Ok, het is ook een mega hint.quote:
Teveel wIJn op?quote:
Het zal toch niet, de hele dag nergens ingetrapt en dan dit.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:16 schreef golfer het volgende:
Tong je deed het geweldig.![]()
Volgend jaar mag je weer bij de opnames zijn op 1-4?
Ben ík er het hardst ingestonken???quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn geslaagde 1-april-Fok-grap.
Sorry Moonah![]()
Sorry Tinkerbelquote:
Mensen die het programma al kenden wisten dat bij de quiz niets aan het publiek gevraagd wordt. Dit itt de Top2000 à go goquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
Meer dan 2000 views en 160 reacties.
En iedereen wist het wel. Maar verdomme het zou toch niet waar zijn
Hè nee, laten we dit topic nog even openhouden tot de kijkcijfers bekend zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:37 schreef edje34 het volgende:
[afbeelding]
zo uitzending voorbij kan deze ook weer dicht
Dit meen je niet..quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Heb je mijn 1 april nog meegekregen over Heerenveen?
Leg uit?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Heb je mijn 1 april nog meegekregen over Heerenveen?
Ik kijk het altijd en Top 2000 ook en zelfs dat had ik niet in de gaten...............quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die het programma al kenden wisten dat bij de quiz niets aan het publiek gevraagd wordt. Dit itt de Top2000 à go go
tuurlijk zit hij er,het is een herhaling.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:47 schreef bloodymary het volgende:
En maandagmiddag is de herhaling, dan ga ik gewoon kijken of hij er dan wel zit, het is dan namelijk 4 april!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
ik zag t. geweldigquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:01 schreef pyl het volgende:
En Tong figureerde gisteravond ook nog eens als vraag / antwoord bij de Fok!Muziektrivia.![]()
ik zei dat ook al over de herhaling, maar ook Tong vatte hem nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
da's zooooo jammer, want het was écht een lekker ding!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nou!
Nu heb ik gemist dat tong80 niet op tv was!!!![]()
Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:40 schreef milagro het volgende:
want het was écht een lekker ding!
hoe weet jij nou wie ik bedoel, plassertjequote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef milagro het volgende:
plassertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |