SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 16: DE GROOTSTE TWIST OOIT (tot aflevering 17 tenminste)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het ook niet weten, weet alleen dat het een big episode wordt, en de promo volgende week laat dat ook blijken. "Most shocking episode of the season. The biggest twist yet, that will change everything!"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Dina niet dood is, ze was best een interessant karakter.
Grootste plot-twist ooit in aflevering 16? Kan best, maar die spoiler lees ik dus niet...
Beetje begin a la "Soap"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
vorig deel: 24 Season 4 (deel 4) Bauer, Jack Bauer
en we zijn aanbeland bij aflevering 15 alweer
Zou dina ech dood zijn, wat staat Jack nu te wachten, wat is dat toch met die piloot, komen Tony en Michelle weer bij elkaar, boeit het ons eigenlijk of ze weer bij elkaar komen?
Dat en meer in dit topic over 24
Als Heller de mol is dan is dat zomogelijk nog idioter dan Nina in seizoen 1quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
men speculeert trouwens dat heller erachter zit, maar waarom zou die er achter zitten en dan vervolgens tijdens de kidnapping zichzelf willen vergassen. Onlogisch me dunkt
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:26 schreef kulandra het volgende:
Ik denk dat Driscoll er ook nog wel mee te maken kan hebben, en dan wegmoeten omdat haar dochter suicide pleegt. Was vast een zelfmoord-nep-dochter
Heller wordt steeds onwaarschijnlijker btw, is toch te voor de hand liggend als zoveel mensen er al aan denken...
Wanhopig? er staat van alles in die aflevering te gebeuren!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje begin a la "Soap"![]()
De preview voor afl 16 klinkt trouwens een beetje wanhopig. Gaat het niet zo goed met de kijkcijfers in Amerika?
Ik hoop toch niet dat dat dé plot-twist is!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar de airforce one zal wel uit de lucht worden geschoten en de president zal het voor de verandering eens een keer NIET overleven. Zoiets verwacht ik eigenlijk.
en op dat moment gaat niet het protocol in treding (dat de vice president dus de macht overneemt) maar moet palmer, teruggetrokken presidentskandidaat van de vorige verkiezingen en politiek tegenstander van de huidige president het roer overnemenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Heller de mol is dan is dat zomogelijk nog idioter dan Nina in seizoen 1
Maar de airforce one zal wel uit de lucht worden geschoten en de president zal het voor de verandering eens een keer NIET overleven. Zoiets verwacht ik eigenlijk.
Het klinkt gewoon wanhopig, aangezien ze het allemaal zo heel duidelijk en bombastisch vantevoren al aankondigen. Alsof ze dus alles willen proberen om de kijkers te behouden ofzo. Zo komt het in ieder geval een beetje overquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:52 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wanhopig? er staat van alles in die aflevering te gebeuren!
Kijkcijfers zijn uitstekend. 33% meer kijkers dan vorig seizoen. Best bekeken seizoen van 24.
Dat is toch de definitie van een promo, je kijkers behouden en lekker maken voor de volgende aflevering?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ze dus alles willen proberen om de kijkers te behouden ofzo. Zo komt het in ieder geval een beetje over
Misschien wel ja. Toch komt het wanhopig over door die zinnen als "De grootste plotwending ooit" en meer van dat soort superlatieven. Daar komt nog bij dat ik (en velen met mij) het een vrij zwak seizoen vinden tot nu toe, dus dat maakt zo'n preview wel weer te begrijpen. Ze hebben iig wel mijn nieuwsgierigheid gewektquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:14 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat is toch de definitie van een promo, je kijkers behouden en lekker maken voor de volgende aflevering?
Ik vind seizoen 4 tot nu toe goed en consistent. Aflevering 6 staat zeker in de top drie van beste afleveringen uit alle seizoenen. Seizoen 3 begon eigenlijk pas zeer spannend te worden in het hotel, en ook dat was al ver in het seizoen. Als ik de geruchten zo hoor zijn we bijna op het punt qua spanning zoals dat in seizoen 3 was in het hotel. Daarnaast heeft seizoen 4 ook geen boring subplots als Chase's baby, Kim's stupid show with cougar, Alan Millken, Teri's amnesia, Palmer's dokter etc. etc. Enige wat we in s4 hadden was Driscoll's dochter, maar dat was beter dan al het eerder genoemde.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Toch komt het wanhopig over door die zinnen als "De grootste plotwending ooit" en meer van dat soort superlatieven. Daar komt nog bij dat ik (en velen met mij) het een vrij zwak seizoen vinden tot nu toe, dus dat maakt zo'n preview wel weer te begrijpen. Ze hebben iig wel mijn nieuwsgierigheid gewekt
Precies. Het lijkt alsof ze in seizoen 4 nu al 3 verschillende "seizoenen' hebben gestopt. Veel verschillende gebeurtenissen en alles duurt veel te kort. Naar ik begrijp is Jack in de aflevering van vandaag al weer ontsnapt uit de handen van die crimineel. Dat heeft dan dus al met al nog geen uur geduurdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
mjah ik blijf het een beetje hak op de tak vinden: eerst kidnapping, dan kerncentrales, dan weer iets met air force one... en dat allemaal jarenlang plannen zonder de geen veiligheidsdienst er ooit achter is gekomen...
seizoen 3 was al spannend dat jack in de gevangenis russisch roulette moest spelen
Seizoen 3 had ook mini-arcs, dat hebben ALLE seizoen van 24. Seizoen 3 had de Kyle Singer Arc, gevolgd door de Mexico Arc, gevolgd door de Hotel Virus Arc, gevolgd door de Getting Saunders Arc, gevolgd door een zeer korte afrondings Arc.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het lijkt alsof ze in seizoen 4 nu al 3 verschillende "seizoenen' hebben gestopt. Veel verschillende gebeurtenissen en alles duurt veel te kort. Naar ik begrijp is Jack in de aflevering van vandaag al weer ontsnapt uit de handen van die crimineel. Dat heeft dan dus al met al nog geen uur geduurd...
Not true. De schrijvers wisten aan het begin al dat oude bekende zouden terugkeren. Het stond vanaf aflevering 1 (oke, toen die dochter van Driscoll geintroduceerd werd) al vast dat Erin Driscoll CTU zou verlaten en zou worden opgevolgd. En personages als Edgar en Curtis heb ik liever dan een figuur als Adam Kaufman. Daarnaast hadden seizoen 2 en 3 ook terugkerende karakters, Sherry en Nina.quote:Gelukkig worden zo langzamerhand de oude personages er weer ingeschreven, waarschijnlijk omdat de schrijvers ook in de gaten hebben dat het geen beste zet was om de oude bekenden er allemaal uit te schrijven.
Seizoen 3 was niet slecht, maar ik vond het gedeelte in Mexico bedroevend, zelfs Nina kon dat niet redden. En de gehele samenvatting van aflevering 16 is al op I-net te vinden, maar die ga ik voor geen goud lezen! (en jullie ook niet!quote:Seizoen 3 was inderdaad vanaf aflevering 4 of 5 al zeer boeiend en dat is de rest van het seizoen niet meer verminderd.
Dit seizoen heeft een aflevering zoals de aangekondigde afl 16 zéér hard nodig om er op de valreep nog wat van te maken.
En dat zeggen we al vele weken iedere keer weer.. en het valt steeds weer tegen. Al met al kunnen we dus wel concluderen dat het een beetje mis gaat dit jaar. Maar het is ook zeer lastig om seizoen 3 te evenaren of overtreffen. Misschien verwachten we gewoon te veelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef Dos37 het volgende:
preview van 16 is wel weer super maar dat zij ik van deze aflevering ook en dat was ook niet wat
Feit is dat ik er nog steeds niet achter ben waar het dit seizoen om gaat eigenlijk. Niet zoals in seizoen 1 de aanslag op Palmer.. niet zoals in seizoen 3 het virus....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:33 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Seizoen 3 had ook mini-arcs, dat hebben ALLE seizoen van 24. Seizoen 3 had de Kyle Singer Arc, gevolgd door de Mexico Arc, gevolgd door de Hotel Virus Arc, gevolgd door de Getting Saunders Arc, gevolgd door een zeer korte afrondings Arc.
Dat hoor je vast in epi 16quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Feit is dat ik er nog steeds niet achter ben waar het dit seizoen om gaat eigenlijk. Niet zoals in seizoen 1 de aanslag op Palmer.. niet zoals in seizoen 3 het virus....
Wat mij betreft is dat hét zwakke punt van dit seizoen. Verder is er ook niemand van de vaste mensen de klos, zoals Kim en Teri in seizoen 1 .... Chase, Gael en Michelle in seizoen 3. Er is niemand waarmee je echt kunt meeleven. Ook een zwak punt denk ik.
Totaal niet mee eens. Zelfs seizoen 2 vond ik beter dan 3. 1 blijft het beste.quote:Maar het is ook zeer lastig om seizoen 3 te evenaren of overtreffen.
Ik had hem binnen 20 minuten binnen, ging nog nooit zo snel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er meer mensen die Ep 15 nog steeds niet binnen hebben of ben ik de enige?
Dat is dan jouw mening... Niet dat het een argument is, maar de meesten denken daar toch anders over:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef CloudStrife het volgende:
Totaal niet mee eens. Zelfs seizoen 2 vond ik beter dan 3. 1 blijft het beste.
Je bent de enige ben ik bangquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er meer mensen die Ep 15 nog steeds niet binnen hebben of ben ik de enige?
Sommige mensen zijn er pas bij seizoen 3 in gekomen en hebben de eerste twee seizoen niet eens gezien. Als je op de echte 24 site kijkt zijn de volgende episodes het beste gerate:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening... Niet dat het een argument is, maar de meesten denken daar toch anders over:
Poll: Wat is het beste seizoen van 24 tot nu toe?Seizoen 1 Seizoen 2 Seizoen 3 Seizoen 4
Tussenstand:
[afbeelding]
Arc??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:33 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 3 had ook mini-arcs, dat hebben ALLE seizoen van 24. Seizoen 3 had de Kyle Singer Arc, gevolgd door de Mexico Arc, gevolgd door de Hotel Virus Arc, gevolgd door de Getting Saunders Arc, gevolgd door een zeer korte afrondings Arc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben welbenieuwd wat de plottwist gaat worden. Ik ben bang dat het opnieuw een ongeloofwaardige "Nina-achtige" plottwist gaat worden. Hopelijk niet, maar ja....My soul is painted like the wings of butterflies
LOL.. dat was puur wishful thinking. Sherry is zo dood als een pier. Die komt echt niet meer terug.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:01 schreef qu63 het volgende:
Sherry heef toch zelf gezegd dat ze nog wel terug zou komen? En ze zei zelf dat ze haar expres niet goed gefilmd hadden toen ze zichzelf neerschoot!
Heb ik ook geen behoefte aan om sherry terug te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat was puur wishful thinking. Sherry is zo dood als een pier. Die komt echt niet meer terug.
nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef CloudStrife het volgende:
It's been a season of mindblowing suspense.
But nothing has prepared you for this.
Next monday, the most shocking episode of 24 yet.
We promise a twist so big, IT WILL CHANGE EVERYTHING.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden
Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...
Air Force One + SR-71 + heeeele grote plottwist + most shocking episode yet =dat denk ik dus ook, ze hebben het er al meerdere malen over gehad om hem de hele tijd in de lucht te houden uit veiligheidsoverwegingen... Hoop maar niet dat Palmer zijn positie inneemt, dat zou ongeloofwaardig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Arc, zie het als delen. Afleveringen die bijelkaar horen, waarna men overgaat op iets nieuws. Is Engels woord.quote:Arc??
En iemand enig idee hoever ze al zijn met het decoderen van die McLannen shit?? Dat is niet meer terug gekomen..
Dat weet ik niet. POTUS is het veiligst in de lucht, in zijn Air Force One. Dat is gewoon een feit. Het vliegtuig kan uren in de lucht blijven en in de lucht worden bijgetankt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:31 schreef kulandra het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat ten tijde van 9/11 Bush echt niet in de lucht bleef, die werd naar een of andere veilige atoombunker gebracht als ik t me goed herinner....
Je bent niet de enige. Werd ook gezegd door de regisseur in de nieuwe 24 insidequote:Op woensdag 30 maart 2005 08:28 schreef MikeyMo het volgende:
zeg, ben ik de enige die denkt dat ze voor die stealth-scenes stockmateriaal hebben gebruikt?
Zéér ongeloofwaardig zelfs, aangezien er ook een vice-president is natuurlijk (of dat moet Palmer zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
dat denk ik dus ook, ze hebben het er al meerdere malen over gehad om hem de hele tijd in de lucht te houden uit veiligheidsoverwegingen... Hoop maar niet dat Palmer zijn positie inneemt, dat zou ongeloofwaardig zijn
behalve de ramen binnen idd geen andere ramen. Zou me ook niks verbazen als ze in zo'n atoomvrije bunker zittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:28 schreef MikeyMo het volgende:
zeg, ben ik de enige die denkt dat ze voor die stealth-scenes stockmateriaal hebben gebruikt?
Overigens vind ik CTU erg vreemd qua interieur vormgegeven. Een ziekenhuis is meestal steriel, schoon en helder belicht, maar de ziekenboeg bij CTU heeft muren die gewoon uit grof steen bestaan en schermbelichting. Heel CTU eigenlijk wat dat betreft. Voor een "kantoorgebouw" lijkt het wel alsof ze ondergronds zitten. Heeft er iemand ook wel eens een raam gezien.
Wedden dat het een rukgame gaat wordenquote:24 The Game aangekondigd
Geplaatst door lizardtattoo op 30-03-05 @ 10:00
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft een exclusieve overeenkomst gesloten met Twentieth Century Fox om een spel uit te brengen dat gebaseerd is op de populaire serie '24'. Het spel zal alleen uitkomen op de PlayStation 2 en moet deze herfst in de winkels liggen.
In 24 The Game kunnen spelers in de huid van Jack Bauer kruipen en een dag van zijn leven meemaken. Het spel zal zich afspelen in de tijd tussen seizoen twee en drie en antwoord geven op veel tot nu toe onbeantwoord gebleven vragen zoals: "Wie zat er werkelijk achter de moordaanslag op President Palmer? Hoe kwam Kim Bauer aan een baan in de L.A. CTU? Hoe begonnen Jack Bauer en Chase Edmunds samen te werken?"
Veel van de acteurs die aan de eerste drie seizoenen van 24 hebben meegewerkt hebben ook hun medewerking verleend aan het spel, waaronder Jack Bauer (Kiefer Sutherland), Kim Bauer (Elisha Cuthbert) en Tony Almeida (Carlos Bernard).
Enkele andere features van het spel:
multiple character plots
missies waarin je te voet moet schieten, gebruik moet maken van stealth of puzzels op moet lossen,
uitdagingen waarin je in een auto stiekem iemand moet achtervolgen of juist op hoge snelheid achterna moet zitten
ondervragingen waarin je getuigen informatie moet zien te ontfutselen
gadgets om informatie te decoderen of satellietbeelden te bekijken
Bron
netzoals die 24 game op fox.comquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wedden dat het een rukgame gaat worden
Studio Cambridge zit achter de titel, makers van Primal en Ghosthunter. Kan zeker dus wat worden. Op de E3 beurs ga ik het spel zeker checken, misschien komt Jack himself ook nog langsquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, dan wordt het toch al wat voorspelbaar...
Air Force One + SR-71 + heeeele grote plottwist + most shocking episode yet =SR-71? je bedoelt een F-117A Nighthawk. Maar je spoiler zou mij niks verbazen, maar denk nog steeds dat een a la 'the crying game' spoiler komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ze het ineens over de bovennatuurlijke kant gaan gooien en dat God zelf naar aarde komt om hier alles even op te schudden![]()
argh, natuurlijk. sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
SR-71? je bedoelt een F-117A Nighthawk.
de huidige president was de politiek tegenstander van Palmer in het vorige seizoenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Werd ook gezegd door de regisseur in de nieuwe 24 inside
[..]
Zéér ongeloofwaardig zelfs, aangezien er ook een vice-president is natuurlijk (of dat moet Palmer zijn)
Klopt, dat weet ik. Maar als de president nu dood gaat, zal de vice-president het over nemen. Ik neem aan dat dat Palmer niet is (zou wel een stunt zijn trouwens), aangezien Palmer democraat is en deze president niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de huidige president was de politiek tegenstander van Palmer in het vorige seizoen
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeldquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik. Maar als de president nu dood gaat, zal de vice-president het over nemen. Ik neem aan dat dat Palmer niet is (zou wel een stunt zijn trouwens), aangezien Palmer democraat is en deze president niet.
Officieel word dat dan ook niet gedaan. Dan word de voorzitter van de 1ste kamer (congres) de waarnemend president. Of palmer moet dat zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeld![]()
Ik vond deze aflevering wel okee subtiel de spanning opbouwen!
Het nadeel van dit seizoen vind ik dat ze van de hak op de tak springen dat is een beetje het mankement. Maarja eens afwachten wat ep 16 te brengen heeft dan![]()
Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Die zit ook aan boord geloof ik en mocht blijken dat Palmer de zaakjes over neemt dan heb ik dat in het vorige topic al voorspeld![]()
Maar in 24 kan alles, dat weet je zo onderhand welquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.
Idd, in het echt zullen die twee nooit samen in air force one zijn. Het vreemde is dat meeste amerikanen dit wel zullen wetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat mogelijk is, dat de president en vice president beide in hetzelfde vliegtuig zitten. Dat wordt nooit gedaan dacht ik.
nope klopt, helemaal niet ten tijde van een crisis, dan zijn ze zo ver mogelijk van elkaar verwijderdquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Straks heb je nog gelijk ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Spoiler...
Palmer is de opdrachtgever van Maruwan, om de huidige president te vermoorden
Ik vind het ook wel jammer dat ze die twist al aankondigen. Zoiets heeft veel meer impact als hij zomaar plaatsvindt. Maarja... ben benieuwd. They better not let us down now...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:20 schreef dapluiz het volgende:
Ben idd nou ook wel benieuwd naar die "twist"
Maar indrukwekkender als de twist (nou ja twist) als in seizoen 3 met chapelle kan die niet zo snel zijn denk ik
echter, toen deze crisis begon zat de president al in de lucht, en even overstappen naar een ander vliegtuig is niet zo makkelijk zonder te landen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nope klopt, helemaal niet ten tijde van een crisis, dan zijn ze zo ver mogelijk van elkaar verwijderd
ja maar volgens mij zijn die 2 vaak expres van elkaar verwijderd hoor. Maar goed, ik weet niet alle precieze beveiligingsmaatregelen die men heeftquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
echter, toen deze crisis begon zat de president al in de lucht, en even overstappen naar een ander vliegtuig is niet zo makkelijk zonder te landen.
Dus als die vice-president er ook in zat, zit hij er nu nog in.
De president en vice-president zitten volgens mij sowieso niet bij elkaar in een vliegtuig. Ook niet als er helemaal geen crisis is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:17 schreef Tokus het volgende:
Dus als die vice-president er ook in zat, zit hij er nu nog in.
quote:PIVOTAL APRIL 4TH EPISODE OF '24' TO ENCORE FRIDAY, APRIL 8, AND SUNDAY, APRIL 10, ON FOX
Released by FOX
PIVOTAL APRIL 4TH EPISODE OF "24" TO ENCORE FRIDAY, APRIL 8, AND SUNDAY, APRIL 10, ON FOX
Can't-Miss Episode Reveals Shocking Plot
As the fourth season of FOX's acclaimed drama series 24 intensifies, the most riveting and pivotal episode yet, "Day 4: 10:00 PM-11:00 PM," airs Monday, April 4 (9:00-10:00 PM ET/PT) with special encores Friday, April 8 (9:00-10:00 PM ET/PT) and Sunday, April 10 (9:00-10:00 PM ET/PT). The episode is so gripping that two additional airings have been scheduled to ensure viewers an opportunity to catch this critical and controversial turning point. Leading into the final heart-stopping hours, this episode will leave viewers gasping and is certain to be the most talked-about hour in the show's four thrilling seasons.
After triggering a fatal train crash, kidnapping the Secretary of Defense and setting off a chain-reaction meltdown of the nation's nuclear power plants as well as detonating an EMP bomb, criminal mastermind Habib Marwan's (Arnold Vosloo) worst terrorist threat is yet to come. In last Monday's episode, "Day 4: 9:00 PM-10:00 PM," Marwan diverted the attention of CTU operatives with a hostage exchange of captive CTU super-agent Jack Bauer (Kiefer Sutherland) for witness-protected Behrooz Araz (Jonathan Ahdout). The diversion allowed defector and former Air Force pilot Mitch Anderson (Ned Vaugh) to successfully steal an F-117A Stealth fighter jet.
In "Day 4: 10:00 PM-11:00 PM," the plot takes a terrifying turn as Marwan sets his sights on his most momentous and potentially devastating target – an outcome that agent Bauer might not be able to prevent. Meanwhile, President Keeler (Geoff Pierson) wants to address the nation before the 11 o'clock news.
24, created by Joel Surnow and Robert Cochran, is a production of Imagine Television and 20th Century Fox Television in association with Real Time Productions. Brian Grazer, Joel Surnow, Robert Cochran, Howard Gordon and Evan Katz are the executive producers. Kiefer Sutherland is a co-executive producer.
Coolquote:LOS ANGELES (Zap2it.com) FOX says next week's episode of "24" is "riveting," "pivotal" and "gripping" -- all in the first two sentences of its press release. It's so all those things, in fact, that the network will give viewers more than one chance to watch it.
Oh, and it's also airing opposite what will likely be a highly rated sporting event. That might have something to do with it too.
Monday's (April 4) "24" will run against CBS's telecast of the NCAA men's basketball final in most of the country. The game may siphon some viewers from FOX, particularly men who make up a key part of "24's" audience, so the network has scheduled encore showings of the episode for 9 p.m. ET Friday, April 8 and Sunday, April 10.
The encore strategy is similar to what FOX did with "24" in its first season. The network credited the mutliple-play strategy with helping to keep the series alive when it struggled in early episodes.
In the episode, further details of terrorist Habib Marwan's (Arnold Vosloo) plot will come to light, including the "most momentous and potentially devastating target" of the complex plan. Last week's episode involved the theft of an F117-A Stealth fighter jet by an Air Force pilot (Ned Vaugh) while CTU agents were covering the exchange of agent Jack Bauer (Kiefer Sutherland) and Behrooz Araz (Jonathan Ahdout).
Zou kunnen. Ik heb geen idee, ik ga de spoilers niet lezen. Zie nu dat er al een grote samenvatting van aflevering 17 ook al verschenen is. YIKES!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Mijn verwachting:
Ik heb het idee dat alleen duidelijk gaat worden dat er een aanslag op het leven van de president staat te gebeuren... en dat dat gaat lukken. Dat is de plotwending en alles waar ze zo druk over hebben gedaan... Zo ja, dan is dat jammer... want dat hadden we al verwacht.
Alleen om die reden heb ik inderdaad ook m'n twijfels. Maar ook vanwege de geruchten dat de persoon ophet einde van seizoen 2 ... en die Mandy er ooki iets mee te maken zou kunnen hebben, denk ik dat er zoiets gaat gebeuren. Maar als de president zou worden vermoord heb je waarschijnlijk de poppen aan het dansen, dus misschien is het waarschijnlijker dat het niet lukt dan ofzo...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef CloudStrife het volgende:
Maar mocht men inderdaad Air Force One neerhalen, en mocht Keeler inderdaad sterven, dat is voor het Amerikaanse publiek schokkend (POTUS wordt vermoord in opdracht van Marbib Marwan, waarschijnlijk moslim). Wij staan daar meer van af, maar als het echt zou gebeuren dan zou Amerika ontploffen.
niemand die je tegenhoudtquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:36 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik heb als laatst episode 12 gezien dus van 6 tot 7 pm.
Ik wil de rest ook kijken!!!!!!
Anders gooit hij misschien een paar bommen op het Witte Huis of Conrgress,dat zou ook schokkend zijn, of op de huizen van de Baldwins..quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb geen idee, ik ga de spoilers niet lezen. Zie nu dat er al een grote samenvatting van aflevering 17 ook al verschenen is. YIKES!
Maar mocht men inderdaad Air Force One neerhalen, en mocht Keeler inderdaad sterven, dat is voor het Amerikaanse publiek schokkend (POTUS wordt vermoord in opdracht van Marbib Marwan, waarschijnlijk moslim). Wij staan daar meer van af, maar als het echt zou gebeuren dan zou Amerika ontploffen. Zie alleen al datgene dat er gebeurde toen JFK werd neergeschoten door een sluipschutter (en dat in het tijdperk dat er nog geen interactieve media was, internet etc.).
Maar misschien gebeurt er iets heel anders. Dropt ie een paar bommen op LA, including CTU.
Southparkquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef dapluiz het volgende:
lol, de baldwins
Waar is dat ook alweer van, dat die bedreigt werden ?
Mja... 24 kijkers zijn intussen wel wat gewend, dus ik hoop dat ze de verwachtingen waar kunnen maken.quote:Can't-Miss Episode Reveals Shocking Plot
precies dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mja... 24 kijkers zijn intussen wel wat gewend, dus ik hoop dat ze de verwachtingen waar kunnen maken.
Nee ik denk meer dat het allemaal draait om een Ring en Jack moet het vinden binnen 4 uur, want anders vallen de terorristen de VS aan..quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:13 schreef Chillmeister het volgende:
Ik denk dat Aliens de wereld beginnen aan te vallen. Jack & Palmer vliegen dan naar het moederschip om het op te blazen
Ik heb begrepen dat ze brokstukken van Air Force 1 op zich krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef TrumpingPimp het volgende:
Michelle en Tony spelen allebei volgens imdb episode 16 voor het laatst?
Zullen ze allebei dood gaan in de serie? Of samen happy weg lopen? 24 kennende zullen ze wel afgemaakt worden. Ik word helemaal gek hier. Ik zie zelfs palmer nog slecht worden en als badguy spelen LMAO!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze brokstukken van Air Force 1 op zich krijgen.
ARGHquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef TrumpingPimp het volgende:
Michelle en Tony spelen allebei volgens imdb episode 16 voor het laatst?
Zullen ze allebei dood gaan in de serie? Of samen happy weg lopen? 24 kennende zullen ze wel afgemaakt worden. Ik word helemaal gek hier. Ik zie zelfs palmer nog slecht worden en als badguy spelen LMAO!!!
ik heb het vaker gezegd, maar een of andere manier hebben ze het idee dat elke serie minstens 1 van de belangrijke personages dood moet gaan. Teri, Georgo, Ryan..........quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:22 schreef Wuder het volgende:
[..]
ARGH
Beter blijven Michelle en Tony nog lang... als ze doodgaan, dan kap ik met 24..
Ja maar Tony en Michelle..quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:30 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb het vaker gezegd, maar een of andere manier hebben ze het idee dat elke serie minstens 1 van de belangrijke personages dood moet gaan. Teri, Georgo, Ryan..........
Ik denk ik ook, zoals ik al eerder schreef. Dat zou wel een enorme fout zijn van de schrijvers.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:22 schreef Wuder het volgende:
[..]
ARGH
Beter blijven Michelle en Tony nog lang... als ze doodgaan, dan kap ik met 24..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:33 schreef Wuder het volgende:
Dan offer ik liever .... Audrey op..
Werkt hier nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef CloudStrife het volgende:
Op www.fox.com kun je een scene uit aflevering 16 bekijken (rechtsonder op 24 logo klikken). Is altijd een scene uit het begin van de aflevering. Ennuh, dat beloofd veels goeds!
Dinsdag!!!!!
Nee, is een macromedia flash filmpje.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Werkt hier niet
Is er een directe link?
quote:Op zondag 3 april 2005 14:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://ctusecure.com/torrents/24_Longest_Day_Music_Video.torrent
De videoclip "Longest Day" van Armin van Buuren
Was bij mij zo binnen. Downloadde met 150 kb/squote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef SCHAAPKE het volgende:
krijg die torrent niet echt aan de praat:/ geen seeds ofzo
custom dvd, de eerste 3. Nld ondertiteling en eigen gemaakt menu van recyclez heb hem zelf ook....quote:Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef Repeat het volgende:
IK hoorde van iemand dat S4 al weer uit was op dvd?
Is dat echt zo, lijkt me van niet
Maar het blijft geilquote:Op maandag 4 april 2005 23:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
Damn, zit zwaar vol spanning hier, hoipen dat het geen flop word zeg deze aflvering
Nog 5 uurtjes ofzo
BTW, die boxset heb ik ook wuder! Maar die is al best een langere tijd al uit. Volgens mij zelfs voordat seizoen 3 hier begon
Als Palmer een bad guy zou worden kap ik met 24quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:08 schreef TrumpingPimp het volgende:
mensen hoe snel verschijnt die op de warez kanalen. ik download alles van nieuwdgroepen ik draai door.
denk zelf dat tony en michelle doodgaan. die gaan namelijk uit de credits allebei in episode 16, dus allebei dood.
keeler gaat niet dood, want is te te voorspelbaar. vliegtuig dropt dus bom op locatie ergens.
alleen palmer kan ik niet thuis brengen. ieder geval niet te hopen dat die terug komt als president want maakt dik boute onrealistische serie van en verneukt alle 24 die er zijn.
palmer een badguy is erg voor de hand liggend, omdat die pas de laatste aflevering verschijnt. Als palmer de nieuwe president zou zijn, zou die al in epi 16 of 17 moeten verschijnen (zou keeler en vice etc neergehaald worden). Dit is niet geval dus palmer slecht etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over David Palmer:quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:08 schreef TrumpingPimp het volgende:
palmer een badguy is erg voor de hand liggend, omdat die pas de laatste aflevering verschijnt. Als palmer de nieuwe president zou zijn, zou die al in epi 16 of 17 moeten verschijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
fuck dit gaat een lange dag worden![]()
(kan vanaaf pas kijken dus)
wat wil je nou?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:37 schreef TrumpingPimp het volgende:
mensen niks zeggen ik ga nu zo in 5 min kijken, maar was het een echte twist of viel het mee?
ja, deze twist zag iedereen al minstens 6 afleveringen aankomenquote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toffe aflevering, al vond ik alle heisa over de ongelofelijke twist ietwat overdreven
24 doet dingen die andere series of films nog nooit gedaan hebben of durfen. Het Amerikaanse publiek kijkt heel anders naar die dingen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik het allemaal best tegenvallen gezien de heisa die ervooraf werd gemaakt.
Ja, maar 24 doet het ook. Andere zouden dat nooit doen. (en dat op FOX!?)quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toffe aflevering, al vond ik alle heisa over de ongelofelijke twist ietwat overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze nemen nu aflevering 23 en 24 op. Eind volgende week zijn ze klaar en hebben ze vakantie (behalve de schrijvers).quote:Dit seizoen wordt toch ook semi-real time gefilmd en gescript ? Dat zou betekenen dat de afleveringen vanaf zeg maar uur 20 nog (gedeeltelijk) opgenomen moeten worden en wie erin speelt nog kan veranderen.
quote:"24" Appearance Changes a Life
Tomorrow night's episode of "24" will be a special one for a Twin Cities family.
A White Bear Lake teenager will make a second appearance on the show. A teenager whose dreams became reality by the Make A Wish Foundation.
This is Pete Meslow and Keifer Sutherland on the set of 24. At just 19, cancer took away Pete’s ability to go to school, play sports and even walk. But it was a show based on a 24-hour day that gave Pete a lifetime of memories.
For many, watching 24 takes us away from the troubles of daily life, if only for an hour. For Pete Meslow, it took him away from the reality of battling with cancer. “Peter became part of the family at 24.”
In January of 2003, Pete was diagnosed with osteosarcoma, a type of bone cancer. In February of 04, this White Bear Lake teenager's “Make a Wish” became reality: he met the cast of 24, then became a part of it
“Peter talked about 24 every single day, from the day he had Make a Wish. It was something that made the good days better and brightened some pretty hard day for him.”
That is Peter, sitting there as an extra. His brother was also in the scene. “It was perfect for him, mind-blowing for both of us, never expected anything like that.”
Throughout the next year Pete and Keifer Sutherland kept in touch. “’Dear Peter, another season of 24 is coming to a close and can't think one of the best times we all had is having you out to the set.’”
In February, Pete went back to California. On February 1st he shot this scene that will air tomorrow. 7 days later, on February 8th he died.
“He came home and said, ‘Mom, I haven't thought of cancer for 5 days.’ And that it gives me so much happiness to know he was happy out there last week of his life.”
“’Keep your chin up and don't forget how you have handled yourself during this fight it’s made all of us so proud to know you.’”
The letters and memorabilia are reminders to Pete’s family how Keifer and the cast opened their lives to a young teenager who never gave up his battle with cancer.
“I need to look them in the eyes and tell them how happy they made Peter's last year of life.”
Pete’s family will have a party tomorrow to watch the episode that will air at 8pm.
Pete’s scene is just after the last commercial break. The family plans on going to California in the near future to meet with the cast of 24.
Je staat echt niet vaak veilig achter muren hoor. Zijn zat steensoorten die simpelweg verpulverd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Erg gave aflevering lekker veel actie en sensatie, zoals in een actieserie hoortDe twist, tja het was voorspelbaar maar niet minder gaaf
En dat muurtje was vast slap kalk ofzo
Ja ik zag hem ook al die vieze onrust stokerquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:10 schreef CloudStrife het volgende:
Kijk goed naar die teaser, wie zien we daar! Haha, he's back! I like turtleface!
Dat wordt lachen! He's behind it all! Vorig seizoen was ie er niet bij, ben benieuwd wat ie nu precies doet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:18 schreef jdiezrequejo het volgende:
de rat
Een F-117 die Air to Air missles afschiet is daarentegen een stuk minder real people....quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:42 schreef CloudStrife het volgende:
En de mensen die de promo gezien hebben en denken: WTF een football!?
It's real people!
http://www.globalsecurity.org/wmd/systems/nuclear-football.htm
http://www.answers.com/topic/nuclear-football
Not exactly true. Ze noemden hem de "Phoenix". En 24 speelt zich af in de toekomst, en de F-117 kan ook Air to Air missles dragen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Een F-117 die Air to Air missles afschiet is daarentegen een stuk minder real people....
PoorMansMandyquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:01 schreef Wuder het volgende:
Voorspelbaar, maar wel heel gewaagd
En the evil chick in Andersons appartent..![]()
![]()
Nee, maar ze heeft wel een zelfde soort rol als Mandy. Hopelijk keert de echte Lesbian Mandy nog terugquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef jdiezrequejo het volgende:
was dat die mandy uit seizoen 2 en 1 joh?
Mee eens. Er werd heel erg "over the top" aangekondigd dat er iets heel erg bijzonders stond de gebeuren... de meest verrassende plottwist ooit ... enz enz ... Nou, dat was dus een tegenvaller van jewelste. Als ze gewoon niets hadden gezegd was het een goede aflevering geweest, maar nu verwachtte je gewoon meer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Danzig het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik het allemaal best tegenvallen gezien de heisa die ervooraf werd gemaakt.
[ Bericht 8% gewijzigd door scanman01 op 05-04-2005 22:35:36 ]My soul is painted like the wings of butterflies
Is een leuke dame ja. Ik heb meteen maar even een topic over haar geopend in het B&H forum:quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:53 schreef glannie het volgende:
de echte Mandy (Mia Kirshner), ja die lekkere ja, speelt tegenwoordig in de lesbische dramaserie The L Word.... en die ziet er ook zonder kleertjes zeker niet verkeerd uit kan ik mededelen
In seizoen 1 schakelde ze die man in dat vliegtuig uit om aan zijn paspoort of zoiets te komen (ik weet het niet precies meer) en trok later met haar lesbische vriendin op met de bad-guy. Ze deed 3 afleveringen mee. In seizoen 2 was zij de dame die Palmer in de laatste aflevering die hand gaf.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:44 schreef Eastman het volgende:
Wat was de rol van mandy ook alweer?
Dat lijkt me niet iets voor 24 maar het zou natuurlijk kunnenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:19 schreef TrumpingPimp het volgende:
kan het niet zijn dat dat grietje voor mandy moest doorgaan in 24, maar door een andere speelster gespeeld werd?
Nou als ik bij aflevering 7 zou zijn zou ik hier niet gaan kijkenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:11 schreef saussie het volgende:
Ben seizoen 4 ook aan het volgen super spannendmaar ben nu pas bij aflevering 7
(tony is terug!)
Op de site van 24 http://www.fox.com/24 is ook een 24 game te spelen, is wel mooi gemaakt voor een online game. Stelt niet zo heel veel voor alleen beetje in een auto rondkarren en missies uitvoeren, maar het is wel ff grappig om te spelen.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, wel leuke afleveringals je de preview heb bekeken, weet je waar het voor Marwan om gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, wel leuke afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag: Harmen84
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
het is vast al eens voorbij gekomen, maar waar kun je die preview bekijken?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
als je de preview heb bekeken, weet je waar het voor Marwan om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heh, een paar droge opmerking in een engels 24 forum :
"The terrorists may have killed President Keeler, but they'll never stop President Palmer from pitching car insurance. That's Allstate's stand."
"But you have to admit that that was definitely a "swoop and squat" by Anderson."
[ Bericht 45% gewijzigd door dapluiz op 06-04-2005 13:35:56 ]
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:01 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
als je de preview heb bekeken, weet je waar het voor Marwan om gaat
Nog sterker... er zijn wel wat geruchten ooit geweest dat AF1 beschikt over een soort Escape Pod, maar ik heb geen idee wat er waar van is.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik trouwens niet snapte is, waarom de president (en eventueel zijn zoon) niet een parachute omgebonden kregen en dat vliegtuig uitgesodemieterd werden. Als de president zo belangrijk voor ze is, en ze weten dat er een stealth vliegtuig aankomt om ze op te blazen, dan lijkt mij dat toch een kleine moeite. Maarja...
Dat was vrij doorzichtig en flauw inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kreeg alleen sterk het idee dat ze net op het laatste moment de President nog een menselijke kant wilden geven door zijn zoon erin te brengen. (last minute call?)
Maar die Escape Pod, dat was ook in Air Force One (met Harrison Ford)?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog sterker... er zijn wel wat geruchten ooit geweest dat AF1 beschikt over een soort Escape Pod, maar ik heb geen idee wat er waar van is.
Maar dit zag je natuurlijk al van mijlenver aankomen, dus de titel 'plot-twist' lijkt me hier niet op z'n plaats.
Schokkend... ja dat wel.
Ik kreeg alleen sterk het idee dat ze net op het laatste moment de President nog een menselijke kant wilden geven door zijn zoon erin te brengen. (last minute call?)
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef CeeJee het volgende:
[..]Dit zou trouwens wel heel spectaculair zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:10 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Leuke reclamequote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef CeeJee het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt hoe die Jack het 24 uur lang zonder slaap of eten volhoudt.
http://www.otsuka-adview.ne.jp/movie/asx/cm_ct0501003_300k.asx
(safe, geen spoilers)
whaha, die echt lachen johquote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef CeeJee het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt hoe die Jack het 24 uur lang zonder slaap of eten volhoudt.
http://www.otsuka-adview.ne.jp/movie/asx/cm_ct0501003_300k.asx
(safe, geen spoilers)
jah hoorquote:Op maandag 11 april 2005 23:49 schreef raptorix het volgende:
Iemand rekening gehouden met het idee dat Tony de mol kan zijn?
Misschien Jack wel johquote:Op maandag 11 april 2005 23:49 schreef raptorix het volgende:
Iemand rekening gehouden met het idee dat Tony de mol kan zijn?
[ Bericht 7% gewijzigd door CeeJee op 12-04-2005 07:50:36 ]
Serieus? Ik heb de aflevering nog niet gezien. Bedoel je Trepkos?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:42 schreef TrumpingPimp het volgende:
Zagen jullie ook die ene vent op de achtergrond daar in dat witte huis. Die vent die in seizoen 2 nog effe bij Kingsley was. Hij speelt in nikita operations... Vet complot hier.
Check rond 39:59. Die mike Novic zegt dan tegen dat ventje iets in de trent van " zal die vice president geschikt zijn jadajada". En dan zie je Mike kijken en zie je een shot van de vice president die met die Trepkos figuur staat te praten. Wil wel een screenshot posten maar ik zie niks als ik dat doe in mediaplayer.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
Op welk moment zag je Trepkos? Ik heb hem niet gezien. Verder was de aflevering zenuwslopend en toen dat paar werd gered door Jack een beetje voorspelbaar, maar wel leuk verder.
dan weten de kijekrs niet dat die gebeld word tenzij die zo hard trilt als een viboquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:36 schreef Rev- het volgende:
Was handsfree bellen tijdens het schieten niet verplicht tegenwoordig ?
Wat stom ook eigenlijk dat hij hem niet op trilstand zet, nu kan hij makkelijk verraden worden in een actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mij betreft duidelijk mindere seizoen lijkt nu toch echt weer spannend te worden zoals vanouds. Wel minstens 10 afleveringen te laat natuurlijk, maar beter laat dan nooit
My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
Wat ik nog steeds denk...Is max dat mannetje die op einde van 2 in die boot belt?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap er nog steeds niks van, want in drie zeggen ze alleen dat ze die organisatie opgerold hebben enzo. Je hoort nooit meer wat van ze ook niet van Mandy. Vage shit, dus zou wel cool zijn als het die max is waar jij over praat...Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
Dat tenenenenenenenenenenene, oftewel het "Chase and Baker infiltrating fake Saunders HQ" nummer uit seizoen 3?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
Kippenvel bij afl 17. Beste ep van dit seizoen!
De muziek was ook weer perfect. Vooral op het moment dat Jack daar voor die electriciteits centrale weggedoken zat (29 minuten in de aflevering)
Idd, zat niet steeds van WHA VET..quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:44 schreef CeeJee het volgende:
Het wordt wel met de week ongeloofwaardiger.
Oh Nee ! Jack Bauer en naamloze CTU-agent 347 komen weer in de problemen ! Naamloze terroristen en CTU-agent sterven en de hoofdschurk ontsnapt met gevaarlijk wapen ! Tot volgende week !
Yesquote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat tenenenenenenenenenenene, oftewel het "Chase and Baker infiltrating fake Saunders HQ" nummer uit seizoen 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het zijn? Ik hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo van volgende week laat trouwens niet veel zien, gelukkig!![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:05 schreef TrumpingPimp het volgende:
Waarom Mandy of Max. Het is al bekend dat die Chase Edmunds terugkeert, dus zal hem wel zijn...
PS Hoop wel dat het Mandy is!!!
Leve de spoilertags!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:05 schreef TrumpingPimp het volgende:
Waarom Mandy of Max. Het is al bekend dat die Chase Edmunds terugkeert, dus zal hem wel zijn...
PS Hoop wel dat het Mandy is!!!
In een interview hebben de schrijvers ooit eens gezegd dat Mandy een soort troefkaart is die ze inzetten als ze het leuk vindenquote:Op woensdag 13 april 2005 02:34 schreef TrumpingPimp het volgende:
Snap er nog steeds niks van, want in drie zeggen ze alleen dat ze die organisatie opgerold hebben enzo. Je hoort nooit meer wat van ze ook niet van Mandy. Vage shit, dus zou wel cool zijn als het die max is waar jij over praat...
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
mên, mên, mên, dit is toch wel het beste seizoen naar mijn mening, ik denk nog zelfs beter dan S1.
Toch zijn de kijkcijfers fenonomenaal! Wie post die hier ook alweer altijd? Ben wel benieuwd naar de update...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..],, Ik denk dat je dan een van de weinigen bent. In Amerika zelf vinden de fans het ook allemaal wat minder. Maar hopelijk gaan de laatste 8 afleveringen een hoop goed maken.
Natuurlijk kijken alle fans ieder seizoen weer.... en ieder seizoen komen er ook nieuwe kijkers bij vanwege de successen van afgelopen seizoen. Maar de algemene tendens is toch dat het allemaal wat minder is dit jaar. Te veel wisselingen alsof de schrijvers dit jaar niet goed wisten waar ze zich op wilden richten ofzo. Het is net alsof ze 3 seizoenen in 1 probeerden te stoppen. Die vrouw die hoofd van CTU was met haar dochter.. opeens eruit geschreven. De love-story van Jack en Audrey lijkt opeens van de baan te zijn... en zo zijn er nog meerdere voorbeelden.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch zijn de kijkcijfers fenonomenaal! Wie post die hier ook alweer altijd? Ben wel benieuwd naar de update...
Over de kwaliteit van het verhaal heb je gelijk. Maar wat betreft de kijkcijfers is het bullshit! Verhalen die de massa niet aanspreken worden doorgaans razendsnel afgestraft met slechte kijkcijfers! Kijk maar naar iedere langlopende serie: zodra de kwaliteit van het verhaal volgens de publieke opinie daalt, dalen ook de kijkcijfers. Blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek het verhaal van S4 geweldig!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk kijken alle fans ieder seizoen weer.... en ieder seizoen komen er ook nieuwe kijkers bij vanwege de successen van afgelopen seizoen. Maar de algemene tendens is toch dat het allemaal wat minder is dit jaar. Te veel wisselingen alsof de schrijvers dit jaar niet goed wisten waar ze zich op wilden richten ofzo. Het is net alsof ze 3 seizoenen in 1 probeerden te stoppen. Die vrouw die hoofd van CTU was met haar dochter.. opeens eruit geschreven. De love-story van Jack en Audrey lijkt opeens van de baan te zijn... en zo zijn er nog meerdere voorbeelden.
Maar het blijft leuke tv natuurlijk.
Dat is niet wat ik hoor. Het overgrote deel van de Amerikaanse fans vindt dit seizoen (net als in NL) toch een stuk minder dan bv vorig seizoen. Wij blijven echter natuurlijk kijken, het is immers nog steeds een topserie. In Amerika geldt dat net zo. Eventuele nieuwe kijkers blijven zeker ook kijken want die zijn niet verwend met de vorige seizoenen.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van het verhaal heb je gelijk. Maar wat betreft de kijkcijfers is het bullshit! Verhalen die de massa niet aanspreken worden doorgaans razendsnel afgestraft met slechte kijkcijfers! Kijk maar naar iedere langlopende serie: zodra de kwaliteit van het verhaal volgens de publieke opinie daalt, dalen ook de kijkcijfers. Blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek het verhaal van S4 geweldig!
nou, seizoen 5 lijkt er dus ook te komen...quote:USA Today and AICN have revealed which scripted shows are dead, which will live on when the new season of shows begins in September, and which may or may not be back. Final decisions for some still aren't set but for the most part they seem to be locked in.
High profile renewals that are certain include: "24", "Alias", "Boston Legal", "Charmed", "Cold Case", "Crossing Jordan", "Desperate Housewives", "ER", "Gilmore Girls", "Grey's Anatomy", "House", "Joey", "Las Vegas", "Lost", "Malcolm in the Middle", "Medium", "Numb3rs", "The OC", "One Tree Hill", "The Simpsons", "Reba", "Scrubs", "Smallville", "7th Heaven", "That 70's Show", "Veronica Mars", "The West Wing", "Without a Trace" all three "CSI", and all four "Law & Order".
Wisten we alquote:Op donderdag 14 april 2005 07:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, seizoen 5 lijkt er dus ook te komen...
oh je bedoelt die in de meeste afleveringen heeft gezeten. In welke aflevering ging Ramon eigenlijk dood?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef CloudStrife het volgende:
En volgens mij is Marwan de badguy die het langst in leven is geblevenVolgens mij zat ie al in aflevering 7 ofzo?
s3 vond ik pas tegen het einde echt spannend worden, na de gebeurtenissen in mexico, s4 was voor mij al vrij snel spannend: de kidnap, de meltdown, het neerhalen van Airforce 1 en nu die football.quote:Op donderdag 14 april 2005 06:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hoor. Het overgrote deel van de Amerikaanse fans vindt dit seizoen (net als in NL) toch een stuk minder dan bv vorig seizoen. Wij blijven echter natuurlijk kijken, het is immers nog steeds een topserie. In Amerika geldt dat net zo. Eventuele nieuwe kijkers blijven zeker ook kijken want die zijn niet verwend met de vorige seizoenen.
Eensch!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
s3 vond ik pas tegen het einde echt spannend worden, na de gebeurtenissen in mexico, s4 was voor mij al vrij snel spannend: de kidnap, de meltdown, het neerhalen van Airforce 1 en nu die football.
Bovendien ben ik blij dat dit seizoen eindelijk verlost lijkt van zijwegen in het verhaal die er eigenlijk helemaal niet toe doen zoals die moordzaak in S1, het hele gebeuren rond Kim in S2 en Alan Milliken in S3.
Dat staat toch wel bovenaan als het meest belachelijke 'zijlijntje ooitquote:Op donderdag 14 april 2005 13:31 schreef Roa het volgende:
[..]
Eensch!
Dit verhaal is gewoon to the point, het wisselt wel vaak, maar onnodige B-lijntjes zijn eruit. Ik denk dat verder dat het lijntje over de baas van CTU en haar dochter er heel bewust in is gedaan om niet weer meteen de oude 24 te hebben met de oude cast, maar om hier naartoe te werken.
Dat denkt de overgrote meerderheid hier op fok toch anders over, getuige de poll over het beste seizoen en de zeer vele negatieve berichten in dit topic. Maar gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben anders werd het leven erg saai.quote:Wat wel zeker is, is dat het een heel spannend seizoen is en ook al ongeveer het hele seizoen, terwijl het hele Mexico gedeelte van seizoen 3 mij toch minder bevalt.
Zeg maar gerust 2,5 seizoenen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
Nina is zeker weten met 1,5 seizoen de langstlevende baddie
Ja, dat is een goeie..quote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef greatgonzo het volgende:
nou...
s1laatste aflevering bleek pas dat ze baddie was, die tel ik dus niet mee
Iets uitmaken voor "gay" is zooooo triestquote:Op donderdag 14 april 2005 20:25 schreef Wuder het volgende:
Ondertitels? Dat is zoooooo gay!
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets uitmaken voor "gay" is zooooo triest
Mjah, ik vond het ook nergens op slaan hoor. Wat moest die dochter daar nou weer, nee, in Nikita was haar rol toch een stuk mooier. Maar goed, de mogelijkheid is wel aanwezig dat ze er overnagedacht hebben, alhoewel ze natuurlijk veel interessantere manieren hadden kunnen bedenken om een rede te hebben om Michelle terug te halen, in plaats van die dochter.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat staat toch wel bovenaan als het meest belachelijke 'zijlijntje ooit.. verder vind ik dat dit hele seizoen lijkt te bestaan uit b-lijntjes en dat het vanaf aflevering 16 pas is begonnen.
Don't get me wrong, ik vind seizoen 3 nog steeds het best, maar het Mexico gedeelte daarvan bevalt me toch minder, het komt pas echt goed op gang in het hotel, vind ik in ieder geval.quote:[..]
Dat denkt de overgrote meerderheid hier op fok toch anders over, getuige de poll over het beste seizoen en de zeer vele negatieve berichten in dit topic. Maar gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben anders werd het leven erg saai.![]()
ondertitelsquote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef MR_V het volgende:
Weet iemand of er al ergens ondertitels voor deel 17 te vinden zijn? Op ondertitels.com en nlondertitels.com staan ze nog niet....
en je dan ergeren aan de ondertiteling als het op de Nederlandse tv komtquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:57 schreef TrumpingPimp het volgende:
idd, ondertitels zuigen in 24. Juist focussen op de dialogen rulezzz
Mijn kinderen willen 24 ook graag kijken... Dan zijn subtitles geen overbodige luxe. Zo zullen er vast meer zijn.quote:
"viewers discretion advised" "heavy violence" etc...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kinderen willen 24 ook graag kijken... Dan zijn subtitles geen overbodige luxe. Zo zullen er vast meer zijn.
LOL... nee hoor.... "24" kijken kan naar mijn idee prima vanaf een jaar of 10 (op de boxen zelf staat 12 jaar en ouder trouwens). Zal misschien per kind verschillen, maar die van mij hebben er totaal geen last van.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
"viewers discretion advised" "heavy violence" etc...
niet om je af te zeiken.. maar als je kinderen niet goed genoeg engels spreken/luisteren, zijn ze denk ik te jong!
Nóg niet... totdat ze opeens onder het roepen van "Dammit!" her en der lichaamsdelen beginnen af te hakken e.d.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... nee hoor.... "24" kijken kan naar mijn idee prima vanaf een jaar of 10 (op de boxen zelf staat 12 jaar en ouder trouwens). Zal misschien per kind verschillen, maar die van mij hebben er totaal geen last van.
Inderdaad, niet echte kost voor 10 jarige.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef TrumpingPimp het volgende:
Leuk als zo een kind van 10 jaar dan een prive detective in seizoen 2 met een circel zaag gemarteld ziet worden....
Gelul.... en gelukkig is de nederlandse filmkeurig het daar ook mee eens. 12 jaar en ouder staat er op de box. Maar als jij jouw kinderen later niet naar een serie als "24" wilt laten kijken is dat jouw keuze natuurlijk. Sommige kinderen kunnen er inderdaad niet tegen, maar als ouder heb je dat als het goed is al heel snel door.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echte kost voor 10 jarige.
24 vanaf een jaartje of 14 moet kunnen.
Dat is inderdaad het probleem van dit seizoen: je leeft niet echt met iemand mee. Er is eigenlijk niemand die echt direct gevaar loopt. Eigenlijk is Jack de enige die nog een beetje boeit.. verder niemand.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:23 schreef RoK het volgende:
Dit seizoen is wel heel slecht. Alles op safe. Je maakt je geeneens meer zorgen of het nog wel goedkomt. Dreigingen worden dezelfde aflevering nog opgelost. De president is dood... oh nee, toch niet. Ik kijk het seizoen wel uit, maar ben zwaar teleurgesteld.
Ligt er ook aan wat ze gewend zijn, het ene kind zou idd er misschien helemaal niet tegen kunnen, terwijl een ander kind het juist een geweldige serie vind.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Inderdaad, niet echte kost voor 10 jarige.
24 vanaf een jaartje of 14 moet kunnen.
Omdat alle tvp's verwijderd worden...in elk topic.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Hoezo is mijn tvp eigenlijk verwijderd?
Okquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat alle tvp's verwijderd worden...in elk topic.
Je zou iedereen moeten horen als weer eens jack ze wijf ontvoert wordt of weer michelle of tony gegijzeld word of dat er weer 1000 mollen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem van dit seizoen: je leeft niet echt met iemand mee. Er is eigenlijk niemand die echt direct gevaar loopt. Eigenlijk is Jack de enige die nog een beetje boeit.. verder niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die iig op de set aanwezig waren, warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of het ligt aan FF, of je 2e plaatjelink is niet goed
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef qu63 het volgende:
CS, ik zie je plaatje!Das diegene die de foto's geplaatst heeft op een 24 forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, 23 en 24, zo goed als klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:25 schreef qu63 het volgende:
hoever zijn ze nu met opnemen? laatste eps ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, 23 en 24, zo goed als klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand was afgelopen week op de set van 24 en maakte de volgende foto's. Speelde zich af in en rond een parkeergarage (seizoen 1 finale anyone). Beware of BIG spoiler! Zet er zelf ff http:// voor aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die iig op de set aanwezig waren, warenVoeg deze er maar aan toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEZEN OP EIGEN RISICOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield![]()
Al dat gemartel lijkt me niet goed voor een tienjarige, die gaat nog denken dat het normaal is en toegestaan.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nóg niet... totdat ze opeens onder het roepen van "Dammit!" her en der lichaamsdelen beginnen af te hakken e.d.![]()
Nee, ik vind ook dat 24 best door 10jarigen bekeken kan worden... hangt natuurlijk wel van de persoon af; sommige kids kunnen meer hebben dan anderen. In ieder geval geeft het wel een realistisch geweldsbeeld; beter dan bijv. A-team, waar pistolen en explosies praktisch onschadelijk lijken te zijn.
En btw over die ondertitels, ik wil gewoon niks missen, mijn engels is prima alleen af en toe gaat het iets te snel als je het allemaal wil verstaan. En ik ben gewoon lui...
![]()
![]()
Zodra het kind denkt dat het normaal is, is de film/serie dus inderdaad niet voor hem/haar geschikt. Lijkt me duidelijk. Dat geldt voor zo ongeveer iedere film op tv.. dus ook films gemaakt voor kinderen. Zo goed als niets in films klopt met de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:07 schreef MR_V het volgende:
Al dat gemartel lijkt me niet goed voor een tienjarige, die gaat nog denken dat het normaal is en toegestaan.....My soul is painted like the wings of butterflies![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:30 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Voeg deze er maar aan toe!
LEZEN OP EIGEN RISICOHoe kom je er nou weer bij dat jack michelle moet neerschieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!![]()
ik geloof dat je mijn post bedoelde, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:01 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat jack michelle moet neerschieten?![]()
Ik draafde een beetje door
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]![]()
Gebruik eens spoilertags, alsjeblieft!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:01 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat ik spoilertags moet gebruiken?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wat wil je nou spoileren. Zijn maar fucking rumors enzo.Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!![]()
Rumors zijn ook spoilers!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:34 schreef TrumpingPimp het volgende:
Wat wil je nou spoileren. Zijn maar fucking rumors enzo.
Er zijn mensen die dat gewoon NIET willen lezen, is dat nou zo moeilijk?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: