quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
ras twent melt zich
geboren in losser en sinds half jaar enschede
willen wij uberhoubt wel van dat volk in twentequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef tuut84 het volgende:
wil er dan niemand inburgeren in ons mooie tukkerland
dat vragen we nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
willen wij uberhoubt wel van dat volk in twente![]()
ah een tukker. die hoeft nie meer ingeburgerd wordenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
ras twent melt zich
geboren in losser en sinds half jaar enschede
dat dacht ik toch niet neequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ah een tukker. die hoeft nie meer ingeburgerd worden
Tuulk toch waquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat dacht ik toch niet nee
aan de andere kant kom uut losser en kweet van niks
welkom op het thuis hinkquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:45 schreef charon het volgende:
Afgedwaalde Köttelpear hiero
dacht ik al denekampquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef charon het volgende:
Moij noch mer nen paar moal road'n
blijft het hier tenminste lekker rustigquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef tuut84 het volgende:
is er dan niemand die advies wil
Termet nog nich token joar miskienquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef tuut84 het volgende:
is er dan niemand die advies wil
scheer je wegquote:
oh jah. waar woon ie danquote:
wa woi studeer'n dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
misschien kom ik wel in enschede studeren
token joarquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
misschien kom ik wel in enschede studeren
ie kent QyRoZ toch waquote:
jah. ik ken hem wah. moar ik wet nie waar hij woont.quote:
Morn nog open dag in Enschede saxion ook nog efkes loerenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ensche
vlakbie euforie akt goed heb
moi em noar afdeling wolvekamp komen doar gef ik rondlieding'n veur kunst en techniekquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Morn nog open dag in Enschede saxion ook nog efkes loeren
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der henquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
moi em noar afdeling wolvekamp komen doar gef ik rondlieding'n veur kunst en techniek![]()
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der hen
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doanquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?
door gekom'n of?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doan
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een rondequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
door gekom'n of?
he moe doarnoa ook nog 'n halven dag op school kom'n he veur'n 2e toeloatings ronde
Precies aj QyRoZ toch ook nie kent dan hejt ook wa hadquote:
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwee da ie uut ensche komt moa veur de rest
owja en da ie euforie kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |