Denk niet dat het er is... wat zou het voor extra's geven dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een blauw shirtweet alleen nog niet waar ik ze ken vinden
Niks extra's maar wel een vet uiterlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Denk niet dat het er is... wat zou het voor extra's geven dan?
Hhmm.... misschien wel een vet design
Gister een gevonden - en gelijk weer doorverkocht...quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks extra's maar wel een vet uiterlijk
Vraagie waar?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Gister een gevonden - en gelijk weer doorverkocht...
Level 20 inmiddelsquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb mijzelf ook ff bij de Fok! wow-ers list gezet
Ik zie dat er nog een fokker op Aszune speeld, "zooi"... welk lvl ben je? Lijkt me leuk een keertje een instance te doen ofzo
(ben zelf btw lvl28, was ook ff een NE Warrior op Al'Akir begonnen die nu op lvl23 zit, maar ga nu weer verder met mn shaman, veeeeeel leuker)
Iemand?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:42 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand trouwens wat focus precies doet? Ik kan er talent points in steken om mijn pet te upgraden, maar dan wil ik wel weten wat het precies doet.
Een pet heeft focus nodig om Bite en Claw te doen. Het is het bruine balkje onder de health bar van je pet.quote:
Leuk hequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef Michel het volgende:
[..]
Level 20 inmiddels. Als ik er aan denk zal ik je proberen vanavond wel even te whisperen. Vergeet overigens niet dat ik nog steeds een complete n00b ben wat dit spel betreft
.
Gisteren voor het eerst in een party de WC cave gedaan, wat was dat uber cool! Uiteindelijk natuurlijk meerdere malen dood gegaan, maar de ervaring en het plezier was er niet minder om, zeker gezien het feit dat mijn mede party-genoten rustig de tijd namen om al mijn domme vragen te beantwoorden. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen solo gespeeld, maar dit was een ervaring om absoluut snel weer eens over te doen.
Ah, zeer zekers de moeite waard dan, Bolke de Beer heeft al na 4 seconden zijn hele balkje leegquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:26 schreef Georges het volgende:
[..]
Een pet heeft focus nodig om Bite en Claw te doen. Het is het bruine balkje onder de health bar van je pet.
Vergelijkbaar met mana bij je hunter.
Des te meer focus, des meer attacks kan je pet doen.
Praat makkelijker. Meer boeit het me ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
Snap ook nie dat zoveel mensen graag in een Nederlands only guild willen. Vind het juist een verademing om al die verschillende nationaliteiten in een guild te hebben.
Ja, het sociale aspect is goed vertegenwoordig in WoW.
Precies. Zelf leid ik nu een globale guild. Groot deel is wel NL/BE omdat dit in het begin zo was, maar we zijn globaal gegaan. Bevalt mij iig een stuk beterquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
Snap ook nie dat zoveel mensen graag in een Nederlands only guild willen. Vind het juist een verademing om al die verschillende nationaliteiten in een guild te hebben.
Ja, het sociale aspect is goed vertegenwoordig in WoW.
Heb het zelfde probleem. Op welke server zit je? Ook op Skullcrusher.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan niet meer op een realm komen, nog meer mensen problemen?
Wat ben je naaktquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Zoals belooft, mijn lvl 16 Troll Rouge (Skullcrusher):
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |