Speel het zlef nu andere halve week maar iederekeer als ik op de crossroads ben word ik wel uitgedaagd voor een dual en doe het ook iederekeer om beter te worden ^^quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook het idee dat Horde veel meer bezig is met PvP enzo. Op Bloodscalp wil alliance ook altijd weten waar de Horde zit, maar da's meer om te zorgen dat ze 'm niet tegen het lijf lopen en geganked worden
Ik wil meestal het level weten, zodat ik kan bepalen of ik moet omlopen of moet aanvallen (alles tussen level +3 en -5 ten opzichte van mij is fair game, wat mij betreft).
en jij gelooft dat nog steeds? ik heb daar automatisch iig 3 uur bij opgeteld:Pquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:38 schreef Enchanter het volgende:
Om 11 uur zouden de servers weer 'up' moeten zijn![]()
SoE Deja-vu![]()
Ik heb er toen zelfs nog langer over gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Dankje was al bang dat ik weer fokking 60MB mocht gaan downloaden. Deed der toen anderhalf uur over
[..]
Speel het zlef nu andere halve week maar iederekeer als ik op de crossroads ben word ik wel uitgedaagd voor een dual en doe het ook iederekeer om beter te worden ^^
Ik zie net dat het nu 13:00 uur wordt , mooi kan ik nog even boodschappen doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:43 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
en jij gelooft dat nog steeds? ik heb daar automatisch iig 3 uur bij opgeteld:P
Kep iemand op CeBIT van Blizzard zelf gesproken en die zei zowel het spel als gamecards half april. Misschien is het een handiger idee om creditcard gaan gebruikenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:41 schreef Denni5 het volgende:
Eind maart zouden die timecards er toch al weer zijn?!![]()
Bij de meeste winkels staan de gamecards op begin april (4, 5 april). Ik blijf hopen, want ik heb geen CC, en niemand in de buurt hier heeft er een...quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kep iemand op CeBIT van Blizzard zelf gesproken en die zei zowel het spel als gamecards half april. Misschien is het een handiger idee om creditcard gaan gebruiken.
Die heb ik dus niet, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kep iemand op CeBIT van Blizzard zelf gesproken en die zei zowel het spel als gamecards half april. Misschien is het een handiger idee om creditcard gaan gebruiken.
GANKER!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook het idee dat Horde veel meer bezig is met PvP enzo. Op Bloodscalp wil alliance ook altijd weten waar de Horde zit, maar da's meer om te zorgen dat ze 'm niet tegen het lijf lopen en geganked worden
Ik wil meestal het level weten, zodat ik kan bepalen of ik moet omlopen of moet aanvallen (alles tussen level +3 en -5 ten opzichte van mij is fair game, wat mij betreft).
Dat gaat dus niet lukken uiteraard.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:59 schreef Ancient het volgende:
Ik hoorde trouwens dat mount bind on equip zijnbetekent dit dat ik een dwerg een ram kan laten kopen voor 90 g, dan traden met mijn NE hunter en dan een ram heb? zonder exalted te hoeven worden?
![]()
ach, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:02 schreef Migwi het volgende:
[..]
GANKER!!
Doe dan ook +5![]()
![]()
Ikzelf hou het bij -3/4 en nuja, sinds lvl 55 viel ik al lvl 60s aan.
Dus voor mij is de lvl range nu lvl 55-60 waar ik het fair game vind om players te killen.
Ik heb der zlef ook geen helaas maar kon gelukkig bij een kennis der opquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet, dus dat is geen optie.
Verder worden daar bij sommige mensen ook opeens een aantal keer het bedoelde bedrag enzo afgeschreven, dus ik hou het wel bij de cards, als ik die ooit vind trouwens...
Bijna denk der zijn der al een paar up en steeds meer komen up nuquote:
Met deze halen ze de bugs er uit die er met de vorige patch waren ingekomen , waarschijnlijk krijgen we dan weer met deze patch een paar nieuwe bugsquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:23 schreef Georges het volgende:
Weer een update?
Wat zit er in deze dan?
Ik snap trouwens ook niet waarom ze iedere keer zeggen dat het onderhoud tot 11 uur duurt als is gebleken dat ze dat toch niet redden.
hahahaquote:Met deze halen ze de bugs er uit die er met de vorige patch waren ingekomen , waarschijnlijk krijgen we dan weer met deze patch een paar nieuwe bugs![]()
Nee, de felsteed is het tofst.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, ik heb toch de coolste mount in de game. Nightsabre![]()
dat was vast een blizzard 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:49 schreef R_o_N het volgende:
Kunnen jullie er al weer in ? de wowsite geeft aan dat server online is, maar ik krijg niks
Leuke quest is dat, alleen hopen dat je niet afgemaakt wordt door horde/alliance tijdens het begeleiden van die Kodo's !quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:02 schreef borisz het volgende:
gepatched,
ik ben online zit nu in desolace. heb gister wat kodo's tam gekregen![]()
"Guardian Of Darkness" we zijn nu nog met te weinig om officieel te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef Da_Koen het volgende:
In welke guild zit je WyriHaximus ??
Weet niet het is nu wel erg rustig hiero :/quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog steeds servers ofline?
*kick* Kijk eens in de lijstquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:27 schreef Flying het volgende:
Zet mij anders ook in dat lijstje,
Fokname: Flying
Wowname: Flying
Race: Night Elf
Class: Hunter
Server: Bloodscalp
Al verscheidene mensen gezien van FOk! op Bloodscalp, alhoewel ik niet meer weet wie het waren. Een guild heb ik overigens al
quote:And not only that but the server day-time is set to night!!! And when I hower it it says somethign like "eternal darkness"!!!
was leuke quest jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke quest is dat, alleen hopen dat je niet afgemaakt wordt door horde/alliance tijdens het begeleiden van die Kodo's !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |