Dit meen je niet..quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Heb je mijn 1 april nog meegekregen over Heerenveen?
Leg uit?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Heb je mijn 1 april nog meegekregen over Heerenveen?
Ik kijk het altijd en Top 2000 ook en zelfs dat had ik niet in de gaten...............quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die het programma al kenden wisten dat bij de quiz niets aan het publiek gevraagd wordt. Dit itt de Top2000 à go go
tuurlijk zit hij er,het is een herhaling.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:47 schreef bloodymary het volgende:
En maandagmiddag is de herhaling, dan ga ik gewoon kijken of hij er dan wel zit, het is dan namelijk 4 april!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
ik zag t. geweldigquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:01 schreef pyl het volgende:
En Tong figureerde gisteravond ook nog eens als vraag / antwoord bij de Fok!Muziektrivia.![]()
ik zei dat ook al over de herhaling, maar ook Tong vatte hem nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
Dit meen je niet...........................![]()
da's zooooo jammer, want het was écht een lekker ding!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nou!
Nu heb ik gemist dat tong80 niet op tv was!!!![]()
Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:40 schreef milagro het volgende:
want het was écht een lekker ding!
hoe weet jij nou wie ik bedoel, plassertjequote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef milagro het volgende:
plassertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |