noe nich. morn denk ik waquote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef Nuek het volgende:
Haj now pien ant kupke?
neu mooi in het weiland stoan met ne barbeque en ne paar kistkes grolschquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
Hoe'st jungs, nog ant dautrappn west gistern?
sap tankenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:33 schreef Dos37 het volgende:
9christensen wat dooj toch aal
wij ook nich gewoon in een tent op een brinkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
Hoe'st jungs, nog ant dautrappn west gistern?
halve dag in trein e-zetten van uut Grunningen..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
neu mooi in het weiland stoan met ne barbeque en ne paar kistkes grolsch
ie dan?
owjoa hoeve mus een groot feest wen. misschien goat we er morn nog op an.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:54 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
halve dag in trein e-zetten van uut Grunningen..
En s'avonds naar AZ ekkekken.. Had niet veul zin om naor de Hoeve te goan
ie heb 'm deurquote:
Iemand nog advies nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:30 schreef 9christensen het volgende:
veent zoep ie nog wa
Jewah wij zit der klaar veurquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef 9christensen het volgende:
de veent kunt nie an
wtf bedoel ie hier dan weer med?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef 9christensen het volgende:
de veent kunt nie an
de mensen kunnen het niet aanquote:
Joa dat zeg ie tegen oen oudersquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:52 schreef Nuek het volgende:
ah so... leu dus
tuut is an 't bier tankenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
WAAT DOOJ TOCH AL TUUT?
Tuut zit bie UEFA Cup finalequote:
dan krijg je straks een zachte G met langgerekte klinkers in de woorden?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef Euforie het volgende:
Ik zal nooit maar dan ook nooit mn zachte g kwijt willen raken
NEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOIT !quote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan krijg je straks een zachte G met langgerekte klinkers in de woorden?
woei! spannend!
Niksquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
was dan ut grote verschil tuss'n plat twente en't stadse ènske?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Euforie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOIT !
(Ik heb wel sinds ik in Enschede woon, de Westerse -r- overgenomen)
daar weej wa vanquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
enske is net een dorp
ie kunt better int dorp wonenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
enske is net een dorp
Plat Twents in mooi om te horen, stadsplat is lelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
was dan ut grote verschil tuss'n plat twente en't stadse ènske?
Vriezenveenquote:
joa zeg hequote:
ie hebt 'm deurquote:Op maandag 11 juli 2005 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Plat Twents in mooi om te horen, stadsplat is lelijk.
Ik kan er echt van genieten als een stel echte tukkers met een stel Duitsers van vlak over de grens een gesprek voeren in het plat. Die verstaan elkaar perfect en ik moet donders goed luisteren om er nog wat van te berijpen ondanks dat ik al m'n hele leven in Twente woonquote:
Kloptquote:Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan er echt van genieten als een stel echte tukkers met een stel Duitsers van vlak over de grens een gesprek voeren in het plat. Die verstaan elkaar perfect en ik moet donders goed luisteren om er nog wat van te berijpen ondanks dat ik al m'n hele leven in Twente woon
proat ie es plat man!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Wel grappig dat ze in ziekenhuizen en verzorgings/verpleeghuizen e.d. steeds liever mensen aannemen die plat kunnen praten omdat dat prettiger is voor de patienten
joa onie wat een zevert.quote:
Now, seg dat wa!.. Heppet over plat proatn en self dut eh niks! Drietnbeul buj toch drMartenquote:
Twentequote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:33 schreef 9christensen het volgende:
Inburgeren in Twente krijg hier advies (deel 1)
Hier vedan!
ootmarsum is wel coolquote:
Onmeunigquote:Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
Mên, het stinkt hier onmeunig naar Tukkers!
joa zeg he wij stinkt naar gier hequote:Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
Mên, het stinkt hier onmeunig naar Tukkers!
lip hoaln Nuek is top tukkerquote:
Liever geen plat dan nepplat zoals zoveel anderen in dit topicquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Now, seg dat wa!.. Heppet over plat proatn en self dut eh niks! Drietnbeul buj toch drMarten![]()
![]()
noh dat mut doar gaan hek een kaans daquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
oeh, roek ik hier ne kans om es een keer met oe brommers te kiekn?
ik goa ok met. mooi wark!quote:
ie bint ja get nie good wiesquote:
oow noh dat mut een moal doargoanquote:
joa zeg hequote:
Dat doak zo even. met nuekquote:
lip hoaln en vret watquote:
das krasse taalquote:
wat woj, krassen?quote:
heldersopquote:
goed werkquote:
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan'k hier ook noh wa doen, onnie?
joa zeg he. doat mie ok watquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.
ik vat 'm nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Ga vort met die druut'n boel. Zo zeg je dat toch ook he?
Welke hengel? D'r bit de tweequote:
Keerl, ik het te druk met mien eig'n Grolsch, maar proostquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.
NOEM ZE !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke hengel? D'r bit de twee
Noh, ie heb er één bie ons, tuss'n Boarn en Enskedé... en ie heb er nog één ens verderopquote:
Zolang ie tuss'n tukkers zit en ie Grolsch in de klauw'n heb, ist leem'n goed!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kom woon in hengel tuss'n boarn en pluskut (enske).
Manks mooi won'n onie ?
joa doar is wa proat vaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang ie tuss'n tukkers zit en ie Grolsch in de klauw'n heb, ist leem'n goed!
Hej wa good doan da!quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:14 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik was loatst in de rockkelde in Zoal Diek in Lemel'n. Stond'n doar 'n poar van die dakdoev'n de barkrukke bezet te hol'n. Ik loat un poar bierschet'n enne die luu bunt meteen vort. "Manks mooi ma, kump 'r meteen un poar ploatsen vrie" zegge ik tegen mien koameroad'n
Ja, ik ben ook niet een rasechte Tukkerquote:
zooowquote:
ow... lekker dan... hengelose es zekersquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef Bendeleider het volgende:
Bendeleider woont in hengelo ,neukt in hengel en zoept zich heulmoal noar den tering
Neuh,quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
ow... lekker dan... hengelose es zekers
het was zeker een redelijk tempo of nietquote:
zoow kon hengel ut wa anquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef tuut84 het volgende:
ik heb in hengel ant zoepen west
in hengel bie illie en anoukquote:
jah en ??quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:03 schreef Bendeleider het volgende:
Hmmm illie en anouk.
Gene idee wie dat bint mien jong.quote:
kameroad van mie met zien meidquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gene idee wie dat bint mien jong.
Maar klinkt wah geil.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gene idee wie dat bint mien jong.
Maar klinkt wah geil.
maak ie oe naaquote:
woar waar maakt e zich toch naa um. Heineken is voor stadsenquote:
heineken is veur de planten int bosquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
woar waar maakt e zich toch naa um. Heineken is voor stadsen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heineken is veur de planten int bos
Ik weet wel dat jij nooit borstvoeding hebt gehad knaap.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef Stretto het volgende:
Zeg ik dat ik Heineken prefereer? Nein,nee,njet (of wat het ook mag zijn in het Twentse dialect)
wat deur ie da!?quote:
dat doam zo evenquote:
das toch ok peerdepis!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heineken is veur de planten int bos
joa dat ookquote:
maak ie oe naaquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
joa dat ook
maar hoe zit noe met dat brommerskiekn word nog wat
jazeker ik wil met nuek brommerskiekn en aans nichquote:
G'noeg Grolsch voern, dan kunnie haar vol blafnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jazeker ik wil met nuek brommerskiekn en aans nich
Gewoon op vjenne denk ik ie da. FC Twente komt bie oons op de voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:30 schreef Nuek het volgende:
Kwet nie. Woar gaoj dit weekend zoepn da?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
G'noeg Grolsch voern, dan kunnie haar vol blafn
ik goa naar bills bar in markelo. kom ie okquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:30 schreef Nuek het volgende:
Kwet nie. Woar gaoj dit weekend zoepn da?
daamp ie op joh zevertquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef tuut84 het volgende:
www.tukkerforum.nl
doar kuj wah plat leern kuiern
god watn varkenquote:
Da kump omdat die luu van TV Oost uut 't westen komt. 't Is joa gewoon import!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die snappen waarom De Regiotap op TV-OOST door Heineken wordt gesponsord?
donders mooiquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:48 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of bottrop!onbeperkt eetn, drinkn en skiejn voorn vast bedrag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |