tuut is an 't bier tankenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
WAAT DOOJ TOCH AL TUUT?
Tuut zit bie UEFA Cup finalequote:
dan krijg je straks een zachte G met langgerekte klinkers in de woorden?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef Euforie het volgende:
Ik zal nooit maar dan ook nooit mn zachte g kwijt willen raken
NEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOIT !quote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan krijg je straks een zachte G met langgerekte klinkers in de woorden?
woei! spannend!
Niksquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
was dan ut grote verschil tuss'n plat twente en't stadse čnske?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef Euforie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOIT !
(Ik heb wel sinds ik in Enschede woon, de Westerse -r- overgenomen)
daar weej wa vanquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
enske is net een dorp
ie kunt better int dorp wonenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
enske is net een dorp
Plat Twents in mooi om te horen, stadsplat is lelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
was dan ut grote verschil tuss'n plat twente en't stadse čnske?
Vriezenveenquote:
joa zeg hequote:
ie hebt 'm deurquote:Op maandag 11 juli 2005 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Plat Twents in mooi om te horen, stadsplat is lelijk.
Ik kan er echt van genieten als een stel echte tukkers met een stel Duitsers van vlak over de grens een gesprek voeren in het plat. Die verstaan elkaar perfect en ik moet donders goed luisteren om er nog wat van te berijpen ondanks dat ik al m'n hele leven in Twente woonquote:
Kloptquote:Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan er echt van genieten als een stel echte tukkers met een stel Duitsers van vlak over de grens een gesprek voeren in het plat. Die verstaan elkaar perfect en ik moet donders goed luisteren om er nog wat van te berijpen ondanks dat ik al m'n hele leven in Twente woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |