Dat kan als je een warlock in je party hebt , die heeft Ritual of Summoning.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:03 schreef Miiso het volgende:
Zwevende corpses zie ik idd ook steeds vaker! Gisteren nog een rare bug meegemaakt met mijn neef!
Wij zijn bezig met een quest in the Stockade SW, hij gaat dood en komt in wetlands terecht en kon dat hele takkeeind terug lopen, omdat wij nie konden resurecten !! lol vervelend voor hem maar wel ff hard gelachen natuurlijk...
FF noobquestion, ik krijg vaak de vraag of ik iemand kan summonen naar een deel van WoW, bijvoorbeel naar Wetlands terwijl ik op dat moment zelf in IF zit? How to do so? ik snap niet echt wat ze ermee bedoelen![]()
Ik kan een ring of summoning maken en thats it, maar dat bedoelen ze niet.
Je had moeten vragen wat hun nick was en hun server, dan gingen we ze gankenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Lexie het volgende:
Overigens kom je er soms achter dat mensen WoW spelen waarvan je het eigenlijk niet wilde weten. Vooral niet als je op de faculteit voor wiskunde & informatica rondloopt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Lexie het volgende:
Overigens kom je er soms achter dat mensen WoW spelen waarvan je het eigenlijk niet wilde weten. Vooral niet als je op de faculteit voor wiskunde & informatica rondloopt.
Nou had er de vorige keer 1 meespelen , die was begrafenisondernemerquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Lexie het volgende:
Zo'n big voodoo mask is zeker big pimpin'. Ik neem dr ook een als ik lvl 39 benquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fliepke het volgende:
okay, ik pimp gewoon nog een keer verkapte tvp
[afbeelding]
Basilisk farmenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Zo'n big voodoo mask is zeker big pimpin'. Ik neem dr ook een als ik lvl 39 ben![]()
Iemand nog tips om in zo'n kort mogelijke tijd aan geld te komen voor een mount?
Droppen die zoveel knaken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
Basilisk farmen
Of instances die je kan solo'en, voor items.
Scarlet Monestary ftw!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Zo'n big voodoo mask is zeker big pimpin'. Ik neem dr ook een als ik lvl 39 ben![]()
Iemand nog tips om in zo'n kort mogelijke tijd aan geld te komen voor een mount?
Droppen vrij vaak dingen die 3 silver per stuk waard zijn. Als je daar 4 stacks van 20 ofzo van hebt schiet t best wel op.quote:
Damn ik ben echt stom, sorry maar ik snap het nog niet!! Ik weet dat ik een dood iemand terug kan halen met die ritual of summoning, toch? Maar hoe zorg ik er voor dat wij met 4 man zijn in IF en 1 is in Sw, hoe komt die gozer dan bij ons? dat snap ik echt niet hoe dat werktquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:06 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Dat kan als je een warlock in je party hebt , die heeft Ritual of Summoning.
Buiten de warlock zijn er nog 2 nodig om een andere persoon naar jouw locatie te halen.
Let wel op: Indien in een instance , dan zal ook het targeted partymember zich in deze instance moeten bevinden..
waar zitten de meeste bij elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Droppen vrij vaak dingen die 3 silver per stuk waard zijn. Als je daar 4 stacks van 20 ofzo van hebt schiet t best wel op.
Als je tenminste Horde bent.quote:
Ben alliance, maar bedankt voor je tip. Ik ga binnenkort maar ff een paar uurtjes achter elkaar farmenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als je tenminste Horde bent.
Dustwallow Marshes, net ten noordwesten van Brackenwall Village. Heel veel spiders, heel veel drops die aardig wat waard zijn, en je staat vlak naast een dorp vol met vendors
(Of je doet wat ik deed en leent de laatste 25 gold van een guild-genoot)
Met Ritual of Summoning kun je iemand uit je party teleporten naar je eigen positie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:30 schreef Miiso het volgende:
[..]
Damn ik ben echt stom, sorry maar ik snap het nog niet!! Ik weet dat ik een dood iemand terug kan halen met die ritual of summoning, toch? Maar hoe zorg ik er voor dat wij met 4 man zijn in IF en 1 is in Sw, hoe komt die gozer dan bij ons? dat snap ik echt niet hoe dat werkt
![]()
![]()
(had ik nu me warrior maar gehouden)
Nee hoor niet stom , duurt soms alleen ff voor je het door hebt (spreek uit ervaringquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:30 schreef Miiso het volgende:
[..]
Damn ik ben echt stom, sorry maar ik snap het nog niet!! Ik weet dat ik een dood iemand terug kan halen met die ritual of summoning, toch? Maar hoe zorg ik er voor dat wij met 4 man zijn in IF en 1 is in Sw, hoe komt die gozer dan bij ons? dat snap ik echt niet hoe dat werkt
![]()
![]()
(had ik nu me warrior maar gehouden)
Aahaha geweldig, het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Ritual of Summoning kun je iemand uit je party teleporten naar je eigen positie.
Die doe je door eerst op de naam te klikken van degene die je wilt teleporten, daarna doe je de spell, dan komt er een soort void die 2 partymembers met hun rechtermuisknop moeten klikken et voila : daar is de partymember die je wilde teleporten.
Er zijn zelfs hele Warlock taxi-service chat channels.
Dat gaat niet, je kunt alleen mensen van een andere locatie naar je eigen locatie teleporten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef Miiso het volgende:
[..]
Aahaha geweldig, het kwartje is gevallenMaar kan het ook anders, dat er 5 members zijn op dezelfde plek en ik wil er 1 naar een andere plek summonen? hoe werk dat dan?
Krijg je anders leuke teleporter-accidents? Binnenstebuiten gekeerde partymembers enzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:32 schreef Killjoy het volgende:
Is goed te doen hoor, let wel dat de anderen dan als ze ge-rightclicked hebben niet mogen bewegen totdat die gast door de portal heen is gekomen
Hehe, zou leuk zijn, maar nee, dan mislukt het gewoon en is de Warlock een Soul Shard kwijt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:50 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Krijg je anders leuke teleporter-accidents? Binnenstebuiten gekeerde partymembers enzo?
Wat een mooie graphics toch weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fliepke het volgende:
okay, ik pimp gewoon nog een keer verkapte tvp
[afbeelding]
Damn wat een gold, hoe kom je dr aan ??? TELL TELL TELL, deel je tips met de communityquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Ferdii het volgende:
ik heb momenteel 415 gold
ben aan het sparen voor me epic mount
Herken dat laatste wel een beetjequote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Ferdii het volgende:
tipje: word snel lvl 54 oid en ga grinden op het lake in winterspring, veel exp, drops van 3,5 silver per mob, heel veel runecloth (heb er nu 400 in bank zitten
) en slappe mobs
wel lief van je cyndane dat je me daar net ff corpse campte, met ze 3e nog wel
vooral die billiail(zoiets) lvl 60 rogue is een lame aap, kom hem heel vaak tegen op dat meertje, altijd negeren we elkaar en alleen als jullie met ze 3e komen valt ie aan
hoe kansloos
Blizzard heeft nog geen enkele aankondiging gedaan voor een expansie whatsoever.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:00 schreef existenz het volgende:
Blizzard schijnt al een aankondiging te hebben gedaan voor een addon.
Haha, ik wist 't eerst ook niet hoe ik nieuwe spells kon leren aan mijn Pet, maar je moet dus eerst naar een Pet trainer, en vervolgens staat er ergens in je spellbook Beast Training, en daar kan je je pet nieuwe skills leren. Kwam ik ook pas gister achterquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:22 schreef Georges het volgende:
Ik speel al een tijdje met mijn hunter, maar de pet krijgt er geen skills meer bij.
Claw en bite blijven op level 2 staan. Ik ben nu level 32, pet is een level lager.
Ik had ergens gelezen dat je nieuwe pets moet temmen van ongeveer je eigen level en dat je dan hogere bite en claw levels kan krijgen. Klopt dit?
Ander vraagje: wat is het beste melee wapen voor een hunter? Ik heb zelf een 2h weapon (ancient war sword).
Als je dual wield doet dan krijg je meer buffs, maar minder damage of niet?
Zo'n vermoeden had ik inderdaad alquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:19 schreef Leshy het volgende:
[..]
Blizzard heeft nog geen enkele aankondiging gedaan voor een expansie whatsoever.
Als ik naar een pet trainer ga, dan kan ik alleen maar growl leren. Bite en claw zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:34 schreef R_o_N het volgende:
dat duelwield is handig tegen lagere lvls hogere mis je vaak, ga naar een pet trainer om sterkere skills te kopen ( dan pet traning in je skils bar klikken om ze ook daadwerkelijk toe te voegen )
enneeeuh... dat was het
Die lvl 60 Hunter werd geganked zei die, dus heeft me helemaal van de andere kant van Winterspring gehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Ferdii het volgende:
tipje: word snel lvl 54 oid en ga grinden op het lake in winterspring, veel exp, drops van 3,5 silver per mob, heel veel runecloth (heb er nu 400 in bank zitten
) en slappe mobs
wel lief van je cyndane dat je me daar net ff corpse campte, met ze 3e nog wel
vooral die billiail(zoiets) lvl 60 rogue is een lame aap, kom hem heel vaak tegen op dat meertje, altijd negeren we elkaar en alleen als jullie met ze 3e komen valt ie aan
hoe kansloos
Umm, bij de pet trainer kan je alleen Growl leren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Haha, ik wist 't eerst ook niet hoe ik nieuwe spells kon leren aan mijn Pet, maar je moet dus eerst naar een Pet trainer, en vervolgens staat er ergens in je spellbook Beast Training, en daar kan je je pet nieuwe skills leren. Kwam ik ook pas gister achter![]()
Dual-wield met Hunter is niet echt geweldig omdat je erg veel mist
ik klikte dus per ongelijk het reincarnate knopjequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die lvl 60 Hunter werd geganked zei die, dus heeft me helemaal van de andere kant van Winterspring gehaald.
Kom ik daar, niks te zien. Gah!
Zie ik jou met, mwah, bijna geen health dus..
Sorry, maar kon 't niet laten
Aimed Shot, bam, dood
En dan ben je zo slim te rezzen. WHY?!![]()
Toen heb ik alleen nog ff met ze gechat en ben aangereden, was niet m'n intentie om je te campen iig.
Dat is lame. Doe ik alleen bij diegene die dat dus bij mij doen als ik echt gefrustreerd raak
Ik heb trouwens net Volchan, een lvl 60 elite giant, samen met een guildie all the way from Burning Steppes naar Lakeshire gehaald door te kiten.
ROFLMAO!
Zo onwijs gaaf!!
Al die low lvls van WTF, OMFG etc etc.. Doet die gast een of andere AoE, zijn ze allemaal dood
Maar goed, nog 2,5 lvl en ik ben ook één van de lvl 60s
ik ben als het goed is morgen lv l60quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maar goed, nog 2,5 lvl en ik ben ook één van de lvl 60s
Even een quotje uit de OP:quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
voor de 5de keer....Gamedemon, Gamedemon, night elf, Druid, Shattered hand
Lezen is ook een kunst... Toegegeven, het staat er pas vanaf dit topic bij in de OP, maar ik heb het in eerdere topics toch ook al een paar keer gezegd.quote:Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!
Het is dan ook een multiplayer game he.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:59 schreef Rahl het volgende:
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
Met Alt-Z haal je de interface weg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
ff vraagje weet een van jullie hoe ik screenshots zoals deze ken maken? http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx?ImageIndex=169&Set=0 zonder de hele HUD en player namen enzo? Of moet ik gewoon alles uit zetten en dan maken?
I post morgen wel ff een screen van me lvl 15 Troll Rouge.
Ok thnxs dan heb ik wat te doen als ik thuis komquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Alt-Z haal je de interface weg.
En je moet maar even bij screenshot of the day kijken hoe je playernames weghaalt, dat staat daar ergens.
vreemd WoW self is nog niet eens klaar en ze zijn al met uitbreidingen bezigquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
wat uitbreidingen voor WoW betrefd. ze hebben nog niks van de uitbreiding zelf vermeld. ze hebben wel gezegd dat ze op de E3 de eerste info erover vrijlaten.
Is ontkend door Blizzard hoor, er is nog geen expansion in de maak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
wat uitbreidingen voor WoW betrefd. ze hebben nog niks van de uitbreiding zelf vermeld. ze hebben wel gezegd dat ze op de E3 de eerste info erover vrijlaten.
Ik zou het zeker niet uitsluiten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
vreemd WoW self is nog niet eens klaar en ze zijn al met uitbreidingen bezig![]()
levert allemaal geen ene ruk op voor jequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:02 schreef Killjoy het volgende:
Bijna lvl 40 (Human Paladin)
Leatherworking gaat good, kan straks bij lvl 42 kiezen voor Tribal, Elemental of Dragonscale Leatherworking.
Wie heeft hier ervaring mee, wat is het beste/levert het meeste op?
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eilandquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou het zeker niet uitsluiten.
Een team bouwt lekker verder aan het huidige wow, terwijl een ander team alvast content aan het creeeren is voor een nieuw eiland, etc...
ben zelf ook leatherworkerenig idee wat het verschil tusen deze 3 is? ben lvl 15 nu dus heb tijd zat nogquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
levert allemaal geen ene ruk op voor je
zelf ben je pally dus draag je plate, verder is de tijd die je nodig hebt om al die meuk te vinden, niet in verhouding met wat mensen voor je eindproduct willen betalen.
ben zelf dragonscale leatherworker en het enige item wat ik eigenlijk gebruik zijn de gloves die ik meteen als recept kreeg, de rest is utter crap of een hell om te verzamelen :/
ik zet wel door, maar voornamelijk voor de lol, verwacht er niet te veel van in ieder geval
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
goblinsquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?
naga zie ik ze wel voor aan eigenlijk aangezien die op einde warcraft 3 daar ook nog aanwezig waren, en daarom denk ik ook meteen aan de blood elves....quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?
zou wel een heel verhaal kunnen typen, maar DIT is makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
[..]
ben zelf ook leatherworkerenig idee wat het verschil tusen deze 3 is? ben lvl 15 nu dus heb tijd zat nog
Ja link is een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
zou wel een heel verhaal kunnen typen, maar DIT is makkelijker
feit is gewoon de rares en epics velen malen beter zijn dan crafted meuk
meeste dingen die je kan maken zijn pure placeholders, op de uber items na, maar die zjin dus heel duur om te maken, veel tijd nodig om reagents te verzamelen
voor de horde spelers op bloodscalp:
Djengis - Tauren Shaman - Skinning & Leatherworking - Semi Nice - Bloodscalp
sommige zullen mij wel eens gezien hebben, ook alliance mensen trouwens, ben wel eens geganked door mensen van hier volgens mij
kan wel, was gisteravond na 22:00 nog even online, om me artisan fishing quest in te leveren, daana weer Astral Recall naar Ogrimmar nog ff wat AH gecheckt en toen met me Alt naar lvl 4 gebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja link is een stuk makkelijkerthnxs ^^ stond je gister in Ogrimar te praten met iemand vlak bij de Inn? zoja dan heb ik je gezien
Rassen hoeft van mij ook niet , ik zie liever een 2-tal nieuwe classes , aangezien het class-aanbod bij WoW wat magertjes vind.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik denk dat Deathknight een hero-class wordt in WoW.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef =HellFire= het volgende:
Deathknight, ala Evil Arthras zo wel wat zijn. En die ene dudes uit W3 TFT, spellbreakers voor de alliance.
Rassen, goblins mja.
Dat zit er dik in, een van die art-ontwerpers is groot panda fan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Deathknight een hero-class wordt in WoW.
Rassen ? Pandaren !
Zit je wel op Skullcrusher eingelijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
kan wel, was gisteravond na 22:00 nog even online, om me artisan fishing quest in te leveren, daana weer Astral Recall naar Ogrimmar nog ff wat AH gecheckt en toen met me Alt naar lvl 4 gebracht(Troll Mage Arcane/fire)
Al in de UnGoro Crater geweest? Daar zijn best veel quests die je alleen kan doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:59 schreef Rahl het volgende:
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
lolquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit je wel op Skullcrusher eingelijk
ben gister lekker aan het questen geweest heb een Astral Orb (of zoiets kon uhm toch niet gebruiken) verkocht voor 10Silverin de AH. ff vraagie tussen door: wat zouden jullie voor een Light Armor Kit betalen? Had gister iemand die gaf me 2 Silver voor 1 Light Armor Kit.
Ach, dat doe ik ook wel eens... Dan ben ik in IF om te blacksmithen en dan heb ik iets nodig voor een bepaald item. Dan kan ik wel weer gaan farmen, maar even wat geld er tegenaan smijten in het AH is dan vaak sneller...quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Muse- het volgende:
Heeft iemand van jullie nog leuke AH ervaringen? Ik heb gister 20 wool cloth verkocht voor 85 silver!!
Had het erop gezet voor 25 silver met een buy-out van 85S, een of andere gek had dus geen zin om te wachten op zijn winst
85 silver voor 20 wool is een koopje volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Muse- het volgende:
Mn Shield; http://www.thottbot.com/?i=10242
Mn Hammer: http://www.thottbot.com/?i=7407
Krijg behoorlijk wat opmerking dat ik een vette gear heb
Tis dan wel niet zo sterk, maar het ziet er wel erg vet uit
Heeft iemand van jullie nog leuke AH ervaringen? Ik heb gister 20 wool cloth verkocht voor 85 silver!!
Had het erop gezet voor 25 silver met een buy-out van 85S, een of andere gek had dus geen zin om te wachten op zijn winst
Denk niet dat het er is... wat zou het voor extra's geven dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een blauw shirtweet alleen nog niet waar ik ze ken vinden
Niks extra's maar wel een vet uiterlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Denk niet dat het er is... wat zou het voor extra's geven dan?
Hhmm.... misschien wel een vet design
Gister een gevonden - en gelijk weer doorverkocht...quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks extra's maar wel een vet uiterlijk
Vraagie waar?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Gister een gevonden - en gelijk weer doorverkocht...
Level 20 inmiddelsquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb mijzelf ook ff bij de Fok! wow-ers list gezet
Ik zie dat er nog een fokker op Aszune speeld, "zooi"... welk lvl ben je? Lijkt me leuk een keertje een instance te doen ofzo
(ben zelf btw lvl28, was ook ff een NE Warrior op Al'Akir begonnen die nu op lvl23 zit, maar ga nu weer verder met mn shaman, veeeeeel leuker)
Iemand?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:42 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand trouwens wat focus precies doet? Ik kan er talent points in steken om mijn pet te upgraden, maar dan wil ik wel weten wat het precies doet.
Een pet heeft focus nodig om Bite en Claw te doen. Het is het bruine balkje onder de health bar van je pet.quote:
Leuk hequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef Michel het volgende:
[..]
Level 20 inmiddels. Als ik er aan denk zal ik je proberen vanavond wel even te whisperen. Vergeet overigens niet dat ik nog steeds een complete n00b ben wat dit spel betreft
.
Gisteren voor het eerst in een party de WC cave gedaan, wat was dat uber cool! Uiteindelijk natuurlijk meerdere malen dood gegaan, maar de ervaring en het plezier was er niet minder om, zeker gezien het feit dat mijn mede party-genoten rustig de tijd namen om al mijn domme vragen te beantwoorden. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen solo gespeeld, maar dit was een ervaring om absoluut snel weer eens over te doen.
Ah, zeer zekers de moeite waard dan, Bolke de Beer heeft al na 4 seconden zijn hele balkje leegquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Een pet heeft focus nodig om Bite en Claw te doen. Het is het bruine balkje onder de health bar van je pet.
Vergelijkbaar met mana bij je hunter.
Des te meer focus, des meer attacks kan je pet doen.
Praat makkelijker. Meer boeit het me ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
Snap ook nie dat zoveel mensen graag in een Nederlands only guild willen. Vind het juist een verademing om al die verschillende nationaliteiten in een guild te hebben.
Ja, het sociale aspect is goed vertegenwoordig in WoW.
Precies. Zelf leid ik nu een globale guild. Groot deel is wel NL/BE omdat dit in het begin zo was, maar we zijn globaal gegaan. Bevalt mij iig een stuk beterquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
Snap ook nie dat zoveel mensen graag in een Nederlands only guild willen. Vind het juist een verademing om al die verschillende nationaliteiten in een guild te hebben.
Ja, het sociale aspect is goed vertegenwoordig in WoW.
Heb het zelfde probleem. Op welke server zit je? Ook op Skullcrusher.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan niet meer op een realm komen, nog meer mensen problemen?
Wat ben je naaktquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Zoals belooft, mijn lvl 16 Troll Rouge (Skullcrusher):
[afbeelding]
Wat heb je dan opgekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:39 schreef McGilles het volgende:
Ben nu echt druk bezig met het AH!
10g verdiend met kopen en meteen weer verkopen gisteren!
Kijken wat vanavond gaat gebeuren
btw: 40g als lvl31 nu
Ken alleen maar leer en kleren dragen als rougequote:
De pet trainer leert je alleen maar growl, voor de andere drie spells: http://www.goodintentionsguild.info/quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Als ik naar een pet trainer ga, dan kan ik alleen maar growl leren. Bite en claw zijn niet beschikbaar.![]()
Ik had ook eens wool voor 30 s opgekocht in de AH en daarna voor 75 s verkochtquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:39 schreef McGilles het volgende:
Ben nu echt druk bezig met het AH!
10g verdiend met kopen en meteen weer verkopen gisteren!
Kijken wat vanavond gaat gebeuren
btw: 40g als lvl31 nu
gratz!quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:05 schreef Ferdii het volgende:
vandaag lv l60 geworden![]()
![]()
screenie komt nog wel
whahahaha of ze staan allemaal stijf van de drugs en doen daarom zoquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Rahl het volgende:
Geez, mijn guild is echt kinderachtig soms. Allemaal van die kindertjes van 13 ofzo
"Ik VERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL me tenzij iemand helpt met A Grim Task!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Ik verveel me 10x meer dan jij!!!!!!!!"
"ik verveel me 1000000000000000000000x meer dan jij !!!!!!!!!!!!!!!"
![]()
/g quit of hoe is die code ook alweer, damn denk niet dat je hier op zit te wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Rahl het volgende:
Geez, mijn guild is echt kinderachtig soms. Allemaal van die kindertjes van 13 ofzo
"Ik VERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL me tenzij iemand helpt met A Grim Task!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
![]()
/gquit ja, maar er zitten ook veel aardige, volwassen lui bij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:23 schreef Miiso het volgende:
[..]
/g quit of hoe is die code ook alweer, damn denk niet dat je hier op zit te wachtenaf en toe een beetje wanken is oke.... moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen.
Ben blij dat onze guild al een hele lange tijd bestaat en wij met de meesten overgegaan zijn naar WoW. Ik vraag een keer om te helpen met een lvl 25 elite quest en komen 4 lvl 50's me helpen![]()
Wel stoer zij op hun mount en ik lopenmaja wat doe je er aan, niks en veel spelen om ook die mount te halen.
gratz! ben lvl 59 hoop ook snel 60 te wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:05 schreef Ferdii het volgende:
vandaag lv l60 geworden![]()
![]()
screenie komt nog wel
Ik ben lvl 38 (Caela dus) en de rest was 39quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren hebben we, onderweg naar SM, de twijfelachtige "eer" gehad om kennis te mogen maken met Kaasje, de beruchte level 60 Undead Ganker, uh, Rogue... We waren met een party van 5 mensen (Thiona, lvl 40 Priest, Caela, lvl 38(?) Hunter, Nalar, lvl 38(?) Mage, Engessa, lvl 38(?) Mage en ik, lvl 38 Paladin) maar doordat hij uit het niets kwam opdagen en iedereen zag dat het Kaasje was, sloeg de paniek toe. Voordat we enigszins gecoordineerd konden terugslaan, was de helft al dood. Toen hij daarna ook nog hulp kreeg van wat level 40+ Horde was het snel bekeken.
Nou ben ik er inmiddels wel aan gewend om geganked te worden, maar ik snap nog steeds de lol niet van het afslachten van iemand die 20+ levels lager is. Waarschijnlijk is het idee er achter dat we in hun gebied zitten en dat wij (Alliance) daar niet horen of zo, maar dan nog. Ik denk trouwens wel dat als we met 5 level 38-40 chars een gefocuste aanval doen op Kaasje, dat we 'm gemakkelijk dood kunnen krijgen. Voor mijn gevoel was hij namelijk niet echt goed in PvP, maar wint hij alleen door het levelverschil. Ik ga die theorie dan ook een keer testen als ik een level of 10-20 hoger ben
zat je niet in het Fokkers guild?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Rahl het volgende:
![]()
Ja das idd iets met Alliance in Horde gebied komen dan vraag je der ook om om afgeslacht te wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren hebben we, onderweg naar SM, de twijfelachtige "eer" gehad om kennis te mogen maken met Kaasje, de beruchte level 60 Undead Ganker, uh, Rogue... We waren met een party van 5 mensen (Thiona, lvl 40 Priest, Caela, lvl 38(?) Hunter, Nalar, lvl 38(?) Mage, Engessa, lvl 38(?) Mage en ik, lvl 38 Paladin) maar doordat hij uit het niets kwam opdagen en iedereen zag dat het Kaasje was, sloeg de paniek toe. Voordat we enigszins gecoordineerd konden terugslaan, was de helft al dood. Toen hij daarna ook nog hulp kreeg van wat level 40+ Horde was het snel bekeken.
Nou ben ik er inmiddels wel aan gewend om geganked te worden, maar ik snap nog steeds de lol niet van het afslachten van iemand die 20+ levels lager is. Waarschijnlijk is het idee er achter dat we in hun gebied zitten en dat wij (Alliance) daar niet horen of zo, maar dan nog. Ik denk trouwens wel dat als we met 5 level 38-40 chars een gefocuste aanval doen op Kaasje, dat we 'm gemakkelijk dood kunnen krijgen. Voor mijn gevoel was hij namelijk niet echt goed in PvP, maar wint hij alleen door het levelverschil. Ik ga die theorie dan ook een keer testen als ik een level of 10-20 hoger ben
Stond gister avond wel in WoW als je inlogdequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:17 schreef Slomy het volgende:
Wist niet dat er vandaag een extended maintenace was.
Net geprobeerd in te loggen, hij is nu wel iets aan het downloaden/installeren.
Ik zit op een andere server, dus t was niet de Fokkers Guild. Ik heb een lvl 6 alt ofzo die wel in Fokkers guild zit, maar daar speel ik bijna nooit mee ^_^quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef Ancient het volgende:
[..]
zat je niet in het Fokkers guild?![]()
Ik heb je trouwens al een tijd niet meer gezien, naar een ander guild gegaan?
Gisteravond niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Stond gister avond wel in WoW als je inlogde. Hoe groot is de update deze keer?
Ik heb hoe dan ook het idee dat Horde veel meer bezig is met PvP enzo. Op Bloodscalp wil alliance ook altijd weten waar de Horde zit, maar da's meer om te zorgen dat ze 'm niet tegen het lijf lopen en geganked wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja das idd iets met Alliance in Horde gebied komen dan vraag je der ook om om afgeslacht te wordenop het moment dat der een Alliance op Horde gebied komt wil iedereen gelijk weten waar die zit om der achter aan te gaan
das tenminste op Skullcrusher zo
Speel het zlef nu andere halve week maar iederekeer als ik op de crossroads ben word ik wel uitgedaagd voor een dual en doe het ook iederekeer om beter te worden ^^quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook het idee dat Horde veel meer bezig is met PvP enzo. Op Bloodscalp wil alliance ook altijd weten waar de Horde zit, maar da's meer om te zorgen dat ze 'm niet tegen het lijf lopen en geganked worden
Ik wil meestal het level weten, zodat ik kan bepalen of ik moet omlopen of moet aanvallen (alles tussen level +3 en -5 ten opzichte van mij is fair game, wat mij betreft).
en jij gelooft dat nog steeds? ik heb daar automatisch iig 3 uur bij opgeteld:Pquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:38 schreef Enchanter het volgende:
Om 11 uur zouden de servers weer 'up' moeten zijn![]()
SoE Deja-vu![]()
Ik heb er toen zelfs nog langer over gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Dankje was al bang dat ik weer fokking 60MB mocht gaan downloaden. Deed der toen anderhalf uur over
[..]
Speel het zlef nu andere halve week maar iederekeer als ik op de crossroads ben word ik wel uitgedaagd voor een dual en doe het ook iederekeer om beter te worden ^^
Ik zie net dat het nu 13:00 uur wordt , mooi kan ik nog even boodschappen doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:43 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
en jij gelooft dat nog steeds? ik heb daar automatisch iig 3 uur bij opgeteld:P
Kep iemand op CeBIT van Blizzard zelf gesproken en die zei zowel het spel als gamecards half april. Misschien is het een handiger idee om creditcard gaan gebruikenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:41 schreef Denni5 het volgende:
Eind maart zouden die timecards er toch al weer zijn?!![]()
Bij de meeste winkels staan de gamecards op begin april (4, 5 april). Ik blijf hopen, want ik heb geen CC, en niemand in de buurt hier heeft er een...quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kep iemand op CeBIT van Blizzard zelf gesproken en die zei zowel het spel als gamecards half april. Misschien is het een handiger idee om creditcard gaan gebruiken.
Die heb ik dus niet, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kep iemand op CeBIT van Blizzard zelf gesproken en die zei zowel het spel als gamecards half april. Misschien is het een handiger idee om creditcard gaan gebruiken.
GANKER!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook het idee dat Horde veel meer bezig is met PvP enzo. Op Bloodscalp wil alliance ook altijd weten waar de Horde zit, maar da's meer om te zorgen dat ze 'm niet tegen het lijf lopen en geganked worden
Ik wil meestal het level weten, zodat ik kan bepalen of ik moet omlopen of moet aanvallen (alles tussen level +3 en -5 ten opzichte van mij is fair game, wat mij betreft).
Dat gaat dus niet lukken uiteraard.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:59 schreef Ancient het volgende:
Ik hoorde trouwens dat mount bind on equip zijnbetekent dit dat ik een dwerg een ram kan laten kopen voor 90 g, dan traden met mijn NE hunter en dan een ram heb? zonder exalted te hoeven worden?
![]()
ach, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
GANKER!!
Doe dan ook +5![]()
![]()
Ikzelf hou het bij -3/4 en nuja, sinds lvl 55 viel ik al lvl 60s aan.
Dus voor mij is de lvl range nu lvl 55-60 waar ik het fair game vind om players te killen.
Ik heb der zlef ook geen helaas maar kon gelukkig bij een kennis der opquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet, dus dat is geen optie.
Verder worden daar bij sommige mensen ook opeens een aantal keer het bedoelde bedrag enzo afgeschreven, dus ik hou het wel bij de cards, als ik die ooit vind trouwens...
Bijna denk der zijn der al een paar up en steeds meer komen up nuquote:
Met deze halen ze de bugs er uit die er met de vorige patch waren ingekomen , waarschijnlijk krijgen we dan weer met deze patch een paar nieuwe bugsquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Georges het volgende:
Weer een update?
Wat zit er in deze dan?
Ik snap trouwens ook niet waarom ze iedere keer zeggen dat het onderhoud tot 11 uur duurt als is gebleken dat ze dat toch niet redden.
hahahaquote:Met deze halen ze de bugs er uit die er met de vorige patch waren ingekomen , waarschijnlijk krijgen we dan weer met deze patch een paar nieuwe bugs![]()
Nee, de felsteed is het tofst.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, ik heb toch de coolste mount in de game. Nightsabre![]()
dat was vast een blizzard 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:49 schreef R_o_N het volgende:
Kunnen jullie er al weer in ? de wowsite geeft aan dat server online is, maar ik krijg niks
Leuke quest is dat, alleen hopen dat je niet afgemaakt wordt door horde/alliance tijdens het begeleiden van die Kodo's !quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:02 schreef borisz het volgende:
gepatched,
ik ben online zit nu in desolace. heb gister wat kodo's tam gekregen![]()
"Guardian Of Darkness" we zijn nu nog met te weinig om officieel te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef Da_Koen het volgende:
In welke guild zit je WyriHaximus ??
Weet niet het is nu wel erg rustig hiero :/quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog steeds servers ofline?
*kick* Kijk eens in de lijstquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:27 schreef Flying het volgende:
Zet mij anders ook in dat lijstje,
Fokname: Flying
Wowname: Flying
Race: Night Elf
Class: Hunter
Server: Bloodscalp
Al verscheidene mensen gezien van FOk! op Bloodscalp, alhoewel ik niet meer weet wie het waren. Een guild heb ik overigens al
quote:And not only that but the server day-time is set to night!!! And when I hower it it says somethign like "eternal darkness"!!!
was leuke quest jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke quest is dat, alleen hopen dat je niet afgemaakt wordt door horde/alliance tijdens het begeleiden van die Kodo's !
Persoonlijk vind ik het hele PvP tot nu toe weinig toevoegen. Je kan er echt helemaal niks mee, en 90 procent van de keren dat er PvP gevochten word gaat het om gankers en lamers die het leuk vinden spelers die 20 levels lager zijn te killen. En de balans in sommige contested gebieden is ook ver te zoeken. Stonetalon Mountains kan ik bijvoorbeeld niet contested noemen. Dat is gewoon Horde gebied.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef Chevalric het volgende:
Er zijn mensen die 100 euro lappen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:06 schreef nikk het volgende:
[..]
wat moet een gesealde CE tegenwoordig kosten eigenlijk? heb er nog 1-tje liggen namelijk![]()
Dat had ik dus ook...behalve dat ik al 3 weken geen prepaid meer had en tot gisteravond kon spelen (alleen eerste week niet)quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
damn ik wil net inloggen , staat er dat ik door me pre paid tijd heen ben....ik gebruik verdomme een CC....
khad ze al gebeld van de week ze zeiden dat het probleem met de postbank CC al opgelost was...niet dus
quote:In a similar vein as the European Warbucks program, the North American players will be able to use a special in-game service that is every gamer's wish come true. The World of Warcraft development team today announced the new Pandaren Xpress. With this unique feature, players will be able to order Chinese food in-game using the brand new /panda command. After making a selection from the large and varied menu, a helpful panda will run off and fetch the order. The food will be delivered to most US locations in less than 30 minutes (availability not guaranteed everywhere). Blizzard Europe is working hard to bring this great service to European players very soon.
lolquote:Staying at the top spot in the new PvP honor system will not be easy. If you ever had to quit a raid on an enemy capital early because your frail human body forced you to bed, then you know what we mean. But fear not – a solution is at hand in the form of our new PvP honor bonus program called Warbucks, an exclusivity for our European players!
When you vanquish another character in honorable PvP combat, the player dealing the finishing blow will be able to loot the corpse of his fallen enemy and pick up a special token called a „Warbuck“. All inns will have their own Buckmonger-NPC who will provide players with powerful coffee potions that will bestow extremely useful buffs when consumed in exchange for their hard-earned Warbucks.
But wait, that's not all! For each fifty Warbucks that you turn in you will receive a special reward. The Buckmonger will send you an in-game mail containing your exclusive Coffee Code. Using your Coffee Code, you will be able to claim a real medium-sized coffee of your choice at a participating café near you (We will be providing a list of participating cafés for each country on this site shortly). Not even sleep will be able to stop you now, thanks to Warbucks!
hier bij mij precies hetzelfde probleem, ook met postbank cc. Ik had vorige week ergens een medewerker aan de telefoon die mij verzekerde dat de betalingsproblemen verholpen zouden worden (hij had het toen over 1 a 2 dagen). Ik kon gewoon spelen ookal was mn account frozen, maar nu opeens niet meer. Mn CC wordt bij de invoer geweigerd en de account site is momenteel down..quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
damn ik wil net inloggen , staat er dat ik door me pre paid tijd heen ben....ik gebruik verdomme een CC....
khad ze al gebeld van de week ze zeiden dat het probleem met de postbank CC al opgelost was...niet dus
Niet echt bijzonder die /panda command.quote:
Wat is het gemiddelde level van de figuren die daar rondwaren?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef engessa het volgende:
Daarna weer lekker verder questen in badlands.
Badlands is 35-45 zo ongeveerquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde level van de figuren die daar rondwaren?
Dan was het heel mooi aan mij verteld, lol. Ach ja, zolang de horde nu maar stopt met zeuren dat alliance nooit grote steden aanvaltquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:41 schreef Chevalric het volgende:
Klopt, Migwi/Cyndane en Max_Dark/Silwyth waren erbij... Thiona (mijn vriendin) is nog gaan helpen als level 40, maar ze is meer dood als levend geweest
Uiteindelijk heeft de Horde met een tegenoffensief de Allies weer uit UC kunnen vegen. Ze zijn toen nog even in Tarren Mill gaan zieken, maar dat was ook snel voorbij... De Horde was ondertussen Southshore aan het leegruimen.
Ik ben er maar niet heen gegaan, want dan krijg ik een diashow te zien van mijn dood.
Undercity is alleen groot qua oppervlakte, niet qua spelers die er in zitten...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:12 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dan was het heel mooi aan mij verteld, lol. Ach ja, zolang de horde nu maar stopt met zeuren dat alliance nooit grote steden aanvalt
Undercity, Thunder Bluff en Ogrimmar zijn de grote 3 van de Horde, net als bij ons Darnassus, SW en IF. Al is Darnassus zo dood als een pier.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Undercity is alleen groot qua oppervlakte, niet qua spelers die er in zitten...
Hoofdsteden danquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Mijn Postbank CC werkt gewoon keurig netjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:36 schreef Fukkie het volgende:
hier bij mij precies hetzelfde probleem, ook met postbank cc.
Niet te vergeten dat het een niet bepaald subtiele achteringang heeft met wel één wachter erinquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:
Welk level heb je dan dat je zo immens geganked wordt? Met alle respect, ik ben nu level 41 en aangevallen wordt ik maar heel weinig. Meestal is het even een /greet of /wave richting de horde speler, die meestal vrolijk terug zwaait en dan weten we alletwee dat we elkaar niet hoeven te naaien.quote:Op zondag 3 april 2005 00:47 schreef Chevalric het volgende:
Pff, vanavond niet aan questen toe gekomen... Werd overal geganked door Horde... Heb nog wel wraak kunnen nemen toen ik eindelijk wat mensen bereid vond om samen te gaan slachten. Maar moet zeggen dat het het spel niet leuker maakt als je probeert om ergens een quest te gaan doen en je wordt continu geganked door lvl ?? horde.
Ik heb trouwens weer een No Life guildie op m'n AoS (attack on sight) lijst staan... Sprillian: stond the campen bij de graveyard in Darkshire, samen met een lvl 38 UD rogue (Aerias). De rogue heb ik wel een paar keer gekilld, en zelfs Sprillian heb ik (met hulp van een Night Watch) een of twee keer gekilld.
Ach, als je het relatief gaat bekijken, valt het ook wel mee... De meeste horde laat me wel met rust. Het was alleen gisteren weer extreem. Waar ik ook kwam, overal was de Horde bezig met ganken. Ik ben op een gegeven moment 6 of 7x gekilld door hetzelfde groepje van 3, een lvl 40 warrior, een lvl 30 shaman en een lvl 37 mage. Dat zit allemaal rond mijn level (39), dus dat vind ik niet erg. Ik heb dan op zich een kans om iets terug te doen.quote:Op zondag 3 april 2005 01:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Welk level heb je dan dat je zo immens geganked wordt? Met alle respect, ik ben nu level 41 en aangevallen wordt ik maar heel weinig. Meestal is het even een /greet of /wave richting de horde speler, die meestal vrolijk terug zwaait en dan weten we alletwee dat we elkaar niet hoeven te naaien.
Misschien ligt het aan de server waarop je speelt, maar ik heb er iig geen last meer van
Ik spreek jou nog wel als je de raid indeling had gezien. Er waren zeg maar 15 mensen lvl 55+ en de rest zat rond de 40. En dan weer die kleuters die denken dat ze Rambo zijn en overal heen rennen. Als je er bij was weet je dat het qua Horde verdediging meer dan prima zat qua levels en hoeveelheid.quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
lach me helemaal kapot hier om die raid op UC, sinds wanneer is campen in de ruins BOVEN de UC (waar dus GEEN gaurds lopen) een cty raiden![]()
![]()
en nog werden jullie geslacht door horde zie zich bij de lift had verzameld
er zijn er mss maar een paa rde ligt door gegaan en daar werden ze al hard gesloopt...
wat ik die raid dus gewoon noem is een mislukking, het zelfde als horde voor de poort van ironforge gaan staan campen en dan roepen dat we IF hebben geraid
![]()
heb vandaag trouwe sme epic mount opgehaaldheb eindleijk een beetje toffe runspeed
![]()
Screeeeeeeeeeeenie!quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
heb vandaag trouwe sme epic mount opgehaaldheb eindleijk een beetje toffe runspeed
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
![]()
Xear?quote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef Darklight het volgende:
Xear had gewoon geluk dat die een leuke epic vond, en die verkocht werd voor 500G in BO
Kom zelf trouwens nog22G tekort voor mn normale mount
Ben trouwens Absinth van Ravenblood
lvl43 mage
Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
lach me helemaal kapot hier om die raid op UC, sinds wanneer is campen in de ruins BOVEN de UC (waar dus GEEN gaurds lopen) een cty raiden![]()
![]()
en nog werden jullie geslacht door horde zie zich bij de lift had verzameld
er zijn er mss maar een paa rde ligt door gegaan en daar werden ze al hard gesloopt...
wat ik die raid dus gewoon noem is een mislukking, het zelfde als horde voor de poort van ironforge gaan staan campen en dan roepen dat we IF hebben geraid
![]()
![]()
Wat voor Epic was dat dan??????quote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef Darklight het volgende:
Xear had gewoon geluk dat die een leuke epic vond, en die verkocht werd voor 500G in BO
Kom zelf trouwens nog22G tekort voor mn normale mount
Ben trouwens Absinth van Ravenblood
lvl43 mage
Thanks voor het spotten, ik heb 'm verwijderd.quote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef Jefkie het volgende:
Eindelijk is die account van frozen af.
@ Chevalric: Je fokkers in WoW lijst klopt niet helemaal, in ieder geval 1 valse entry: Fuck, Fuck me (naam kan geen spatie hebbe), Night Elf Paladin (kan helemaal niet), Runetotem
Een quest?quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.
Liepen dus veel low lvls mee.
Daarna was er namelijk een Knighting Ceremony in Stormwind Keep
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen. Nu hebben we moeten lopen en er was tijd zat om door te geven dat er een 'raid' party op weg was naar UC. Desalniettemin was 't wel leuk
Thumbs up for Thiona!!!
Ik moet trouwens nog 700g voor mijn Epic Mount. Iemand die me wat kan lenen?
Met hoeveel mensen was je bij UC ?quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.
Liepen dus veel low lvls mee.
Daarna was er namelijk een Knighting Ceremony in Stormwind Keep
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen. Nu hebben we moeten lopen en er was tijd zat om door te geven dat er een 'raid' party op weg was naar UC. Desalniettemin was 't wel leuk
Thumbs up for Thiona!!!
Ik moet trouwens nog 700g voor mijn Epic Mount. Iemand die me wat kan lenen?
Mja, of een guild assignment. Hoe je 't wilt noemen.quote:
brain hackerquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen.
Die zijn nog niet gekilled in EU nee.quote:Op maandag 4 april 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:
[..]
Weet je wat Sylvanas en Varimathras met de laatste lvl60-only raid die ik gezien heb gedaan hebben?![]()
Nice!quote:Op maandag 4 april 2005 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb vanochtend even rondje gemaakt in Kalimdor: vertrokken vanuit Dustwallow Marsh en via The Barrens naar Mulgore gegaan. Even op bezoek geweest in Thunderbluff, "a city to die in, uh, for" en toen via Ratchet weer naar Dustwallow marsh.
*pics*
Ik was eigenlijk op zoek naar een doorgang van Mulgore naar Desolace of Feralas, maar niks kunnen vinden. Verder was het wel gezellig
weet je ook hoe de horde babies in Ganksbrad foothills zich voelenquote:Op maandag 4 april 2005 09:47 schreef Enyalius het volgende:
ik word moe van lvl 30 horde die Westfall raiden waar alleen maar lvl 13-17 rond lopen en als ik langs kom met mijn maten slaan ze op de vlucht. terwijl ik maar lvl 37 ben en rest ook zo'n beetje
die doorgang is er wel hoorquote:Op maandag 4 april 2005 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb vanochtend even rondje gemaakt in Kalimdor: vertrokken vanuit Dustwallow Marsh en via The Barrens naar Mulgore gegaan. Even op bezoek geweest in Thunderbluff, "a city to die in, uh, for" en toen via Ratchet weer naar Dustwallow marsh.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was eigenlijk op zoek naar een doorgang van Mulgore naar Desolace of Feralas, maar niks kunnen vinden. Verder was het wel gezellig
Tja, ik kan geen echt mount kopen, omdat ik voor loanshark aan het spelen ben bij Thionaquote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nice!
Thunderbluff is de enige City waar ik nog niet in ben geweest. De andere allemaal wel.
Heck, haven't even been in entire Mulgore.
Moet ik maar eens doen
En nog gefeli met je Mount (even though it is a pussy Horse)
als ik dwarf pally was zou ik absoluut een ram nemen, gewoon echt gaaf om te zienquote:Op maandag 4 april 2005 11:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, ik kan geen echt mount kopen, omdat ik voor loanshark aan het spelen ben bij Thiona
Heb haar 15g geleend voor een mooi wit rammetje... Zit nog te twijfelen of ik niet alsnog een gewone mount koop, voor erbij zeg maar... Kan ik met m'n Pally mount pimpen in IF en als ik echt een mount nodig heb, kan ik m'n gewone mount nemen (ivm mana cost voor pally mount).
Maar goed 70g voor een mount dat niks extra's biedt is misschien wat te veel van 't goede.
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ramquote:Op maandag 4 april 2005 11:24 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
als ik dwarf pally was zou ik absoluut een ram nemen, gewoon echt gaaf om te zien
zorg voor een AOE mage en succesquote:Op maandag 4 april 2005 11:36 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ram
Ik wil trouwens komend weekend eens naar Razor Fen Downs en wel voor dit item: http://www.thottbot.com/?i=5703 (heb er ook nog een quest, dus dat komt goed uit)
wie wil er mee?
Ik was vrijdag geloof ik met wat guildies van Ravenblood in RFD, die mob die dat dropt ziet er wel creepy uitquote:Op maandag 4 april 2005 11:36 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ram
Ik wil trouwens komend weekend eens naar Razor Fen Downs en wel voor dit item: http://www.thottbot.com/?i=5703 (heb er ook nog een quest, dus dat komt goed uit)
wie wil er mee?
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.quote:Op maandag 4 april 2005 08:22 schreef Migwi het volgende:
Die zijn nog niet gekilled in EU nee.
Meen van wel in USA, dus waarom niet hier.
Het zou ook vrij apart zijn als Sylvanas nu al afgemaakt zou zijn, ze is 1 van de 4 belangrijkste Horde characters...quote:Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.
Ik geloof dat Varimathras zelf wel als eens is omgelegd, though.
gemaildquote:Op maandag 4 april 2005 15:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik heb er 2 liggen hierzo
1 gamecard teveel besteld dus 1 wil ik verkopen
wie er 1van me wilt overkopen mail me maar.
Succes.quote:Op maandag 4 april 2005 11:47 schreef Enyalius het volgende:
ga ik een zwarte ram kopen.
Doet me denken aan Futurama's Bender!quote:Op maandag 4 april 2005 03:11 schreef Gamedemon het volgende:
mensen die coocking een beetje bijhouden, Dragonbreath chilli is echt vet
http://www.thottbot.com/?i=6238
in aktie :
[[url=http://img13.exs.cx/img13/6402/dragonbreathchilli4qy.jpg]afbeelding][/URL]
Dat valt me ook vaak op. Ik speel op een normale server en Auberdine is al zo vaak afgeslacht (wordt tijd voor betere guards daar) terwijl ik bijna nooit wat hoor over dorpen van the Horde.quote:Op maandag 4 april 2005 22:57 schreef Chevalric het volgende:
[...]
Ander probleem was natuurlijk de totale desinteresse van Alliance spelers in dit soort events. De meesten gaan liever hun eigen gang. Ik heb nog steeds het gevoel dat de horde veel meer interesse heeft in raids dan alliance.
Des de groter is de uitdaging.quote:Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.
Ik geloof dat Varimathras zelf wel als eens is omgelegd, though.
Jamaar...het boeit ook niet. Het is niet meer dan tijdsverspilling. Zolang er geen rewardsysteem is, wat is dan de motivatie om mee te doen aan een raid? Zo geweldig is het ook weer niet. Als dat PVP systeem nou eens van de grond kwam, dan maakt raiden eindelijk eens sense. Op deze manier verspeel je gewoon tijd die je ook in uplevelen had kunnen steken, waarvoor je wél word beloond.quote:Op maandag 4 april 2005 22:57 schreef Chevalric het volgende:
Net even geprobeerd om mee te vechten tegen de horde in Southshore... Helaas trekt mijn ouwe laptoppie (IBM T30, 2GHz, 1GB RAM, ATi Radeon 7200 Mobility 16MB) het niet om zoveel informatie in een keer te verwerken, waardoor ik niet echt effectief kan zijn. Vond het op zich wel leuk om een keer mee te doen bij een raid verdediging.
Ander probleem was natuurlijk de totale desinteresse van Alliance spelers in dit soort events. De meesten gaan liever hun eigen gang. Ik heb nog steeds het gevoel dat de horde veel meer interesse heeft in raids dan alliance.
Horde is overal in de minderheid, totaal geloof ik 15% vd alle servers eu & usa waar Horde in de meerderheid is. Vaak is dit ook maar nipt.quote:Op maandag 4 april 2005 23:44 schreef Georges het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat er veel meer Horde chars zijn. Volgens mij zijn ze op de meeste realms in de meerderheid.
Blijbaar is Horde:Alliance ratio van lvl 60 op Bloodscalp dus 4.8:1quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Horde is overal in de minderheid, totaal geloof ik 15% vd alle servers eu & usa waar Horde in de meerderheid is. Vaak is dit ook maar nipt.
Hij heeft het over de gehele populatie, niet alleen over de level 60 spelers.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef Migwi het volgende:
Blijbaar is Horde:Alliance ratio van lvl 60 op Bloodscalp dus 4.8:1
Nipt?
Ja, maar mij boeit 't niet wat er op andere servers gebeurd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:53 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hij heeft het over de gehele populatie, niet alleen over de level 60 spelers.
Hij kan het ook niet helpen dat alle goede spelers aan de Horde kant zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |