abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:59:10 #203
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25912720
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:06 schreef nikk het volgende:

[..]

wat moet een gesealde CE tegenwoordig kosten eigenlijk? heb er nog 1-tje liggen namelijk
Er zijn mensen die 100 euro lappen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:20:53 #204
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25913276
damn ik wil net inloggen , staat er dat ik door me pre paid tijd heen ben....ik gebruik verdomme een CC....
khad ze al gebeld van de week ze zeiden dat het probleem met de postbank CC al opgelost was...niet dus
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:37:13 #205
111328 cryotek
zie signature
pi_25913720
ben ik net met een gnome aan t vechten, crashed Skullcrusher (en meer servers?)
edit: doet t weer

[ Bericht 8% gewijzigd door cryotek op 01-04-2005 20:40:44 ]
zie ondertitel
pi_25914879
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
damn ik wil net inloggen , staat er dat ik door me pre paid tijd heen ben....ik gebruik verdomme een CC....
khad ze al gebeld van de week ze zeiden dat het probleem met de postbank CC al opgelost was...niet dus
Dat had ik dus ook...behalve dat ik al 3 weken geen prepaid meer had en tot gisteravond kon spelen (alleen eerste week niet)
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:23:04 #207
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_25916827
Hmmmz meer mensen problemen met inloggen?

Kan geeneens inloggen, accountname of password klopt niet meer
Wallahjeweettog
pi_25917308
Spelen hier nog mensen op Argent Dawn (RP) ?
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:59:13 #209
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25921542
quote:
In a similar vein as the European Warbucks program, the North American players will be able to use a special in-game service that is every gamer's wish come true. The World of Warcraft development team today announced the new Pandaren Xpress. With this unique feature, players will be able to order Chinese food in-game using the brand new /panda command. After making a selection from the large and varied menu, a helpful panda will run off and fetch the order. The food will be delivered to most US locations in less than 30 minutes (availability not guaranteed everywhere). Blizzard Europe is working hard to bring this great service to European players very soon.
quote:
Staying at the top spot in the new PvP honor system will not be easy. If you ever had to quit a raid on an enemy capital early because your frail human body forced you to bed, then you know what we mean. But fear not – a solution is at hand in the form of our new PvP honor bonus program called Warbucks, an exclusivity for our European players!

When you vanquish another character in honorable PvP combat, the player dealing the finishing blow will be able to loot the corpse of his fallen enemy and pick up a special token called a „Warbuck“. All inns will have their own Buckmonger-NPC who will provide players with powerful coffee potions that will bestow extremely useful buffs when consumed in exchange for their hard-earned Warbucks.

But wait, that's not all! For each fifty Warbucks that you turn in you will receive a special reward. The Buckmonger will send you an in-game mail containing your exclusive Coffee Code. Using your Coffee Code, you will be able to claim a real medium-sized coffee of your choice at a participating café near you (We will be providing a list of participating cafés for each country on this site shortly). Not even sleep will be able to stop you now, thanks to Warbucks!
lol
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25922444
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
hier bij mij precies hetzelfde probleem, ook met postbank cc. Ik had vorige week ergens een medewerker aan de telefoon die mij verzekerde dat de betalingsproblemen verholpen zouden worden (hij had het toen over 1 a 2 dagen). Ik kon gewoon spelen ookal was mn account frozen, maar nu opeens niet meer. Mn CC wordt bij de invoer geweigerd en de account site is momenteel down..

Hun billing helpdesk kon ik ook niet bereiken omdat de telefoonlijnen weer een keer vol zaten, nu moet ik gvd tot maandag w88 voordat ik contact kan opnemen
Spiritual lovemachine
  zaterdag 2 april 2005 @ 02:07:43 #211
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25923850
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:59 schreef Rahl het volgende:

[..]

[..]

lol
Niet echt bijzonder die /panda command.
Met EQ2 heb je /pizza , kan je tijdens EQ2 een pizza bestellen bij de Pizzahut

Gelukkig zijn ze al niet zo dik die Amerikanen
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:24:46 #212
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25925372
Het is wel tof om pizza te kunnen bestellen ingame. Chinees boeit me niet zo
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:58:47 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25925593
zijn ze helemaal van de pot gerukt klote blizzards.
Ik kan nu al sins gisteren niet gamen omdat ze hun managment sites niet eens kunnen updaten.
En een maat van mij is weer op froze gezet terwijl hij net voor 6 maanden heeft betaald.
GVD blizzard neemt ons echt in de zeik en wij toloreren dat gewoon.
Als het zo langer door gaat kap ik er wel mee ze hebben het zelf voor hun zelf verziekt.
En ohnee van de miljoenen euro's dat ze per maand binnen krijgen kunnen ze niet eens echte vak mensen voor huren, dan dit amateurische gepruts
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25925701
Mijn account is ook alweer frozen Ik heb al nu al 2x mijn CC gegevens ingevoerd, na een week is het weer verdwenen en nou werkt 't account management ook nog es niet
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:34:10 #215
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25925963
Ik heb nog geen problemen, maar de servers waren weer te bugged voor woorden. Ik vind dat voor het bedrag wat ik betaal om te mogen spelen wel wat minder downtime en wat meer service mag verwachten.

Maarja, het spel is zo verslavend dat ze er weaarschijnlijk nog mee wegkomen ook
pi_25926288
Die klote-timecards zijn ook nergens te verkrijgen.
"Blizzard heeft deze keer echt beloofd dat we ze volgende week binnenkrijgen."
Comfortably numb
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:10:33 #217
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_25926472
Gewoon bestellen bij Bol.com en doe er gelijk 2 dan heb je voor volgende periode ook alvast 1 in huis... Bol.com levert vanaf gister weer... succes

oops...
Beschrijving:
De 2e run van de timecards is reeds uitverkocht. Iedereen die voor 31 maart heeft besteld zal het product deze week uitgeleverd krijgen. Vanaf heden zullen wij pre-orders ontvangen voor de 3e run die beschikbaar zal zijn in de 2e week van april. Reserveer snel want deze zal wederom beperkt
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:07:42 #218
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25928860
Ik ben blij dat ik bij de eerste levering op bol.com meerdere kaarten heb besteld voor mezelf en me medegamers in de buurt!

ik heb trouwens nog geen problemen gehad met inloggen of frozen accounts (ff afkloppen op hout)
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:24:36 #219
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25929173
even een vraagje, Ik heb 2 weken geleden bij de Musicstore in Purmerend 1 gamecard besteld.
Hun hadden me belooft dat ze het de 26ste zouden hebben, maar ze hadden dat niet (logisch)
Toen zei die vrouw dat ze het 1 april binnen zouden krijgen (gisteren) hadden ze niet gekregen terwijl de andere winkels hier het wel hebben.
Nu wil ik dus me geld terug maar heb ik daar recht op ik heb vooruit betaald en heb het product nog niet in me handen gehad.
Aangezien ik nu 1tje bij dynabite heb gehaald en niet ga wachten op de musicstore voordat het weer uitverkocht is.
pi_25929251
Hoorde trouwens dat er gisteren in Bloodscalp een grote raid was op Undercity. Alliance had daar alles gewoon afgeslacht, na een lange tijd eindelijk een 3de dode. Hoe was het nog afgelopen? (heb het alleen maar gehoord, kan niet inloggen door geen Gamecard )
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:37:18 #221
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25929403
AHAHAHAH LEKKER VOOR JULLIE! FOR THE ALLIANCE jammer dat ik daar niet bij kon zijn

iemand trouwens nog antwoord op mijn vraag
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:41:12 #222
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25929478
Klopt, Migwi/Cyndane en Max_Dark/Silwyth waren erbij... Thiona (mijn vriendin) is nog gaan helpen als level 40, maar ze is meer dood als levend geweest
Uiteindelijk heeft de Horde met een tegenoffensief de Allies weer uit UC kunnen vegen. Ze zijn toen nog even in Tarren Mill gaan zieken, maar dat was ook snel voorbij... De Horde was ondertussen Southshore aan het leegruimen.

Ik ben er maar niet heen gegaan, want dan krijg ik een diashow te zien van mijn dood.
pi_25929563
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef engessa het volgende:
Daarna weer lekker verder questen in badlands.
Wat is het gemiddelde level van de figuren die daar rondwaren?
pi_25929576
ik denk dat wij daar eerder afgeslacht waren, toen wij er waren kwamen ineens onwijs veel horde
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:06:22 #225
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25929970
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 13:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wat is het gemiddelde level van de figuren die daar rondwaren?
Badlands is 35-45 zo ongeveer
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:10:38 #226
32422 engessa
Who's dirty?
pi_25930050
Nog 800 exp voor lvl 40!

Moet het hele weekend helaas werken en kom dus niet aan spelen toe Maandagavond maar ff flink gebruik maken van mijn rested exp.
pi_25930096
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 13:41 schreef Chevalric het volgende:
Klopt, Migwi/Cyndane en Max_Dark/Silwyth waren erbij... Thiona (mijn vriendin) is nog gaan helpen als level 40, maar ze is meer dood als levend geweest
Uiteindelijk heeft de Horde met een tegenoffensief de Allies weer uit UC kunnen vegen. Ze zijn toen nog even in Tarren Mill gaan zieken, maar dat was ook snel voorbij... De Horde was ondertussen Southshore aan het leegruimen.

Ik ben er maar niet heen gegaan, want dan krijg ik een diashow te zien van mijn dood.
Dan was het heel mooi aan mij verteld, lol. Ach ja, zolang de horde nu maar stopt met zeuren dat alliance nooit grote steden aanvalt
pi_25930580
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:12 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dan was het heel mooi aan mij verteld, lol. Ach ja, zolang de horde nu maar stopt met zeuren dat alliance nooit grote steden aanvalt
Undercity is alleen groot qua oppervlakte, niet qua spelers die er in zitten...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:40:41 #229
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25930654
op bloodscalp zitten meer horde op de server dan wow 1:1.4
zo 2000 man meer.
En we doen het niet slecht daar op de server.
We kunnen het horde knap lastig maken
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:11:21 #230
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25931306
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Undercity, Thunder Bluff en Ogrimmar zijn de grote 3 van de Horde, net als bij ons Darnassus, SW en IF. Al is Darnassus zo dood als een pier.

Was gisteren wel even fun met die raid, helaas luisterden een heleboel mensen niet en renden ze zo in een groep van 60 horde (och die pak ik wel even). Wel dikke fun gehad en kwam Thiona nog tegen .
pi_25931481
Toch nog een timecard gevonden!
PC Media in Driebergen had er nog een hele zooi liggen gelukkig.
Wel half het land doorgereist, maar dan heb je ook wat.
Comfortably numb
pi_25934199
quote:

[..]

Hoofdsteden dan
Ik kan me quotes van ergens herinneren:
"Those pussy alliance only attack Xroads and sometimes Brill"
Niet meer dus

[ Bericht 31% gewijzigd door DjNivek op 02-04-2005 17:24:46 (Op invoeren gedrukt zonder iets in te voeren :P) ]
  zaterdag 2 april 2005 @ 17:40:47 #233
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25934668
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 00:36 schreef Fukkie het volgende:
hier bij mij precies hetzelfde probleem, ook met postbank cc.
Mijn Postbank CC werkt gewoon keurig netjes.
quote:
Niet te vergeten dat het een niet bepaald subtiele achteringang heeft met wel één wachter erin
  zondag 3 april 2005 @ 00:47:13 #234
7957 Chevalric
pi_25945021
Pff, vanavond niet aan questen toe gekomen... Werd overal geganked door Horde... Heb nog wel wraak kunnen nemen toen ik eindelijk wat mensen bereid vond om samen te gaan slachten. Maar moet zeggen dat het het spel niet leuker maakt als je probeert om ergens een quest te gaan doen en je wordt continu geganked door lvl ?? horde.

Ik heb trouwens weer een No Life guildie op m'n AoS (attack on sight) lijst staan... Sprillian: stond the campen bij de graveyard in Darkshire, samen met een lvl 38 UD rogue (Aerias). De rogue heb ik wel een paar keer gekilld, en zelfs Sprillian heb ik (met hulp van een Night Watch) een of twee keer gekilld.
pi_25945176
lowbie mode ^_^ level 22 ^_^ /lowbie mode.
  zondag 3 april 2005 @ 01:10:41 #236
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25945476
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:47 schreef Chevalric het volgende:
Pff, vanavond niet aan questen toe gekomen... Werd overal geganked door Horde... Heb nog wel wraak kunnen nemen toen ik eindelijk wat mensen bereid vond om samen te gaan slachten. Maar moet zeggen dat het het spel niet leuker maakt als je probeert om ergens een quest te gaan doen en je wordt continu geganked door lvl ?? horde.

Ik heb trouwens weer een No Life guildie op m'n AoS (attack on sight) lijst staan... Sprillian: stond the campen bij de graveyard in Darkshire, samen met een lvl 38 UD rogue (Aerias). De rogue heb ik wel een paar keer gekilld, en zelfs Sprillian heb ik (met hulp van een Night Watch) een of twee keer gekilld.
Welk level heb je dan dat je zo immens geganked wordt? Met alle respect, ik ben nu level 41 en aangevallen wordt ik maar heel weinig. Meestal is het even een /greet of /wave richting de horde speler, die meestal vrolijk terug zwaait en dan weten we alletwee dat we elkaar niet hoeven te naaien.

Misschien ligt het aan de server waarop je speelt, maar ik heb er iig geen last meer van
pi_25946687
lach me helemaal kapot hier om die raid op UC, sinds wanneer is campen in de ruins BOVEN de UC (waar dus GEEN gaurds lopen) een cty raiden

en nog werden jullie geslacht door horde zie zich bij de lift had verzameld

er zijn er mss maar een paa rde ligt door gegaan en daar werden ze al hard gesloopt...

wat ik die raid dus gewoon noem is een mislukking, het zelfde als horde voor de poort van ironforge gaan staan campen en dan roepen dat we IF hebben geraid

heb vandaag trouwe sme epic mount opgehaald heb eindleijk een beetje toffe runspeed
hardcoholic
pi_25947569
die zul je nodig hebben als ik je achter na ga
pi_25947653
welk lvl ben je dan? of char/naam enz?

ah zie het al staan in openings post

gundam , heb je wel es vaker zien rondlopen geloofik
hardcoholic
  zondag 3 april 2005 @ 08:44:06 #240
7957 Chevalric
pi_25948253
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:10 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Welk level heb je dan dat je zo immens geganked wordt? Met alle respect, ik ben nu level 41 en aangevallen wordt ik maar heel weinig. Meestal is het even een /greet of /wave richting de horde speler, die meestal vrolijk terug zwaait en dan weten we alletwee dat we elkaar niet hoeven te naaien.

Misschien ligt het aan de server waarop je speelt, maar ik heb er iig geen last meer van
Ach, als je het relatief gaat bekijken, valt het ook wel mee... De meeste horde laat me wel met rust. Het was alleen gisteren weer extreem. Waar ik ook kwam, overal was de Horde bezig met ganken. Ik ben op een gegeven moment 6 of 7x gekilld door hetzelfde groepje van 3, een lvl 40 warrior, een lvl 30 shaman en een lvl 37 mage. Dat zit allemaal rond mijn level (39), dus dat vind ik niet erg. Ik heb dan op zich een kans om iets terug te doen.
Maar als je door een lvl ?? telkens gekilld wordt zodra je resurrect en je staat er ook nog eens helemaal alleen voor, dan is de lol er snel vanaf.

Het valt me ook op dat de meeste high level alliance of in IF staan te pimpen met hun level, of snel voorbij racen op hun mount. Van wat ik heb gehoord is de horde wat dat betreft veel meer bereid om even te helpen. Kan natuurlijk zijn dat ik me vergis

En tenslotte heeft Bloodscalp een alliance:horde verhouding van 1:1.4 ongeveer. We zijn dus ook gewoon in de minderheid. Ik hoop echter dat we steeds meer Alliance raids gaan krijgen, en dan liefst goed georganiseerd. Probleem is alleen dat als je met 40 man gaat raiden, het moeilijk is om de controle te houden als raid leader.

Oh well, that's life in Azeroth Na een nachtje slapen is de frustratie ook weer een stuk minder
  zondag 3 april 2005 @ 10:35:02 #241
17061 mvt
blame Canada
pi_25949084
Hey Chevalric, weet je wel nummer er nu in de .tocmoet staan?
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 3 april 2005 @ 11:46:40 #242
51794 Rahl
pi_25949378
last.fm
  zondag 3 april 2005 @ 11:54:40 #243
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25949518
quote:
Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
lach me helemaal kapot hier om die raid op UC, sinds wanneer is campen in de ruins BOVEN de UC (waar dus GEEN gaurds lopen) een cty raiden

er zijn er mss maar een paa rde ligt door gegaan en daar werden ze al hard gesloopt...

wat ik die raid dus gewoon noem is een mislukking, het zelfde als horde voor de poort van ironforge gaan staan campen en dan roepen dat we IF hebben geraid

heb vandaag trouwe sme epic mount opgehaald heb eindleijk een beetje toffe runspeed
Ik spreek jou nog wel als je de raid indeling had gezien. Er waren zeg maar 15 mensen lvl 55+ en de rest zat rond de 40. En dan weer die kleuters die denken dat ze Rambo zijn en overal heen rennen. Als je er bij was weet je dat het qua Horde verdediging meer dan prima zat qua levels en hoeveelheid.

Ach ja, UC is toch nog nooit veroverd.
  zondag 3 april 2005 @ 12:11:22 #244
51794 Rahl
pi_25949777
quote:

Screeeeeeeeeeeenie!
last.fm
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 april 2005 @ 12:34:09 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25950193
ik ben net lvl 35 geworden

eindelijk ook steelsnap afgeslagt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_25951052
quote:
!
pi_25953534
Ik weet dat ik als lvl 38 een beetje te hoog level ervoor ben, maar ik verdien nu ongeveer 10 gold per dag door 2 of 3 Shadowfang keep runs tot Odo the blindwatcher (die kan ik net niet aan met zijn minions) ik krijg er lekker veel items door die ik allemaal via de auction doorverkoop heb nu 70 gold, dus niet lang meer en ik heb 90 voor een mount
  zondag 3 april 2005 @ 15:44:54 #248
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25954200
Xear had gewoon geluk dat die een leuke epic vond, en die verkocht werd voor 500G in BO
Kom zelf trouwens nog22G tekort voor mn normale mount

Ben trouwens Absinth van Ravenblood
lvl43 mage
  zondag 3 april 2005 @ 16:25:47 #249
51794 Rahl
pi_25955235
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef Darklight het volgende:
Xear had gewoon geluk dat die een leuke epic vond, en die verkocht werd voor 500G in BO

lvl43 mage
Xear?
last.fm
pi_25957041
Eindelijk is die account van frozen af.

@ Chevalric: Je fokkers in WoW lijst klopt niet helemaal, in ieder geval 1 valse entry: Fuck, Fuck me (naam kan geen spatie hebbe), Night Elf Paladin (kan helemaal niet), Runetotem
pi_25958010
quote:

Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.
Liepen dus veel low lvls mee.
Daarna was er namelijk een Knighting Ceremony in Stormwind Keep
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen. Nu hebben we moeten lopen en er was tijd zat om door te geven dat er een 'raid' party op weg was naar UC. Desalniettemin was 't wel leuk

Thumbs up for Thiona!!!

Ik moet trouwens nog 700g voor mijn Epic Mount. Iemand die me wat kan lenen?
pi_25958047
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef Darklight het volgende:

lvl43 mage
Wat voor Epic was dat dan??????
  zondag 3 april 2005 @ 18:20:03 #253
7957 Chevalric
pi_25958273
Ik heb zonet m'n paladin mount binnengehaald, maar na de initiele voldoening krijg ik ineens een gevoel van "leegte". Ik moet nu 20 levels tot level 60, maar heb niet het gevoel dat er nog veel te ontdekken valt. Heb ook bijna alleen maar quests in STV, en dat gebied komt me m'n neus uit... Ik denk dat ik maar een paar dagen pauze ga nemen, of verder ga met m'n NE druid, die nu op level 15 zit.
  zondag 3 april 2005 @ 18:20:46 #254
7957 Chevalric
pi_25958299
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef Jefkie het volgende:
Eindelijk is die account van frozen af.

@ Chevalric: Je fokkers in WoW lijst klopt niet helemaal, in ieder geval 1 valse entry: Fuck, Fuck me (naam kan geen spatie hebbe), Night Elf Paladin (kan helemaal niet), Runetotem
Thanks voor het spotten, ik heb 'm verwijderd.
  zondag 3 april 2005 @ 18:40:10 #255
51794 Rahl
pi_25958817
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:

[..]

Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen. Nu hebben we moeten lopen en er was tijd zat om door te geven dat er een 'raid' party op weg was naar UC. Desalniettemin was 't wel leuk

Thumbs up for Thiona!!!

Een quest?
last.fm
  zondag 3 april 2005 @ 22:32:30 #256
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25964964
quote:

[..]

Thumbs up for Thiona!!!

Met hoeveel mensen was je bij UC ?

Volgens mij is Sylvanas nml. door nog geen enkele guild in de EU gekilled.

Ik ben vandaag lvl 37 geworden, en heb de Illusionary Rod uit Scarlet Monestary binnen.
pi_25965538
Ik wordt echt moe van die constante raids op Southshore.

Elke avond wete ik van te voren al dat ik ga laggen net voordat ik aankom, en als ik weer goed beeld heb ik dood lig. wanneer gaat de horde nou eens iets anders raiden
pi_25966576
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:40 schreef Rahl het volgende:

[..]

Een quest?
Mja, of een guild assignment. Hoe je 't wilt noemen.
iig geen echt raid.
Hmm, noem 't een training raid.
pi_25968103
quote:
Op zondag 3 april 2005 18:12 schreef Migwi het volgende:

[..]

Wat voor Epic was dat dan??????
brain hacker

deze dus
http://www.thottbot.com/?i=14001
dropte van een random mob in eastern plague lands, op auction house gezet en 500 gold binnen gehaald

hier screenshotje van me epic mount

en hier een paar adnere screenshotjes uit me verzameling

lvl 60

azuregos dood

im the king of the dwarves

baron rivendare in stratholme , deze boss heeft dus 0,1% kans om de maunt waar die opzit te droppen. alsj e die hebt ben je dus echt uber styled

overzicht van raid verzameling voordat we naar sotrmwind gingen , waren dus aan het proberen om goede line up te amken

wat fun met een noob dei zich afvroeg of ie al ze items verloor als ie afging met PvP
hardcoholic
  maandag 4 april 2005 @ 02:54:39 #260
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25969484
quote:
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen.

Weet je wat Sylvanas en Varimathras met de laatste lvl60-only raid die ik gezien heb gedaan hebben?

maandag 4 april 2005 @ 03:11:11 #261
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25969575
beetje triest...een ventje die gankwithlove heet ...
als iets lam is, is het wel ganken
als je echt tof bent pak je mensen die gewoon op een pad lopen, niet waneer ze al in combat zijn

mensen die coocking een beetje bijhouden, Dragonbreath chilli is echt vet
http://www.thottbot.com/?i=6238

in aktie :
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 4 april 2005 @ 07:51:27 #262
7957 Chevalric
pi_25970112
Die heb ik gisteren in actie gezien in Scarlet Monestary. Is inderdaad een van de mooiere effecten in het spel, en eindelijk een nuttige toepassing van cooking
pi_25970263
quote:
Op maandag 4 april 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:

[..]

Weet je wat Sylvanas en Varimathras met de laatste lvl60-only raid die ik gezien heb gedaan hebben?

Die zijn nog niet gekilled in EU nee.
Meen van wel in USA, dus waarom niet hier.
Ik beloof je, we'll be the first
Tyrande is ook al gekilled op een andere server, al waren er blijkbaar maar 5 Alliance ofzo die kwamen verdedigen
Hoop alleen dat de servers gvd eindelijk eeens verbeterd gaan worden.

En die Axe had ik gewoon zelf gebruikt, soort van surprise voor als ik in melee combat zit.
Dat ding doet pijn
  maandag 4 april 2005 @ 09:11:05 #264
7957 Chevalric
pi_25970639
Ik heb vanochtend even rondje gemaakt in Kalimdor: vertrokken vanuit Dustwallow Marsh en via The Barrens naar Mulgore gegaan. Even op bezoek geweest in Thunderbluff, "a city to die in, uh, for" en toen via Ratchet weer naar Dustwallow marsh.

Ik was eigenlijk op zoek naar een doorgang van Mulgore naar Desolace of Feralas, maar niks kunnen vinden. Verder was het wel gezellig

[ Bericht 31% gewijzigd door Chevalric op 04-04-2005 09:19:46 (fotootjes toegevoegd) ]
  maandag 4 april 2005 @ 09:47:02 #265
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25971100
ik word moe van lvl 30 horde die Westfall raiden waar alleen maar lvl 13-17 rond lopen en als ik langs kom met mijn maten slaan ze op de vlucht. terwijl ik maar lvl 37 ben en rest ook zo'n beetje
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_25971787
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb vanochtend even rondje gemaakt in Kalimdor: vertrokken vanuit Dustwallow Marsh en via The Barrens naar Mulgore gegaan. Even op bezoek geweest in Thunderbluff, "a city to die in, uh, for" en toen via Ratchet weer naar Dustwallow marsh.

*pics*

Ik was eigenlijk op zoek naar een doorgang van Mulgore naar Desolace of Feralas, maar niks kunnen vinden. Verder was het wel gezellig
Nice!
Thunderbluff is de enige City waar ik nog niet in ben geweest. De andere allemaal wel.
Heck, haven't even been in entire Mulgore.
Moet ik maar eens doen

En nog gefeli met je Mount (even though it is a pussy Horse )
pi_25971794
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:47 schreef Enyalius het volgende:
ik word moe van lvl 30 horde die Westfall raiden waar alleen maar lvl 13-17 rond lopen en als ik langs kom met mijn maten slaan ze op de vlucht. terwijl ik maar lvl 37 ben en rest ook zo'n beetje
weet je ook hoe de horde babies in Ganksbrad foothills zich voelen

gisteren nog even met een lvl 51mage een lvl 24 guildgenoot geholpen in Stonetalon

hij was daar aan het questen en werd overvallen door 2 lvl 30+ alliance gasten, na 2x te zijn gekilled was mijn guildmaat ter plekke, niet veel later ariveerde ik ook.

Toen ze begrepen dat ze het niet van 2x lvl 51 konden winnen kon onze guildie eindelijk op ze gemak zijn quests afmaken
quote:
Op maandag 4 april 2005 09:11 schreef Chevalric het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]

die doorgang is er wel hoor gewoon naar de windrider in TB gaan, kan je direct naar feralas of desolace vliegen

windrider zit helemaal boven in de toren die midden in tb staat
  maandag 4 april 2005 @ 11:00:19 #268
8898 Darklight
pi_25972422
Je kan ook gewoon via 1k Needles naar Feralas gaan, pak je daar de windrider, en vlieg je terug naar xr(of een andere bestemming )
  maandag 4 april 2005 @ 11:04:56 #269
7957 Chevalric
pi_25972530
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nice!
Thunderbluff is de enige City waar ik nog niet in ben geweest. De andere allemaal wel.
Heck, haven't even been in entire Mulgore.
Moet ik maar eens doen

En nog gefeli met je Mount (even though it is a pussy Horse )
Tja, ik kan geen echt mount kopen, omdat ik voor loanshark aan het spelen ben bij Thiona
Heb haar 15g geleend voor een mooi wit rammetje... Zit nog te twijfelen of ik niet alsnog een gewone mount koop, voor erbij zeg maar... Kan ik met m'n Pally mount pimpen in IF en als ik echt een mount nodig heb, kan ik m'n gewone mount nemen (ivm mana cost voor pally mount).

Maar goed 70g voor een mount dat niks extra's biedt is misschien wat te veel van 't goede.
pi_25972912
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:04 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Tja, ik kan geen echt mount kopen, omdat ik voor loanshark aan het spelen ben bij Thiona
Heb haar 15g geleend voor een mooi wit rammetje... Zit nog te twijfelen of ik niet alsnog een gewone mount koop, voor erbij zeg maar... Kan ik met m'n Pally mount pimpen in IF en als ik echt een mount nodig heb, kan ik m'n gewone mount nemen (ivm mana cost voor pally mount).

Maar goed 70g voor een mount dat niks extra's biedt is misschien wat te veel van 't goede.
als ik dwarf pally was zou ik absoluut een ram nemen, gewoon echt gaaf om te zien
  maandag 4 april 2005 @ 11:36:59 #271
7957 Chevalric
pi_25973141
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:24 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

als ik dwarf pally was zou ik absoluut een ram nemen, gewoon echt gaaf om te zien
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ram

Ik wil trouwens komend weekend eens naar Razor Fen Downs en wel voor dit item: http://www.thottbot.com/?i=5703 (heb er ook nog een quest, dus dat komt goed uit)

wie wil er mee?
  maandag 4 april 2005 @ 11:47:50 #272
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25973375
als Dwarf Pally ga ik een zwarte ram kopen. vind dat quest beest niks en kost mana
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_25973891
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:36 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik wil trouwens komend weekend eens naar Razor Fen Downs en wel voor dit item: http://www.thottbot.com/?i=5703 (heb er ook nog een quest, dus dat komt goed uit)

wie wil er mee?
zorg voor een AOE mage en succes guildie van me moest 8 runs doen voor ie hem had
  maandag 4 april 2005 @ 12:29:30 #274
8898 Darklight
pi_25974283
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:36 schreef Chevalric het volgende:

[..]

wie wil er mee?
Ik was vrijdag geloof ik met wat guildies van Ravenblood in RFD, die mob die dat dropt ziet er wel creepy uit
Er komen 3 golven met mobs, je moet op een of andere gong slaan(3x dus )
Laatste mob die komt dropt die armor
  maandag 4 april 2005 @ 13:10:03 #275
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25975176
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:22 schreef Migwi het volgende:
Die zijn nog niet gekilled in EU nee.
Meen van wel in USA, dus waarom niet hier.
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.

Ik geloof dat Varimathras zelf wel als eens is omgelegd, though.
  maandag 4 april 2005 @ 13:15:04 #276
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25975282
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Leshy het volgende:

[..]

In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.

Het zou ook vrij apart zijn als Sylvanas nu al afgemaakt zou zijn, ze is 1 van de 4 belangrijkste Horde characters...

All Hail Sylvanas
  maandag 4 april 2005 @ 13:49:35 #277
36740 Zoab
verduld!
pi_25975999
Waar blijven nu toch die verdraaide gamecards?

IK WIL SPELE!
ben beetje prikdik...
  maandag 4 april 2005 @ 15:14:59 #278
7957 Chevalric
pi_25977887
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=120840&p=1&tmp=1#post120840

Topic over met wie je het beste kunt spelen... Lees vooral reply nr 5 even
  maandag 4 april 2005 @ 15:16:33 #279
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25977925
ik heb er 2 liggen hierzo
1 gamecard teveel besteld dus 1 wil ik verkopen
wie er 1van me wilt overkopen mail me maar.
  maandag 4 april 2005 @ 17:23:20 #280
51794 Rahl
pi_25980654
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik heb er 2 liggen hierzo
1 gamecard teveel besteld dus 1 wil ik verkopen
wie er 1van me wilt overkopen mail me maar.
gemaild
last.fm
pi_25981318
Mediamarkt Utrecht had er gister nog een stuk of 5.
  maandag 4 april 2005 @ 19:41:01 #282
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25983890
quote:
Op maandag 4 april 2005 11:47 schreef Enyalius het volgende:
ga ik een zwarte ram kopen.
Succes.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_25987631
LOL, vandaag de eerste actie op de server Arathor. Eerst raidde de horde Southshore, een flink aantal doden later waren die paupers verslagen en sloegen we terug. Als vergelding maakten wij als de Alliance de grond gelijk met tarren mill.

Al met al een geslaagde dag hakken en zagen met orcs en ondood tuig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 april 2005 @ 22:21:14 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_25987666
leuke quest die burning blades op een andere manier uitroeien

[ Bericht 85% gewijzigd door borisz op 04-04-2005 22:29:45 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 4 april 2005 @ 22:33:09 #285
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25987963
quote:
Op maandag 4 april 2005 03:11 schreef Gamedemon het volgende:
mensen die coocking een beetje bijhouden, Dragonbreath chilli is echt vet
http://www.thottbot.com/?i=6238

in aktie :
[[url=http://img13.exs.cx/img13/6402/dragonbreathchilli4qy.jpg]afbeelding][/URL]
Doet me denken aan Futurama's Bender!
The Internets, I needs it..
  maandag 4 april 2005 @ 22:57:47 #286
7957 Chevalric
pi_25988652
Net even geprobeerd om mee te vechten tegen de horde in Southshore... Helaas trekt mijn ouwe laptoppie (IBM T30, 2GHz, 1GB RAM, ATi Radeon 7200 Mobility 16MB) het niet om zoveel informatie in een keer te verwerken, waardoor ik niet echt effectief kan zijn . Vond het op zich wel leuk om een keer mee te doen bij een raid verdediging.

Ander probleem was natuurlijk de totale desinteresse van Alliance spelers in dit soort events. De meesten gaan liever hun eigen gang. Ik heb nog steeds het gevoel dat de horde veel meer interesse heeft in raids dan alliance.
pi_25989883
Verschilt per server denk ik. Ik heb juist dat als de een begint, er gelijk een vergeldingsactie van de ander komt. Erg leuk dus.

En dat op een PvE server (Draenor in dit geval).
  maandag 4 april 2005 @ 23:44:52 #288
62182 Georges
That's the shit
pi_25989999
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:57 schreef Chevalric het volgende:
[...]
Ander probleem was natuurlijk de totale desinteresse van Alliance spelers in dit soort events. De meesten gaan liever hun eigen gang. Ik heb nog steeds het gevoel dat de horde veel meer interesse heeft in raids dan alliance.
Dat valt me ook vaak op. Ik speel op een normale server en Auberdine is al zo vaak afgeslacht (wordt tijd voor betere guards daar) terwijl ik bijna nooit wat hoor over dorpen van the Horde.
Ik denk dat mensen die Horde spelen sneller gaan raiden omdat het meer bij het karakter van de chars hoort.
Horde is nu eenmaal het kwade, en die moeten irritant doen.

Het kan ook gewoon zijn dat er veel meer Horde chars zijn. Volgens mij zijn ze op de meeste realms in de meerderheid.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25990312
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Leshy het volgende:

[..]

Des de groter is de uitdaging.
Maar goed, misschien over een jaar als de servers stabiel zijn ook met 200 players in een klein gebied.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:18:38 #290
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25990714
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:57 schreef Chevalric het volgende:
Net even geprobeerd om mee te vechten tegen de horde in Southshore... Helaas trekt mijn ouwe laptoppie (IBM T30, 2GHz, 1GB RAM, ATi Radeon 7200 Mobility 16MB) het niet om zoveel informatie in een keer te verwerken, waardoor ik niet echt effectief kan zijn . Vond het op zich wel leuk om een keer mee te doen bij een raid verdediging.

Jamaar...het boeit ook niet. Het is niet meer dan tijdsverspilling. Zolang er geen rewardsysteem is, wat is dan de motivatie om mee te doen aan een raid? Zo geweldig is het ook weer niet. Als dat PVP systeem nou eens van de grond kwam, dan maakt raiden eindelijk eens sense. Op deze manier verspeel je gewoon tijd die je ook in uplevelen had kunnen steken, waarvoor je wél word beloond.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:28:17 #291
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25990917
Eigenlijk proefwerkweek maar ik dacht ik neem eventjes een break, en wat kwam DIE mij goed uit zeg! :

Ik heb vanavond mijn eerste Lower BlackRock Spire (LBRS) run gedaan. Waren niet veel drops, komen bij ongeveer het 15e groepje mobs aan.

Wildheart gloves. Leather gloves, maar niemand need dus iedereen rollen voor AH (brengt 50g op). Ik roll 97 en win.

Twee groepjes later, lijkt het alsof ik vandaag te veel geluk heb. Codex: Prayer of Fortitude Rank2. Voor degenen die geen priest spelen, dit ding dropt dus gewoon nooit. Kijk maar op thottbot, gewoon bijna geen registraties van. Op de US servers gaan ze voor 500g.

Andere priest rollt 71. Ik denk damn...begin te bidden en druk op roll.
100.
Feest. . Even later, Devout Belt. De andere priest rollt weer iets van 68, ik roll.
100.
Feest. Weer. Werd helemaal gek .

Helaas kwam er na 5 mins een meningsverschil over de snelheid waarmee we de dungeon doorliepen en kwam er ruzie .
pi_25991141
ik ben alleen nog niet in upper blackrock spire geweest

stratholme vond ik de tofste instance tot nu toe, dire maul north en scholomance minst leuk (dire maul north is wel leuk maar heb er nu al stuk of 8 whipes meegemaakt

moet binnenkort nog naar LBRS, stratholme en UBRS, daar zijn items van het element set te vinden en die heb ik nodig
hardcoholic
pi_25991340
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:44 schreef Georges het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat er veel meer Horde chars zijn. Volgens mij zijn ze op de meeste realms in de meerderheid.
Horde is overal in de minderheid, totaal geloof ik 15% vd alle servers eu & usa waar Horde in de meerderheid is. Vaak is dit ook maar nipt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25992092
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:52 schreef existenz het volgende:

[..]

Horde is overal in de minderheid, totaal geloof ik 15% vd alle servers eu & usa waar Horde in de meerderheid is. Vaak is dit ook maar nipt.
Blijbaar is Horde:Alliance ratio van lvl 60 op Bloodscalp dus 4.8:1
Nipt?
  dinsdag 5 april 2005 @ 02:53:12 #295
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25992343
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef Migwi het volgende:
Blijbaar is Horde:Alliance ratio van lvl 60 op Bloodscalp dus 4.8:1
Nipt?
Hij heeft het over de gehele populatie, niet alleen over de level 60 spelers.

Hij kan het ook niet helpen dat alle goede spelers aan de Horde kant zitten
pi_25992617
in overal op amerikaanse & eu servers is de verhouding alliance vs horde 1.6 : 1
hardcoholic
  dinsdag 5 april 2005 @ 08:16:01 #297
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25992952
Alliance zit liever in instances equipment te vergaren terwijl Horde liever fun heeft in raids. To each his own, ik vind het allebei wel wat hebben.
pi_25992987
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 02:53 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hij heeft het over de gehele populatie, niet alleen over de level 60 spelers.

Hij kan het ook niet helpen dat alle goede spelers aan de Horde kant zitten
Ja, maar mij boeit 't niet wat er op andere servers gebeurd.
Immers, daar heb ik niks mee te maken.
Overall is het op bloodscalp 1.4:1 in voordeel van Horde.
En ik vind het super.
More to kill

En betere spelers?
Jajaja... 't is dat die smiley erachter staat...
  dinsdag 5 april 2005 @ 08:49:49 #299
7957 Chevalric
pi_25993208
Bloodscalp in Europa is een van de weinige servers waar de horde in de meerderheid is:
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Voor bloodscalp gelden de volgende verhoudingen:
level 60 A/H ratio: 1:3.2
Level 50-60 A/H ratio: 1:2.2
Level 40-60 A/H ratio: 1:1.7

Bij die verhoudingen is weer een groot deel undead (25% van alle lvl40-60 chars!, waarvan 1/3 Rogue is), waardoor het erg druk wordt in de Eastern Kingdoms aan de Horde kant. Dat verklaart ook de dagelijkse raids op Southshore, want dat is de dichtstbijzijnde/makkelijkst bereikbare Alliance town vanuit Undercity.

Op zich vind ik het niet erg dat Alliance in de minderheid is. Zoals Migwi zegt: more to kill.

De meest extreme server is trouwens Lightbringer in de VS met een A/H ratio van 5:1
In europa komen we niet verder dan 3.9:1 op Dalaran (beiden PvE trouwens).
pi_25993278
Allemaal een Alliance char op die server maken
Kunnen we Thrall etc etc killen.
Resistance is futile, you will be...hmm, yeah whatever...
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:27:23 #301
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_25993597
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')