JMB waquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:57 schreef 9christensen het volgende:
hmm het word wa minder druk. BrauN kwam nog wel 's voor advies maar die is er nu ff een tijdje niet
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:19 schreef Billekoek het volgende:
Waar blijft het advies?
bier lust iedereenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Inburgerinsaspecten
Bier lust ik al
Hier een aantal punten:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Inburgerinsaspecten
Bier lust ik al
kijk een snelle leerlingquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Billekoek het volgende:
Eerste punt is toch niet typisch Twents? Dat doe ik al van jongs af aan.
Gierlucht? Waarom alleen buiten?
Niet zomaar bier...... Grolsch!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Inburgerinsaspecten
Bier lust ik al
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet zomaar bier...... Grolsch!!!!
Paardenzeik als Heineken en Amstel dient in Twente zoveel mogelijk vermeden te worden.
dat bint zequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef Billekoek het volgende:
Eerste punt is toch niet typisch Twents? Dat doe ik al van jongs af aan.
Gierlucht? Waarom alleen buiten?
Dat ligt veelste dicht bie gelderlandquote:
Sorry, verwarde deze even met het Enschede-topicquote:
DrMarten had ja zat hadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorry, verwarde deze even met het Enschede-topic
Je bent bezig met inburgeren, dat is altijd goed natuurlijk, maar dat Heineken-foutje moet er wel even uit.
Ut telt zeker meequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:35 schreef Blinker het volgende:
Hmmm, daar moet ik dan nog maar ff aan werken.
Mie moe hebt wel klompen telt da ook?
zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef Nuek het volgende:
ie majt in elluk geval nog em bliem
(lolz@mien moo het klompm)
Misschien welquote:
den meest rechtsen met den dubbel'n luchtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Volgende
wat is de mooiste tractor
[afbeelding]
tis wa een lomp plaatje
die hek hier volg'ns mie ook nog nie sehnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:39 schreef Guidoweb5 het volgende:
Guidoweb5 lurkt natuurlijk weer mee
en hoopt op een twents wief
Precies hoe lomper hoe beterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
den meest rechtsen met den dubbel'n lucht
In het kader van de inburgeringscursus mag 't Twents vergaderen niet vergettn wordnquote:Vergaderen in het Twents
Ik verklaar bij deze de vergadering voor geopend | Wakker wordn |
Bent u vandaag de notulist? | Schrief ie? |
Ik denk niet dat deze opmerking significant bijdraagt aan het gespreksonderwerp | Kwats! |
Ik zou u graag uitnodigen voor een gesprek onder vier ogen| Goaj' met noar buut'n |
Uw lijn van redeneren lijkt mij van iedere logica gespeend| Goa toch hèn |
Dan wordt nu de koffie geserveerd | Wat, gin bier? |
Ik hoop niet dat u problemen met mijn functioneren heeft | Haj' wat? |
Uw voorstel lijkt mij voor dit bedrijf geen resultaten op te leveren | Ie bint nie wies |
Kunt u uw medewerkers op deze nieuwe regel attenderen | Zeg die leu es an|
Hetgeen u mij zojuist meedeelde, was mij niet geheel duidelijk | Hè? |
Excuseer, ik moet even een telefoontje plegen | Êm beln |
Dan is het nu tijd geworden voor de rondvraag | Haj' nog wat? |
De vergadering is bij deze beeindigd | Wie goat noar huus |
Neet woar! Ik was kruusing tussen n tukker & n høker moar doar buj mooi kloar med dus dook maor un betjen van allus wat, snappie? Ik skoam mie nans veur moar eg plat proatn kank eik helemoale neet moar ik doot met plesier!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies hoe lomper hoe beter
Nuek is een twents wief
De mooiste trekker is altied de grootstequote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Volgende
wat is de mooiste tractor
[afbeelding]
tis wa een lomp plaatje
Naah die geiln dingn doot mien pien an de pootn dus ik hol ut bie die zweedsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:15 schreef wendy-tje het volgende:
He, Nuek, kunnie 'n betjen op klomp'n lop'n?
die is moffn ant kapot skietn in zien spelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef wendy-tje het volgende:
Tsssk, kun ie da niet die keerl van oe loatn doen?
bin ie 'n echten twentse deer'n ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef wendy-tje het volgende:
Tsssk, kun ie da niet die keerl van oe loatn doen?
import, bun hoakerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
bin ie 'n echten twentse deer'n ?![]()
afgeloopn zaterdag nog ewes!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef MadCow666 het volgende:
Wie geet d'r trouwn's manks nog noar Zaal Dijk in Lemel? Goa'k zoaterdag weer hen met mien kamereu, mooi deerntie's bekiek'n en insluut'n aw een dondersen voss'n draank op hebt.
Met draank meer gaank.
Welkom op Fok! trouwns, en op ONZ, en in oons twentsn topicquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef MadCow666 het volgende:
Wie geet d'r trouwn's manks nog noar Zaal Dijk in Lemel? Goa'k zoaterdag weer hen met mien kamereu, mooi deerntie's bekiek'n en insluut'n aw een dondersen voss'n draank op hebt.
Met draank meer gaank.
och zolangt nie scheurt zit wa good dach'k zoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:33 schreef wendy-tje het volgende:
Lemel? Hoe old bunt die deerntjes dan?
Veuls te jong den'k zo
hoe moek tuus komn dah? Lemel is nog wah te doeh vanuut Nijverdal, moar olnzoal...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef killswitch het volgende:
ie moet gwoon allemoal noa de kroeg in olldenzoal hen soep'n
joa doar goat we misschien nog wa hen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef killswitch het volgende:
ie moet gwoon allemoal noa de kroeg in olldenzoal hen soep'n
Zaterdag naar zack heen tankenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef 9christensen het volgende:
Zoaterdag naar Bills bar hen zoep'n
quote:
Geheime zenderquote:
quote:
Nee jij nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:25 schreef wendy-tje het volgende:
wrom heb ik minpunten?
Is het een kwis geworden?
9christensen jannes is heel erg belangrijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:28 schreef 9christensen het volgende:
jannes is niet zo'n hoge eis. dat vind nie alle boeren mooi. aj maar van geheime zender houdt
Tukkers en achterhoekers zijn allebei klasse!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:34 schreef greatgonzo het volgende:
Tukkers...
Achterhoekers![]()
Oele doen allemaol noe wa so stoer over Grolsch, maar iej mot niet vergeten dat het toch echt uut Grolle kumt oorspronkelijk, en niet uut Enske..
hengelquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:51 schreef greatgonzo het volgende:
waor kom ie dan vandaan oorspronkelijk?
Kiek dieka is ook wa mooiquote:
woar licht groenloo dan ook alweer?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef greatgonzo het volgende:
Leggenveurde is tegenswoordig gemeente Grolle
Zoaterdag goa ik naar zack henquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef greatgonzo het volgende:
Bill is toffer, kump meer volk bi-j ons uut de omgeving. Dieka is meer volk uut westen.
Maar zo bunt er wel meer toffe keten in de buurte:
- Dieka
- Bill
- Witkamp Loarne
- Bruins
En wat daggie van Duutsland, Index?
of bottrop!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoaterdag goa ik naar zack hen
maaarja der bint wa meer dingen te doen in nazi land. Ook wa dorf munsterland das ook helders tanken
Tuulk toch waquote:
bi-j city lido, dat we-j toch waquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
woar licht groenloo dan ook alweer?
Tis inderdaad een nieuwe reeks...quote:
Tuulk toch niequote:Op woensdag 30 maart 2005 17:04 schreef greatgonzo het volgende:
jovink is zoo tweeduzendene
Normaal, dat is 't!
Betuwe mag zeker daar kunnen ze ook wel bierdrinkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:08 schreef The_Langolier het volgende:
Als oost-betuwenaar voel ik me verbonden met de achterhoek.![]()
Jazekers, veluwe is niet tof.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:09 schreef Dos37 het volgende:
Betuwe mag zeker daar kunnen ze ook wel bierdrinken
veluwe moet opdonderen al die fiene pruttel
hehe daar zijn we vorige maand nog geweestquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:48 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of bottrop!onbeperkt eetn, drinkn en skiejn voorn vast bedrag!
zwarte rees of zwarte crossquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:24 schreef Nuek het volgende:
wet ur iemand of er korts nog ans un zwarte rees holln wort?
ist doar nog een betje uut te hoaln dah?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hehe daar zijn we vorige maand nog geweest
now dan mok maor met ow op du sluppe... em sien of da wa so cool is allemoalquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:33 schreef wendy-tje het volgende:
Jovink, das niks meer... de eerstn zwarte cross, da was pas wat!
Bij dit bericht moet je denken van shit dit slaat op mijquote:Jongeren op platteland drinken te veel
Gepubliceerd op donderdag 31 maart 2005
Op het platteland is het aantal keten, hokken, caravans en schuren waar jongeren drinken de afgelopen tien jaar flink toegenomen. Dat blijkt uit een onderzoek van STAP, de Stichting Alcoholpreventie.
Volgens de stichting zijn er nu zo'n 1500 drinkschuren en –keten en deze zijn vrijwel allen op het platteland te vinden. Een zoektocht op internet leert dat de meeste hiervan te vinden zijn in Friesland, Overijssel, de Achterhoek, de omgeving van Eindhoven en de omgeving van Spakenburg.
Tegen de regels
Op de keten is weinig toezicht. Er wordt zonder vergunning drank geschonken aan jongeren van gemiddeld dertien tot drieëntwintig jaar. Volgens de brandweer zijn veel van de keten ook brandgevaarlijk. En er wordt er te veel
gedronken: soms wel een halve krat bier per persoon. De meeste bezoekers vetrekken na afloop van een keetbezoek onder invloed per fiets, brommer of auto.
Duur
Jongeren zijn meer in keten en dergelijke gaan drinken omdat ze de prijzen in de horeca te hoog vinden. In een keet komen in het weekend gemiddeld zo'n twintig jongeren samen. STAP wil nu een onderzoek naar de omvang van het drankgebruik in keten.Ook wil de stichting dat er gecontroleerd gaat worden op de leeftijdsgrens.
Toezicht
In een aantal gemeenten is er discussie over de vraag of de drinkketen- en schuren verboden moeten worden. Veelal onder druk van de plaatselijke horeca die de keten, waar een flesje bier vaak niet meer dan 50 eurocent kost, als oneerlijke concurrentie beschouwt.
Zelf zien de jongeren, èn hun ouders, het probleem niet. Op een website over keten laat een ouder over de keet ‘De Moskeet’ in Berghuizen weten: “ze leren een beetje zelfstandigheid. De boel moet schoongehouden worden, ze leren met geld omgaan en niet zo gauw ruzie maken.” Van enige controle willen de ouders niets weten. "Als ze buiten de rommel maar opruimen".
Websites
Vrijwel elke keet, veelal ingericht met afgedankte banken, een oude stereotoren, en een koelkast, beschikt over een eigen website. Op de gastenboeken hiervan spreken ze af wanneer ze zich verzamelen bij de desbetreffende keet en ze bieden ook plaats voor (sterke) verhalen. Zo laat ene Jarno weten: “Heeey krattemensjes, vandaag met een mega-kater op school, vond het weer een xtje gezellig zoveel te zuipen. Iemand nog gekotst??? Morgen weer allemaal naar de keet dacht ik zo?”
Verder kennen de jongeren de argumenten van de tegenstanders van keten, schuren en caravans en laten op een aantal websites hun reacties horen. “We zijn een groep kameraden die veel van gezelligheid en ouwehoeren houden. Verder is de politie ons denk ook dankbaar want we houden de jongens en meiden van de straat. Ook dragen we een steentje bij aan de plaatselijke horeca. Want vaak wordt daarna nog een bezoek gebracht."
En: 'ik zie keten niet als een horeca onderneming. De meeste keten draaien zonder winstoogmerk. Dus zijn dan ook geen onderneming. Stel je voor dat ik een biertje drink bij de buren. Dan ben ik toch niet strafbaar. Zie een keet maar als een plaats waarin ieder lid om de beurt een beurt een kratje meeneemt."
joah, moar volgens mie kiekt doar alleen moar die oaldern noare...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:31 schreef Falco het volgende:
Eej, die dialectquiz op RTV Oost, leer ik daor iets van?
joa haha.. we hebt een uurtje skien doan en toen onbeperkt vrett'n en zoep'n. van die grote pull'n bierquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:23 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ist doar nog een betje uut te hoaln dah?
hier stun hier geen deel 2 in te tietelquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
joa haha.. we hebt een uurtje skien doan en toen onbeperkt vrett'n en zoep'n. van die grote pull'n bier![]()
teenige waj der va leert is daj nie noar ole leu luustern motquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:31 schreef Falco het volgende:
Eej, die dialectquiz op RTV Oost, leer ik daor iets van?
Joa precies das niks weertquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
teenige waj der va leert is daj nie noar ole leu luustern mot
Nee eigenlijk niet hequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef wendy-tje het volgende:
Willy klinkt helemoal neregens noar
joa dat hebt ze vot haaltquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hier stun hier geen deel 2 in te tietel
noe nich. morn denk ik waquote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef Nuek het volgende:
Haj now pien ant kupke?
neu mooi in het weiland stoan met ne barbeque en ne paar kistkes grolschquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
Hoe'st jungs, nog ant dautrappn west gistern?
sap tankenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef Dos37 het volgende:
9christensen wat dooj toch aal
wij ook nich gewoon in een tent op een brinkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
Hoe'st jungs, nog ant dautrappn west gistern?
halve dag in trein e-zetten van uut Grunningen..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
neu mooi in het weiland stoan met ne barbeque en ne paar kistkes grolsch
ie dan?
owjoa hoeve mus een groot feest wen. misschien goat we er morn nog op an.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
halve dag in trein e-zetten van uut Grunningen..
En s'avonds naar AZ ekkekken.. Had niet veul zin om naor de Hoeve te goan
ie heb 'm deurquote:
Iemand nog advies nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef 9christensen het volgende:
veent zoep ie nog wa
Jewah wij zit der klaar veurquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef 9christensen het volgende:
de veent kunt nie an
wtf bedoel ie hier dan weer med?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef 9christensen het volgende:
de veent kunt nie an
de mensen kunnen het niet aanquote:
Joa dat zeg ie tegen oen oudersquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:52 schreef Nuek het volgende:
ah so... leu dus
tuut is an 't bier tankenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
WAAT DOOJ TOCH AL TUUT?
Tuut zit bie UEFA Cup finalequote:
dan krijg je straks een zachte G met langgerekte klinkers in de woorden?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef Euforie het volgende:
Ik zal nooit maar dan ook nooit mn zachte g kwijt willen raken
NEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOIT !quote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan krijg je straks een zachte G met langgerekte klinkers in de woorden?
woei! spannend!
Niksquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
was dan ut grote verschil tuss'n plat twente en't stadse ènske?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Euforie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOIT !
(Ik heb wel sinds ik in Enschede woon, de Westerse -r- overgenomen)
daar weej wa vanquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
enske is net een dorp
ie kunt better int dorp wonenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
enske is net een dorp
Plat Twents in mooi om te horen, stadsplat is lelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
was dan ut grote verschil tuss'n plat twente en't stadse ènske?
Vriezenveenquote:
joa zeg hequote:
ie hebt 'm deurquote:Op maandag 11 juli 2005 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Plat Twents in mooi om te horen, stadsplat is lelijk.
Ik kan er echt van genieten als een stel echte tukkers met een stel Duitsers van vlak over de grens een gesprek voeren in het plat. Die verstaan elkaar perfect en ik moet donders goed luisteren om er nog wat van te berijpen ondanks dat ik al m'n hele leven in Twente woonquote:
Kloptquote:Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan er echt van genieten als een stel echte tukkers met een stel Duitsers van vlak over de grens een gesprek voeren in het plat. Die verstaan elkaar perfect en ik moet donders goed luisteren om er nog wat van te berijpen ondanks dat ik al m'n hele leven in Twente woon
proat ie es plat man!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Wel grappig dat ze in ziekenhuizen en verzorgings/verpleeghuizen e.d. steeds liever mensen aannemen die plat kunnen praten omdat dat prettiger is voor de patienten
joa onie wat een zevert.quote:
Now, seg dat wa!.. Heppet over plat proatn en self dut eh niks! Drietnbeul buj toch drMartenquote:
Twentequote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:33 schreef 9christensen het volgende:
Inburgeren in Twente krijg hier advies (deel 1)
Hier vedan!
ootmarsum is wel coolquote:
Onmeunigquote:Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
Mên, het stinkt hier onmeunig naar Tukkers!
joa zeg he wij stinkt naar gier hequote:Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
Mên, het stinkt hier onmeunig naar Tukkers!
lip hoaln Nuek is top tukkerquote:
Liever geen plat dan nepplat zoals zoveel anderen in dit topicquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Now, seg dat wa!.. Heppet over plat proatn en self dut eh niks! Drietnbeul buj toch drMarten![]()
![]()
noh dat mut doar gaan hek een kaans daquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
oeh, roek ik hier ne kans om es een keer met oe brommers te kiekn?
ik goa ok met. mooi wark!quote:
ie bint ja get nie good wiesquote:
oow noh dat mut een moal doargoanquote:
joa zeg hequote:
Dat doak zo even. met nuekquote:
lip hoaln en vret watquote:
das krasse taalquote:
wat woj, krassen?quote:
heldersopquote:
goed werkquote:
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan'k hier ook noh wa doen, onnie?
joa zeg he. doat mie ok watquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.
ik vat 'm nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Ga vort met die druut'n boel. Zo zeg je dat toch ook he?
Welke hengel? D'r bit de tweequote:
Keerl, ik het te druk met mien eig'n Grolsch, maar proostquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.
NOEM ZE !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke hengel? D'r bit de twee
Noh, ie heb er één bie ons, tuss'n Boarn en Enskedé... en ie heb er nog één ens verderopquote:
Zolang ie tuss'n tukkers zit en ie Grolsch in de klauw'n heb, ist leem'n goed!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kom woon in hengel tuss'n boarn en pluskut (enske).
Manks mooi won'n onie ?
joa doar is wa proat vaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang ie tuss'n tukkers zit en ie Grolsch in de klauw'n heb, ist leem'n goed!
Hej wa good doan da!quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:14 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik was loatst in de rockkelde in Zoal Diek in Lemel'n. Stond'n doar 'n poar van die dakdoev'n de barkrukke bezet te hol'n. Ik loat un poar bierschet'n enne die luu bunt meteen vort. "Manks mooi ma, kump 'r meteen un poar ploatsen vrie" zegge ik tegen mien koameroad'n
Ja, ik ben ook niet een rasechte Tukkerquote:
zooowquote:
ow... lekker dan... hengelose es zekersquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef Bendeleider het volgende:
Bendeleider woont in hengelo ,neukt in hengel en zoept zich heulmoal noar den tering
Neuh,quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
ow... lekker dan... hengelose es zekers
het was zeker een redelijk tempo of nietquote:
zoow kon hengel ut wa anquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef tuut84 het volgende:
ik heb in hengel ant zoepen west
in hengel bie illie en anoukquote:
jah en ??quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:03 schreef Bendeleider het volgende:
Hmmm illie en anouk.
Gene idee wie dat bint mien jong.quote:
kameroad van mie met zien meidquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gene idee wie dat bint mien jong.
Maar klinkt wah geil.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gene idee wie dat bint mien jong.
Maar klinkt wah geil.
maak ie oe naaquote:
woar waar maakt e zich toch naa um. Heineken is voor stadsenquote:
heineken is veur de planten int bosquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
woar waar maakt e zich toch naa um. Heineken is voor stadsen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heineken is veur de planten int bos
Ik weet wel dat jij nooit borstvoeding hebt gehad knaap.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef Stretto het volgende:
Zeg ik dat ik Heineken prefereer? Nein,nee,njet (of wat het ook mag zijn in het Twentse dialect)
wat deur ie da!?quote:
dat doam zo evenquote:
das toch ok peerdepis!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heineken is veur de planten int bos
joa dat ookquote:
maak ie oe naaquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
joa dat ook
maar hoe zit noe met dat brommerskiekn word nog wat
jazeker ik wil met nuek brommerskiekn en aans nichquote:
G'noeg Grolsch voern, dan kunnie haar vol blafnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jazeker ik wil met nuek brommerskiekn en aans nich
Gewoon op vjenne denk ik ie da. FC Twente komt bie oons op de voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:30 schreef Nuek het volgende:
Kwet nie. Woar gaoj dit weekend zoepn da?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
G'noeg Grolsch voern, dan kunnie haar vol blafn
ik goa naar bills bar in markelo. kom ie okquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:30 schreef Nuek het volgende:
Kwet nie. Woar gaoj dit weekend zoepn da?
daamp ie op joh zevertquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef tuut84 het volgende:
www.tukkerforum.nl
doar kuj wah plat leern kuiern
god watn varkenquote:
Da kump omdat die luu van TV Oost uut 't westen komt. 't Is joa gewoon import!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die snappen waarom De Regiotap op TV-OOST door Heineken wordt gesponsord?
donders mooiquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:48 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of bottrop!onbeperkt eetn, drinkn en skiejn voorn vast bedrag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |