abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:42:20 #51
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25866275
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:22 schreef Georges het volgende:
Ik speel al een tijdje met mijn hunter, maar de pet krijgt er geen skills meer bij.
Claw en bite blijven op level 2 staan. Ik ben nu level 32, pet is een level lager.

Ik had ergens gelezen dat je nieuwe pets moet temmen van ongeveer je eigen level en dat je dan hogere bite en claw levels kan krijgen. Klopt dit?

Ander vraagje: wat is het beste melee wapen voor een hunter? Ik heb zelf een 2h weapon (ancient war sword).
Als je dual wield doet dan krijg je meer buffs, maar minder damage of niet?
Haha, ik wist 't eerst ook niet hoe ik nieuwe spells kon leren aan mijn Pet, maar je moet dus eerst naar een Pet trainer, en vervolgens staat er ergens in je spellbook Beast Training, en daar kan je je pet nieuwe skills leren. Kwam ik ook pas gister achter

Dual-wield met Hunter is niet echt geweldig omdat je erg veel mist
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25869069
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:19 schreef Leshy het volgende:

[..]

Blizzard heeft nog geen enkele aankondiging gedaan voor een expansie whatsoever.
Zo'n vermoeden had ik inderdaad al Thnx voor de bevestiging.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:26:50 #53
62182 Georges
That's the shit
pi_25869521
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:34 schreef R_o_N het volgende:
dat duelwield is handig tegen lagere lvls hogere mis je vaak, ga naar een pet trainer om sterkere skills te kopen ( dan pet traning in je skils bar klikken om ze ook daadwerkelijk toe te voegen )

enneeeuh... dat was het
Als ik naar een pet trainer ga, dan kan ik alleen maar growl leren. Bite en claw zijn niet beschikbaar.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25870930
lach me echt helemaal kapot atm

op de plek waar ik aan het grinden ben richting lvl60 kom ik errug vaak en lvl 60 night elf rogue genaamd billail tegen. vandaag dsu weer, stond dus een kistje met een mob ernaast, die rogue valt mob aan en ik pak snel het kistje word die rogue dus pissed ik lekker verder gaan met mobs slachten en bi jde eerste mob die ik aanval backstabt ze me dus. dus ik warstomp en kiten maar met frost shock.

rogue dood, ik verder grinden

even later weer die rogue in me rug, weer warrstomp en kiten maar
en zow ging het nog een uur door

in stuk of 12 attacks van haar terwijl met mob bezig ben ben ik 1 keer dood gegaan, toen had geen mana genoeg , na die ene keer dat ik dood ging probeerde ze me te corpse campen, helaas spawnde ik vlak bij haar zodat ik er meteen zag, weer frost shock erop en kiten maar

nog nooit zow domme rogue gezien , nu maar ff van die plek weg omdat het niet op schoot het grinden met zow rogue die je de heletijd moet slopen en rekening houden dat je niet teveel mana kwijt raakt om die rogue niet meer te kunnen slopen
hardcoholic
pi_25871313
Weet iemand trouwens wat focus precies doet? Ik kan er talent points in steken om mijn pet te upgraden, maar dan wil ik wel weten wat het precies doet .
pi_25871821
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Ferdii het volgende:
tipje: word snel lvl 54 oid en ga grinden op het lake in winterspring , veel exp, drops van 3,5 silver per mob, heel veel runecloth (heb er nu 400 in bank zitten ) en slappe mobs

wel lief van je cyndane dat je me daar net ff corpse campte , met ze 3e nog wel

vooral die billiail(zoiets) lvl 60 rogue is een lame aap, kom hem heel vaak tegen op dat meertje, altijd negeren we elkaar en alleen als jullie met ze 3e komen valt ie aan

hoe kansloos
Die lvl 60 Hunter werd geganked zei die, dus heeft me helemaal van de andere kant van Winterspring gehaald.
Kom ik daar, niks te zien. Gah!
Zie ik jou met, mwah, bijna geen health dus..
Sorry, maar kon 't niet laten
Aimed Shot, bam, dood
En dan ben je zo slim te rezzen. WHY?!
Toen heb ik alleen nog ff met ze gechat en ben aangereden, was niet m'n intentie om je te campen iig.
Dat is lame. Doe ik alleen bij diegene die dat dus bij mij doen als ik echt gefrustreerd raak

Ik heb trouwens net Volchan, een lvl 60 elite giant, samen met een guildie all the way from Burning Steppes naar Lakeshire gehaald door te kiten.
ROFLMAO!
Zo onwijs gaaf!!
Al die low lvls van WTF, OMFG etc etc.. Doet die gast een of andere AoE, zijn ze allemaal dood

Maar goed, nog 2,5 lvl en ik ben ook één van de lvl 60s
pi_25871894
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Haha, ik wist 't eerst ook niet hoe ik nieuwe spells kon leren aan mijn Pet, maar je moet dus eerst naar een Pet trainer, en vervolgens staat er ergens in je spellbook Beast Training, en daar kan je je pet nieuwe skills leren. Kwam ik ook pas gister achter

Dual-wield met Hunter is niet echt geweldig omdat je erg veel mist
Umm, bij de pet trainer kan je alleen Growl leren.
Andere skills zul je toch echt, zoals eerder gezegd is, moeten leren door andere beasts te tamen die die skills hebben. Daarmee vechten totdat je bericht krijgt dat je de skill(s) geleerd hebt en dan haal je je andere pet uit de stable en kun je idd via beasttraining die skil aan je pet leren.
pi_25872807
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Migwi het volgende:

[..]

Die lvl 60 Hunter werd geganked zei die, dus heeft me helemaal van de andere kant van Winterspring gehaald.
Kom ik daar, niks te zien. Gah!
Zie ik jou met, mwah, bijna geen health dus..
Sorry, maar kon 't niet laten
Aimed Shot, bam, dood
En dan ben je zo slim te rezzen. WHY?!
Toen heb ik alleen nog ff met ze gechat en ben aangereden, was niet m'n intentie om je te campen iig.
Dat is lame. Doe ik alleen bij diegene die dat dus bij mij doen als ik echt gefrustreerd raak

Ik heb trouwens net Volchan, een lvl 60 elite giant, samen met een guildie all the way from Burning Steppes naar Lakeshire gehaald door te kiten.
ROFLMAO!
Zo onwijs gaaf!!
Al die low lvls van WTF, OMFG etc etc.. Doet die gast een of andere AoE, zijn ze allemaal dood

ik klikte dus per ongelijk het reincarnate knopje
had eigenlijk wat meer afstand willen w8ten tot jullie uit zich waren mar drukte er perongelijk op
hardcoholic
pi_25872824
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Migwi het volgende:

[..]

ik ben als het goed is morgen lv l60

net lvl 59 geworden, morgen dagje grinden en dan ben ik 60 190k moet lukken in 1 dag

als je me morgen zoekt, ik ben op het lake in winterspring
hardcoholic
  donderdag 31 maart 2005 @ 07:58:13 #60
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25873575
lvl 44
Ik ben inmiddels overleden
pi_25873580
voor de 5de keer....Gamedemon, Gamedemon, night elf, Druid, Shattered hand
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:43:38 #62
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_25873855
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
voor de 5de keer....Gamedemon, Gamedemon, night elf, Druid, Shattered hand
Even een quotje uit de OP:
quote:
Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!
Lezen is ook een kunst... Toegegeven, het staat er pas vanaf dit topic bij in de OP, maar ik heb het in eerdere topics toch ook al een paar keer gezegd.
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:59:40 #63
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_25873993
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_25874251
Op een haartje na lvl 43. En de game is nog steeds leuk. Speel geen enkele andere game meer en het nieuws updaten bij Gamer.nl zit er niet meer in.

Btw, Undertow., je zit in m'n guild, lol.
pi_25874361
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 08:59 schreef Rahl het volgende:
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
Het is dan ook een multiplayer game he.

Ik heb gisteravond samen met een guildie aardig wat gequest in Desolace, moesten op een gegeven moment in Kokar Village een Centaur dood maken, bleken daar wat Alliance elfjes solo te questen.

De topictitel eer aan gedaan, en voor het eerst Alliance afgeslacht die geen kans hadden.
Wel humor, ook een lvl 42 NE Hunter die net met een mob bezig was gebackstabbed, ik en die guildie verder questen, hadden we m net voltooid, werden wij tijdens vechten met mobs door hem gebackstabbed.

Toch best leuk eigenlijk, wij hadden lol, hij zijn wraak...

En lvl 35 geworden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:52:43 #66
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_25874687
ff vraagje weet een van jullie hoe ik screenshots zoals deze ken maken? http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx?ImageIndex=169&Set=0 zonder de hele HUD en player namen enzo? Of moet ik gewoon alles uit zetten en dan maken?

I post morgen wel ff een screen van me lvl 15 Troll Rouge .
phluphy for president!
pi_25874775
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
ff vraagje weet een van jullie hoe ik screenshots zoals deze ken maken? http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx?ImageIndex=169&Set=0 zonder de hele HUD en player namen enzo? Of moet ik gewoon alles uit zetten en dan maken?

I post morgen wel ff een screen van me lvl 15 Troll Rouge .
Met Alt-Z haal je de interface weg.

En je moet maar even bij screenshot of the day kijken hoe je playernames weghaalt, dat staat daar ergens.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:02:51 #68
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25874876
Bijna lvl 40 (Human Paladin)
Leatherworking gaat good, kan straks bij lvl 42 kiezen voor Tribal, Elemental of Dragonscale Leatherworking.

Wie heeft hier ervaring mee, wat is het beste/levert het meeste op?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:11:36 #69
84926 WyriHaximus
pi_25875017
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Alt-Z haal je de interface weg.

En je moet maar even bij screenshot of the day kijken hoe je playernames weghaalt, dat staat daar ergens.
Ok thnxs dan heb ik wat te doen als ik thuis kom

Edit: When taking screenshots of large groups, for clarity, turn off player names. To do this, open up the console by pressing "~" and type unitnamerendermode 0.
phluphy for president!
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:30:26 #70
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25875381
wat uitbreidingen voor WoW betrefd. ze hebben nog niks van de uitbreiding zelf vermeld. ze hebben wel gezegd dat ze op de E3 de eerste info erover vrijlaten.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:37:02 #71
84926 WyriHaximus
pi_25875528
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
wat uitbreidingen voor WoW betrefd. ze hebben nog niks van de uitbreiding zelf vermeld. ze hebben wel gezegd dat ze op de E3 de eerste info erover vrijlaten.
vreemd WoW self is nog niet eens klaar en ze zijn al met uitbreidingen bezig
phluphy for president!
pi_25875570
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
Is ontkend door Blizzard hoor, er is nog geen expansion in de maak.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:42:32 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25875659
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

vreemd WoW self is nog niet eens klaar en ze zijn al met uitbreidingen bezig
Ik zou het zeker niet uitsluiten.
Een team bouwt lekker verder aan het huidige wow, terwijl een ander team alvast content aan het creeeren is voor een nieuw eiland, etc...
pi_25875890
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:02 schreef Killjoy het volgende:
Bijna lvl 40 (Human Paladin)
Leatherworking gaat good, kan straks bij lvl 42 kiezen voor Tribal, Elemental of Dragonscale Leatherworking.

Wie heeft hier ervaring mee, wat is het beste/levert het meeste op?
levert allemaal geen ene ruk op voor je

zelf ben je pally dus draag je plate, verder is de tijd die je nodig hebt om al die meuk te vinden, niet in verhouding met wat mensen voor je eindproduct willen betalen.

ben zelf dragonscale leatherworker en het enige item wat ik eigenlijk gebruik zijn de gloves die ik meteen als recept kreeg, de rest is utter crap of een hell om te verzamelen :/

ik zet wel door, maar voornamelijk voor de lol, verwacht er niet te veel van in ieder geval
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:52:43 #75
84926 WyriHaximus
pi_25875942
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik zou het zeker niet uitsluiten.
Een team bouwt lekker verder aan het huidige wow, terwijl een ander team alvast content aan het creeeren is voor een nieuw eiland, etc...
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

levert allemaal geen ene ruk op voor je

zelf ben je pally dus draag je plate, verder is de tijd die je nodig hebt om al die meuk te vinden, niet in verhouding met wat mensen voor je eindproduct willen betalen.

ben zelf dragonscale leatherworker en het enige item wat ik eigenlijk gebruik zijn de gloves die ik meteen als recept kreeg, de rest is utter crap of een hell om te verzamelen :/

ik zet wel door, maar voornamelijk voor de lol, verwacht er niet te veel van in ieder geval
ben zelf ook leatherworkerenig idee wat het verschil tusen deze 3 is? ben lvl 15 nu dus heb tijd zat nog
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')