Ja, scheelt je weer 9,- voor de film en 12,- aan popcorn en zuipen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis maar goed dta ik 'm hier gekeken heb en niet in de bios
Blonde sprieten?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe gaat 't er dan uitzien?
Wel cute eigenlijk, die blonde sprieten..
Die is er alquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan nog een motor aanschaffen of is er die al, of zit die al in de planning?
Jah ik zag hem dus wel in de bioscoop, en er zaten idd echt mensen te huilen. Ik had ook de tranen in mn ogen staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je er een holser oplassen om je tuingereedschap in te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die is er al. Joost z'n vader heeft er 2 en 1tje mag ik gaan gebruiken
The hopeless romanticquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, scheelt je weer 9,- voor de film en 12,- aan popcorn en zuipen.
Ik dacht eerder aan een holster voor ditquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je er een holser oplassen om je tuingereedschap in te doen.
Ik heb hem wel in de bios gezien en ik vond hem erg goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. maar het jankt niet lekker in de biosquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb hem wel in de bios gezien en ik vond hem erg goed.![]()
Film is best goed hoor blubquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb em nog helemaal niet gezien en ik hoef em ook niet te zien
Romantiek en mierzoete films zijn niet aan jou besteed heh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb em nog helemaal niet gezien en ik hoef em ook niet te zien
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:09 schreef mr_mime het volgende:
alle homo's op een rij
pak je zakdoek en een fillumpje erbij
homo homo! (yogo yogo)
Ik hoefde ook niet te huilen, dus dan maakt het ook niet uit waar je hem kijkt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. maar het jankt niet lekker in de bios
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
Aaahquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef Weemz het volgende:
Ik mis Waxxer (maar alleen omdatr mijn vraag nog niet beantwoord is....)
mja vast wel.. ik kan best wel huilen bij films hoorquote:
Dan heb ik nog wel een paar goeie liggenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja vast wel.. ik kan best wel huilen bij films hoormaar ik kijk toch liever een kansloze horrorfilm uit 1960 ofzo..
truste
twisted mind...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zit er een gore boodschap in dit rijmpje.
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.quote:
Ooh Vlarp.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je van die tissues, films en homo's iets ranzigs maakt in je hoofd...
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Ang3l het volgende:
ik krijg een milkshake .... milkshake choco
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
zolang je jezelf nog kunt volgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens klinkt er een bekend fluitmelodietje door m'n hoofd heen.
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
slaap ze!
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zolang je jezelf nog kunt volgen...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij leek me nou eigenlijk meer het type voor de Raspberry swirl.
There is no match for Ajuuquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
Ach..i tryquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dank je, wat ben je toch een attente jongeman.
Hij bedoelde vast niet die swirl. Raspberry Swirl is een liedje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SWIRLS!
De tijd dat een van mn vriendinnen een 60% kortingspas had was zo geweldig...
Is 't nou blond of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu Ajuu er even niet is, probeer ik de vaagheid van dit topic een beetje hoog te houden.
on(be)grijpbaar die hersenspinsels van jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, kijk nog maar eens goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is 't nou blond of niet?.
*Blackadder kijk op bbc2* "Cold is God's way of telling us to burn more Catholics!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |