maar dat zijn echter richtlijnen hequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:29 schreef Vlarp het volgende:
@Cyb:
Doelgroep zit bij mij ergens tussen de 19 en de 27 ofzo. Damn.. ik realiseer me net dat 19 alweer 5 jaar scheelt...
nee......omdat iedereen dan denkt dat we van de seth & fiona leernichten zijn....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Komt er ooit eens een DUITSE topictitel ofzo....?Uh uh uhu!!!
*zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2005 ergens tussen 10 en 11 uur schreef Vlarp het volgende:
Dat ik het volgde tot het einde van de reguliers...
En dat eerste verhaaltje snapte ik tot de kalverstraat
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valtquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent veilig DM, dat moet opluchten.
Ohw kijk, ik dacht al dat het daar zatquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*zucht*
Homo!
[afbeelding]
Och, always nice to be wanted.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent veilig DM, dat moet opluchten.
Om eerlijk te zijn, zou jij weer door een 16 jarige achtervolgd willen worden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valt
Trust me. Ik heb een ondergrens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
ja, of beangstigen omdat ie buiten een beoogde doelgroep valt
inderdaad een vraag waarvan het antwoord al bekend isquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zou jij weer door een 16 jarige achtervolgd willen worden?
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.
Oh je bent weer van gedachte veranderd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad een vraag waarvan het antwoord al bekend is
doe es liefquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent straks nog niet jarig als je niet stopt met het gebruik van die stomme smiley.
Homo ..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe es lief![]()
![]()
-> deze smiley past precies bij mijn persoonlijkheid
![]()
Niet lief doen hoort juist bij mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
doe es lief![]()
![]()
-> deze smiley past precies bij mijn persoonlijkheid
![]()
*iets in mezelf mompel in de trant van: grumfpelmphf*quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je bent weer van gedachte veranderd?
kan best...was ff t snelste wat in me opkwamquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Weemz het volgende:
Hallo!
Zeg, heb ik deze topictitel niet al eens eerder gezien?
Ik denk dat de heggeschaar moet lukken..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier moet de schaar in.
[afbeelding]
hopenlijk ook de laatste?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Cazman het volgende:
Yay, me eerste rijexamen is al over 3 weken
Klinkt spannend...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
*iets in mezelf mompel in de trant van: grumfpelmphf*
neuh....euhm...nouja....mischien...dan...tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier moet de schaar in.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh....euhm...nouja....mischien...dan...toch
en dan nog een motor aanschaffen of is er die al, of zit die al in de planning?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Motorrijbewijs is in 2 delen de laatste tijd. En nog de theorie dan
Tis maar goed dta ik 'm hier gekeken heb en niet in de biosquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Prachtige film 'Finding Neverland' , en idd zielig einde![]()
Kate Winslet
Ja, scheelt je weer 9,- voor de film en 12,- aan popcorn en zuipen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis maar goed dta ik 'm hier gekeken heb en niet in de bios
Blonde sprieten?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe gaat 't er dan uitzien?
Wel cute eigenlijk, die blonde sprieten..
Die is er alquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan nog een motor aanschaffen of is er die al, of zit die al in de planning?
Jah ik zag hem dus wel in de bioscoop, en er zaten idd echt mensen te huilen. Ik had ook de tranen in mn ogen staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je er een holser oplassen om je tuingereedschap in te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die is er al. Joost z'n vader heeft er 2 en 1tje mag ik gaan gebruiken
The hopeless romanticquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, scheelt je weer 9,- voor de film en 12,- aan popcorn en zuipen.
Ik dacht eerder aan een holster voor ditquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je er een holser oplassen om je tuingereedschap in te doen.
Ik heb hem wel in de bios gezien en ik vond hem erg goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. maar het jankt niet lekker in de biosquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb hem wel in de bios gezien en ik vond hem erg goed.![]()
Film is best goed hoor blubquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb em nog helemaal niet gezien en ik hoef em ook niet te zien
Romantiek en mierzoete films zijn niet aan jou besteed heh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb em nog helemaal niet gezien en ik hoef em ook niet te zien
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:09 schreef mr_mime het volgende:
alle homo's op een rij
pak je zakdoek en een fillumpje erbij
homo homo! (yogo yogo)
Ik hoefde ook niet te huilen, dus dan maakt het ook niet uit waar je hem kijkt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. maar het jankt niet lekker in de bios
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
Aaahquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef Weemz het volgende:
Ik mis Waxxer (maar alleen omdatr mijn vraag nog niet beantwoord is....)
mja vast wel.. ik kan best wel huilen bij films hoorquote:
Dan heb ik nog wel een paar goeie liggenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja vast wel.. ik kan best wel huilen bij films hoormaar ik kijk toch liever een kansloze horrorfilm uit 1960 ofzo..
truste
twisted mind...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.quote:
Ooh Vlarp.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je van die tissues, films en homo's iets ranzigs maakt in je hoofd...
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
ik krijg een milkshake .... milkshake choco
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
zolang je jezelf nog kunt volgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
slaap ze!
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zolang je jezelf nog kunt volgen...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
There is no match for Ajuuquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
Ach..i tryquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.
Hij bedoelde vast niet die swirl. Raspberry Swirl is een liedje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SWIRLS!
De tijd dat een van mn vriendinnen een 60% kortingspas had was zo geweldig...
Is 't nou blond of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
on(be)grijpbaar die hersenspinsels van jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, kijk nog maar eens goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't nou blond of niet?.
*Blackadder kijk op bbc2* "Cold is God's way of telling us to burn more Catholics!".
Wat een non-trendy towell! Off with the towel!quote:
*nog eens goed kijk*quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, kijk nog maar eens goed.
Jim heeft een naar pruikhoofd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Jim
On and On blijft een leuk liedje
Look who's talking.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jim heeft een naar pruikhoofd.
Ik probeer dan ook niet om lekker te zijn.quote:
On and On van Do is ook coolquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Jim
On and On blijft een leuk liedje
is dat SAJ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een non-trendy towell! Off with the towel!
Ook de piano versie daarvan!quote:
Wel grappig. Wilfried de Jong pakt 'm goed aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:37 schreef mr_mime het volgende:
OMFG die paul de leeuw is echt niet goed wijs( ned 3 )
Daar moet de schaar in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik probeer dan ook niet om lekker te zijn.
ik dacht ook al aan tweetyquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
Dat vrouwtje is net een soort vogeltje. Weird.
*mept op vingers van des*quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef wizarddragon het volgende:
*inkijk*
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept op vingers van des*
Niet in m'n broek!!!
owquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*mept op vingers van des*
Niet in m'n broek!!!
je klinkt als een proquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef mr_mime het volgende:
des,, dat moet je ook alleen doen als ie het niet dooorheeft!
en dat betekent: come on in?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
owmaar .. maar je gulp stond open
De volgende keer vraag ik entree-geldquote:
Where's the line?quote:
Goh, ken je die aflevering van Sex voor de Buch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer vraag ik entree-geld![]()
Inflatie he... eurie, eurie!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, ken je die aflevering van Sex voor de Buch?"Pik zien?! Gulle! Pik zien?! Gulle!!"
hup typen jijquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, ken je die aflevering van Sex voor de Buch?"Pik zien?! Gulle! Pik zien?! Gulle!!"
Nee een engel wordt geboren in de Hemel, toch niet in de kerk?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef mr_mime het volgende:
ben je in de kerk geboren ang3l? dat je de eur open laat staan
heb je ook een opening waar de die euri in moet drukken?quote:
Maaaaaaaanden in die kribbe gelegen....... En járen later pas via dit forum de wijze uit het Oosten tegenkomen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef mr_mime het volgende:
ben je in de kerk geboren ang3l? dat je de eur open laat staan
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hup typen jij
al een koekjesfabriek gevonden om in te werken?
een engel valt uit de hemel.. zachte landing gehad?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een engel wordt geboren in de Hemel, toch niet in de kerk?!![]()
Jij bent stoutquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef mr_mime het volgende:
[..]
een engel valt uit de hemel.. zachte landing gehad?
maar ik zag door de openstaande kerkdeur wel de collectezakjes en het kruis hangen..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
Niveau.. niveau.. Het gaat weer richting zekz![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nouhou...... En nee, ik ga geen leverworsten dingessen bij Stegeman.
Trouwens, kom je dan uit Wijhe?
![]()
zekzquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
Niveau.. niveau.. Het gaat weer richting zekz![]()
Zeg, laat die foto van m'n ex nou 's met rust!!!!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef mr_mime het volgende:
[..]
een engel valt uit de hemel.. zachte landing gehad?
maar ik zag door de openstaande kerkdeur wel de collectezakjes en het kruis hangen..
Meid, ik heb nog een blauwe maandag bij de Rabo Salland-West gewerktquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:03 schreef mr_mime het volgende:
[..]Wijhe? nog nooit van gehoord
"leverworsten dingessen?"
stel je dat voor bij het werk daar?
naja dat het nou echt leuk is nee, maar het verdient wel lekker
wie heeft je val gebroken dan?quote:
SD ( sanitaire dienst) is het dan dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meid, ik heb nog een blauwe maandag bij de Rabo Salland-West gewerktNooit gebeld voor de Youg Dynamic rekening?
Maarja ach, dat was maar kort...... niet mijn baan, om 's avonds mensen naar de bank te lokken, werkende in een heeelll klein groepje dat al hecht was voor ik er kwam.
Maar nu lijkt het net alsof ik alles kut vind. Maar ik wil géén lopende band, géén vleesch en géén commercieel belspel-als-werk.Ik wil best vloeren boenen, stallen uitmesten, winkelwerk bladiebla, het liefst schrijven, maar niets iets dat mijn psyche schaadt of verkoopwerk waar ik zelf niet achter sta
Maargoed, Wijhe dus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |