Is weg.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Elgigante het volgende:
Topic: "Zeehondenjager zit SP-kamerlisd achterna met een mes"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scyclad post het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vallen dit soort zaken nog onder de policy? Ik kan het me niet voorstellen namelijk.
Bij voorbaat dank.
Topic is opgeschoond.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar is mijn reactie gebleven in dit topic: Journaliste schrikt van anti-westerse sfeer in Amsterdam
Ja en?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Topic is opgeschoond.
Het ging alleen nog maar over 'bruine r@b' en 'moslimknuffelende sch'.
Da's goed. Hou het neutraal svp.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:35 schreef Godslasteraar het volgende:
De bedoeling van dit topic Genocide in Soedan was de vraag waarom er behalve wat ludieke akties helemaal niets gebeurt terwijl mensen de mond vol hebben over al het onrecht en we kort geleden nog de Auschwitz herdenking hebben gehad. Niet alleen dat er niets gebeurt maar het is internationaal nauwelijks bespreekbaar.
Anders herformuleer ik de openings post en lazer ik Gretta & co eruit.
Anders wordt weer het zoveelste reltopic zeker, dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Da's goed. Hou het neutraal svp.
Anders weet je vantevoren dat het onderwerp zelf helemaal niet aan bod gaat komen.
quote:Genocide in Soedan
Wat mij bevreemd is het uitblijven van massale protesten en internationale aktie tegen de volkerenmoord die nu onder onze ogen plaatsvindt in Soedan.
In een column van Nicholas D. Kristof in de New York Times (effe gratis aanmelden) las ik dat er nu ongeveer 300.000 mensen zijn omgekomen. verder schijnt het dat er meer dan 1,5 miljoen mensen verdreven zijn.
waarom gebeurt er, behalve wat ludieke akties, helemaal niets. Terwijl 27 januari jongstleden de bevrijding van Auschwitz 60 jaar geleden internationaal herdacht werd. Niet alleen dat er niets gebeurt, maar het is internationaal zelfs nauwelijks bespreekbaar.
Is dit een herhaling van het scenario tijdens de volkerenmoord in Rwanda, pas achteraf spijt. Wederom niets geleerd?
Helemaal goed.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Anders wordt weer het zoveelste reltopic zeker, dat is niet de bedoeling.
[..]
Zo beter?, en zinvol?
Moet ik een nieuwe topic openen? of gewoon in de oude, (die ik al net aangepast heb).quote:Op donderdag 7 april 2005 02:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Ja het onderwerp is ook zeker de moeite waard.
Dit is eigenlijk meer iets voor ín het topicquote:Op donderdag 7 april 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
enerzijds is het bespreekbaar maken van sudan best de moeite waard, maar ANDERZIJDS; waarom meteen vergelijken met de 2e wo?
weet je wat? laat die moslims lekker het land der-zoveel-zand-dat-besnijdenis-nodig-is hebben...zolang er geen ordelijke staat is zal iedereen daar creperen.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk meer iets voor ín het topic![]()
Kijk, persoonlijk heb ik mijn hele jeugd geleerd over WO2 en de holocaust, ''dat nooit meer''. Nou we zien de praktijk.
Dan gebeurt het opnieuw in Rwanda, en jawel, een aantal jaren later, schande schande, dat had nooit mogen gebeuren, wat hebben we een spijt en schamen we ons.
Vervolgens gebeurt het wéér. Dat is toch waanzinnig? En Soedan met zijn regering is drie keer niks. Die kun je heel eenvoudig geweldig onder druk zetten. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn. Het ontbreekt gewoon aan de wil om het te doen. En over een aantal jaar als ''het varken verdronken is'' oh oh oh wat erg en waarom hebben we niet ingegrepen. En vervolgens gaat het ongetwijfeld weer ergens mis.
Kijk, ik ben heel pessimistisch over de toekomst van het Midden Oosten. Teveel grote problemen tegelijkertijd. Maar Afrika is ons buurcontinent. Men kan in ieder geval een poging wagen om iets voor de toekomst van dat waanzinnig problematische gebied te doen. Wat dat betreft is die Amerikaanse ''can do'' mentaliteit nog niet zo gek. Mits je dan wel de goede akties onderneemt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat? laat die moslims lekker het land der-zoveel-zand-dat-besnijdenis-nodig-is hebben...zolang er geen ordelijke staat is zal iedereen daar creperen.
ik ben juist van mening dat het amerikaanse "can do" beleid een soort van hand in de killerbeekorf is. ik heb ook eerder gezegd dat ik van mening ben dat er veel meer aandacht mag komen voor het darfur beleid. maar open dan een normaal topic en ga niet van alles erbij halen. ja er worden christenen afgemaakt, ook in indonesië. wat kunnen we constructief doen? en ik ben trouwens heel pessimistisch over de toekomst van europa, nederland in het bijzonder.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:23 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kijk, ik ben heel pessimistisch over de toekomst van het Midden Oosten. Teveel grote problemen tegelijkertijd. Maar Afrika is ons buurcontinent. Men kan in ieder geval een poging wagen om iets voor de toekomst van dat waanzinnig problematische gebied te doen. Wat dat betreft is die Amerikaanse ''can do'' mentaliteit nog niet zo gek. Mits je dan wel de goede akties onderneemt natuurlijk.
Er worden géén christenen afgemaakt in Darfur, die heb je daar niet. En constructief doen, het hele Midden Oosten hangt met een navelstreng aan het Westen, ze zijn volledig afhankelijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben juist van mening dat het amerikaanse "can do" beleid een soort van hand in de killerbeekorf is. ik heb ook eerder gezegd dat ik van mening ben dat er veel meer aandacht mag komen voor het darfur beleid. maar open dan een normaal topic en ga niet van alles erbij halen. ja er worden christenen afgemaakt, ook in indonesië. wat kunnen we constructief doen? en ik ben trouwens heel pessimistisch over de toekomst van europa, nederland in het bijzonder.
exactement.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Er worden géén christenen afgemaakt in Darfur, die heb je daar niet. En constructief doen, het hele Midden Oosten hangt aan met navelstreng aan het Westen, ze zijn volledig afhankelijk.
En wat is dan een normale topic?. Ik heb mijn topic + reactie aangepast (dat was ik even vergeten).
Wat pessimisme over Europa betreft deel ik je mening niet, maar dit is niet de aangewezen plaats om daarover te discussieren.
O sorry ik was even elders. Het topic is weer open.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Moet ik een nieuwe topic openen? of gewoon in de oude, (die ik al net aangepast heb).
Ik vind het jammer dat ik hier geen reactie meer op zie. Zolangzamerhand is dat ook niet echt zinvol meer. Het zou mosterd na de maaltijd zijn als er nu nog wordt gereageerd. Heel jammer.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, da's niet teveel gevraagd.
Mijn reactie is dat van beide zijden misplaatst sarcasme wordt toegepast, iig in het eerste topic dat je meldde. Zit nu op mijn werk, en kan niet uitgebreid gaan editten en deleten, mocht ik al een begin kunnen vinden. Ja, in dat soort topics worden stokpaardjes van stal gehaald, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel dat jouw reacties ook weer reacties oproepen.
Ik laat het even open ter beoordeling van NS of Mutant01 en zal ze er nog even op wijzen. Mogen zij beslissen wat te doen.
V.
Ik bemoei me net zoveel met jou als jij met mij. Wederom die huichelachtige slachtofferrol van je.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik snap niet waar je je mee bemoeit Aaah. Ik heb een vraag gesteld in dit FB topic, Verbal heeft keurig geantwoord maar de beloofde opvolging blijft uit. Mag ik vragen waar die blijft zonder jou meteen in mijn nek te hebben hijgen?
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
huillie
Kan dat ophouden?quote:
Nieuwsdump.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef knowall het volgende:
Mijn topic is alleen dicht omdat het een Marokkaan was he?!
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat was er net met je nick aan de hand NS? En waar zijn je hoofdletters gebleven?
Je bent gewoon heimelijk een BrEEzAh-wannabequote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef northernstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.
Dat was mijn h3x0r naam.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent gewoon heimelijk een BrEEzAh-wannabe
V.
Ah, er loopt weer iemand in de database te rommelenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.![]()
![]()
Prutsers.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, er loopt weer iemand in de database te rommelen
Dabedoelik... godzijdank heb ik geen idee wat je hier brabbeltquote:Op donderdag 7 april 2005 22:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was mijn h3x0r naam.
Fear my sk!lzz![]()
Ach, daar hebben ze klonen voor uitgevonden.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Prutsers.
Als je niet oppast ben je gewoon zo ge-erased hier.
Ga even lekker ergens anders spelen met je aannames.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:41 schreef TheMassive het volgende:
Baby dood in wasmachine
Waarom neemt robh niet gewoon de artikel van het artikel over? NWS lijkt mij een serieus forum, maar op deze manier ondermijnt robh in mijn ogen die status van die forum; hij lijkt constant (ook eerdere topics hadden een dubieuze titel wat iets anders dan de inhoud van het topic/artikel impliceerde) te willen provoceren. Wat is zijn doel vraag ik me dan af, het posten van nieuws, of het geven van een dubbelzinnige boodschap?
Wellicht is het forum ONZ een betere plek voor robh?
Of ga jij effe ergens anders spelen met je melige gedoequote:Op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef robh het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders spelen met je aannames.
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef Verbal het volgende:
Of ga jij effe ergens anders spelen met je melige gedoe
Sorry Calvobbes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef TheMassive het volgende:
Tsja, sta je dan, robh. Misschien moet je eens gewoon normaal doen ipv als een clown rond te lopen in NWS.
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.
Een goeie Telegraaftitel trekt meer mensen, lijkt me duidelijik. Dat iemands intepretatie van de titel niet overeenstemt met het bericht kan ik niets aan doen. Vergelijkbare titels (baby dood in woning, baby dood in kelder, baby dood in vuilniszak etc) hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef robh het volgende:
[..]
Een goeie Telegraaftitel trekt meer mensen, lijkt me duidelijik. Dat iemands intepretatie van de titel niet overeenstemt met het bericht kan ik niets aan doen. Vergelijkbare titels (baby dood in woning, baby dood in kelder, baby dood in vuilniszak etc) hoor je niemand over.
suggereert dat de baby is omgekomen DOORDAT de baby in de wasmachine is omgekomen, terwijl de werkelijke titelquote:Baby dood in wasmachine
precies verteld waar het artikel over gaat.quote:Doodgeboren baby belandt in wasserette
Titels die met opzet zijn gemaakt om mensen op het verkeerde been te zetten bedoel je.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.
Het is toch juist te prijzen dat mensen *creatief met topictitels* zijn en niet alles klakkeloos overnemen uit het artikel wat zij copy/pasten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?
Goh en jij denkt niet dat die titel met opzet zo geconstrueerd is dat de kans groot is dat ie "verkeerd" wordt geïnterpreteerd ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn 2 cent:
Taalkundig klopt de titel volkomen, hoor. De baby was dood en werd gevonden in een wasmachine. De connectie 'de wasmachine is de oorzaak van de dood' is voor rekening van de lezer.
Ik heb het niet gesloten vanwege de titel, want daar kon ik weinig vreemds aan ontdekken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
[..]
Robh geeft 2/3 posts terug al aan dat de titel suggestief is. De titel trekt namelijk meer lezers, precies wat telegraaf ook doet, aldus robh.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn 2 cent:
Taalkundig klopt de titel volkomen, hoor. De baby was dood en werd gevonden in een wasmachine. De connectie 'de wasmachine is de oorzaak van de dood' is voor rekening van de lezer.
Ik weet niet in hoeverre ik mijn topictitels bij jou moet verantwoorden, maar dat het suggestief is heb ik niet gezegd. Daarmee we nogmaals het verkeerd intepreteren van mijn woorden door jou zien. Ik blijf mezelf natuurlijk niet herhalen, dus je moet het er maar mee doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef TheMassive het volgende:
Robh geeft 2/3 posts terug al aan dat de titel suggestief is. De titel trekt namelijk meer lezers, precies wat telegraaf ook doet, aldus robh.
Als hij de werkwijze van de telegraaf aan de kaak wil stellen, lijkt het me handiger dat hij daar een onderwerp over opent ipv een topic met een suggestieve titel te openen.
Ander voorbeeld was: mogelijk moslimterroristische bomaanslag in hoogezand, oid.
Bommelding in Hoogezand
Doel van een artikele of topic is mensen trekken TheMassive.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef TheMassive het volgende:
Robh geeft 2/3 posts terug al aan dat de titel suggestief is. De titel trekt namelijk meer lezers, precies wat telegraaf ook doet, aldus robh.
Als hij de werkwijze van de telegraaf aan de kaak wil stellen
Man dood in gracht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
water in Utrechtse binnenstad vervuild
Titel is correct, maak jij er even een topic over robh?
Maar dan is het doel van het openen van een topic in NWS niet het geven van je mening op een artikel wat je ergens hebt gelezen, maar het triggeren van zoveel mogelijk mensen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Loedertje het volgende:
Doel van een artikele of topic is mensen trekken TheMassive.
Kranten, Glossy bladen, NWS Sites..ect.
Dus hier ook. (punt)
Ik hou je in de gaten!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:28 schreef robh het volgende:
Ik vind van wel, jij vindt van niet. Let's agree to disagree TheMassive![]()
Oh, het mag niet gezegd worden ? Rechtse oogkleppenpolitiek zeg ik je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kunnen jullie sommige mensen niet het topic-aanmaak-recht ontnemen: Anti-Islamisme " Incidenten " Maart ?
(verkapte "ik ben terug dus prepare yourself"-post)
De regio heeft de laatste tijd veel aandacht in de media vanwege het gerommel daar. Lijkt me volkomen terecht om daar dan een topic over te openen. Dat heeft niks met 'zwart maken' van doen. Toen Dokkem en Kollum ed. in het nieuws waren zijn daar ook topics over geweest. Dat je het niet met Gelly eens bent is geen reden om het te sluiten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:12 schreef Drugshond het volgende:
Achtergronden over brabantse achterlijkheid ?
Geef AUB dit topic een kick richting onzin. Gelly moet eerst eens goed nadenken voordat hij mensen gaat stigmatiseren. Ik weet niet welke opleiding hij gedaan heeft (of mee bezig is) maar ik heb niet veel vertouwen in zijn toekomst.
Of mag ik 11 soortgelijke NWS topics starten om elke provincie (naast Brabant) zwart te maken. Ik heb wel een paar leuke provincies op het oog (en ik denk Loedertje ook wel)
Maar een topic titel als "Achtergronden over brabantse achterlijkheid ?" dekt de lading toch ook niet (net alsof alle brabanders achterlijk zijn).quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef NorthernStar het volgende:
De regio heeft de laatste tijd veel aandacht in de media vanwege het gerommel daar. Lijkt me volkomen terecht om daar dan een topic over te openen. Dat heeft niks met 'zwart maken' van doen. Toen Dokkem en Kollum ed. in het nieuws waren zijn daar ook topics over geweest. Dat je het niet met Gelly eens bent is geen reden om het te sluiten.
Neem het niet te serieus.
Sorry, maar als import-brabander (we maken allemaal foutenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De regio heeft de laatste tijd veel aandacht in de media vanwege het gerommel daar. Lijkt me volkomen terecht om daar dan een topic over te openen. Dat heeft niks met 'zwart maken' van doen. Toen Dokkem en Kollum ed. in het nieuws waren zijn daar ook topics over geweest. Dat je het niet met Gelly eens bent is geen reden om het te sluiten.
Neem het niet te serieus.
Mijn dank... zo snel wou ik mijn troefkaarten nog niet op tafel leggen.. Maar nu liggen ze er toch.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar als import-brabander (we maken allemaal fouten) vind ik de topictitel inderdaad niet kunnen. Als ik zo'n topic open met 'Achtergronden van de Marokkaanse achterlijkheid' (wat zou kunnen, als ik dezelfde voorwaarden gebruik als de TS van dat topic), is het binnen 2 minuten dicht en heb ik een ban te pakken.
Gelijke monniken, gelijke kappen. Als ik naar het nieuws kijk, zie ik veel allochtonen (marokkanen) criminaliteit, m.n. in de Randstad. Als ik een topic open over 'De achterlijkheid van Marokkanen in de Randstad' gebaseerd op dezelfde premisses als Gelly doet in zijn brabanders-topic, lig ik binnen 2 minuten naast Fok!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:28 schreef NorthernStar het volgende:
En omdat die hele islam/allochtonen kwestie inmiddels zo beladen is dat je ieder woord op een gouden schaaltje moet afwegen en voortduren op eieren moet lopen omdat het anders geheid vechten wordt vinden jullie het een goed idee om alles zo te gaan behandelen?
Ik ga er nog even over nadenken.
Duurt wel lang, dat 'nadenken'....quote:
Huh, in de titel staat toch duidelijk dat het gaat over het achterlijke brabant, niet over brabant in zn geheel ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik een topic open over 'De achterlijkheid van Marokkanen in de Randstad' gebaseerd op dezelfde premisses als Gelly doet in zijn brabanders-topic, lig ik binnen 2 minuten naast Fok!
ga fietsen, gek. ten eerste ben ik geen brabander (alleen maar import) en ten tweede maakt een "denkbeeldig" (hoe verzin je het zelfs maar?) vraagteken een zin niet minder implicerend. Want je impliceert wel degelijk dat alle brabanders achterlijk zijn, door je TT niet te specificeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Onzin, er staat een denkbeeldig vraagteken achter de tt en nergens zeg ik dat alle brabanders achterlijk zijn. Dat mensen dat daar graag in lezen kan ik niet helpen, en zegt weer genoeg over het onbespreekbaar maken van problemen met brabanders.
Huh ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want je impliceert wel degelijk dat alle brabanders achterlijk zijn, door je TT niet te specificeren.
Wat nou 'huh?'. Ik neem toch niet aan dat je zo dom bent, dat je serieus van mening bent dat je TT niet generaliserend is?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Huh ?
"Achtergronden over brabantse achterlijkheid". Daar staat dus : Dit topic gaat over brabantse achterlijkheid. Ik kan niet helpen dat jij je eigen invulling aan een tt geeft. Als iemand een topic zou openen "Achtergronden over islamitische achterlijkheid" en het zou gaan over achterlijke elementen van de islam blijft ie gewoon open hoor. Sterker nog, er zijn genoeg topics die daar over gaan.
Nee, niet met andere woorden; jouw woorden. Als ik het heb over voetbalachterlijkheden heb ik het over hooliganisme e.d. Niet over het voetbal in het algemeen. Meer een geval van je aangesproken voelen denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'Brabantse achterlijkheid'. Met andere woorden: Alles en iedereen uit Brabant is achterlijk.
Ja hoor knul. Als je het taalkundig verschil niet eens weet tussen die twee hoor je je helemaal niet aan te matigen dit soort topics te kunnen openen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, niet met andere woorden; jouw woorden. Als ik het heb over voetbalachterlijkheden heb ik het over hooliganisme e.d. Niet over het voetbal in het algemeen. Meer een geval van je aangesproken voelen denk ik.
Sja, wat jij wil.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor knul. Als je het taalkundig verschil niet eens weet tussen die twee hoor je je helemaal niet aan te matigen dit soort topics te kunnen openen.![]()
Moet ik het je uitleggen of ben je bang dat woorden van meer dan 2 lettergrepen te moeilijk voor je zijn?quote:
Ik heb geen idee wat je met al je beledigingen duidelijk probeert te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Moet ik het je uitleggen of ben je bang dat woorden van meer dan 2 lettergrepen te moeilijk voor je zijn?
Beledigingen? waar? Ik stel gewoon een vraag met een "denkbeeldig vraagteken" erachter hoor. dat jij daar een belediging in leest, tja...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je met al je beledigingen duidelijk probeert te maken.
Als je er dan nog even 'gewelddadigheid' van maakt, klopt het ook qua spelling nogquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:40 schreef NorthernStar het volgende:
'achterlijkheid' veranderd in 'geweldadigheid'
Kweek maar een beetje eelt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je er dan nog even 'gewelddadigheid' van maakt, klopt het ook qua spelling nog
quote:
De titel dekt de lading niet. Ik heb meer de indruk dat jij reuze je best aan het doen bent om ons beeld van de Drenthen (voor zover mogelijk) nog meer naar beneden te halen .quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Huh, in de titel staat toch duidelijk dat het gaat over het achterlijke brabant, niet over brabant in zn geheel ?
Gelly weet nog maar eens te bevestigen dat ze daar in Drenthe inderdaad een flinke taalachterstand hebben ten opzichte van de ontwikkelde delen van dit land.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vermakelijk die discussie tusen Lord V. en gelly.
'O, dus alle Brabanders zijn gewelddadig?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:40 schreef NorthernStar het volgende:
'achterlijkheid' veranderd in 'geweldadigheid'
Op rekenen scoorden de Drenthen ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gelly weet nog maar eens te bevestigen dat ze daar in Drenthe inderdaad een flinke taalachterstand hebben ten opzichte van de ontwikkelde delen van dit land.
Toch maar het topic dichtgegooid....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:50 schreef NorthernStar het volgende:
Kweek maar een beetje eelt.
Zoveel posts heeft SCH daar niet gedaan Loeder. Het is wat overtrokken om van een berg te spreken. Verder vind ik niet zo heel veel mis met zijn posts.quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Loedertje het volgende:
Kan een actieve NWS mod een bergje offtopic smileys van SCH verwijderen?
VS stuurt KLM vliegtuig terug
Gelijke monniken, gelijken kappen....
Ect ect.
Of blijven suffe smileypostings tegenwoordig gewoon staan?
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op zondag 10 april 2005 15:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoveel posts heeft SCH daar niet gedaan Loeder. Het is wat overtrokken om van een berg te spreken. Verder vind ik niet zo heel veel mis met zijn posts.
Ja nadat jij weg was hebben gelijk alle regels overboord gegooid.quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Loedertje het volgende:
Kan een actieve NWS mod een bergje offtopic smileys van SCH verwijderen?
VS stuurt KLM vliegtuig terug
Gelijke monniken, gelijken kappen....
Ect ect.
Of blijven suffe smileypostings tegenwoordig gewoon staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |