Ja maar dan is ook Lost op TV!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de opnamen van het programma Popquiz à go go.
Er werden vragen gesteld aan het publiek over hun favoriete plaat ooit.
Ik mocht ook m'n voorkeur kenbaar maken.
En volgens de programmamakers kom ik zeker in de uitzending.
Ik laat het aan jullie over om vrijdag te raden wie Tong is
Popquiz à go go, 19.50 uur, Ned-3
Spoilerquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:41 schreef SCH het volgende:
Die met die grote tieten toch?
Die met die walrussnor toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef cptmarco het volgende:
het moet iets van je favoriete band zijn: BZN.....
Ik lijk er niet meer opquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:09 schreef Lucyfurr het volgende:
Je fotoboek.. Nu is de lol er eigenlijk al vanaf.
Daar begon ik mee. Ik wil de groeten doen aan shmoopy. Maar toen moest de opname overquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga alleen kijken als je de groeten hebt gedaan.![]()
Dito.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb tong ooit gezien bij die quiz met Tom van 't Hek, alleen toen wist ik natuurlijk nog niet wie tong80 was.
Dat zou geweldig zijn geweest jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:22 schreef Weakling het volgende:
Favo plaat? Tong80 kan dan alleen maar Kid A van Radiohead genoemd hebben, geen twijfel mogelijk
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Jij bent die man met zijn tong uit zijn mondje.
Dan neem je het maar opquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Dan kan ik niet kijken, dan zit ik bij Spinvis..
je zit met een lab-top op je schootquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zit dan overigens ook bij spinvis.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Dan kan ik niet kijken, dan zit ik bij Spinvis..
Ja en zelfs vanmiddag tussen 2 en 5 uur niet gefoktquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:47 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
je zit met een lab-top op je schoot![]()
Jongen toch, dat scheelt je toch gauw een post of 100.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef tong80 het volgende:
Ja en zelfs vanmiddag tussen 2 en 5 uur niet gefokt
Deal.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:59 schreef laffer het volgende:
ik ga wel ff kijken tong, schop je dit topic bij aanvang ff omhoog?
Sjid, ja, daar ben ik dan mooi met beide benen en open ogen ingetrapt.....quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Sjid, ja, daar ben ik dan mooi met beide benen en open ogen ingetrapt.....![]()
Kan ik wel waarderen, Tong, kan ik wel waarderen.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:22 schreef Weakling het volgende:
Favo plaat? Tong80 kan dan alleen maar Kid A van Radiohead genoemd hebben, geen twijfel mogelijk
Ja dat krijg je nu met mijn reputatiequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Tong80, je zit ons toch niet in de maling te nemen he?![]()
Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je nu met mijn reputatie
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfel![]()
In elk geval geen fijne dag om een kikker te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef BaggerUser het volgende:
wat voor datum is het vrijdag?
tenzij je een gay kikker bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
In elk geval geen fijne dag om een kikker te zijn![]()
Goh. Ik ook!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zit dan overigens ook bij spinvis.
Heb je inderdaad best kans vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
En toen kregen we een ingelast journaal van een half uur om kwart voor acht vanwegen het overlijden van de Paus
Die is dan ook een stuk TV-genieker dan jij, Tong.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
En toen kregen we een ingelast journaal van een half uur om kwart voor acht vanwegen het overlijden van de Paus
Een vent met een jurk aan trekt zeker meer kijkers.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is dan ook een stuk TV-genieker dan jij, Tong.
Dat is waar. Maar Bernard is anders dan de Paus. Waar moeten anders alle niet-christelijke mensen naar kijken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Met Bernard gingen ze alle drie op zwart volgens mij.
Wat heeft het aftreden van een minister met het overlijden van de paus te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deden ze met de Graaf ook.
Ze waren beiden niet uitgenodigd om mee te doen aan de popquiz?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Wat heeft het aftreden van een minister met het overlijden van de paus te maken?
Ik ben helemaal zenuwachtigquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
Golfer niet verraden als ik in beeld ben, dat moeten ze raden.
Ik zeg niets, joh.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
Golfer niet verraden als ik in beeld ben, dat moeten ze raden.
Vind ik persoonlijk van dezelfde waarde. Ik heb meer met een minister die aftreedt waardoor het kabinet zou kunnen vallen, dan dat de leider van de katholieke kerk overlijdt. Dus daarom verwacht ik dat ze alleen ned2 zullen afkappenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft het aftreden van een minister met het overlijden van de paus te maken?
Ow god, belt ie jou ook steeds als ie zijn ex moet hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:35 schreef Moonah het volgende:
Oeh Tong!
Wat leuk!!
Ik ga je aan je accent herkennen.
Ehm, nee!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow god, belt ie jouw ook steeds als ie zijn ex moet hebben
Maar je wéét toch al of je gewonnen hebt of nietquote:
Wat is het verschil met een normaleTong dan?quote:
Zijn leukere dingen op tv dan datquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik was vanmiddag bij de opnamen van het programma Popquiz à go go.
Er werden vragen gesteld aan het publiek over hun favoriete plaat ooit.
Ik mocht ook m'n voorkeur kenbaar maken.
En volgens de programmamakers kom ik zeker in de uitzending.
Naar de kapper geweest misschien!quote:
Hm.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar je wéét toch al of je gewonnen hebt of niet
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm.
Te snel de OP gelezen.
Je zit slechts in het publiek.
De krultang was versleten denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef VoreG het volgende:
Leuke krullen Tong
Het leukste moet nog komenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:01 schreef Moonah het volgende:
Tong, ik ga het opnemen.
Veel te saai om dat hele programma te zien!
sorry!
Nouhou...quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Nog een hint m'n OP zou wel eens een afleider kunnen zijn.
Ja oké, oké.quote:
Nee joh, leuk programma!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef edje34 het volgende:
wat een klote quiz zeg,maar ja wat wil je NPS he zegt al genoeg.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja oké, oké.
Ik neem GTST wel op.![]()
Dan ga ik live op zoek naar ju.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Dolly Parton niet kennen, wat een blunder van die zanger van The Sheer
He Tong ben je misschien die gozer naast het beeldscherm???
Ik probeer al iedereen om te tikken omdat zij afvallen maar het is geen wie is hetquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Nog een hint :
Ik heb m'n haar altijd achterover zonder kam.
Hint :quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Die dikkequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat je hierna vreselijk ziek wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vrijwel continue in beeld.
Ik verraad nog niks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef milagro het volgende:
Gvd Tong ik heb je vrijwel meteen ontdekt en je reageert niet
Je zit rechts achterin onder de EXIT deur of wat is het en rechts naast je zit ieman din knalblauw
Ok, het is ook een mega hint.quote:
Teveel wIJn op?quote:
Het zal toch niet, de hele dag nergens ingetrapt en dan dit.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:16 schreef golfer het volgende:
Tong je deed het geweldig.![]()
Volgend jaar mag je weer bij de opnames zijn op 1-4?
Ben ík er het hardst ingestonken???quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn geslaagde 1-april-Fok-grap.
Sorry Moonah![]()
Sorry Tinkerbelquote:
Mensen die het programma al kenden wisten dat bij de quiz niets aan het publiek gevraagd wordt. Dit itt de Top2000 à go goquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
Meer dan 2000 views en 160 reacties.
En iedereen wist het wel. Maar verdomme het zou toch niet waar zijn
Hè nee, laten we dit topic nog even openhouden tot de kijkcijfers bekend zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef edje34 het volgende:
[afbeelding]
zo uitzending voorbij kan deze ook weer dicht
Dit meen je niet..quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Heb je mijn 1 april nog meegekregen over Heerenveen?
Leg uit?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Heb je mijn 1 april nog meegekregen over Heerenveen?
Ik kijk het altijd en Top 2000 ook en zelfs dat had ik niet in de gaten...............quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die het programma al kenden wisten dat bij de quiz niets aan het publiek gevraagd wordt. Dit itt de Top2000 à go go
tuurlijk zit hij er,het is een herhaling.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:47 schreef bloodymary het volgende:
En maandagmiddag is de herhaling, dan ga ik gewoon kijken of hij er dan wel zit, het is dan namelijk 4 april!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
ik zag t. geweldigquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:01 schreef pyl het volgende:
En Tong figureerde gisteravond ook nog eens als vraag / antwoord bij de Fok!Muziektrivia.![]()
ik zei dat ook al over de herhaling, maar ook Tong vatte hem nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
da's zooooo jammer, want het was écht een lekker ding!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nou!
Nu heb ik gemist dat tong80 niet op tv was!!!![]()
Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:40 schreef milagro het volgende:
want het was écht een lekker ding!
hoe weet jij nou wie ik bedoel, plassertjequote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef milagro het volgende:
plassertje
Whehehe.quote:
Hey, als rechtgesnaarde Rijswijkse moet jij dat toch weten.quote:
wat nou Rijswijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey, als rechtgesnaarde Rijswijkse moet jij dat toch weten.
Pff, ik hoef in Den haag alleen maar te vragen naar een extreme Imam met een leuk zoontje en ik sta al bijna bij je huis.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:51 schreef milagro het volgende:
Oh wacht je probeert informatie te ontfutselen, hè
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pff, ik hoef in Den haag alleen maar te vragen naar een extreme Imam met een leuk zoontje en ik sta al bijna bij je huis.
Ha!
Ik begrijp de paniek bij Tong volkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Komt er in het kort op neer dat SCH donderdag meldde dat hij voor interview vrijdagmiddag in Zaltbommel moest zijn en SCH weet heel goed dat Tong80 er niet erg gecharmeerd van zou zijn als er ineens fok-bezoek op de stoep staat.
Wat lul je dan over Rijswijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pff, ik hoef in Den haag alleen maar te vragen naar een extreme Imam met een leuk zoontje en ik sta al bijna bij je huis.
Ha!
Ik heb alleen thee in huis, SCH, dus helaas, het gaat overquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Zal ik zo even koffie komen drinken milagro, voordat ik naar de verwarde Democraten ga
Nou opeens weer wel hè?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:01 schreef milagro het volgende:
lul
Is dat trouwens die ene Imam, die persona non grata met vrouw en kinderen hier, uit Syrië?quote:Imam Fawazwordt ms wel uitgezet
Hij komt uit Syrië idd en zijn vrouw mag 1 keer per jaar naar buiten .... op 1 aprilquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou opeens weer wel hè?
[..]
Is dat trouwens die ene Imam, die persona non grata met vrouw en kinderen hier, uit Syrië?
SCHterrenmix of RooiboSCH?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee in huis, SCH, dus helaas, het gaat over
EngelSCHE thee, maar Rooi(e)boSCH heb ik ook wel...quote:
Als je daarna nog naar de verwarde democraten moet kan je wel wat sterkers gebruiken..quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:15 schreef SCH het volgende:
SCHterrenmix of RooiboSCH?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:41 schreef yvonne het volgende:
Leukste topic van dit prille jaar, enorm gelachen
Jammer dat dat topic in GC verplaatst werd.
die slaat op zaterdagmorgen altijd zijn vrouw, dat duurt meestal een uur of drie, dus ik denk van neequote:
Ssssstttttttttttquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:53 schreef SCH het volgende:
Misschien is dit ook de plek om te vertellen dat Tong80 zelf ook met open ogen in een 1 april grap van SCH is getuind?
Hoe later de ochtend, hoe schoner het volk.quote:
Precies, in het zwart met m'n haartjes nog nat achterover gekamd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe later de ochtend, hoe schoner het volk.
Dan neemt ie d'r toch mee? SCHlaan we lekker mee, de slet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef milagro het volgende:
[..]
die slaat op zaterdagmorgen altijd zijn vrouw, dat duurt meestal een uur of drie, dus ik denk van nee
Flikker op man, je bent een kleine kale dwerg met steenpuischten in je gezicht, daarom mocht ik niet langschkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, in het zwart met m'n haartjes nog nat achterover gekamd.
Praat je nu alweer in jezelf ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker op man, je bent een kleine kale dwerg met steenpuischten in je gezicht, daarom mocht ik niet langschkomen.![]()
Jammer dat je weer zo reageert..quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Flikker
zijn vrouw mag niet naar buiten, zijn zoon mag hier niet binnen , wordt lastig dus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan neemt ie d'r toch mee? SCHlaan we lekker mee, de slet.![]()
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zo reageert..
Heb je iets tegen flikkers ofzo?
Pft, wat doe je weer moeilijk. Ik drink wel koffie bij de BPquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn vrouw mag niet naar buiten, zijn zoon mag hier niet binnen , wordt lastig dus.
Heb je nou mijn Heerenveen grap nog gezien?quote:
Ja tuurlijk wel. Duh.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Jij niet dan?
Ja hallo, kan ik het helpen dat die man zijn zoon verbiedt om te gaan met ongelovige honden zoals ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Pft, wat doe je weer moeilijk. Ik drink wel koffie bij de BP![]()
Is ie zo Helpless ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
Tong, vergeet je niet te bidden... voor de... uhNeil Young
Neequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Tohong!
Is er nou al iemand die je wekelijks FC Godenzonen stuurt?
Hoe moet ik het aanleveren?quote:
Prima.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:36 schreef tong80 het volgende:
Deal ?
Nah, hij had een anuristie, anoris, aneu.. hij had iets in zijn hoofd en daaraan is-ie geholpen en zo afgelopen dinsdag .. dus, daarom.quote:
The needle and damage donequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Nah, hij had een anuristie, anoris, aneu.. hij had iets in zijn hoofd en daaraan is-ie geholpen en zo afgelopen dinsdag .. dus, daarom.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2562
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13047
Dem. Ik ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nou!
Nu heb ik gemist dat tong80 niet op tv was!!!![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dem. Ik ook al.
En dat terwijl die oh zo leuke band The Sheer te gast was.
Doet dat niet pijn, telkens met je kop tegen die plaat ervoor bonkenquote:
Dieren voelen geen pijn.quote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Doet dat niet pijn, telkens met je kop tegen die plaat ervoor bonken
nee hoor probeer maarquote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Doet dat niet pijn, telkens met je kop tegen die plaat ervoor bonken
goeie kick man, dat is al een jaar geleden....quote:
whehehehe ben op dreef vandaag. Waarom staat dit tussen AT dan!!!! De OP was ook in maart :Squote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goeie kick man, dat is al een jaar geleden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |