Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
goblinsquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?
naga zie ik ze wel voor aan eigenlijk aangezien die op einde warcraft 3 daar ook nog aanwezig waren, en daarom denk ik ook meteen aan de blood elves....quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nieuwe rassen moeten ze echt niet doen. Wat wilden ze erbij doen? Naga? Furbolg?
zou wel een heel verhaal kunnen typen, maar DIT is makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou wel mans zijn 2 nieuw rassen 1 eiland
[..]
ben zelf ook leatherworkerenig idee wat het verschil tusen deze 3 is? ben lvl 15 nu dus heb tijd zat nog
Ja link is een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:59 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
zou wel een heel verhaal kunnen typen, maar DIT is makkelijker
feit is gewoon de rares en epics velen malen beter zijn dan crafted meuk
meeste dingen die je kan maken zijn pure placeholders, op de uber items na, maar die zjin dus heel duur om te maken, veel tijd nodig om reagents te verzamelen
voor de horde spelers op bloodscalp:
Djengis - Tauren Shaman - Skinning & Leatherworking - Semi Nice - Bloodscalp
sommige zullen mij wel eens gezien hebben, ook alliance mensen trouwens, ben wel eens geganked door mensen van hier volgens mij
kan wel, was gisteravond na 22:00 nog even online, om me artisan fishing quest in te leveren, daana weer Astral Recall naar Ogrimmar nog ff wat AH gecheckt en toen met me Alt naar lvl 4 gebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja link is een stuk makkelijkerthnxs ^^ stond je gister in Ogrimar te praten met iemand vlak bij de Inn? zoja dan heb ik je gezien
Rassen hoeft van mij ook niet , ik zie liever een 2-tal nieuwe classes , aangezien het class-aanbod bij WoW wat magertjes vind.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik denk dat Deathknight een hero-class wordt in WoW.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef =HellFire= het volgende:
Deathknight, ala Evil Arthras zo wel wat zijn. En die ene dudes uit W3 TFT, spellbreakers voor de alliance.
Rassen, goblins mja.
Dat zit er dik in, een van die art-ontwerpers is groot panda fan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Deathknight een hero-class wordt in WoW.
Rassen ? Pandaren !
Zit je wel op Skullcrusher eingelijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
kan wel, was gisteravond na 22:00 nog even online, om me artisan fishing quest in te leveren, daana weer Astral Recall naar Ogrimmar nog ff wat AH gecheckt en toen met me Alt naar lvl 4 gebracht(Troll Mage Arcane/fire)
Al in de UnGoro Crater geweest? Daar zijn best veel quests die je alleen kan doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:59 schreef Rahl het volgende:
Vandaag lvl 51 worden... Ik vind 50 best wel kut, ik kan bijna geen solo quests vinden
lolquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit je wel op Skullcrusher eingelijk
ben gister lekker aan het questen geweest heb een Astral Orb (of zoiets kon uhm toch niet gebruiken) verkocht voor 10Silverin de AH. ff vraagie tussen door: wat zouden jullie voor een Light Armor Kit betalen? Had gister iemand die gaf me 2 Silver voor 1 Light Armor Kit.
Ach, dat doe ik ook wel eens... Dan ben ik in IF om te blacksmithen en dan heb ik iets nodig voor een bepaald item. Dan kan ik wel weer gaan farmen, maar even wat geld er tegenaan smijten in het AH is dan vaak sneller...quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Muse- het volgende:
Heeft iemand van jullie nog leuke AH ervaringen? Ik heb gister 20 wool cloth verkocht voor 85 silver!!
Had het erop gezet voor 25 silver met een buy-out van 85S, een of andere gek had dus geen zin om te wachten op zijn winst
85 silver voor 20 wool is een koopje volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:43 schreef -Muse- het volgende:
Mn Shield; http://www.thottbot.com/?i=10242
Mn Hammer: http://www.thottbot.com/?i=7407
Krijg behoorlijk wat opmerking dat ik een vette gear heb
Tis dan wel niet zo sterk, maar het ziet er wel erg vet uit
Heeft iemand van jullie nog leuke AH ervaringen? Ik heb gister 20 wool cloth verkocht voor 85 silver!!
Had het erop gezet voor 25 silver met een buy-out van 85S, een of andere gek had dus geen zin om te wachten op zijn winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |