veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der hen
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doanquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?
door gekom'n of?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doan
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een rondequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
door gekom'n of?
he moe doarnoa ook nog 'n halven dag op school kom'n he veur'n 2e toeloatings ronde
Precies aj QyRoZ toch ook nie kent dan hejt ook wa hadquote:
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwee da ie uut ensche komt moa veur de rest
owja en da ie euforie kent
he moet zowiezo nog 1 ronde da klopt joaquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een ronde
agh braun kan ut mangs nich anquote:
och kan bie mie ook wa's wat achterhook's biezit'nquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.
(sorry voor de veluwse woorden af en toe)
Joa hef e wa had hij had zegt ik vind nu.nl een mooien site ik zeg ie bint nie wies fok is beterquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
he moet zowiezo nog 1 ronde da klopt joa
bint 2 rondes
1e moei 'n verslagke schriev'n en 2e ronde moei'n technisch en 'n design opdrachke moak'n en 'n gesprekie
woar da uut ruurlo of nog dieper doarzoquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
och kan bie mie ook wa's wat achterhook's biezit'n
komt miene moa weg
och as e der moa deurhenne komt hequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa hef e wa had hij had zegt ik vind nu.nl een mooien site ik zeg ie bint nie wies fok is beter
ach ie bint ja nie wiesquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Cheese het volgende:
He, he'j nog tips veur Achterhoekers? Kom er zelf wal neet vandan, maor mien mo komt wa uut Hengel, en mien pa uut Tubbeg, mien duch.En bovendien, Tukkers bunt toch al halve Achterhoekers, a'j 't mie vrug
uut etten da licht nog dieper ak't good hebquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
woar da uut ruurlo of nog dieper doarzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |