eeh.....Neequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Klopt het dat jullie allemaal van het songfestival houden?![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dinge doooong - grote ballen
wiiiijjjjjj gaan lekker knallen
In ons bed gaat 't matras van je diiiiiiiiiiiing dingedong.......
Ja dus
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]Gaan jullie dan in roze pakjes voor de tv zitten met sambaballen?
sambaballen? neej joh mallerd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:43 schreef DePresident het volgende:
[..]Gaan jullie dan in roze pakjes voor de tv zitten met sambaballen?
Double Datequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Klopt het dat jullie allemaal van het songfestival houden?![]()
moeten we je even wat pics gaan laten beoordelen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:44 schreef DePresident het volgende:
Als iemand mijn posts provocerend en irritant vindt, zeg het me maar... want dan ben ik gelijk weg. Wil niet weer een ban. Pas volgende week weer ofzo.
Maar tot nu toe gedraag ik me redelijk toch?
Neequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:46 schreef mr_mime het volgende:
[..]
moeten we je even wat pics gaan laten beoordelen?
Ik klik lekker toch nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
we staan bijv stuk voor stuk op www.ratemyboner.com
Ook al niet, maar wel van slapen en dat is precies wat ik nu ga doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef DePresident het volgende:
[..]
Maar je houd wel van winkelen he! Dat kun je niet ontkennen !![]()
jaja... slapenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ook al niet, maar wel van slapen en dat is precies wat ik nu ga doen![]()
Tot morgenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ook al niet, maar wel van slapen en dat is precies wat ik nu ga doen![]()
Ik ben de eerste HETERO die hier durft te postenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:![]()
Wat een leuk idee!!! Waarom zou het niet mogen?! Hartstikke cool man! Oh en plenty fotoboeken he, om de gezichten achter de nichten te belichten!
Ik heb gekeken. Wat een lekker ding ben jij !quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
He shit, je doet het ook echt nietvolgens mij ben ik zelf 80% van het aantal views in mijn fotoboek
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Wat een lekker ding ben jij !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik rook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh Mr President, you like cigars....?
krijg grafkanker achter je hartkleppen.quote:
Easyquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik ben al een kwartier bezig om een kop te bedenken, dat gaat me zo nooit lukken!
Bitchhomoquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
krijg grafkanker achter je hartkleppen..
woar geet ut over ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Nah, ik ben al een kwartier bezig om een kop te bedenken, dat gaat me zo nooit lukken!
sweet dreamsquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik ben klaar. Gauw in slaap vallen voor het weer licht wordt
En gezond blijven he, staatshoofd!
Slaap lekker!en een [afbeelding]
TOT MORGENquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
Zo, ik ben klaar. Gauw in slaap vallen voor het weer licht wordt
En gezond blijven he, staatshoofd!
Slaap lekker!en een [afbeelding]
aaaaawwwww....quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef DePresident het volgende:
Ik ben ook weg. Ik hoop dat jullie mijn aanwezigheid als positief hebben ervaren daar dat ook mijn bedoeling was.
()
![]()
nee hoor je bent echt niet de eerste hetero die hier durft te posten, je bent wel de eerste die na 16 posts nog steeds beweerd hetero te zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:52 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben de eerste HETERO die hier durft te posten
is ie dat wel geweest dan ?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |