Heb je inderdaad best kans vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
En toen kregen we een ingelast journaal van een half uur om kwart voor acht vanwegen het overlijden van de Paus
Die is dan ook een stuk TV-genieker dan jij, Tong.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
En toen kregen we een ingelast journaal van een half uur om kwart voor acht vanwegen het overlijden van de Paus
Een vent met een jurk aan trekt zeker meer kijkers.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is dan ook een stuk TV-genieker dan jij, Tong.
Dat is waar. Maar Bernard is anders dan de Paus. Waar moeten anders alle niet-christelijke mensen naar kijken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Met Bernard gingen ze alle drie op zwart volgens mij.
Wat heeft het aftreden van een minister met het overlijden van de paus te maken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deden ze met de Graaf ook.
Ze waren beiden niet uitgenodigd om mee te doen aan de popquiz?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Wat heeft het aftreden van een minister met het overlijden van de paus te maken?
Ik ben helemaal zenuwachtigquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
Golfer niet verraden als ik in beeld ben, dat moeten ze raden.
Ik zeg niets, joh.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
Golfer niet verraden als ik in beeld ben, dat moeten ze raden.
Vind ik persoonlijk van dezelfde waarde. Ik heb meer met een minister die aftreedt waardoor het kabinet zou kunnen vallen, dan dat de leider van de katholieke kerk overlijdt. Dus daarom verwacht ik dat ze alleen ned2 zullen afkappenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft het aftreden van een minister met het overlijden van de paus te maken?
Ow god, belt ie jou ook steeds als ie zijn ex moet hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:35 schreef Moonah het volgende:
Oeh Tong!
Wat leuk!!
Ik ga je aan je accent herkennen.
Ehm, nee!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow god, belt ie jouw ook steeds als ie zijn ex moet hebben
Maar je wéét toch al of je gewonnen hebt of nietquote:
Wat is het verschil met een normaleTong dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |