proat ie es plat man!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Wel grappig dat ze in ziekenhuizen en verzorgings/verpleeghuizen e.d. steeds liever mensen aannemen die plat kunnen praten omdat dat prettiger is voor de patienten
joa onie wat een zevert.quote:
Now, seg dat wa!.. Heppet over plat proatn en self dut eh niks! Drietnbeul buj toch drMartenquote:
Twentequote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:33 schreef 9christensen het volgende:
Inburgeren in Twente krijg hier advies (deel 1)
Hier vedan!
ootmarsum is wel coolquote:
Onmeunigquote:Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
Mên, het stinkt hier onmeunig naar Tukkers!
joa zeg he wij stinkt naar gier hequote:Op maandag 11 juli 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
Mên, het stinkt hier onmeunig naar Tukkers!
lip hoaln Nuek is top tukkerquote:
Liever geen plat dan nepplat zoals zoveel anderen in dit topicquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Now, seg dat wa!.. Heppet over plat proatn en self dut eh niks! Drietnbeul buj toch drMarten![]()
![]()
noh dat mut doar gaan hek een kaans daquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
oeh, roek ik hier ne kans om es een keer met oe brommers te kiekn?
ik goa ok met. mooi wark!quote:
ie bint ja get nie good wiesquote:
oow noh dat mut een moal doargoanquote:
joa zeg hequote:
Dat doak zo even. met nuekquote:
lip hoaln en vret watquote:
das krasse taalquote:
wat woj, krassen?quote:
heldersopquote:
goed werkquote:
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan'k hier ook noh wa doen, onnie?
joa zeg he. doat mie ok watquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.
ik vat 'm nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Ga vort met die druut'n boel. Zo zeg je dat toch ook he?
Welke hengel? D'r bit de tweequote:
Keerl, ik het te druk met mien eig'n Grolsch, maar proostquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ie kunt hier wah luustern hoe lekker mien Grolsch smaakt.
NOEM ZE !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke hengel? D'r bit de twee
Noh, ie heb er één bie ons, tuss'n Boarn en Enskedé... en ie heb er nog één ens verderopquote:
Zolang ie tuss'n tukkers zit en ie Grolsch in de klauw'n heb, ist leem'n goed!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kom woon in hengel tuss'n boarn en pluskut (enske).
Manks mooi won'n onie ?
joa doar is wa proat vaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang ie tuss'n tukkers zit en ie Grolsch in de klauw'n heb, ist leem'n goed!
Hej wa good doan da!quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:14 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik was loatst in de rockkelde in Zoal Diek in Lemel'n. Stond'n doar 'n poar van die dakdoev'n de barkrukke bezet te hol'n. Ik loat un poar bierschet'n enne die luu bunt meteen vort. "Manks mooi ma, kump 'r meteen un poar ploatsen vrie" zegge ik tegen mien koameroad'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |