNooit gebeld voor de Youg Dynamic rekening?
Maarja ach, dat was maar kort...... niet mijn baan, om 's avonds mensen naar de bank te lokken, werkende in een heeelll klein groepje dat al hecht was voor ik er kwam.
Maar nu lijkt het net alsof ik alles kut vind. Maar ik wil géén lopende band, géén vleesch en géén commercieel belspel-als-werk.Ik wil best vloeren boenen, stallen uitmesten, winkelwerk bladiebla, het liefst schrijven, maar niets iets dat mijn psyche schaadt of verkoopwerk waar ik zelf niet achter sta
Maargoed, Wijhe dus.....
die hangjongeren welquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Jongeren uit Wijhe zijn trouwens Eng. Bah, stond ik daar als stadsfiguur 's avonds op een stationnetje in een kerkdorp, waar de mensen alleen maar uit komen, als er een educatieve of pofessionele reden voor is![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef mr_mime het volgende:
[..]
SD ( sanitaire dienst) is het dan dus
's avonds afdelingen schoonmaken... of op de expeditie..
kun je trouwens met kinderen overweg?
en al die 14-15 jarige pimps en hookers ( zwolse jeugd) die met bling bling of korte rokjes in de Mac komen dat is wel leuk volk?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
God, moet je mij horen, stadsfiguur..........Maar iig wél in vergelijking met Wijhe dus he
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:09 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wie heeft je val gebroken dan?
ma tokkie?![]()
ik heb al eens een hele nacht (8 uur lang) stickers op worsten geplaktquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]met een busje worsten bezorgen
En geef mij een leverworst, en de kids zijn weer een tijdje onder de pannen hoor
(ja die snij ik dan in plakjes en deel ze uit he, ik bedoel, voor je denkt.......)
En dan loop je langs en dan steken ze snel hun wandelstok uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die hangjongeren wel
blowen op het station![]()
niet iedereen is gelijk he..;)
maar bij mijn zus voor de deur hangt ook zo'n groep rond irri ja..
maar die oudjes die overdag rondhangen op de bankjes in het dorp.. pfff die hangoudjes!
Mja, hangoudjes hebben meestal een iets te hoge zuurgraad....quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef mr_mime het volgende:
[..]
die hangjongeren wel
blowen op het station![]()
niet iedereen is gelijk he..;)
maar bij mijn zus voor de deur hangt ook zo'n groep rond irri ja..
maar die oudjes die overdag rondhangen op de bankjes in het dorp.. pfff die hangoudjes!
trusten en sweet dreamsquote:
loop over de dijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, hangoudjes hebben meestal een iets te hoge zuurgraad....klagen dit, klagen dat...... Dus de hele fam woont in Wijhe?
Wat leuk! Dus dan loop je zo over de dijk, te dubben of dít het moment is om uit de kast te komen........ aaaww......
Nee, de Mac in de binnenstad is idd niet bepaald the place to be, 's avonds....quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:14 schreef mr_mime het volgende:
[..]
en al die 14-15 jarige pimps en hookers ( zwolse jeugd) die met bling bling of korte rokjes in de Mac komen dat is wel leuk volk?
aan de ene kant van het dorp heb je een verstuikte enkel.. en aan de andere kant van het dorp ben je al ten dode opgeschreven.. zo'n dorpquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dan loop je langs en dan steken ze snel hun wandelstok uit![]()
ik hou eigenlijk alleen van de kipnuggetsquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, de Mac in de binnenstad is idd niet bepaald the place to be, 's avonds....Maarja, zo maccerig ben ik niet
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:15 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik heb al eens een hele nacht (8 uur lang) stickers op worsten geplakt
dus als je een worst tegen komt met "als lekkerste getest door kassa" dan weet je wie die gestickert heeft
maar goed deze week lekker helemaal vrij.. ook niet bij de worsten..
ik weet wat er in zit ja.. en als ik iets herken.. nee die grovere worsten komen er niet meer inquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Wat een gave job!! Maar dan krijg je zelf dat spul toch echt je strot niet meer door?Ik hoef voorlopig ff geen koekjes bijvoorbeeld
![]()
Haaaaaaaiiiii!quote:
Ja eigenlijk wel, maar ik heb vrijdag weer tentamen. Kheb nog een beetje tijdquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:16 schreef mr_mime het volgende:
[..]
trusten en sweet dreamsdes
moet jij niet leren?
take it easy, take a sisiquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik heb vrijdag weer tentamen. Kheb nog een beetje tijd
Was geen post om jullie te irriteren hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haaaaaaaiiiii!Kom, integreer met ons mee!
Tóch nog een voordeel dat ik onverwacht moest schrijven....!
--->
*linker wang pak*
*rechter wang pak*
*handen omhoog doe*
--->
Nou dat is hartstikke goed van jou!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Was geen post om jullie te irriteren hoor![]()
Voor ik weer 3 FA's op msn krijg die me allemaal willen bannen.
Ik ben wegquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat is hartstikke goed van jou!Ik bedoel, je bent óók een... een Fokker, je hoort er óók bij!
"oeps.. ik had kortsluiting thuis en toen is mijn wexx.. uum wekker gereset.. daaarom ben ik 3 uur te laat!"quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Mja ja, nog 800 tekens van de 3000 interessante info over een gemeentewerf typen....en over 7u gaat mijn wexx... eh, weKKer....
Neee man, wij hebben dringend integrerende mensen nodig in dit topic, met een radicale ik-bezorg-de-mods-migraine-houding!quote:
is het je te lief hier?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee man, wij hebben dringend integrerende mensen nodig in dit topic, met een radicale ik-bezorg-de-mods-migraine-houding!Vloek, tier, doe!!!
Jullie zijn engquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee man, wij hebben dringend integrerende mensen nodig in dit topic, met een radicale ik-bezorg-de-mods-migraine-houding!Vloek, tier, doe!!!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK..ik blijf..om mn ma te stangen
is daar reden toe?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
Hoeveel posters hier hebben al weer een FA ingelicht dat ik hier weer aan het posten ben?
fok jij dan zoo luidruchtig?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Yup..miss bitch wil me weghebben omdat ze 'niet kan slapen' FUCK U want de afgelopen 2 weken sliep ze keihard door..en snurken dat ze doet!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:38 schreef mr_mime het volgende:
als je een beetje normaal meedoet kun je nog veel leren van de coming-out verhalen enzo
het alterego?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze noemen me hier dan ook de Vice President.
jaa man, grace kellyquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Klopt het dat jullie allemaal van het songfestival houden?![]()
Ik ben nog altijd DE PRESIDENT!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze noemen me hier dan ook de Vice President.
Dinge doooong - grote ballenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Klopt het dat jullie allemaal van het songfestival houden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |