Er zijn mensen die 100 euro lappen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:06 schreef nikk het volgende:
[..]
wat moet een gesealde CE tegenwoordig kosten eigenlijk? heb er nog 1-tje liggen namelijk![]()
Dat had ik dus ook...behalve dat ik al 3 weken geen prepaid meer had en tot gisteravond kon spelen (alleen eerste week niet)quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
damn ik wil net inloggen , staat er dat ik door me pre paid tijd heen ben....ik gebruik verdomme een CC....
khad ze al gebeld van de week ze zeiden dat het probleem met de postbank CC al opgelost was...niet dus
quote:In a similar vein as the European Warbucks program, the North American players will be able to use a special in-game service that is every gamer's wish come true. The World of Warcraft development team today announced the new Pandaren Xpress. With this unique feature, players will be able to order Chinese food in-game using the brand new /panda command. After making a selection from the large and varied menu, a helpful panda will run off and fetch the order. The food will be delivered to most US locations in less than 30 minutes (availability not guaranteed everywhere). Blizzard Europe is working hard to bring this great service to European players very soon.
lolquote:Staying at the top spot in the new PvP honor system will not be easy. If you ever had to quit a raid on an enemy capital early because your frail human body forced you to bed, then you know what we mean. But fear not – a solution is at hand in the form of our new PvP honor bonus program called Warbucks, an exclusivity for our European players!
When you vanquish another character in honorable PvP combat, the player dealing the finishing blow will be able to loot the corpse of his fallen enemy and pick up a special token called a „Warbuck“. All inns will have their own Buckmonger-NPC who will provide players with powerful coffee potions that will bestow extremely useful buffs when consumed in exchange for their hard-earned Warbucks.
But wait, that's not all! For each fifty Warbucks that you turn in you will receive a special reward. The Buckmonger will send you an in-game mail containing your exclusive Coffee Code. Using your Coffee Code, you will be able to claim a real medium-sized coffee of your choice at a participating café near you (We will be providing a list of participating cafés for each country on this site shortly). Not even sleep will be able to stop you now, thanks to Warbucks!
hier bij mij precies hetzelfde probleem, ook met postbank cc. Ik had vorige week ergens een medewerker aan de telefoon die mij verzekerde dat de betalingsproblemen verholpen zouden worden (hij had het toen over 1 a 2 dagen). Ik kon gewoon spelen ookal was mn account frozen, maar nu opeens niet meer. Mn CC wordt bij de invoer geweigerd en de account site is momenteel down..quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
damn ik wil net inloggen , staat er dat ik door me pre paid tijd heen ben....ik gebruik verdomme een CC....
khad ze al gebeld van de week ze zeiden dat het probleem met de postbank CC al opgelost was...niet dus
Niet echt bijzonder die /panda command.quote:
Wat is het gemiddelde level van de figuren die daar rondwaren?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef engessa het volgende:
Daarna weer lekker verder questen in badlands.
Badlands is 35-45 zo ongeveerquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde level van de figuren die daar rondwaren?
Dan was het heel mooi aan mij verteld, lol. Ach ja, zolang de horde nu maar stopt met zeuren dat alliance nooit grote steden aanvaltquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:41 schreef Chevalric het volgende:
Klopt, Migwi/Cyndane en Max_Dark/Silwyth waren erbij... Thiona (mijn vriendin) is nog gaan helpen als level 40, maar ze is meer dood als levend geweest
Uiteindelijk heeft de Horde met een tegenoffensief de Allies weer uit UC kunnen vegen. Ze zijn toen nog even in Tarren Mill gaan zieken, maar dat was ook snel voorbij... De Horde was ondertussen Southshore aan het leegruimen.
Ik ben er maar niet heen gegaan, want dan krijg ik een diashow te zien van mijn dood.
Undercity is alleen groot qua oppervlakte, niet qua spelers die er in zitten...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:12 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dan was het heel mooi aan mij verteld, lol. Ach ja, zolang de horde nu maar stopt met zeuren dat alliance nooit grote steden aanvalt
Undercity, Thunder Bluff en Ogrimmar zijn de grote 3 van de Horde, net als bij ons Darnassus, SW en IF. Al is Darnassus zo dood als een pier.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Undercity is alleen groot qua oppervlakte, niet qua spelers die er in zitten...
Hoofdsteden danquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Mijn Postbank CC werkt gewoon keurig netjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:36 schreef Fukkie het volgende:
hier bij mij precies hetzelfde probleem, ook met postbank cc.
Niet te vergeten dat het een niet bepaald subtiele achteringang heeft met wel één wachter erinquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:37 schreef existenz het volgende:
Welk level heb je dan dat je zo immens geganked wordt? Met alle respect, ik ben nu level 41 en aangevallen wordt ik maar heel weinig. Meestal is het even een /greet of /wave richting de horde speler, die meestal vrolijk terug zwaait en dan weten we alletwee dat we elkaar niet hoeven te naaien.quote:Op zondag 3 april 2005 00:47 schreef Chevalric het volgende:
Pff, vanavond niet aan questen toe gekomen... Werd overal geganked door Horde... Heb nog wel wraak kunnen nemen toen ik eindelijk wat mensen bereid vond om samen te gaan slachten. Maar moet zeggen dat het het spel niet leuker maakt als je probeert om ergens een quest te gaan doen en je wordt continu geganked door lvl ?? horde.
Ik heb trouwens weer een No Life guildie op m'n AoS (attack on sight) lijst staan... Sprillian: stond the campen bij de graveyard in Darkshire, samen met een lvl 38 UD rogue (Aerias). De rogue heb ik wel een paar keer gekilld, en zelfs Sprillian heb ik (met hulp van een Night Watch) een of twee keer gekilld.
Ach, als je het relatief gaat bekijken, valt het ook wel mee... De meeste horde laat me wel met rust. Het was alleen gisteren weer extreem. Waar ik ook kwam, overal was de Horde bezig met ganken. Ik ben op een gegeven moment 6 of 7x gekilld door hetzelfde groepje van 3, een lvl 40 warrior, een lvl 30 shaman en een lvl 37 mage. Dat zit allemaal rond mijn level (39), dus dat vind ik niet erg. Ik heb dan op zich een kans om iets terug te doen.quote:Op zondag 3 april 2005 01:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Welk level heb je dan dat je zo immens geganked wordt? Met alle respect, ik ben nu level 41 en aangevallen wordt ik maar heel weinig. Meestal is het even een /greet of /wave richting de horde speler, die meestal vrolijk terug zwaait en dan weten we alletwee dat we elkaar niet hoeven te naaien.
Misschien ligt het aan de server waarop je speelt, maar ik heb er iig geen last meer van
Ik spreek jou nog wel als je de raid indeling had gezien. Er waren zeg maar 15 mensen lvl 55+ en de rest zat rond de 40. En dan weer die kleuters die denken dat ze Rambo zijn en overal heen rennen. Als je er bij was weet je dat het qua Horde verdediging meer dan prima zat qua levels en hoeveelheid.quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
lach me helemaal kapot hier om die raid op UC, sinds wanneer is campen in de ruins BOVEN de UC (waar dus GEEN gaurds lopen) een cty raiden![]()
![]()
en nog werden jullie geslacht door horde zie zich bij de lift had verzameld
er zijn er mss maar een paa rde ligt door gegaan en daar werden ze al hard gesloopt...
wat ik die raid dus gewoon noem is een mislukking, het zelfde als horde voor de poort van ironforge gaan staan campen en dan roepen dat we IF hebben geraid
![]()
heb vandaag trouwe sme epic mount opgehaaldheb eindleijk een beetje toffe runspeed
![]()
Screeeeeeeeeeeenie!quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
heb vandaag trouwe sme epic mount opgehaaldheb eindleijk een beetje toffe runspeed
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
![]()
Xear?quote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef Darklight het volgende:
Xear had gewoon geluk dat die een leuke epic vond, en die verkocht werd voor 500G in BO
Kom zelf trouwens nog22G tekort voor mn normale mount
Ben trouwens Absinth van Ravenblood
lvl43 mage
Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.quote:Op zondag 3 april 2005 02:22 schreef Ferdii het volgende:
lach me helemaal kapot hier om die raid op UC, sinds wanneer is campen in de ruins BOVEN de UC (waar dus GEEN gaurds lopen) een cty raiden![]()
![]()
en nog werden jullie geslacht door horde zie zich bij de lift had verzameld
er zijn er mss maar een paa rde ligt door gegaan en daar werden ze al hard gesloopt...
wat ik die raid dus gewoon noem is een mislukking, het zelfde als horde voor de poort van ironforge gaan staan campen en dan roepen dat we IF hebben geraid
![]()
![]()
Wat voor Epic was dat dan??????quote:Op zondag 3 april 2005 15:44 schreef Darklight het volgende:
Xear had gewoon geluk dat die een leuke epic vond, en die verkocht werd voor 500G in BO
Kom zelf trouwens nog22G tekort voor mn normale mount
Ben trouwens Absinth van Ravenblood
lvl43 mage
Thanks voor het spotten, ik heb 'm verwijderd.quote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef Jefkie het volgende:
Eindelijk is die account van frozen af.
@ Chevalric: Je fokkers in WoW lijst klopt niet helemaal, in ieder geval 1 valse entry: Fuck, Fuck me (naam kan geen spatie hebbe), Night Elf Paladin (kan helemaal niet), Runetotem
Een quest?quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.
Liepen dus veel low lvls mee.
Daarna was er namelijk een Knighting Ceremony in Stormwind Keep
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen. Nu hebben we moeten lopen en er was tijd zat om door te geven dat er een 'raid' party op weg was naar UC. Desalniettemin was 't wel leuk
Thumbs up for Thiona!!!
Ik moet trouwens nog 700g voor mijn Epic Mount. Iemand die me wat kan lenen?
Met hoeveel mensen was je bij UC ?quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
Het was dan ook eigenlijk een Guild Quest en lege plaatsen werden opgevuld door non-guildies.
Liepen dus veel low lvls mee.
Daarna was er namelijk een Knighting Ceremony in Stormwind Keep
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen. Nu hebben we moeten lopen en er was tijd zat om door te geven dat er een 'raid' party op weg was naar UC. Desalniettemin was 't wel leuk
Thumbs up for Thiona!!!
Ik moet trouwens nog 700g voor mijn Epic Mount. Iemand die me wat kan lenen?
Mja, of een guild assignment. Hoe je 't wilt noemen.quote:
brain hackerquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Migwi het volgende:
Maar als we allemaal lvl 60's hadden gehad EN spelers die luisteren naar de raid leader dan waren we makkelijk Under City binnengekomen en misschien ook wel Sylvanas gekilled voordat Horde kwam om te verdedigen.
Die zijn nog niet gekilled in EU nee.quote:Op maandag 4 april 2005 02:54 schreef Leshy het volgende:
[..]
Weet je wat Sylvanas en Varimathras met de laatste lvl60-only raid die ik gezien heb gedaan hebben?![]()
Nice!quote:Op maandag 4 april 2005 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb vanochtend even rondje gemaakt in Kalimdor: vertrokken vanuit Dustwallow Marsh en via The Barrens naar Mulgore gegaan. Even op bezoek geweest in Thunderbluff, "a city to die in, uh, for" en toen via Ratchet weer naar Dustwallow marsh.
*pics*
Ik was eigenlijk op zoek naar een doorgang van Mulgore naar Desolace of Feralas, maar niks kunnen vinden. Verder was het wel gezellig
weet je ook hoe de horde babies in Ganksbrad foothills zich voelenquote:Op maandag 4 april 2005 09:47 schreef Enyalius het volgende:
ik word moe van lvl 30 horde die Westfall raiden waar alleen maar lvl 13-17 rond lopen en als ik langs kom met mijn maten slaan ze op de vlucht. terwijl ik maar lvl 37 ben en rest ook zo'n beetje
die doorgang is er wel hoorquote:Op maandag 4 april 2005 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb vanochtend even rondje gemaakt in Kalimdor: vertrokken vanuit Dustwallow Marsh en via The Barrens naar Mulgore gegaan. Even op bezoek geweest in Thunderbluff, "a city to die in, uh, for" en toen via Ratchet weer naar Dustwallow marsh.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was eigenlijk op zoek naar een doorgang van Mulgore naar Desolace of Feralas, maar niks kunnen vinden. Verder was het wel gezellig
Tja, ik kan geen echt mount kopen, omdat ik voor loanshark aan het spelen ben bij Thionaquote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nice!
Thunderbluff is de enige City waar ik nog niet in ben geweest. De andere allemaal wel.
Heck, haven't even been in entire Mulgore.
Moet ik maar eens doen
En nog gefeli met je Mount (even though it is a pussy Horse)
als ik dwarf pally was zou ik absoluut een ram nemen, gewoon echt gaaf om te zienquote:Op maandag 4 april 2005 11:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, ik kan geen echt mount kopen, omdat ik voor loanshark aan het spelen ben bij Thiona
Heb haar 15g geleend voor een mooi wit rammetje... Zit nog te twijfelen of ik niet alsnog een gewone mount koop, voor erbij zeg maar... Kan ik met m'n Pally mount pimpen in IF en als ik echt een mount nodig heb, kan ik m'n gewone mount nemen (ivm mana cost voor pally mount).
Maar goed 70g voor een mount dat niks extra's biedt is misschien wat te veel van 't goede.
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ramquote:Op maandag 4 april 2005 11:24 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
als ik dwarf pally was zou ik absoluut een ram nemen, gewoon echt gaaf om te zien
zorg voor een AOE mage en succesquote:Op maandag 4 april 2005 11:36 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ram
Ik wil trouwens komend weekend eens naar Razor Fen Downs en wel voor dit item: http://www.thottbot.com/?i=5703 (heb er ook nog een quest, dus dat komt goed uit)
wie wil er mee?
Ik was vrijdag geloof ik met wat guildies van Ravenblood in RFD, die mob die dat dropt ziet er wel creepy uitquote:Op maandag 4 april 2005 11:36 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, ik vergat natuurlijk de bling bling factor van de ram
Ik wil trouwens komend weekend eens naar Razor Fen Downs en wel voor dit item: http://www.thottbot.com/?i=5703 (heb er ook nog een quest, dus dat komt goed uit)
wie wil er mee?
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.quote:Op maandag 4 april 2005 08:22 schreef Migwi het volgende:
Die zijn nog niet gekilled in EU nee.
Meen van wel in USA, dus waarom niet hier.
Het zou ook vrij apart zijn als Sylvanas nu al afgemaakt zou zijn, ze is 1 van de 4 belangrijkste Horde characters...quote:Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.
Ik geloof dat Varimathras zelf wel als eens is omgelegd, though.
gemaildquote:Op maandag 4 april 2005 15:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik heb er 2 liggen hierzo
1 gamecard teveel besteld dus 1 wil ik verkopen
wie er 1van me wilt overkopen mail me maar.
Succes.quote:Op maandag 4 april 2005 11:47 schreef Enyalius het volgende:
ga ik een zwarte ram kopen.
Doet me denken aan Futurama's Bender!quote:Op maandag 4 april 2005 03:11 schreef Gamedemon het volgende:
mensen die coocking een beetje bijhouden, Dragonbreath chilli is echt vet
http://www.thottbot.com/?i=6238
in aktie :
[[url=http://img13.exs.cx/img13/6402/dragonbreathchilli4qy.jpg]afbeelding][/URL]
Dat valt me ook vaak op. Ik speel op een normale server en Auberdine is al zo vaak afgeslacht (wordt tijd voor betere guards daar) terwijl ik bijna nooit wat hoor over dorpen van the Horde.quote:Op maandag 4 april 2005 22:57 schreef Chevalric het volgende:
[...]
Ander probleem was natuurlijk de totale desinteresse van Alliance spelers in dit soort events. De meesten gaan liever hun eigen gang. Ik heb nog steeds het gevoel dat de horde veel meer interesse heeft in raids dan alliance.
Des de groter is de uitdaging.quote:Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
In de USA ook niet, althans ik heb er niets over gehoord. De enige keren dat ik erover gelezen heb, was wanneer Sylvie en Vari weer eens een raid omgelegd hadden.
Ik geloof dat Varimathras zelf wel als eens is omgelegd, though.
Jamaar...het boeit ook niet. Het is niet meer dan tijdsverspilling. Zolang er geen rewardsysteem is, wat is dan de motivatie om mee te doen aan een raid? Zo geweldig is het ook weer niet. Als dat PVP systeem nou eens van de grond kwam, dan maakt raiden eindelijk eens sense. Op deze manier verspeel je gewoon tijd die je ook in uplevelen had kunnen steken, waarvoor je wél word beloond.quote:Op maandag 4 april 2005 22:57 schreef Chevalric het volgende:
Net even geprobeerd om mee te vechten tegen de horde in Southshore... Helaas trekt mijn ouwe laptoppie (IBM T30, 2GHz, 1GB RAM, ATi Radeon 7200 Mobility 16MB) het niet om zoveel informatie in een keer te verwerken, waardoor ik niet echt effectief kan zijn. Vond het op zich wel leuk om een keer mee te doen bij een raid verdediging.
Ander probleem was natuurlijk de totale desinteresse van Alliance spelers in dit soort events. De meesten gaan liever hun eigen gang. Ik heb nog steeds het gevoel dat de horde veel meer interesse heeft in raids dan alliance.
Horde is overal in de minderheid, totaal geloof ik 15% vd alle servers eu & usa waar Horde in de meerderheid is. Vaak is dit ook maar nipt.quote:Op maandag 4 april 2005 23:44 schreef Georges het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat er veel meer Horde chars zijn. Volgens mij zijn ze op de meeste realms in de meerderheid.
Blijbaar is Horde:Alliance ratio van lvl 60 op Bloodscalp dus 4.8:1quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Horde is overal in de minderheid, totaal geloof ik 15% vd alle servers eu & usa waar Horde in de meerderheid is. Vaak is dit ook maar nipt.
Hij heeft het over de gehele populatie, niet alleen over de level 60 spelers.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:06 schreef Migwi het volgende:
Blijbaar is Horde:Alliance ratio van lvl 60 op Bloodscalp dus 4.8:1
Nipt?
Ja, maar mij boeit 't niet wat er op andere servers gebeurd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:53 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hij heeft het over de gehele populatie, niet alleen over de level 60 spelers.
Hij kan het ook niet helpen dat alle goede spelers aan de Horde kant zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |