Praat je nu alweer in jezelf ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker op man, je bent een kleine kale dwerg met steenpuischten in je gezicht, daarom mocht ik niet langschkomen.![]()
Jammer dat je weer zo reageert..quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Flikker
zijn vrouw mag niet naar buiten, zijn zoon mag hier niet binnen , wordt lastig dus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan neemt ie d'r toch mee? SCHlaan we lekker mee, de slet.![]()
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zo reageert..
Heb je iets tegen flikkers ofzo?
Pft, wat doe je weer moeilijk. Ik drink wel koffie bij de BPquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn vrouw mag niet naar buiten, zijn zoon mag hier niet binnen , wordt lastig dus.
Heb je nou mijn Heerenveen grap nog gezien?quote:
Ja tuurlijk wel. Duh.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef SCH het volgende:
Jij niet dan?
Ja hallo, kan ik het helpen dat die man zijn zoon verbiedt om te gaan met ongelovige honden zoals ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Pft, wat doe je weer moeilijk. Ik drink wel koffie bij de BP![]()
Is ie zo Helpless ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
Tong, vergeet je niet te bidden... voor de... uhNeil Young
Neequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Tohong!
Is er nou al iemand die je wekelijks FC Godenzonen stuurt?
Hoe moet ik het aanleveren?quote:
Prima.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:36 schreef tong80 het volgende:
Deal ?
Nah, hij had een anuristie, anoris, aneu.. hij had iets in zijn hoofd en daaraan is-ie geholpen en zo afgelopen dinsdag .. dus, daarom.quote:
The needle and damage donequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Nah, hij had een anuristie, anoris, aneu.. hij had iets in zijn hoofd en daaraan is-ie geholpen en zo afgelopen dinsdag .. dus, daarom.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2562
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13047
Dem. Ik ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nou!
Nu heb ik gemist dat tong80 niet op tv was!!!![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dem. Ik ook al.
En dat terwijl die oh zo leuke band The Sheer te gast was.
Doet dat niet pijn, telkens met je kop tegen die plaat ervoor bonkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |