Dat kan als je een warlock in je party hebt , die heeft Ritual of Summoning.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:03 schreef Miiso het volgende:
Zwevende corpses zie ik idd ook steeds vaker! Gisteren nog een rare bug meegemaakt met mijn neef!
Wij zijn bezig met een quest in the Stockade SW, hij gaat dood en komt in wetlands terecht en kon dat hele takkeeind terug lopen, omdat wij nie konden resurecten !! lol vervelend voor hem maar wel ff hard gelachen natuurlijk...
FF noobquestion, ik krijg vaak de vraag of ik iemand kan summonen naar een deel van WoW, bijvoorbeel naar Wetlands terwijl ik op dat moment zelf in IF zit? How to do so? ik snap niet echt wat ze ermee bedoelen![]()
Ik kan een ring of summoning maken en thats it, maar dat bedoelen ze niet.
Je had moeten vragen wat hun nick was en hun server, dan gingen we ze gankenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Lexie het volgende:
Overigens kom je er soms achter dat mensen WoW spelen waarvan je het eigenlijk niet wilde weten. Vooral niet als je op de faculteit voor wiskunde & informatica rondloopt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Lexie het volgende:
Overigens kom je er soms achter dat mensen WoW spelen waarvan je het eigenlijk niet wilde weten. Vooral niet als je op de faculteit voor wiskunde & informatica rondloopt.
Nou had er de vorige keer 1 meespelen , die was begrafenisondernemerquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Lexie het volgende:
Zo'n big voodoo mask is zeker big pimpin'. Ik neem dr ook een als ik lvl 39 benquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fliepke het volgende:
okay, ik pimp gewoon nog een keer verkapte tvp
[afbeelding]
Basilisk farmenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Zo'n big voodoo mask is zeker big pimpin'. Ik neem dr ook een als ik lvl 39 ben![]()
Iemand nog tips om in zo'n kort mogelijke tijd aan geld te komen voor een mount?
Droppen die zoveel knaken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
Basilisk farmen
Of instances die je kan solo'en, voor items.
Scarlet Monestary ftw!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef NITR0 het volgende:
[..]
Zo'n big voodoo mask is zeker big pimpin'. Ik neem dr ook een als ik lvl 39 ben![]()
Iemand nog tips om in zo'n kort mogelijke tijd aan geld te komen voor een mount?
Droppen vrij vaak dingen die 3 silver per stuk waard zijn. Als je daar 4 stacks van 20 ofzo van hebt schiet t best wel op.quote:
Damn ik ben echt stom, sorry maar ik snap het nog niet!! Ik weet dat ik een dood iemand terug kan halen met die ritual of summoning, toch? Maar hoe zorg ik er voor dat wij met 4 man zijn in IF en 1 is in Sw, hoe komt die gozer dan bij ons? dat snap ik echt niet hoe dat werktquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:06 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Dat kan als je een warlock in je party hebt , die heeft Ritual of Summoning.
Buiten de warlock zijn er nog 2 nodig om een andere persoon naar jouw locatie te halen.
Let wel op: Indien in een instance , dan zal ook het targeted partymember zich in deze instance moeten bevinden..
waar zitten de meeste bij elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Droppen vrij vaak dingen die 3 silver per stuk waard zijn. Als je daar 4 stacks van 20 ofzo van hebt schiet t best wel op.
Als je tenminste Horde bent.quote:
Ben alliance, maar bedankt voor je tip. Ik ga binnenkort maar ff een paar uurtjes achter elkaar farmenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als je tenminste Horde bent.
Dustwallow Marshes, net ten noordwesten van Brackenwall Village. Heel veel spiders, heel veel drops die aardig wat waard zijn, en je staat vlak naast een dorp vol met vendors
(Of je doet wat ik deed en leent de laatste 25 gold van een guild-genoot)
Met Ritual of Summoning kun je iemand uit je party teleporten naar je eigen positie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:30 schreef Miiso het volgende:
[..]
Damn ik ben echt stom, sorry maar ik snap het nog niet!! Ik weet dat ik een dood iemand terug kan halen met die ritual of summoning, toch? Maar hoe zorg ik er voor dat wij met 4 man zijn in IF en 1 is in Sw, hoe komt die gozer dan bij ons? dat snap ik echt niet hoe dat werkt
![]()
![]()
(had ik nu me warrior maar gehouden)
Nee hoor niet stom , duurt soms alleen ff voor je het door hebt (spreek uit ervaringquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:30 schreef Miiso het volgende:
[..]
Damn ik ben echt stom, sorry maar ik snap het nog niet!! Ik weet dat ik een dood iemand terug kan halen met die ritual of summoning, toch? Maar hoe zorg ik er voor dat wij met 4 man zijn in IF en 1 is in Sw, hoe komt die gozer dan bij ons? dat snap ik echt niet hoe dat werkt
![]()
![]()
(had ik nu me warrior maar gehouden)
Aahaha geweldig, het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Ritual of Summoning kun je iemand uit je party teleporten naar je eigen positie.
Die doe je door eerst op de naam te klikken van degene die je wilt teleporten, daarna doe je de spell, dan komt er een soort void die 2 partymembers met hun rechtermuisknop moeten klikken et voila : daar is de partymember die je wilde teleporten.
Er zijn zelfs hele Warlock taxi-service chat channels.
Dat gaat niet, je kunt alleen mensen van een andere locatie naar je eigen locatie teleporten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef Miiso het volgende:
[..]
Aahaha geweldig, het kwartje is gevallenMaar kan het ook anders, dat er 5 members zijn op dezelfde plek en ik wil er 1 naar een andere plek summonen? hoe werk dat dan?
Krijg je anders leuke teleporter-accidents? Binnenstebuiten gekeerde partymembers enzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:32 schreef Killjoy het volgende:
Is goed te doen hoor, let wel dat de anderen dan als ze ge-rightclicked hebben niet mogen bewegen totdat die gast door de portal heen is gekomen
Hehe, zou leuk zijn, maar nee, dan mislukt het gewoon en is de Warlock een Soul Shard kwijt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:50 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Krijg je anders leuke teleporter-accidents? Binnenstebuiten gekeerde partymembers enzo?
Wat een mooie graphics toch weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Fliepke het volgende:
okay, ik pimp gewoon nog een keer verkapte tvp
[afbeelding]
Damn wat een gold, hoe kom je dr aan ??? TELL TELL TELL, deel je tips met de communityquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Ferdii het volgende:
ik heb momenteel 415 gold
ben aan het sparen voor me epic mount
Herken dat laatste wel een beetjequote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Ferdii het volgende:
tipje: word snel lvl 54 oid en ga grinden op het lake in winterspring, veel exp, drops van 3,5 silver per mob, heel veel runecloth (heb er nu 400 in bank zitten
) en slappe mobs
wel lief van je cyndane dat je me daar net ff corpse campte, met ze 3e nog wel
vooral die billiail(zoiets) lvl 60 rogue is een lame aap, kom hem heel vaak tegen op dat meertje, altijd negeren we elkaar en alleen als jullie met ze 3e komen valt ie aan
hoe kansloos
Blizzard heeft nog geen enkele aankondiging gedaan voor een expansie whatsoever.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:00 schreef existenz het volgende:
Blizzard schijnt al een aankondiging te hebben gedaan voor een addon.
Haha, ik wist 't eerst ook niet hoe ik nieuwe spells kon leren aan mijn Pet, maar je moet dus eerst naar een Pet trainer, en vervolgens staat er ergens in je spellbook Beast Training, en daar kan je je pet nieuwe skills leren. Kwam ik ook pas gister achterquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:22 schreef Georges het volgende:
Ik speel al een tijdje met mijn hunter, maar de pet krijgt er geen skills meer bij.
Claw en bite blijven op level 2 staan. Ik ben nu level 32, pet is een level lager.
Ik had ergens gelezen dat je nieuwe pets moet temmen van ongeveer je eigen level en dat je dan hogere bite en claw levels kan krijgen. Klopt dit?
Ander vraagje: wat is het beste melee wapen voor een hunter? Ik heb zelf een 2h weapon (ancient war sword).
Als je dual wield doet dan krijg je meer buffs, maar minder damage of niet?
Zo'n vermoeden had ik inderdaad alquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:19 schreef Leshy het volgende:
[..]
Blizzard heeft nog geen enkele aankondiging gedaan voor een expansie whatsoever.
Als ik naar een pet trainer ga, dan kan ik alleen maar growl leren. Bite en claw zijn niet beschikbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:34 schreef R_o_N het volgende:
dat duelwield is handig tegen lagere lvls hogere mis je vaak, ga naar een pet trainer om sterkere skills te kopen ( dan pet traning in je skils bar klikken om ze ook daadwerkelijk toe te voegen )
enneeeuh... dat was het
Die lvl 60 Hunter werd geganked zei die, dus heeft me helemaal van de andere kant van Winterspring gehaald.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Ferdii het volgende:
tipje: word snel lvl 54 oid en ga grinden op het lake in winterspring, veel exp, drops van 3,5 silver per mob, heel veel runecloth (heb er nu 400 in bank zitten
) en slappe mobs
wel lief van je cyndane dat je me daar net ff corpse campte, met ze 3e nog wel
vooral die billiail(zoiets) lvl 60 rogue is een lame aap, kom hem heel vaak tegen op dat meertje, altijd negeren we elkaar en alleen als jullie met ze 3e komen valt ie aan
hoe kansloos
Umm, bij de pet trainer kan je alleen Growl leren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Haha, ik wist 't eerst ook niet hoe ik nieuwe spells kon leren aan mijn Pet, maar je moet dus eerst naar een Pet trainer, en vervolgens staat er ergens in je spellbook Beast Training, en daar kan je je pet nieuwe skills leren. Kwam ik ook pas gister achter![]()
Dual-wield met Hunter is niet echt geweldig omdat je erg veel mist
ik klikte dus per ongelijk het reincarnate knopjequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Die lvl 60 Hunter werd geganked zei die, dus heeft me helemaal van de andere kant van Winterspring gehaald.
Kom ik daar, niks te zien. Gah!
Zie ik jou met, mwah, bijna geen health dus..
Sorry, maar kon 't niet laten
Aimed Shot, bam, dood
En dan ben je zo slim te rezzen. WHY?!![]()
Toen heb ik alleen nog ff met ze gechat en ben aangereden, was niet m'n intentie om je te campen iig.
Dat is lame. Doe ik alleen bij diegene die dat dus bij mij doen als ik echt gefrustreerd raak
Ik heb trouwens net Volchan, een lvl 60 elite giant, samen met een guildie all the way from Burning Steppes naar Lakeshire gehaald door te kiten.
ROFLMAO!
Zo onwijs gaaf!!
Al die low lvls van WTF, OMFG etc etc.. Doet die gast een of andere AoE, zijn ze allemaal dood
Maar goed, nog 2,5 lvl en ik ben ook één van de lvl 60s
ik ben als het goed is morgen lv l60quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Maar goed, nog 2,5 lvl en ik ben ook één van de lvl 60s
Even een quotje uit de OP:quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
voor de 5de keer....Gamedemon, Gamedemon, night elf, Druid, Shattered hand
Lezen is ook een kunst... Toegegeven, het staat er pas vanaf dit topic bij in de OP, maar ik heb het in eerdere topics toch ook al een paar keer gezegd.quote:Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!
Het is dan ook een multiplayer game he.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:59 schreef Rahl het volgende:
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
Met Alt-Z haal je de interface weg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
ff vraagje weet een van jullie hoe ik screenshots zoals deze ken maken? http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/screenshot.aspx?ImageIndex=169&Set=0 zonder de hele HUD en player namen enzo? Of moet ik gewoon alles uit zetten en dan maken?
I post morgen wel ff een screen van me lvl 15 Troll Rouge.
Ok thnxs dan heb ik wat te doen als ik thuis komquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Alt-Z haal je de interface weg.
En je moet maar even bij screenshot of the day kijken hoe je playernames weghaalt, dat staat daar ergens.
vreemd WoW self is nog niet eens klaar en ze zijn al met uitbreidingen bezigquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
wat uitbreidingen voor WoW betrefd. ze hebben nog niks van de uitbreiding zelf vermeld. ze hebben wel gezegd dat ze op de E3 de eerste info erover vrijlaten.
Is ontkend door Blizzard hoor, er is nog geen expansion in de maak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
wat uitbreidingen voor WoW betrefd. ze hebben nog niks van de uitbreiding zelf vermeld. ze hebben wel gezegd dat ze op de E3 de eerste info erover vrijlaten.
Ik zou het zeker niet uitsluiten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
vreemd WoW self is nog niet eens klaar en ze zijn al met uitbreidingen bezig![]()
levert allemaal geen ene ruk op voor jequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:02 schreef Killjoy het volgende:
Bijna lvl 40 (Human Paladin)
Leatherworking gaat good, kan straks bij lvl 42 kiezen voor Tribal, Elemental of Dragonscale Leatherworking.
Wie heeft hier ervaring mee, wat is het beste/levert het meeste op?
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eilandquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou het zeker niet uitsluiten.
Een team bouwt lekker verder aan het huidige wow, terwijl een ander team alvast content aan het creeeren is voor een nieuw eiland, etc...
ben zelf ook leatherworkerenig idee wat het verschil tusen deze 3 is? ben lvl 15 nu dus heb tijd zat nogquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:50 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
levert allemaal geen ene ruk op voor je
zelf ben je pally dus draag je plate, verder is de tijd die je nodig hebt om al die meuk te vinden, niet in verhouding met wat mensen voor je eindproduct willen betalen.
ben zelf dragonscale leatherworker en het enige item wat ik eigenlijk gebruik zijn de gloves die ik meteen als recept kreeg, de rest is utter crap of een hell om te verzamelen :/
ik zet wel door, maar voornamelijk voor de lol, verwacht er niet te veel van in ieder geval
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
goblinsquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?
naga zie ik ze wel voor aan eigenlijk aangezien die op einde warcraft 3 daar ook nog aanwezig waren, en daarom denk ik ook meteen aan de blood elves....quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?
zou wel een heel verhaal kunnen typen, maar DIT is makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
[..]
ben zelf ook leatherworkerenig idee wat het verschil tusen deze 3 is? ben lvl 15 nu dus heb tijd zat nog
Ja link is een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
zou wel een heel verhaal kunnen typen, maar DIT is makkelijker
feit is gewoon de rares en epics velen malen beter zijn dan crafted meuk
meeste dingen die je kan maken zijn pure placeholders, op de uber items na, maar die zjin dus heel duur om te maken, veel tijd nodig om reagents te verzamelen
voor de horde spelers op bloodscalp:
Djengis - Tauren Shaman - Skinning & Leatherworking - Semi Nice - Bloodscalp
sommige zullen mij wel eens gezien hebben, ook alliance mensen trouwens, ben wel eens geganked door mensen van hier volgens mij
kan wel, was gisteravond na 22:00 nog even online, om me artisan fishing quest in te leveren, daana weer Astral Recall naar Ogrimmar nog ff wat AH gecheckt en toen met me Alt naar lvl 4 gebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja link is een stuk makkelijkerthnxs ^^ stond je gister in Ogrimar te praten met iemand vlak bij de Inn? zoja dan heb ik je gezien
Rassen hoeft van mij ook niet , ik zie liever een 2-tal nieuwe classes , aangezien het class-aanbod bij WoW wat magertjes vind.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik denk dat Deathknight een hero-class wordt in WoW.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef =HellFire= het volgende:
Deathknight, ala Evil Arthras zo wel wat zijn. En die ene dudes uit W3 TFT, spellbreakers voor de alliance.
Rassen, goblins mja.
Dat zit er dik in, een van die art-ontwerpers is groot panda fan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Deathknight een hero-class wordt in WoW.
Rassen ? Pandaren !
Zit je wel op Skullcrusher eingelijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
kan wel, was gisteravond na 22:00 nog even online, om me artisan fishing quest in te leveren, daana weer Astral Recall naar Ogrimmar nog ff wat AH gecheckt en toen met me Alt naar lvl 4 gebracht(Troll Mage Arcane/fire)
Al in de UnGoro Crater geweest? Daar zijn best veel quests die je alleen kan doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:59 schreef Rahl het volgende:
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
lolquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit je wel op Skullcrusher eingelijk
ben gister lekker aan het questen geweest heb een Astral Orb (of zoiets kon uhm toch niet gebruiken) verkocht voor 10Silverin de AH. ff vraagie tussen door: wat zouden jullie voor een Light Armor Kit betalen? Had gister iemand die gaf me 2 Silver voor 1 Light Armor Kit.
Ach, dat doe ik ook wel eens... Dan ben ik in IF om te blacksmithen en dan heb ik iets nodig voor een bepaald item. Dan kan ik wel weer gaan farmen, maar even wat geld er tegenaan smijten in het AH is dan vaak sneller...quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Muse- het volgende:
Heeft iemand van jullie nog leuke AH ervaringen? Ik heb gister 20 wool cloth verkocht voor 85 silver!!
Had het erop gezet voor 25 silver met een buy-out van 85S, een of andere gek had dus geen zin om te wachten op zijn winst
85 silver voor 20 wool is een koopje volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Muse- het volgende:
Mn Shield; http://www.thottbot.com/?i=10242
Mn Hammer: http://www.thottbot.com/?i=7407
Krijg behoorlijk wat opmerking dat ik een vette gear heb
Tis dan wel niet zo sterk, maar het ziet er wel erg vet uit
Heeft iemand van jullie nog leuke AH ervaringen? Ik heb gister 20 wool cloth verkocht voor 85 silver!!
Had het erop gezet voor 25 silver met een buy-out van 85S, een of andere gek had dus geen zin om te wachten op zijn winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |