twisted mind...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.quote:
Ooh Vlarp.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je van die tissues, films en homo's iets ranzigs maakt in je hoofd...
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
ik krijg een milkshake .... milkshake choco
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
zolang je jezelf nog kunt volgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
slaap ze!
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zolang je jezelf nog kunt volgen...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
There is no match for Ajuuquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
Ach..i tryquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.
Hij bedoelde vast niet die swirl. Raspberry Swirl is een liedje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SWIRLS!
De tijd dat een van mn vriendinnen een 60% kortingspas had was zo geweldig...
Is 't nou blond of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
on(be)grijpbaar die hersenspinsels van jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, kijk nog maar eens goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't nou blond of niet?.
*Blackadder kijk op bbc2* "Cold is God's way of telling us to burn more Catholics!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |