Ja, ik ben ook niet een rasechte Tukkerquote:
zooowquote:
ow... lekker dan... hengelose es zekersquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef Bendeleider het volgende:
Bendeleider woont in hengelo ,neukt in hengel en zoept zich heulmoal noar den tering
Neuh,quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
ow... lekker dan... hengelose es zekers
het was zeker een redelijk tempo of nietquote:
zoow kon hengel ut wa anquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef tuut84 het volgende:
ik heb in hengel ant zoepen west
in hengel bie illie en anoukquote:
jah en ??quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:03 schreef Bendeleider het volgende:
Hmmm illie en anouk.
Gene idee wie dat bint mien jong.quote:
kameroad van mie met zien meidquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gene idee wie dat bint mien jong.
Maar klinkt wah geil.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gene idee wie dat bint mien jong.
Maar klinkt wah geil.
maak ie oe naaquote:
woar waar maakt e zich toch naa um. Heineken is voor stadsenquote:
heineken is veur de planten int bosquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
woar waar maakt e zich toch naa um. Heineken is voor stadsen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heineken is veur de planten int bos
Ik weet wel dat jij nooit borstvoeding hebt gehad knaap.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef Stretto het volgende:
Zeg ik dat ik Heineken prefereer? Nein,nee,njet (of wat het ook mag zijn in het Twentse dialect)
wat deur ie da!?quote:
dat doam zo evenquote:
das toch ok peerdepis!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heineken is veur de planten int bos
joa dat ookquote:
maak ie oe naaquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
joa dat ook
maar hoe zit noe met dat brommerskiekn word nog wat
jazeker ik wil met nuek brommerskiekn en aans nichquote:
G'noeg Grolsch voern, dan kunnie haar vol blafnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jazeker ik wil met nuek brommerskiekn en aans nich
Gewoon op vjenne denk ik ie da. FC Twente komt bie oons op de voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:30 schreef Nuek het volgende:
Kwet nie. Woar gaoj dit weekend zoepn da?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
G'noeg Grolsch voern, dan kunnie haar vol blafn
ik goa naar bills bar in markelo. kom ie okquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:30 schreef Nuek het volgende:
Kwet nie. Woar gaoj dit weekend zoepn da?
daamp ie op joh zevertquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef tuut84 het volgende:
www.tukkerforum.nl
doar kuj wah plat leern kuiern
god watn varkenquote:
Da kump omdat die luu van TV Oost uut 't westen komt. 't Is joa gewoon import!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die snappen waarom De Regiotap op TV-OOST door Heineken wordt gesponsord?
donders mooiquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:48 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of bottrop!onbeperkt eetn, drinkn en skiejn voorn vast bedrag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |