ik zag t. geweldigquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:01 schreef pyl het volgende:
En Tong figureerde gisteravond ook nog eens als vraag / antwoord bij de Fok!Muziektrivia.![]()
ik zei dat ook al over de herhaling, maar ook Tong vatte hem nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
da's zooooo jammer, want het was écht een lekker ding!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nou!
Nu heb ik gemist dat tong80 niet op tv was!!!![]()
Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:40 schreef milagro het volgende:
want het was écht een lekker ding!
hoe weet jij nou wie ik bedoel, plassertjequote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef milagro het volgende:
plassertje
Whehehe.quote:
Hey, als rechtgesnaarde Rijswijkse moet jij dat toch weten.quote:
wat nou Rijswijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey, als rechtgesnaarde Rijswijkse moet jij dat toch weten.
Pff, ik hoef in Den haag alleen maar te vragen naar een extreme Imam met een leuk zoontje en ik sta al bijna bij je huis.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:51 schreef milagro het volgende:
Oh wacht je probeert informatie te ontfutselen, hè
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pff, ik hoef in Den haag alleen maar te vragen naar een extreme Imam met een leuk zoontje en ik sta al bijna bij je huis.
Ha!
Ik begrijp de paniek bij Tong volkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Komt er in het kort op neer dat SCH donderdag meldde dat hij voor interview vrijdagmiddag in Zaltbommel moest zijn en SCH weet heel goed dat Tong80 er niet erg gecharmeerd van zou zijn als er ineens fok-bezoek op de stoep staat.
Wat lul je dan over Rijswijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pff, ik hoef in Den haag alleen maar te vragen naar een extreme Imam met een leuk zoontje en ik sta al bijna bij je huis.
Ha!
Ik heb alleen thee in huis, SCH, dus helaas, het gaat overquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Zal ik zo even koffie komen drinken milagro, voordat ik naar de verwarde Democraten ga
Nou opeens weer wel hè?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:01 schreef milagro het volgende:
lul
Is dat trouwens die ene Imam, die persona non grata met vrouw en kinderen hier, uit Syrië?quote:Imam Fawazwordt ms wel uitgezet
Hij komt uit Syrië idd en zijn vrouw mag 1 keer per jaar naar buiten .... op 1 aprilquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou opeens weer wel hè?
[..]
Is dat trouwens die ene Imam, die persona non grata met vrouw en kinderen hier, uit Syrië?
SCHterrenmix of RooiboSCH?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee in huis, SCH, dus helaas, het gaat over
EngelSCHE thee, maar Rooi(e)boSCH heb ik ook wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |